Skrevet av Emne: Ser positivt ut det som skjer med klubben resultatsmessig, men hva skjer videre  (Lest 13208 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Jeg ønsker enkelte ganger at klubben aldri hadde vunnet noe som helst før i tiden. Det å vinne ligaen og cuper samt gjøre det bra i europa gjør noe med at jeg vil at klubben skal gjøre det samme igjen. Men desverre kommer aldri det til å skje. Så jeg misunner faktiskt supporterne til klubber som Gillingham og lignende klubber. De kan vel vitende om at klubben deres aldri kommer til å vinne noe som helst. De kan se på hver sesong uten de store forhåpningene. De tar bare en kamp av gangen og håper på at de ikke rykker ned. Gjør de det så ser de frem til neste sesong meg glede uansett hvilken divisjon klubben deres er i.
Som Leeds supporter er jeg ikke fornøyd med bare å rykke opp for å spille i premier League. Jeg vil at klubben skal vinne tittler. Og det krever desverre massive utgifter til spillerkjøp.
Leeds er på riktig vei resultatsmessig. Men desverre så er storhetstiden over for alltid. Leeds vil aldri vinne noe og fansen kan aldri forvente at klubben skal vinne noe sesong etter sesong. En og annen Ligacup kan kanskje vinnes en gang i løpet av 10 år. Men å vinne noe som betyr noe. Ja det vil aldri mer skje med Leeds United

Torgeir

Jeg ønsker enkelte ganger at klubben aldri hadde vunnet noe som helst før i tiden. Det å vinne ligaen og cuper samt gjøre det bra i europa gjør noe med at jeg vil at klubben skal gjøre det samme igjen. Men desverre kommer aldri det til å skje. Så jeg misunner faktiskt supporterne til klubber som Gillingham og lignende klubber. De kan vel vitende om at klubben deres aldri kommer til å vinne noe som helst. De kan se på hver sesong uten de store forhåpningene. De tar bare en kamp av gangen og håper på at de ikke rykker ned. Gjør de det så ser de frem til neste sesong meg glede uansett hvilken divisjon klubben deres er i.
Som Leeds supporter er jeg ikke fornøyd med bare å rykke opp for å spille i premier League. Jeg vil at klubben skal vinne tittler. Og det krever desverre massive utgifter til spillerkjøp.
Leeds er på riktig vei resultatsmessig. Men desverre så er storhetstiden over for alltid. Leeds vil aldri vinne noe og fansen kan aldri forvente at klubben skal vinne noe sesong etter sesong. En og annen Ligacup kan kanskje vinnes en gang i løpet av 10 år. Men å vinne noe som betyr noe. Ja det vil aldri mer skje med Leeds United

Haleluja håkon....kjempeinlegg. Gillingham supporterne hadde det kjempegøy på lørdag...makan til døll gjeng.



 8) 8) 8)




"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Dennis

Dette kunne da vært postet i negativitets-tråden?

 >:(

Trodde av trådtittelen at du ville stille noen spørsmål fremover i tid, etter en positivt start på sesongen, men det eneste du gjør er jo å konkludere med at Leeds aldri vil bli en toppklubb eller vinne noen igjen? Makan til innstilling!
« Siste redigering: September 24, 2009, 13:28:08 av Mr Kaizer »
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Jeg ønsker enkelte ganger at klubben aldri hadde vunnet noe som helst før i tiden. Det å vinne ligaen og cuper samt gjøre det bra i europa gjør noe med at jeg vil at klubben skal gjøre det samme igjen. Men desverre kommer aldri det til å skje. Så jeg misunner faktiskt supporterne til klubber som Gillingham og lignende klubber. De kan vel vitende om at klubben deres aldri kommer til å vinne noe som helst. De kan se på hver sesong uten de store forhåpningene. De tar bare en kamp av gangen og håper på at de ikke rykker ned. Gjør de det så ser de frem til neste sesong meg glede uansett hvilken divisjon klubben deres er i.
Som Leeds supporter er jeg ikke fornøyd med bare å rykke opp for å spille i premier League. Jeg vil at klubben skal vinne tittler. Og det krever desverre massive utgifter til spillerkjøp.
Leeds er på riktig vei resultatsmessig. Men desverre så er storhetstiden over for alltid. Leeds vil aldri vinne noe og fansen kan aldri forvente at klubben skal vinne noe sesong etter sesong. En og annen Ligacup kan kanskje vinnes en gang i løpet av 10 år. Men å vinne noe som betyr noe. Ja det vil aldri mer skje med Leeds United

Haleluja håkon....kjempeinlegg. Gillingham supporterne hadde det kjempegøy på lørdag...makan til døll gjeng.



 8) 8) 8)







Nå tok jeg gillingham som et eksempel. En jeg kjenner er gillingham supporter og sa rett ut at kampen var glemt 2 timer etter nederlaget. Da så de bare frem til neste kamp

h.b

  • Gjest
Dette kunne da vært postet i negativitets-tråden?

 >:(

Trodde av trådtittelen at du ville stille noen spørsmål fremover i tid, etter en positivt start på sesongen, men det eneste du gjør er jo å konkludere med at Leeds aldri vil bli en toppklubb eller vinne noen igjen? Makan til innstilling!

Jeg er nede på jorda etter tapet mot Liverpool. Etter å ha fått kampen på avstand så innser jeg at det ikke var så himla bra som vi skal ha det til. Vi møtte et lag som stilte med mange b-lags spillere. At Benitez lovpriser Leeds er jo noe man må forvente på grunn av at det er standard i engelsk fotball at manageren snakker godt om et lag fra lavere divisjoner

Dennis

Dette kunne da vært postet i negativitets-tråden?

 >:(

Trodde av trådtittelen at du ville stille noen spørsmål fremover i tid, etter en positivt start på sesongen, men det eneste du gjør er jo å konkludere med at Leeds aldri vil bli en toppklubb eller vinne noen igjen? Makan til innstilling!

Jeg er nede på jorda etter tapet mot Liverpool. Etter å ha fått kampen på avstand så innser jeg at det ikke var så himla bra som vi skal ha det til. Vi møtte et lag som stilte med mange b-lags spillere. At Benitez lovpriser Leeds er jo noe man må forvente på grunn av at det er standard i engelsk fotball at manageren snakker godt om et lag fra lavere divisjoner

Vi var totalt sett bedre enn et av de aller beste PL-lagene, som stilte med profilerte spillere som Jamie Carragher og Javier Mascherano. Når i tillegg Torres og Diving Gerrard sitter på benken mot et lag i 3.divisjon i lille ligacupen, så tyder det på at Liverpool tok dette på alvor - også på forhånd av kampen.

Som sagt, vi var bedre i første omgang og burde scoret både en og to ganger (kanskje var vi snytt for et mål også) mens lufta klart går ut av gutta etter baklengsmålet. Det sistnevnte gjør at mange sitter igjen med et inntrykk av at det var jevnere enn det var, men hva om vi hadde scora både ett og to mål i første?

Jeg ble meget positivt overrasket! Du har jo tidligere skrytt av pengebruken til disse lagene i toppen av PL og når vi spiller mer enn jevngodt med deres nest beste (med innslag av faste stjerner) så klarer du altså å avskrive Leeds' totale fremtid? Det er godt gjort synes jeg ettersom - etter pengebruk-resonnement - burde Liverpools nest beste være ekstremt mye bedre enn våre beste? De har jo tross alt betalt mangfoldige millioner for Babel, Dossena, N'Gog, Kyrgiakos, m.fl. i forhold til våre utvalgte.

Ja ja, vi ser jo ikke ting i samme lys, men at vi bør godta alle tap og glemme de like fort (mao - gi opp!) er jeg så langt i fra enig i som jeg kan få blitt.
« Siste redigering: September 24, 2009, 13:43:18 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Runar

Imponerede at du kan spå framtiden... Jeg deler faktisk endel av ditt syn, men på en annen måte så er jeg ydmyk nok til å ikke bestemme at vi aldri kommer til å vinne noe. City fansen for noen år siden hadde sikkert begrenset optimisme rundt deres mulighet til å bli noe mer enn en parantes i PL. I dag så er de en tittel utfordrer.

