Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 179552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #630 på: August 30, 2011, 23:15:48 »
Dette er jo strålende, i og med at absolutt alle pengene fra dette salget skal bidra til økt standard på hotellet Bates skal bygge.

Vi vil vel alle bo litt ekslusivt når vi er i Leeds?

mener du seriøst dette eller er det for å f**ke opp stemningen ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #631 på: August 30, 2011, 23:19:31 »
Dette er jo strålende, i og med at absolutt alle pengene fra dette salget skal bidra til økt standard på hotellet Bates skal bygge.

Vi vil vel alle bo litt ekslusivt når vi er i Leeds?

mener du seriøst dette eller er det for å f**ke opp stemningen ???

I tøffe tider tyr noen til ironi/sarkasme. Dette er da absolutt ikke noe å hisse seg over.. :)

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #632 på: August 30, 2011, 23:19:44 »
Max vil bli savnet, men vil han ikke spille for leeds så får han bare dra mens vi kan få ok med penger for han... Tror Nunez vil stå frem med mer spille tid og kle rollen med glans....... og kanskje litt til!

SDalen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #633 på: August 30, 2011, 23:26:11 »
Trist, også til et slik muppetlag.
Rogaland whites!

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #634 på: August 30, 2011, 23:29:48 »
Max vil bli savnet, men vil han ikke spille for leeds så får han bare dra mens vi kan få ok med penger for han... Tror Nunez vil stå frem med mer spille tid og kle rollen med glans....... og kanskje litt til!
Ja,hvem får penger for ham....

testo

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #635 på: August 30, 2011, 23:30:12 »
Dette er jo strålende, i og med at absolutt alle pengene fra dette salget skal bidra til økt standard på hotellet Bates skal bygge.

Vi vil vel alle bo litt ekslusivt når vi er i Leeds?

mener du seriøst dette eller er det for å f**ke opp stemningen ???

I tøffe tider tyr noen til ironi/sarkasme. Dette er da absolutt ikke noe å hisse seg over.. :)

da bruker man f.eks  ::) et sted i innlegget.
Ã… sitte å se på at shit face tar livet av leeds United klarter jeg ikke å fleipe med..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #636 på: August 30, 2011, 23:40:15 »
Max vil bli savnet, men vil han ikke spille for leeds så får han bare dra mens vi kan få ok med penger for han... Tror Nunez vil stå frem med mer spille tid og kle rollen med glans....... og kanskje litt til!
Ja,hvem får penger for ham....
LUFC

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #637 på: August 30, 2011, 23:49:28 »
Dette er jo strålende, i og med at absolutt alle pengene fra dette salget skal bidra til økt standard på hotellet Bates skal bygge.

Vi vil vel alle bo litt ekslusivt når vi er i Leeds?

mener du seriøst dette eller er det for å f**ke opp stemningen ???

I tøffe tider tyr noen til ironi/sarkasme. Dette er da absolutt ikke noe å hisse seg over.. :)

da bruker man f.eks  ::) et sted i innlegget.
Ã… sitte å se på at shit face tar livet av leeds United klarter jeg ikke å fleipe med..

Den e grei. Da har vi lært det og idag! :)
Liker ikke å spøke med det jeg heller, men må innrømme at av og til må jeg nesten le av enkelte hendelser som skjer angående klubben vår. Ikke en god følelse egentlig.. 

Trond90

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #638 på: August 30, 2011, 23:57:53 »
Tragisk, Get the Chelsea scum out of Leeds!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lojosang

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #639 på: August 31, 2011, 00:07:10 »
Det at han forsvinner er ikke overaskende. At han ba om transfer er ikke overaskene. Har man ambisjoner. Ja da bør man vekk fra Leeds United så fort som mulig   >:( >:( >:( >:( >:(

Ambisjoner? Tja. Ambisjoner fra spiller og agent om å øke saldoen på bankkontoen da.
St. Etienne er ikke akkurat noen europeisk tungvekter.

Men for all del, de har langt flere ligagull enn Leeds, og storhetsperioden deres varte noen år lenger.
1957, 1964, 1967, 1968, 1969, 1970, 1974, 1975, 1976, 1981

Synd å se Max forlate oss. Nå bør det komme inn noen før overgangsvinduet stenger. En sentral midtbanespiller som et absolutt minimum, ellers må vi spille 8-1-1 om vi skulle få skader og karantener på et par på midten.
- Leif Olav

Rasmussen7

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #640 på: August 31, 2011, 00:23:00 »
Adjø Max Gradel! Morro så lenge d varte... Bra spiller men ikke uerstattelig...
Og en spiller som ikke vil spille for Leeds fortjener ikke oppmerksomhet heller...
Stikk av og ikke vis deg igjen din j... Ex Leicester reservelagspiller din utall enøyde dritt!!!

