Skrevet av Emne: Brentford - Leeds 12 desember 2009  (Lest 7186 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeedsU878

Brentford - Leeds 12 desember 2009
« på: Oktober 07, 2009, 15:19:21 »
Skal ned til denne kampen - Andre som har tenkt å ta turen til London i desember?
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

HåvardK

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #1 på: Oktober 07, 2009, 17:33:10 »
Vi er fem personer som er i London denne helga. Regner med å måtte ta til takke med billetter blant hjemmefansen - hvis ikke du har noen gode tips om mulighet til å få billett blant Leeds-fansen?

LeedsU878

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #2 på: Oktober 07, 2009, 18:25:40 »
Om du ikke er medlem av klubben blir det dessverre veldig vanskelig å få tak i billetter blant bortefansen. Jeg er ikke sikker på bortebilletter jeg heller, men har søkt og håper da at jeg er en av de heldige.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

missis

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #3 på: Oktober 12, 2009, 14:07:27 »
Hei!

Jeg har tenkt til å overraske kjæresten min med tur til London denne helgen for å se kampen. Han er en stor Leedsfan. Er det noe spesielt jeg må huske på? Jeg har skjønt at det kan være vanskelig å få billetter blant Leeds supporterene, men er det vanskelig blant hjemmesupporterene også? Holder det å kjøpe billetter når vi kommer dit eller er det en måte å gjøre det på på forhånd? På forhånd takk for svar:)

Hilsen missis (anonym for øyeblikket, da jeg regner med kjærsten kan befinne seg her inne;))

HåvardK

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #4 på: Oktober 12, 2009, 18:45:45 »
Jeg tror det er best å være på den sikre siden, og bestille når de blir lagt ut på nett via klubbens hjemmeside. Da blir det blant hjemmefansen, men trøsten får være at det er flere av oss som fortrenger de ytre følelsene på denne kampen.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #5 på: Oktober 12, 2009, 19:00:27 »
Hei!

Jeg har tenkt til å overraske kjæresten min med tur til London denne helgen for å se kampen. Han er en stor Leedsfan. Er det noe spesielt jeg må huske på? Jeg har skjønt at det kan være vanskelig å få billetter blant Leeds supporterene, men er det vanskelig blant hjemmesupporterene også? Holder det å kjøpe billetter når vi kommer dit eller er det en måte å gjøre det på på forhånd? På forhånd takk for svar:)

Hilsen missis (anonym for øyeblikket, da jeg regner med kjærsten kan befinne seg her inne;))

Her har vi tydeligvis ei dame med hodet akkurat der det skal være. Kjæresten kan prise seg veldig lykkelig, hvem det nå er... :))

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #6 på: Oktober 12, 2009, 19:23:04 »
Hei!

Jeg har tenkt til å overraske kjæresten min med tur til London denne helgen for å se kampen. Han er en stor Leedsfan. Er det noe spesielt jeg må huske på? Jeg har skjønt at det kan være vanskelig å få billetter blant Leeds supporterene, men er det vanskelig blant hjemmesupporterene også? Holder det å kjøpe billetter når vi kommer dit eller er det en måte å gjøre det på på forhånd? På forhånd takk for svar:)

Hilsen missis (anonym for øyeblikket, da jeg regner med kjærsten kan befinne seg her inne;))


Hvis du skal sitte med Leeds fansen må du ha membership http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/productMembership.aspx eller kanskje kjæresten din er medlem. Da må du snike til deg kortet hans mens han sover men du trenger også passordet og det kan kanskje bli verre :D Du kan bare kjøpe en billett pr medlemskort. Skal dere sitte blandt hjemme fansen kan du bestille billetter her http://www.brentfordfc.co.uk/page/TicketsHome/0,,10421,00.html Lykke til 8)

missis

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #7 på: Oktober 12, 2009, 23:18:36 »
Takk alle sammen. Dere vet mest sannsynlig også når de legger ut billettene dere da? Det er vel numrerte plasser? Hvis ikke skulle man nesten slått seg sammen så det er en liten Leedssupportergjeng blant hjemmefansen;o)

LeedsU878

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #8 på: Oktober 13, 2009, 13:22:49 »
Ser ikke når de legger ut billettene, så du må vel nesten sjekke siden hver dag. Lykke til uansett - For en gave :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

gviken

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #9 på: Oktober 15, 2009, 20:40:03 »
Eg har tenkt meg til London på det tidspunktet og. men flyr ned på lørdag og er litt usikker på om eg faktisk rekker matchen. Ikkje masse delay på flyet som skal til.

Eg tenker difor at det kanskje blir litt dumt med forhandskjøp av billett om eg ikkje er framme i tide, så det eg lurer på. Er det her ein match det blir utsolgt på? Eller får ein kjøpt billetter ved stadion?
 

Blank_File

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #10 på: Oktober 16, 2009, 13:08:28 »
Jeg har fått lurt med meg kona til London den helga også. Det blir min aller første Leedskamp noensinne! :) Er det noen som kan være behjelpelig med billetter?

LeedsU878

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #11 på: Oktober 16, 2009, 14:03:30 »
Det beste for dere begge er å kjøpe billetter online når de blir lagt ut. Siden stadion er ganske lite, tipper jeg det blir utsolgt.

Som nevnt tidligere blir det vanskelig å få tak i bortebanebilletter, men meld dere inn i klubben, og søk i vei. Hvem vet - Kanskje dere er heldige :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

HåvardK

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #12 på: Oktober 16, 2009, 16:16:20 »
Hva koster et medlemskap? Holder det med "International Membership", og hvordan går en fram?

lojosang

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #13 på: Oktober 16, 2009, 19:47:51 »
Hva koster et medlemskap? Holder det med "International Membership", og hvordan går en fram?

Du skjærer av ett pund sideflesk, legger i en eske og sender til Bates i Monaco sammen med en bevitnet erklæring om at du overdrar rettighetene til sjela di, buksa di og fela di til nevnte Bates. I tillegg kreves fire tomme, rene glass med skrulokk som skal brukes til utsylting.

Eventuelt går du inn www.leedsunited.com om jeg ikke husker feil.
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #14 på: Oktober 16, 2009, 20:22:57 »
Hva koster et medlemskap? Holder det med "International Membership", og hvordan går en fram?

Ã… fornye koster £23. Om det koster mer første gangen, ja se det husker jeg ikke :)

Ifølge linken bes alle nye å ringe ticket office. Godt mulig det holder å printe ut pdf-filen og søke vha den. Husk å legge ved kopi av adresse.  Ã… maile Lorna@leedsunited.com er vel også et alternativ :)


http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html

PS! Lojo, slik jeg kjenner Håvard trenger han å få det inn med teskje  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #15 på: Oktober 16, 2009, 20:46:53 »
Hva koster et medlemskap? Holder det med "International Membership", og hvordan går en fram?

Du skjærer av ett pund sideflesk, legger i en eske og sender til Bates i Monaco sammen med en bevitnet erklæring om at du overdrar rettighetene til sjela di, buksa di og fela di til nevnte Bates. I tillegg kreves fire tomme, rene glass med skrulokk som skal brukes til utsylting.

Eventuelt går du inn www.leedsunited.com om jeg ikke husker feil.

konge ;D ;D
Ollan

HåvardK

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #16 på: Oktober 16, 2009, 21:38:26 »
Hva koster et medlemskap? Holder det med "International Membership", og hvordan går en fram?

Du skjærer av ett pund sideflesk, legger i en eske og sender til Bates i Monaco sammen med en bevitnet erklæring om at du overdrar rettighetene til sjela di, buksa di og fela di til nevnte Bates. I tillegg kreves fire tomme, rene glass med skrulokk som skal brukes til utsylting.

Eventuelt går du inn www.leedsunited.com om jeg ikke husker feil.
Et skarve pund sideflesk fra eller til - dette var jo peanuts.

 :D

lojosang

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #17 på: Oktober 17, 2009, 02:00:05 »
Hva koster et medlemskap? Holder det med "International Membership", og hvordan går en fram?

Ã… fornye koster £23. Om det koster mer første gangen, ja se det husker jeg ikke :)

Ifølge linken bes alle nye å ringe ticket office. Godt mulig det holder å printe ut pdf-filen og søke vha den. Husk å legge ved kopi av adresse.  Ã… maile Lorna@leedsunited.com er vel også et alternativ :)


http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html

PS! Lojo, slik jeg kjenner Håvard trenger han å få det inn med teskje  :D



Jeg har både titt og ofte sett Håvard innta brennevin, og inn med teskje tar han det IKKE!  ;D
- Leif Olav

Blank_File

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #18 på: Oktober 17, 2009, 12:58:19 »
Ettersom jeg har lite erfaring med bestilling av biljetter fra ballø'en, prøvde jeg å lese http://www.brentfordfc.co.uk/page/HomeTickets/0,,10421~1825991,00.html for å se om det var noe sjanse for meg som en stakkars bondeknøl å få fatt i biljett. Jeg skjønner ikke poteten av det som står der. Må jeg være medlem av et eller annet for å komme inn, eller kan jeg gjøre som jeg gjorde da jeg var på Upton Park; Ringe, si navnet mitt og håpe på det beste?

LeedsU878

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #19 på: Oktober 17, 2009, 13:12:07 »
Ja, det blir vanskelig for småklubbene når Leeds kommer til byen :)

For å forklare det så enkelt som mulig, så går billettene først til salg til de som har sesongkort, deretter til de som er medlem, og til slutt til de som er registrerte - Det vil si de som tidligere har kjøpt billetter.

De fremhever at Leeds ikke kommer til å gå på general sale uansett hva.

Dette betyr at skal du ha en mulighet for å få billetter til denne kampen, må du rett og slett kjøpe en hjemmebillett til en av Brentfords kamper før Leeds-salget starter den 16. november.

Stockport f.eks. Velger man denne løsningen så husk å registrer deg online, og kjøp billettene der så klubben har detaljene dine.
« Siste redigering: Oktober 17, 2009, 13:54:54 av LeedsU878 »
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

anders

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #20 på: Oktober 17, 2009, 13:44:46 »
Jeg ville forsøkt å kjøpe hospitality(Vip-plass). http://www.brentfordfc.co.uk/page/Match-DayHospitality/0,,10421~1071133,00.html
 

Blank_File

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #21 på: Oktober 17, 2009, 14:12:29 »
Ja, det blir vanskelig for småklubbene når Leeds kommer til byen :)

For å forklare det så enkelt som mulig, så går billettene først til salg til de som har sesongkort, deretter til de som er medlem, og til slutt til de som er registrerte - Det vil si de som tidligere har kjøpt billetter.

De fremhever at Leeds ikke kommer til å gå på general sale uansett hva.

Dette betyr at skal du ha en mulighet for å få billetter til denne kampen, må du rett og slett kjøpe en hjemmebillett til en av Brentfords kamper før Leeds-salget starter den 16. november.

Stockport f.eks. Velger man denne løsningen så husk å registrer deg online, og kjøp billettene der så klubben har detaljene dine.

Ja det var sånn jeg også las det. Svarte... Jeg hadde så lyst å endelig få oppleve Leeds live... :(

Det blir litt drøyt å kjøpe billett til en kamp man ikke skal på syns jeg.

Er det aktuelt å melde seg inn i members club? Eller er det uansett slik at jeg bare kan glemme å få billett?
« Siste redigering: Oktober 17, 2009, 14:16:21 av Blank_File »

LeedsU878

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #22 på: Oktober 17, 2009, 14:22:33 »
Ja, det blir vanskelig for småklubbene når Leeds kommer til byen :)

For å forklare det så enkelt som mulig, så går billettene først til salg til de som har sesongkort, deretter til de som er medlem, og til slutt til de som er registrerte - Det vil si de som tidligere har kjøpt billetter.

De fremhever at Leeds ikke kommer til å gå på general sale uansett hva.

Dette betyr at skal du ha en mulighet for å få billetter til denne kampen, må du rett og slett kjøpe en hjemmebillett til en av Brentfords kamper før Leeds-salget starter den 16. november.

Stockport f.eks. Velger man denne løsningen så husk å registrer deg online, og kjøp billettene der så klubben har detaljene dine.

Ja det var sånn jeg også las det. Svarte... Jeg hadde så lyst å endelig få oppleve Leeds live... :(

Det blir litt drøyt å kjøpe billett til en kamp man ikke skal på syns jeg.

Er det aktuelt å melde seg inn i members club? Eller er det uansett slik at jeg bare kan glemme å få billett?

Står på sidene at de suspender salg av medlemsskap til Leeds-kampen har blitt spilt. Synes det virker litt rart - De gjør det for å slippe bortefans på hjemmetribunene, men mot Millwall kjører de vanlig billettsalg.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Trond A

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #23 på: Oktober 18, 2009, 10:57:05 »
Frist for å søke om medlemsskap i Leeds United denne sesongen utløper 31.oktober, men en skal vel ikke se vekk i fra at fristen blir forlenget.  ;)
Luscos medl. 338

missis

Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #24 på: Oktober 19, 2009, 12:46:46 »
Dette var ikke helt med i min beregning.. Jeg som aldri har kjøpt billetter til en fotballkamp utenfor norge vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Har allerede kjøpt flybillettene for å overraske kjæresten denne helgen. Det blir ikke veldig hans type tur hvis det ender opp med shopping i London:P noen som har noen gode ideer for om jeg fortsatt kan sikre meg noen billetter? Jeg har mailet litt med en kamerat som bor i Leeds, håper han klarer å skaffe meg noen. Utrolig kjedelig at det skulle være så vanskelig akkurat nå da:(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #25 på: Oktober 19, 2009, 16:45:56 »
Dette var ikke helt med i min beregning.. Jeg som aldri har kjøpt billetter til en fotballkamp utenfor norge vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Har allerede kjøpt flybillettene for å overraske kjæresten denne helgen. Det blir ikke veldig hans type tur hvis det ender opp med shopping i London:P noen som har noen gode ideer for om jeg fortsatt kan sikre meg noen billetter? Jeg har mailet litt med en kamerat som bor i Leeds, håper han klarer å skaffe meg noen. Utrolig kjedelig at det skulle være så vanskelig akkurat nå da:(

Forklar dine intensjoner for lorna@leedsunited.com så er det ikke umulig at de hjelper litt på kontoret???  :)


 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jensiman

Brentford - Leeds 12 desember
« Svar #26 på: Oktober 21, 2009, 11:07:11 »
Noen som skal nedover å se Brentford -  Leeds den 12 desember?  ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #27 på: Oktober 22, 2009, 16:45:56 »
Igjen på skatten tilsier tur. Og hva passer bedre enn å bruke pengene i London

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #28 på: Oktober 22, 2009, 17:17:54 »
Igjen på skatten tilsier tur. Og hva passer bedre enn å bruke pengene i London

Bruke pengene i Leeds ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Brentford - Leeds 12 desember 2009
« Svar #29 på: Oktober 22, 2009, 17:21:26 »
Igjen på skatten tilsier tur. Og hva passer bedre enn å bruke pengene i London

Bruke pengene i Leeds ;D

Kanke risikere at Bates får kloa i mer av pengene mine enn de jeg skal bruke den 10 November. Dessuten er London en finere by enn Leeds. Hm kanskje dette fortjener en avstemning