Everton er et mer moderat eksempel, tiltross for at de ikke er en PL utfordrer så er de en utfordrer i UEFA cup og de nasjonale cupene hvert år
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Ja h.b. jeg følger din tankegang om å ha et behagelig liv å slippe skuffelser! Det er enkelt ikke å ha følelser osv. Gillingham suuportere har naturlig nok lite å fovente fra laget sitt, men det må da bli kjedelig? Jeg er glad for at jeg holder med Leeds United som en gang var store, og som tar mål av seg til å komme tilbake i det ypperste selskap i engelsk og kanskje europeisk fotball.

Hvilke aktiviteter tror du det er på forumet til Gillingham f.eks, hvis det finnes noe sånt mener jeg? På vårt forum er det full fart nær sagt til alle døgnets tider. På kampen mot Looserpool møtte 38.000 mennesker for å støtte de helhvite, en klubb for øyeblikket på 3. nivå altså...!!! Det er etter mitt syn fantastisk å være en del av dette. Vi er en svær gjeng i Norge også. Masse supportere i storklubbene selvsagt, men flesteparten av de hadde ramlet av hvis Scum og Looserpool hadde gått konk sånn som vi gjorde.

Det å holde med et lag som ikke setter følelsene i sving der du glemmer en kamp etter et par timer, hva er vitsen? Tror da det bare er litt mote å fortelle at; "nei, jeg holder med Gillingham jeg, ikke noen av de store!". Fjollete greier som enkelte synes er litt spesielt. Ã… holde med et lag handler om dype følelser, engasjement, glede, sorger, fortvilelse, lykkerus, felleskap, hyling og skriking!!!! Vi kommer tilbake skal du se! Din spådom blir en vakker, hvit og fantastisk dag gjort til fulklstendig skamme! Det er jeg overbevist om!

Bare vent du!!!

Yeboahs vitne

pedro

Pokker nå som middagen nærmer seg >:( Mista heile matlysten av denna, som vanlig, møkkaskrivingå til hjemmebrentexpressen hb>:(
Nå må du gi f.... få deg et annet lag å holde med for hel.... :P
Leedsomaniac

Rudi G.

  • Gjest
Pokker nå som middagen nærmer seg >:( Mista heile matlysten av denna, som vanlig, møkkaskrivingå til hjemmebrentexpressen hb>:(
Nå må du gi f.... få deg et annet lag å holde med for hel.... :P

Unødvendig pedro!

Rudi G.

  • Gjest
Jeg ønsker enkelte ganger at klubben aldri hadde vunnet noe som helst før i tiden. Det å vinne ligaen og cuper samt gjøre det bra i europa gjør noe med at jeg vil at klubben skal gjøre det samme igjen. Men desverre kommer aldri det til å skje. Så jeg misunner faktiskt supporterne til klubber som Gillingham og lignende klubber. De kan vel vitende om at klubben deres aldri kommer til å vinne noe som helst. De kan se på hver sesong uten de store forhåpningene. De tar bare en kamp av gangen og håper på at de ikke rykker ned. Gjør de det så ser de frem til neste sesong meg glede uansett hvilken divisjon klubben deres er i.
Som Leeds supporter er jeg ikke fornøyd med bare å rykke opp for å spille i premier League. Jeg vil at klubben skal vinne tittler. Og det krever desverre massive utgifter til spillerkjøp.
Leeds er på riktig vei resultatsmessig. Men desverre så er storhetstiden over for alltid. Leeds vil aldri vinne noe og fansen kan aldri forvente at klubben skal vinne noe sesong etter sesong. En og annen Ligacup kan kanskje vinnes en gang i løpet av 10 år. Men å vinne noe som betyr noe. Ja det vil aldri mer skje med Leeds United

Jeg forstår litt hvordan du tenker håkon, det er ikke lett for noen lag å blande seg inn blandt de 4-5 "store".  Skulle en av de "store" snuble i forsøket på å nå CL plass kan det etterhvert få store økonomiske  konsekvenser for laget og utgevne det økonomiske forspranget disse lagene har. Dette er jeg ganske sikker på vi vil få se i løpet av et par år og da har vi kommet oss opp i PL og er klar til å ta over plassen. La oss også håpe at det etterhvert  blir endringer i regelverket slik at det blir mulig for flere lag å blande seg inn i tetstriden.

Men selvfølgelig kommer vi til å vinne titler igjen. Den første tittelen henter vi i 8. mai 2010 eller mest sannsynlig noen serierunder før det 8)
« Siste redigering: September 24, 2009, 15:39:40 av Rudi G. »

Budda

Selvsagt kan vi vinne pokaler i fremtiden. Er jo bare å se på Man City for å finne bevis for det. De spilte i League One i 1999 og utfordrer nå de fire store. Er ingen grunn til at vi ikke kan gjøre det samme. Dog så håper jeg at vi gjør det på en annen måte, hvis det er mulig da.
Endre

LeedsU878

Du skulle ønske at vi ikke hadde en historie? Dette handler om så utrolig mye mer enn å vinne titler.

Leeds handler om sammenhold, om unike fans, om en fantastisk by. Om vi aldri kommer til å vinne en pokal igjen; so what? Vi må passe oss så vi ikke blir en gjeng med gloryhunters.

Selvfølgelig håper jeg at vi kommer oss i Premier League igjen, selvfølgelig håper jeg å få oppleve en senkamp i Champions Leaue på ER igjen, men om det ikke skjer - Da får vi bevise at vi er verdens beste fotballfans.

Når alt kommer til alt, har jeg det jævla morsomt både før, på, og etter kamp i Leeds.........
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

rsp

Hvorfor kan Leeds aldri igjen vinne noe som betyr noe? Klubben har vært på bånn, men klatringen tilbake har begynt. Vi må satse alt på opprykk fra League 1 etter denne sesongen, fortsette den planmessige jobbingen, stabilisere klubben i the Championship. Og i løpet av 3-5 år mener jeg det kan være realistisk å være tilbake i Premier League.

Støtten og entusiasmen for Leeds er i behold, selvsagt skal vi vinne noe stort igjen.
 

Papi

OMG!

Nå har ikkje Leeds vunnet så alt for mykje at det gjør noe fra nittitallet og fram til nå.
Men vi har jo likevel vært blant dei store, og der skal vi atter være om nokre år.

Innstillingen din er til tider grenselaust irriterande.
Rettelse: Stor sett!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

h.b

  • Gjest
En av akkilleshælene til Leeds er faktisk det at vi ikke har et annet lag i byen i toppen av serien. Manchester,Liverpool,London og Birmingham har det. Leeds har faktisk ikke noen lokalderby å forholde seg til. Det nærmeste er faktisk Mancheter United som mer blir som en hatkamp. Det er ikke noen fordel når det kommer til det å få med seg næringslivet når man ikke har et realt byderby å forholde seg til. Dette er en av grunnene jeg ser med pessimistiske øyne på det å se Leeds United som vinner av Premier League i fremtiden

R - R

Dette kunne da vært postet i negativitets-tråden?

 >:(

Trodde av trådtittelen at du ville stille noen spørsmål fremover i tid, etter en positivt start på sesongen, men det eneste du gjør er jo å konkludere med at Leeds aldri vil bli en toppklubb eller vinne noen igjen? Makan til innstilling!

Jeg er nede på jorda etter tapet mot Liverpool. Etter å ha fått kampen på avstand så innser jeg at det ikke var så himla bra som vi skal ha det til. Vi møtte et lag som stilte med mange b-lags spillere. At Benitez lovpriser Leeds er jo noe man må forvente på grunn av at det er standard i engelsk fotball at manageren snakker godt om et lag fra lavere divisjoner

Vi møtte eit lag som stilte med sju landslagsspelarar frå start, der i blant Mascherano, som blei kjøpt for £18m pund og var ønska av Barcelona i sommar. Og dei kunne også sette innpå spelarar mot Gerrard og Johnson mot slutten for å trygge sigeren. Ja, vi møtte ikkje eit fulltallig Liverpool, men vi møte like fullt eit lag med mange kvalitetsspelarar. Både Carragher, Dossena, Aurelio, Riera, Mascherano og Babel spelar regelmessig for Liverpool.
- Rune

Superfan

Jeg ønsker enkelte ganger at klubben aldri hadde vunnet noe som helst før i tiden. Det å vinne ligaen og cuper samt gjøre det bra i europa gjør noe med at jeg vil at klubben skal gjøre det samme igjen. Men desverre kommer aldri det til å skje. Så jeg misunner faktiskt supporterne til klubber som Gillingham og lignende klubber. De kan vel vitende om at klubben deres aldri kommer til å vinne noe som helst. De kan se på hver sesong uten de store forhåpningene. De tar bare en kamp av gangen og håper på at de ikke rykker ned. Gjør de det så ser de frem til neste sesong meg glede uansett hvilken divisjon klubben deres er i.
Som Leeds supporter er jeg ikke fornøyd med bare å rykke opp for å spille i premier League. Jeg vil at klubben skal vinne tittler. Og det krever desverre massive utgifter til spillerkjøp.
Leeds er på riktig vei resultatsmessig. Men desverre så er storhetstiden over for alltid. Leeds vil aldri vinne noe og fansen kan aldri forvente at klubben skal vinne noe sesong etter sesong. En og annen Ligacup kan kanskje vinnes en gang i løpet av 10 år. Men å vinne noe som betyr noe. Ja det vil aldri mer skje med Leeds United

Så meld overgang til Gillingham da, og slutt å plag oss andre med all din negative "bullshit". >:(

Tom S

Jeg ønsker enkelte ganger at klubben aldri hadde vunnet noe som helst før i tiden. Det å vinne ligaen og cuper samt gjøre det bra i europa gjør noe med at jeg vil at klubben skal gjøre det samme igjen. Men desverre kommer aldri det til å skje. Så jeg misunner faktiskt supporterne til klubber som Gillingham og lignende klubber. De kan vel vitende om at klubben deres aldri kommer til å vinne noe som helst. De kan se på hver sesong uten de store forhåpningene. De tar bare en kamp av gangen og håper på at de ikke rykker ned. Gjør de det så ser de frem til neste sesong meg glede uansett hvilken divisjon klubben deres er i.
Som Leeds supporter er jeg ikke fornøyd med bare å rykke opp for å spille i premier League. Jeg vil at klubben skal vinne tittler. Og det krever desverre massive utgifter til spillerkjøp.
Leeds er på riktig vei resultatsmessig. Men desverre så er storhetstiden over for alltid. Leeds vil aldri vinne noe og fansen kan aldri forvente at klubben skal vinne noe sesong etter sesong. En og annen Ligacup kan kanskje vinnes en gang i løpet av 10 år. Men å vinne noe som betyr noe. Ja det vil aldri mer skje med Leeds United

Prøv å lese det du sjølv skriver, hb. Kva syns du?

Men, dersom du meiner det du skriver. Ja så syns eg synd i deg.

Om du ikkje har noe glede ved å følge Leeds United. Ja da bør du vurdere å finne noe annet å drive tid med (skal ikkje be deg skifte klubb for det regner eg med er uaktuelt...?) som kan gje deg nokre lysglimt i høstmørket.

COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Det du sier egentlig h.b er at du angrer på at du ble Leedssupporter fordi du innerst inne er en medgangssupporter. Kan du ikke bare bytte lag å holde med slik at vi blir spart for dine tåpelig utfall?

Feks:
- Real Madrid
- Barcelone
- Arsenal
- Liverpool
- Chelsea
- SCUM


I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

abbe

  • Gjest
Jeg ønsker enkelte ganger at klubben aldri hadde vunnet noe som helst før i tiden. Det å vinne ligaen og cuper samt gjøre det bra i europa gjør noe med at jeg vil at klubben skal gjøre det samme igjen. Men desverre kommer aldri det til å skje. Så jeg misunner faktiskt supporterne til klubber som Gillingham og lignende klubber. De kan vel vitende om at klubben deres aldri kommer til å vinne noe som helst. De kan se på hver sesong uten de store forhåpningene. De tar bare en kamp av gangen og håper på at de ikke rykker ned. Gjør de det så ser de frem til neste sesong meg glede uansett hvilken divisjon klubben deres er i.
Som Leeds supporter er jeg ikke fornøyd med bare å rykke opp for å spille i premier League. Jeg vil at klubben skal vinne tittler. Og det krever desverre massive utgifter til spillerkjøp.
Leeds er på riktig vei resultatsmessig. Men desverre så er storhetstiden over for alltid. Leeds vil aldri vinne noe og fansen kan aldri forvente at klubben skal vinne noe sesong etter sesong. En og annen Ligacup kan kanskje vinnes en gang i løpet av 10 år. Men å vinne noe som betyr noe. Ja det vil aldri mer skje med Leeds United

Srping å kjøp deg en MUFC drakt da hvis det er alt det handler om for deg.

abbe

  • Gjest
Pokker nå som middagen nærmer seg >:( Mista heile matlysten av denna, som vanlig, møkkaskrivingå til hjemmebrentexpressen hb>:(
Nå må du gi f.... få deg et annet lag å holde med for hel.... :P

Unødvendig pedro!

Nei! Veldig nødvendig! Alt h.b bidrar med er hinne er å skrive 200 inlegg i uka om hvor dritt Leeds er, hvor håpløst alt omkring klubben er. Jeg er drittlei av å høre det samme pisspreiket om og om igjen. Tror ærlig talt ikke h.b. er noe annet enn et Liverpool/Chelsea/Mufc troll som liker å spre dårlig stemning her. Høres ut som en fjortis som "vil være med vinnerlaget" til en hver tid.

Cbas10an

Jeg ønsker enkelte ganger at klubben aldri hadde vunnet noe som helst før i tiden. Det å vinne ligaen og cuper samt gjøre det bra i europa gjør noe med at jeg vil at klubben skal gjøre det samme igjen. Men desverre kommer aldri det til å skje. Så jeg misunner faktiskt supporterne til klubber som Gillingham og lignende klubber. De kan vel vitende om at klubben deres aldri kommer til å vinne noe som helst. De kan se på hver sesong uten de store forhåpningene. De tar bare en kamp av gangen og håper på at de ikke rykker ned. Gjør de det så ser de frem til neste sesong meg glede uansett hvilken divisjon klubben deres er i.
Som Leeds supporter er jeg ikke fornøyd med bare å rykke opp for å spille i premier League. Jeg vil at klubben skal vinne tittler. Og det krever desverre massive utgifter til spillerkjøp.
Leeds er på riktig vei resultatsmessig. Men desverre så er storhetstiden over for alltid. Leeds vil aldri vinne noe og fansen kan aldri forvente at klubben skal vinne noe sesong etter sesong. En og annen Ligacup kan kanskje vinnes en gang i løpet av 10 år. Men å vinne noe som betyr noe. Ja det vil aldri mer skje med Leeds United

Haleluja håkon....kjempeinlegg. Gillingham supporterne hadde det kjempegøy på lørdag...makan til døll gjeng.



 8) 8) 8)







Nå tok jeg gillingham som et eksempel. En jeg kjenner er gillingham supporter og sa rett ut at kampen var glemt 2 timer etter nederlaget. Da så de bare frem til neste kamp



Og det er nettopp derfor Leeds kommer til å bli en storklubb igjen, og Gillingham ikke blir det!!!
MOT


Joachim

Andersen

h.b lorimer er du født pessimist fra fødselen av eller !!!!  >:(  Nå må du virkelig slutte med dette tullet her ! Er du noen gang optimist ? Finn deg et annet lag da, og bli supporter til et eller annet premier leage lag kanskje du da blir mere opptimist  >:(  Sjerp deg ! er vel mange her inne på forumet nå som begynner å bli lei ! LEED4EVER. 

h.b

  • Gjest
Jeg har vært Leeds supporter lengre enn mange av dere har levd. Jeg angrer absolutt ikke på at jeg er Leeds supporter. Men hvis dere hadde lest litt mellom linjene og sett at det er misunnelsen jeg faktisk nevner når jeg sier Gllingham supporter har det enklere. Vi gjorde en god kamp mot Liverpool. Men fra det å gjøre en god kamp til det faktisk å ha suksess i serien. Ja det kan være langt fra hverandre.Jeg er ikke redd for at Leeds ikke skal rykke opp til ccc. Men jeg er desverre redd for realitetene når vi stiller i ccc. Det er mange gjennom tiden som har gjort en kjempekamp mot lag høyere plassert i ligasystemet enn Liverpool.Dere her inne nevner PL innen 3-4 år. Jeg tror desverre vi får en blåmandag når det gjelder dette. I verste fall rykker vi rett ned igjen fra ccc og må starte på scratch.Det at vi har en eier som ikke vil spytte inn penger i klubben gjør meg bekymret. Det er ingenting som tyder på at Bates vil innvestere i CCC.Og uten eiere som verken vil spytte inn penger eller eier penger.Ja da er jeg desverre redd for at Leeds aldri  kommer noen vei.
Skal Leeds komme langt. ja da må vi tenke hva som er feil i gode tider. Ellers kommer blåmandagen raskere enn dere aner

Borge

ja, jeg blir litt fasinert...
H.b. - nå har du brukt hele sommeren på å fortell oss at vi ikke er gode nok til opprykk i år og at alt er feil i klubben. Så skjer det de fleste andre tror - vi vinner nesten alle kampene så langt og leder serien...og er et stykke på vei til direkte opprykk (selv om det er en lang sesong).
Da må du jo så klart starte igjen med å klage på at vi rykker ned igjen neste sesong....hvorfor orker du å stå opp om mårran??? Dette blir jo bare helt meningsløst.
Borge

Blank_File

Jeg fatter faktisk ikke heller helt at dere ikke klarer å lese litt mer mellom linjene når h.b skriver. Når det blir samme greia om igjen og igjen, ja da er jeg enig, men dette her var et konstruktivt og destruktivt innlegg. Jeg er ikke på noen måte enig, for Bates er så gammel at han snart dør. Og da!

Superfan

Jeg har vært Leeds supporter lengre enn mange av dere har levd. Jeg angrer absolutt ikke på at jeg er Leeds supporter. Men hvis dere hadde lest litt mellom linjene og sett at det er misunnelsen jeg faktisk nevner når jeg sier Gllingham supporter har det enklere. Vi gjorde en god kamp mot Liverpool. Men fra det å gjøre en god kamp til det faktisk å ha suksess i serien. Ja det kan være langt fra hverandre.Jeg er ikke redd for at Leeds ikke skal rykke opp til ccc. Men jeg er desverre redd for realitetene når vi stiller i ccc. Det er mange gjennom tiden som har gjort en kjempekamp mot lag høyere plassert i ligasystemet enn Liverpool.Dere her inne nevner PL innen 3-4 år. Jeg tror desverre vi får en blåmandag når det gjelder dette. I verste fall rykker vi rett ned igjen fra ccc og må starte på scratch.Det at vi har en eier som ikke vil spytte inn penger i klubben gjør meg bekymret. Det er ingenting som tyder på at Bates vil innvestere i CCC.Og uten eiere som verken vil spytte inn penger eller eier penger.Ja da er jeg desverre redd for at Leeds aldri  kommer noen vei.
Skal Leeds komme langt. ja da må vi tenke hva som er feil i gode tider. Ellers kommer blåmandagen raskere enn dere aner

Herregud, hvordan går det an å bekymre seg for nedrykk før vi har rykket opp??? Og Bates er den store, stygge ulven. Surprise, surprise..

DenHviteYeboah

Jeg kan være enig i at hb ofte er negativ,men noen av dere tar jo helt av i positiv retning.Ja,vi leder serien og spiller bra foppal,men vi har IKKE rykket opp ennå.Jeg synes hb har et godt poeng mht hverdagen i ccc.Det er ikke mye som tilsier at nåværende eier er så villig til å møte ccc med å satse på videre utvikling av laget.Det spørs om geniale free transfers er nok til å hevde seg i ccc.Ã… rykke opp fra ccc er vanskelig med kun en flink manager.Kvaliteten må heves, og det koster pund dessverre,selv om en del av dere lever i den villfarelse at slik ikke er tilfelle.
Er ikke alltid enig med hb, men synes det er patetisk å lese innlegg som hudfletter ham kun fordi han er ekstremt kritisk og ofte negativ til driften av klubben.Da er det bedre med saklig motargumentasjon som noen heldigvis bedriver.

Andersen

Vi skal altså tolke alt som h.b lorimer skriver som rett,  >:(  og være like pesimist som det ser ut til at han er ! Nei folkens, la oss heller være store optimister , og glede oss over fotballen Leeds spiller om dagen, og at vi har en trener i SG  som ser ut til å vite hva han gjør .!  Det som gjelder i år , er opprykk !  og vi har fått en veldig fin start på sesongen ! så får vi heller bekymre oss når h.b lorimer virkelig begynner å skrive positivt !!!!  ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D LEEDS4EVER.