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #641 på: August 31, 2011, 00:26:13 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

Gradel har flere ganger uttalt at han ikke har blitt tilbudt ny kontrakt, samtidig som han har hintet om at det er andre klubber som ønsker hans tjenester. Må Bates ha det inn med teskjeer?

Nå var det vel heller sånn at Gradel ønsket gjennom sin agent £25.000 i ukelønn. Noe som var litt for heftig for Bates og Leeds. Selvsagt er Max selv blitt en merkevare som var lett å selge. "Hjem" til et fransktalende land. For Max er det perfekt, for Leeds United er det gode inntekter i dette (ca £3 mill), for Leeds-supporteren generelt sett så er Max fort glemt.

Up we go!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jostein.

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #642 på: August 31, 2011, 00:35:03 »
Max fortjener ikke å spille i den hvite drakta!

men for all del vi kan jo spekulere i ambisjonene til klubben, nå blir det vartfall protester om det ikke blir signeringer før vinduet stenger....

MOT!
Leeds Carajo!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #643 på: August 31, 2011, 00:36:12 »
Adjø Max Gradel! Morro så lenge d varte... Bra spiller men ikke uerstattelig...
Og en spiller som ikke vil spille for Leeds fortjener ikke oppmerksomhet heller...
Stikk av og ikke vis deg igjen din j... Ex Leicester reservelagspiller din utall enøyde dritt!!!


Heeey, litt lite respekt for en spiller som har gitt oss mange gleder og morsomme øyeblikk. Leeds kom ikke med et, ifølge han og hans agent, godt nok kontraktstilbud. En fransk, "hjemlig" klubb kommer med et bud og kan gi mer i lønn, han godtar. Og for hva vi vet kan det ligge mer som vi ikke vet om bak det hele.

Det er trist å miste en så god spiller, og på et slikt sårbart tidspunkt, om man kan si det slik. I mine øyne er det nok dessverre Ken Bates, blant noen populært kalt både gnomefar, nisse, mannen uten navn og mer, som i bunn og grunn er skyld i at dette skjer.

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #644 på: August 31, 2011, 00:39:38 »

Nå var det vel heller sånn at Gradel ønsket gjennom sin agent £25.000 i ukelønn. Noe som var litt for heftig for Bates og Leeds. Selvsagt er Max selv blitt en merkevare som var lett å selge. "Hjem" til et fransktalende land. For Max er det perfekt, for Leeds United er det gode inntekter i dette (ca £3 mill), for Leeds-supporteren generelt sett så er Max fort glemt.

Up we go!  :)

Uansett om agenten har sagt 15 - 20 eller 25 000 £ i uka: Klubben er rimelig amatørmessig hvis den ikke engang gjør seg umaken verdt å forhandle med spilleren om ny kontrakt. Dette er da elementær arbeids- og forretningslivets ABC!!
Jon R.

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #645 på: August 31, 2011, 00:44:30 »
Det fine er at vi i løpet av de neste dagene nok får vite "sannheten" om hvorfor Gradel ble solgt, og det av selveste Ken Bates.  Agenten bla-bla-bla........::)
Jon R.

Jostein.

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #646 på: August 31, 2011, 00:45:32 »

Nå var det vel heller sånn at Gradel ønsket gjennom sin agent £25.000 i ukelønn. Noe som var litt for heftig for Bates og Leeds. Selvsagt er Max selv blitt en merkevare som var lett å selge. "Hjem" til et fransktalende land. For Max er det perfekt, for Leeds United er det gode inntekter i dette (ca £3 mill), for Leeds-supporteren generelt sett så er Max fort glemt.

Up we go!  :)

Uansett om agenten har sagt 15 - 20 eller 25 000 £ i uka: Klubben er rimelig amatørmessig hvis den ikke engang gjør seg umaken verdt å forhandle med spilleren om ny kontrakt. Dette er da elementær arbeids- og forretningslivets ABC!!

Tror du seriøst at klubben ikke hadde tilbudt Max en ny avtale om det var mulig, ikke bare hadde spilleren steget mye verdi. Men vi hadde også fått sjangsen til å beholde en god spiller.
Jeg kan bare ikke se for meg at de er så inkompitente at de ikke har prøvd å forhandle en ny kontrakt med gradel...?!
Leeds Carajo!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #647 på: August 31, 2011, 00:46:04 »
Det fine er at vi i løpet av de neste dagene nok får vite "sannheten" om hvorfor Gradel ble solgt, og det av selveste Ken Bates.  Agenten bla-bla-bla........::)

Uff ja, forventer ikke pene ord om Gradel fra Bates i kommende intervjuer..

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #648 på: August 31, 2011, 00:51:30 »

Nå var det vel heller sånn at Gradel ønsket gjennom sin agent £25.000 i ukelønn. Noe som var litt for heftig for Bates og Leeds. Selvsagt er Max selv blitt en merkevare som var lett å selge. "Hjem" til et fransktalende land. For Max er det perfekt, for Leeds United er det gode inntekter i dette (ca £3 mill), for Leeds-supporteren generelt sett så er Max fort glemt.

Up we go!  :)

Uansett om agenten har sagt 15 - 20 eller 25 000 £ i uka: Klubben er rimelig amatørmessig hvis den ikke engang gjør seg umaken verdt å forhandle med spilleren om ny kontrakt. Dette er da elementær arbeids- og forretningslivets ABC!!

Tror du seriøst at klubben ikke hadde tilbudt Max en ny avtale om det var mulig, ikke bare hadde spilleren steget mye verdi. Men vi hadde også fått sjangsen til å beholde en god spiller.
Jeg kan bare ikke se for meg at de er så inkompitente at de ikke har prøvd å forhandle en ny kontrakt med gradel...?!

Det kan naturligvis ha skjedd noe de siste dagene, men ingenting overrasker meg ved denne klubben lengre.

Hva jeg tror? Jeg tror det passet veldig fint å få solgt Gradel mens vi enda får en slump penger for han. Penger inn + mindre press på lønnstrukturen betyr langt mer enn ambisjoner om opprykk. Det dumme for Bates er at han nå har mistet sitt beste argument for hvorfor denne transfersommeren har vært vellykket, tross alle tapte transfertargets! 
Jon R.

Rasmussen7

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #649 på: August 31, 2011, 01:07:41 »
Adjø Max Gradel! Morro så lenge d varte... Bra spiller men ikke uerstattelig...
Og en spiller som ikke vil spille for Leeds fortjener ikke oppmerksomhet heller...
Stikk av og ikke vis deg igjen din j... Ex Leicester reservelagspiller din utall enøyde dritt!!!


Heeey, litt lite respekt for en spiller som har gitt oss mange gleder og morsomme øyeblikk. Leeds kom ikke med et, ifølge han og hans agent, godt nok kontraktstilbud. En fransk, "hjemlig" klubb kommer med et bud og kan gi mer i lønn, han godtar. Og for hva vi vet kan det ligge mer som vi ikke vet om bak det hele.

Er vell mer frustrasjon enn mangel på respekt som er bakgrunnen for innlegget.
Er ikke første gangen man koplet er at en av mine favoritter ønsker å forlate Leeds United...

Arrgumenter om at agenten står mye av overgangen og evventuelle kontraktsavslag kjøper jeg ikke.
Gradel er såvidt jeg vet myndig og kan ta sine egene avgjørelser selv, viss ikke så er han vell like dum som en viss wayne rooney. Men d skal etter min mening godt gjøres å bli så dum, tror d helle bunner ut i at Max ikke ville spille mer får klubben vår.
Bates debatn holder jeg meg utenfor.

Det er trist å miste en så god spiller, og på et slikt sårbart tidspunkt, om man kan si det slik. I mine øyne er det nok dessverre Ken Bates, blant noen populært kalt både gnomefar, nisse, mannen uten navn og mer, som i bunn og grunn er skyld i at dette skjer.

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #650 på: August 31, 2011, 01:52:35 »
En liten støttetanke til deprimerte sjeler: Sesongens (til nå) kanskje beste kamp eneste tre-poenger, kom uten Max Gradel på banen.  :)
Jon R.

dansale

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #651 på: August 31, 2011, 03:06:45 »
Max Gradel har levert inn en søknad...dra til helvete max du fortjener ikke å ta på deg den hellige drakta.
Forza Leeds!

Svend Anders

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #652 på: August 31, 2011, 07:01:47 »

Nå var det vel heller sånn at Gradel ønsket gjennom sin agent £25.000 i ukelønn. Noe som var litt for heftig for Bates og Leeds. Selvsagt er Max selv blitt en merkevare som var lett å selge. "Hjem" til et fransktalende land. For Max er det perfekt, for Leeds United er det gode inntekter i dette (ca £3 mill), for Leeds-supporteren generelt sett så er Max fort glemt.

