Skrevet av Emne: Kit 15/16  (Lest 28811 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Kit 15/16
« Svar #90 på: August 18, 2015, 21:49:36 »
Jeg kommer til å trenge så mange X-er at merket i nakken går helt rundt.   :-[
Hekta på Leeds siden 1974

ibster

Sv: Kit 15/16
« Svar #91 på: August 19, 2015, 10:35:08 »
Jeg lurer på hvor trang bodyfit er når den standard fit er grisetrang.

Forresten... all denne praten om kroppsfasonger får meg til å lure på hva gjennomsnittsvekten er på forumet. Hadde vært artig med en tippekonkurranse for så å få fasit ved å veie alle på julebordene!

Andersen

Sv: Kit 15/16
« Svar #92 på: August 19, 2015, 11:40:10 »
Tenker vi som er godt over 40 har en god pub muskel , og noen kilo for mye over magen !? mange supportere har vel det ? :P

ArneS

Sv: Kit 15/16
« Svar #93 på: August 19, 2015, 12:11:15 »
Jeg lurer på hvor ledelse og draktleverandør tror at supportere bor.   De fleste av oss kommer fra Yorkshire, og andre nordlige land - eller har aner fra nevnte steder.  De fleste av oss foretrekker også øl, og mange har passert den kroppslige middagshøyden.  Litt research i forkant burde ha opplyst leverandøren om at det er forskjell på gjennomsnittsstørrelse og -figur i Milano og Leeds.   Ihvertfall burde den engelske importøren visst såpass!
Det er OK at spillere skal kunne bruke drakter i stretch-stoff, de bør i det minste være godt trent.   For supporterne - som det tross alt er et langt større draktmarked for enn spillerne - så er draktene etter mitt syn en katastrofe.  Mulig jeg er noe farget av egen figur, men i respekt for supportere og et forhåpentlig ønske om å selge flest mulig drakter til disse supporterne, så bør man føle seg noenlunde vel i draktene.  Mine Admiral XXL drakter fra 10 år tilbake passer meg fortsatt fint.  Ã…rets 5XL (som er største størrelse) passer meg som et pølseskinn.  Jeg kan nok leve med det, og muligens er det en spore til å gjøre noe med egen kropp.  Hvordan er så disse draktene for de som for 10 år tilbake brukte mer enn XXL Admiral-størrelse.

Uvant mye surmuling fra min side dette, men pokker heller!     

Forøvrig liker jeg design og farger godt - en av de bedre på veldig lenge.
Den 17. mann

Eriksen55

Sv: Kit 15/16
« Svar #94 på: August 19, 2015, 22:29:27 »
Det er nå vi skulle hatt Paddy Kenny.. Da hadde det med str på draktene ikke vært et problem for meg og andre med mye god mat og drikke innabords  :)