Skrevet av Emne: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600  (Lest 57050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #330 på: Oktober 06, 2009, 16:02:21 »
Prøvde meg på West stand for første gang. Blir tilbake på East neste gang.

Det blåste noe helt usannsynlig i Leeds på lørdag, kjente det skikkelig røska i bilen når vi kjørte innover. Merkverdig rolig inne på ER dog, men du så det godt på de høye ballene, og den helt latterlige mengden søppel som blåste rundt på banen.

Kjente også at jeg fikk en litt varm følelse inni meg når speaker sa 31838 tilskuere. Det var ikke ett blått sete i skue, i alle fall ikke synlig fra West. Unntatt Upper East selvsagt. Det blir kanonstemning på ER når det er fullt, men det virker som det er bedre stemning på East enn West, så igjen, East neste gang. Selv om setene er litt bedre på West. Er tribunen brattere på East? Virker sånn.

Kampen? Vel, tror jeg skal ta med meg følelsen fra det å ha vært på kampen live i stedet for å tenke for mye på hvordan kampen fortona seg.

Noen synspunkter har jeg jo selvsagt;

Det var utrolig trist at Becchio ble skada, for han var frem til det det største uromomentet i angrepet vårt. Becks burde jo strengt tatt scora to mål, og midtbanen vår henger ikke sammen i det hele tatt. Kudos til store deler av forsvaret vårt, Bromby gjorde en del merkelige ting og var ikke så offensiv som jeg skulle ønske.

Showumni ville så mye, men fikk ikke så mye til, Andy Robinson (utrolig kult å høre massive rop etter Andy i 10 minutter før han kom inn - Andy, Andy, Andy, Andy Robinson!!) var den mest positive midtbanespilleren vi hadde. Grella var også ganske bra når han kom inn, men fikk fint lite hjelp dessverre. Dog positivt å se at Simon er villig til å satse, selv når han ser at Charlton faktisk også er lystne på 3 poeng.

En siste ting - Sam Sodje bør fra nå av bare kalles kung fu-Sam. Burde etter min mening vært utvist for de to sparka han hadde mot Showi.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #331 på: Oktober 06, 2009, 16:10:35 »
Smaken er som baken. Personlig synes jeg det er best på West Stand

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #332 på: Oktober 06, 2009, 16:20:50 »
Smaken er som baken. Personlig synes jeg det er best på West Stand
Enig. Spesielt pga at der får du ikke sola i øynene.
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #333 på: Oktober 06, 2009, 16:29:23 »
Smaken er som baken. Personlig synes jeg det er best på West Stand
Enig. Spesielt pga at der får du ikke sola i øynene.

Godt poeng.
Satt på ES lørdag og hadde sola midt i trynet heile kampen, slitsomt.
Men, samtidig varma sola godt også på ein sur og forblåst dag.
COME ON LEEDS !!

bwirum

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #334 på: Oktober 07, 2009, 08:14:20 »
God, varm sol med solbriller på. Gjør underverker :) Ble litt chilly på West i helga ja.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

bwirum

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #335 på: Oktober 12, 2009, 08:40:58 »
Millwall 4 Tranmere 0...

Viss ikkje John Barnes får sparken snart, så skjønar eg ingenting. Tippar Tranmere-styret er stolt over sin eigen prestasjon no med å sparke Ronnie Moore.
Og der gikk det troll i ord gitt :)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

R - R

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #336 på: Oktober 12, 2009, 12:17:13 »
Millwall 4 Tranmere 0...

Viss ikkje John Barnes får sparken snart, så skjønar eg ingenting. Tippar Tranmere-styret er stolt over sin eigen prestasjon no med å sparke Ronnie Moore.
Og der gikk det troll i ord gitt :)
;) Hjalp nok ikkje med tap mot Bury i JPT heller...
- Rune

bwirum

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #337 på: Oktober 12, 2009, 12:48:31 »
Nei, det var den berømte dråpen...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)