Up we go!  :)

Uansett om agenten har sagt 15 - 20 eller 25 000 £ i uka: Klubben er rimelig amatørmessig hvis den ikke engang gjør seg umaken verdt å forhandle med spilleren om ny kontrakt. Dette er da elementær arbeids- og forretningslivets ABC!!

Det er jo åpenbart at det har vært forhandlinger av en viss art, hvis ikke hadde man ikke hatt et krav på 25.000 pund å forholde seg til. At det formelt sett ikke ble lagt et ark med et beløp på bordet foran Gradels agent ser jeg som rimelig lite betydningsfullt.

Så lenge man ikke er i øverste divisjon og konkurrerer med klubber som kan betale langt mer, må man leve med at enkelte spillere priser seg ut på et visst tidspunkt.

Derimot er det fasinerende å se hvordan klubben har drøyd med kontraktsforlengelse såpass lenge at vi havnet i denne situasjonen. Særlig når man kastet en 4,5-årsavtale etter Bromby f.eks.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #653 på: August 31, 2011, 08:00:00 »
Max Gradel har levert inn en søknad...dra til helvete max du fortjener ikke å ta på deg den hellige drakta.
ja slik kan man se på det.....og eieren er like populær hos deg forstår jeg...

Per Arne

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #654 på: August 31, 2011, 08:27:54 »
Dette er jo strålende, i og med at absolutt alle pengene fra dette salget skal bidra til økt standard på hotellet Bates skal bygge.

Vi vil vel alle bo litt ekslusivt når vi er i Leeds?

mener du seriøst dette eller er det for å f**ke opp stemningen ???

I tøffe tider tyr noen til ironi/sarkasme. Dette er da absolutt ikke noe å hisse seg over.. :)

da bruker man f.eks  ::) et sted i innlegget.
Ã… sitte å se på at shit face tar livet av leeds United klarter jeg ikke å fleipe med..

Vel, det klarer undertegnede. Som forbeholder seg retten til bruk av ironi og sarkasme uten å måtte forklare det elementære.

Ha en strålende dag!

B_Ød

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #655 på: August 31, 2011, 08:41:15 »
Uten at dette betyr at jeg vil plasseres i noen bås for/mot noe som helst, så ser jeg også litt på muligheten for at det kan ha foregått ting i kulissene her vi ikke vet noe om. Ideell situsajon?..hardly!..krise?...slettes ikke sikkert.
Ønsker jeg meg flere "nye" spillere..tja..kanskje..uten at jeg tror dette heller ikke vil bli forskjellen på himmel og helvete.
Dette er jo ingen ny situasjon for oss..og for å kaste meg på en liten hvis om atte, MG kunne jo utmerket godt ha kostet oss opprykket i fjor da han kokte over...
Ellers syns jeg at moderator-klubben "Grei" gjør rett i å kommentere språkbruken her inne fra tid til  annen..
Tror vi kommer oss greit ut av denne..nok av folk som vil "step up their game" nå..
Ups & Ups!!

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #656 på: August 31, 2011, 09:07:29 »
Max Gradel har levert inn en søknad...dra til helvete max du fortjener ikke å ta på deg den hellige drakta.
::) Fy faen så stokk dum går det altså ann å bli..

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #657 på: August 31, 2011, 09:32:16 »
Var rett og slett forbannet i går kveld. Det som slår meg i dag er hvor vanskelig det vil bli å erstatte Max (ikke det at jeg innbiller meg noe annet enn at en fra benken rykker en plass frem).

På sitt beste var han vår beste spiller IMO. Desidert hurtigst, spesielt med ball. Og den eneste som gang på gang satte frykt i motstanderens forsvar når han satte fart rett på mål. Ekstremt viktig med en slik spiller på laget.

Sistetouchen var ofte ikke optimal men ingen kan si han ikke gjorde sin del i begge ender av banen. Meget bra arbeidsmoral og fin utvikling fra da han kom frem til i dag.

Så hva fikk vi for Max mon tro? £2,5m? Ser det spekuleres i £5m men hvorfor skulle St. Etienne mer enn doble det geitebukken har blitt tilbudt fra flere nylig?



 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

RoarG

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #658 på: August 31, 2011, 10:18:22 »
Synd at gradel forsvinner. Men det er kanskje ikke så helsvart? Synes Nunez har startet for få kamper. Han har levert varene med flere scoringer, og han får kanskje muligheten fra start når Gradel forsvinner?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #659 på: August 31, 2011, 10:27:46 »
Bare vent til gnomen uttaler seg til media angående overgangen. Legger seff all skyld på Gradel med passende adjektiver til. Et skikkelig anstendig farvel i god Bates-tradisjon.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson