Avstemming:Luscos og Bates/Leeds United

Started by h.b, October 17, 2009, 09:57:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bør Luscos bryte alle bånd til Leeds United

Ja her bør Luscos trekke seg fra sammarbeidet
8 (12.9%)
Nei. Det som skjer innad i Leeds kan ikke Luscos gjøre noe med
14 (22.6%)
Er i tvil/Vet ikke
3 (4.8%)
Driter i hele Ken Bates
4 (6.5%)
Det er viktig for Luscos at vi støtter opp om Leeds United uansett hvem som driver den og på hvilken måte
33 (53.2%)

Total Members Voted: 60

Eriksen55

Quote from: h.b on October 17, 2009, 17:22:40
Jeg kan godt trekke meg ut av dette forumet hvis det er til forumets beste og dere vil det jeg.

Du må gjerne trekke deg, men som en her sa...den gyldne middelvei...ikke gjenta det samme gnålet hele tiden hadde vært best.

Jeg stemmer for en sticky som heter HB... ikke bare for alt maset ditt...men du leverer masse gullkorn også...ubevisst :)

jarle

Se bare på denne tråden...

Gnål... samme argumenter hele tiden... konspirasjonsteorier... det er svarene
Kanskje noen av dere skal komme med noe annet... noen teorier eller tanker isteden for å avfeie ethvert inlegg med samme platte svar.

Vel - disse konspirasjonsteoriene begynner nå å bli THE TRUTH!!!

- Bates - og Leeds misslyktes i å kjøpe tilbake TA
- Det er ikke penger i kassa av en eller annen merkelig grunn
- Bates hevder han IKKE eier Leeds ( ergo det er da bevist at mannen er en løgner eller har demens)

Noen som tror vi har penger til å kjøpe ER?

Hva blir neste?

DenHviteYeboah

Quote from: eriksen55 on October 19, 2009, 00:49:24
Quote from: h.b on October 17, 2009, 17:22:40
Jeg kan godt trekke meg ut av dette forumet hvis det er til forumets beste og dere vil det jeg.

Du må gjerne trekke deg, men som en her sa...den gyldne middelvei...ikke gjenta det samme gnålet hele tiden hadde vært best.

Jeg stemmer for en sticky som heter HB... ikke bare for alt maset ditt...men du leverer masse gullkorn også...ubevisst :)

Jeg synes dette er helt på viddene!Skal det bli slik at enkelte skal bestemme hvordan en skal skrive?dette ligner en parodi.Det folk sier er altså at hb skal filtrere det han skriver fordi noen sarte sjeler her oppfatter dette som gnål?Ærlig talt dette går ikke.hb og andre må da for pokker få gnåle om det de vil?Er dette et forum eller ikke?Dessuten har vel ingen moderator gitt hb rødt kort?selv om vi her tydligvis ser forskjellig på "fenomenet" Ken Bates, så synes jeg det er like utidig av de som stadig knebler hb.Er enig i at hb kan provosere og gnåle vel mye, men be han moderere seg?aldri,mener jeg.Det blir det samme om at jeg skal be folk som er totalt uenig med hb om å moderere seg,og ikke komme med det samme "gnålet".Jeg fatter ærlig talt ikke at noen her inne virkelig mener at folk skal filterere sine meninger.Det blir jo en begrenset ytringsfrihet.Nei,jeg oppfordrer alle til å krangle så fillene fyker(i sak) her inne, og å juble sammen når vi vinner :)
MOT!

Asbjørn

Siden man vedvarer å diskutere OEF-personer her inne, og vi har tilstrekkelig med Bates-tråder sånn rent generelt, stenger jeg denne tråden.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan