Skrevet av Emne: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her  (Lest 5106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« på: Mai 12, 2008, 12:57:05 »
To mål imot på corner til pause, CArlisle bakpå men med god kontroll og skapte mest. Da jeg slo på kampen igjen like etter pause(49min) stod det 1-3  men producer hadde gjort en feil så det var egentlig 1-2 og vi hadde nettopp scora.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #1 på: Mai 12, 2008, 14:40:21 »
Har det fra et eller annet sted at vi vinner 3-0 og dominerer stort. Tror jeg har drømt det natten etter en fest i helga, det er kun vage 'minner'!  ;)

Lar likevel 2-1 stå på season long!



Marching on together!

Per-Stian

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #2 på: Mai 12, 2008, 14:47:02 »
Her om dagen dagdrøymte eg om ein meget jamn kamp der vi fekk problem med å kome til store sjansar. Så etter 70 minutt opna kampen seg og vi skåra eit etterlengta mål. Deretter utlikna Carlisle på dødball, før Freedman stanga inn vinnarmålet fem minutt før slutt.

Spådommen er altså 2-1

erik4england

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #3 på: Mai 12, 2008, 17:13:21 »
Jeg fikk et varsel da jeg tok dagens medisiner i morges: vi vinner 3-0, 1-1 borte.
We're the famous leeds united and we're off to Weeembelyyyyy.
 

DaGa

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #4 på: Mai 12, 2008, 17:57:45 »
drømte om kvinnfolk jeg :P
We all LOVE LEEDS!

B-m

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #5 på: Mai 12, 2008, 17:59:15 »
drømte om kvinnfolk jeg :P

ja hadde seff en avsugning MENS jeg så kampen da vel!  :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

DaGa

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #6 på: Mai 12, 2008, 18:01:37 »
drømte om kvinnfolk jeg :P

ja hadde seff en avsugning MENS jeg så kampen da vel!  :D

haha, den drømmen burde bli virkelighet. ingenting kunne vært bedre enn det :P
We all LOVE LEEDS!

langva

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #7 på: Mai 15, 2008, 09:52:46 »
drømte om at jeg va på Wembley og så play off finalen og i drømmen min van Leeds 2-1 :D
Henrik Høiberg Langva

abbe

  • Gjest
Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #8 på: Mai 15, 2008, 10:39:27 »
Hver natt drømmer jeg at jeg er curling, bridge eller sjakk supporter. Det hadde nok økt livskvaliteten og gitt meg et jevnere og generelt bedre humør.

h.b

  • Gjest
Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #9 på: Mai 15, 2008, 12:27:21 »
Ike vet jeg åssen dere greier å konsentrere dere om å få den opp når Leeds spiller på Tv
drømte om kvinnfolk jeg :P

ja hadde seff en avsugning MENS jeg så kampen da vel!  :D

haha, den drømmen burde bli virkelighet. ingenting kunne vært bedre enn det :P

Sheridan

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #10 på: Mai 15, 2008, 12:29:21 »
Ungdommen hb....ungdommen...

Ike vet jeg åssen dere greier å konsentrere dere om å få den opp når Leeds spiller på Tv
drømte om kvinnfolk jeg :P

ja hadde seff en avsugning MENS jeg så kampen da vel!  :D

haha, den drømmen burde bli virkelighet. ingenting kunne vært bedre enn det :P

Bites Yer Legs

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #11 på: Mai 15, 2008, 12:45:06 »
HAHA for en tråd å møte på første på dagens første forumsbesøk. Eg hadde en syyyk drøm eg forsatt funderer på.

Drømte at vi spilte med to keepere i mål, og Carlisle skårte fra 40 meter i det eg slo på tven. Andy Gray(med parykk, så vi ikkje skulle kjenne han igjen) spilte venstreback, Robbie Winters og Joshua Kennedy spilte spiss for oss. Produseren gjorde feil, en stund ledet vi 6-4, 4-2 og 9-3, men egentlig var det 4-3 til Carlisle. Huntington hadde farget håret hvitt for anledningen..

Når eg våknet var eg enig med meg selv i at det var en taktisk blundert av Macca og spille med to keepere på banen, samt å hente inn så mange nye spillere bare fordi Beckford var skadet. Videre lurte eg på om det faktisk er lov å spille med 2 keepere, og om vi burde få omkamp pga regelbrudd..

Noen her inne som er villig til å analysere drømmen - og fortelle meg hvorfor eg drømmer syke ting? Er Freud medlem?
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #12 på: Mai 15, 2008, 15:08:27 »
Fram til JonR kan ta deg i poliklinisk behandling vil jeg nøye meg med følgende velfunderte diagnose: Du er PSSSYYYYYK!

Jeg er kjemiker så jeg vet uten tvil hva jeg snakker om!  ;D
- Leif Olav

B-m

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #13 på: Mai 15, 2008, 16:42:54 »
HAHA for en tråd å møte på første på dagens første forumsbesøk. Eg hadde en syyyk drøm eg forsatt funderer på.

Drømte at vi spilte med to keepere i mål, og Carlisle skårte fra 40 meter i det eg slo på tven. Andy Gray(med parykk, så vi ikkje skulle kjenne han igjen) spilte venstreback, Robbie Winters og Joshua Kennedy spilte spiss for oss. Produseren gjorde feil, en stund ledet vi 6-4, 4-2 og 9-3, men egentlig var det 4-3 til Carlisle. Huntington hadde farget håret hvitt for anledningen..

Når eg våknet var eg enig med meg selv i at det var en taktisk blundert av Macca og spille med to keepere på banen, samt å hente inn så mange nye spillere bare fordi Beckford var skadet. Videre lurte eg på om det faktisk er lov å spille med 2 keepere, og om vi burde få omkamp pga regelbrudd..

Noen her inne som er villig til å analysere drømmen - og fortelle meg hvorfor eg drømmer syke ting? Er Freud medlem?



Hahaha :D dritbra!



hmmm analyse. Freud hm. Du hadde en litt ubehagelig opplevelse som 1 åring, da du var i den orale fasen. Du fikk kjeft etter å ha pakket småstein i munnen. Nå har du et stor behov for å pakke legemidler i munnen!

Jeg vil gjerne ta det du tar! Og det helst klokken 20.45 i kveld  :D




og forresten, du er gal




edit:


Dæven kom akkurat på drømmen min!

Jeg satt på en pub, også satt lojosang(av alle) over meg. Også skrev vi begge på OEF, også så jeg om Lojo lo når jeg skrev innlegget. Han smilte ikke, men var veldig konsentrert. Og han måtte lese innlegget minst 10 ganger før han svarte. Leste det inni seg mens munnen "sa" ordene. Når han skulle skrive svar så skrev han med 1 og 1 finger, skikkelig sakte!!! sånn om bestemor skulle skrive. Og det tok han sikkert 10 min å skrive en setning!! Hehe :D

Analyse: tror jeg ser litt opp til Lojo, og at alle innleggene hans er gjennomtenkt. Mistenker han ikke for å ha dysleksi så.
« Siste redigering: Mai 15, 2008, 16:47:03 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #14 på: Mai 15, 2008, 17:42:17 »
Også skrev vi begge på OEF, også så jeg om Lojo lo når jeg skrev innlegget. Han smilte ikke, men var veldig konsentrert. Og han måtte lese innlegget minst 10 ganger før han svarte. Leste det inni seg mens munnen "sa" ordene. Når han skulle skrive svar så skrev han med 1 og 1 finger, skikkelig sakte!!! sånn om bestemor skulle skrive. Og det tok han sikkert 10 min å skrive en setning!! Hehe :D

Analyse: tror jeg ser litt opp til Lojo, og at alle innleggene hans er gjennomtenkt. Mistenker han ikke for å ha dysleksi så.

Hvis denne Håvardhetsen fortsetter hver gang fingrene jobber raskere enn hodet vil denne framgangsmåten snart være reell for undertegnede.  ;D

Og Håvard renger jeg med å treffe på påbben i aften med flekkete høne av en annen sort enn disse Jagland liker å fortelle vitser om.

Av drømmer kan jeg ikke huske annet enn at jeg hadde en skikkelig syk en hvor Jan Teigen spilte en hovedrolle i forrige uke, men det var ikke Leedsrelatert. Leeds-mareritt på dagtid er heldigvis det eneste jeg har slitt med så langt.
- Leif Olav

Roy

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #15 på: Mai 15, 2008, 18:15:16 »
Er på oppløpet til eksamen (to uker igjen). Leser en del psykologi nå og.... hmmmm. De gærne har det godt  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Bites Yer Legs

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #16 på: Mai 08, 2009, 22:34:01 »
Henter opp igjen denne siden det er høysesong igjen :D

Drøm løs!!
KEEP FIGHTING!!

arne armoen

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #17 på: Mai 09, 2009, 13:18:05 »
Jag drømde det va fred på jord, och alla kri-ig va slut.......
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #18 på: Mai 12, 2009, 14:40:36 »
....at jeg torsdag kveld slår på txt TV og blar opp på side 731, NRK og ser følgende Leeds United vs Millwall 3-0!!!!! Ikke en drøm akkurat, mer et håp, men kanskje, kanskje !!!! Pokker, disse forbannede jævlige cupkampene vi alltid skal måtte slite med....! Jeg blir ødelagt av det, klarer ikke konsentrere meg om noe som helst før jeg har fått en avgjørelse og vi definitivt er ute eller oppe for å si det sånn.....  :P
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #19 på: Mai 12, 2009, 18:37:46 »
 Jeg ser også opp til "lojo", men kun dersom han har skrevet et innlegg like over mitt...  ;)
Drømmer om avsugninger har jeg ikke. Det virkelige liv er bedre...........  ::)  ::)  ::)
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #20 på: Mai 12, 2009, 20:12:42 »
HAHA for en tråd å møte på første på dagens første forumsbesøk. Eg hadde en syyyk drøm eg forsatt funderer på.

Drømte at vi spilte med to keepere i mål, og Carlisle skårte fra 40 meter i det eg slo på tven. Andy Gray(med parykk, så vi ikkje skulle kjenne han igjen) spilte venstreback, Robbie Winters og Joshua Kennedy spilte spiss for oss. Produseren gjorde feil, en stund ledet vi 6-4, 4-2 og 9-3, men egentlig var det 4-3 til Carlisle. Huntington hadde farget håret hvitt for anledningen..

Når eg våknet var eg enig med meg selv i at det var en taktisk blundert av Macca og spille med to keepere på banen, samt å hente inn så mange nye spillere bare fordi Beckford var skadet. Videre lurte eg på om det faktisk er lov å spille med 2 keepere, og om vi burde få omkamp pga regelbrudd..

Noen her inne som er villig til å analysere drømmen - og fortelle meg hvorfor eg drømmer syke ting? Er Freud medlem?

Denne drømmen var så sinnsykt bra at jeg måtte lese den 2 ganger. Lo like godt begge gangene ;D Hvordan har drømmene dine vært det siste året?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #21 på: Mai 13, 2009, 12:09:40 »
Drømmer at vi spiller 0-0 og taper 0-1 sammenlagt.


Heldigvis er jeg aldri sanndrømt!
MOT

Bites Yer Legs

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #22 på: Mai 13, 2009, 19:51:06 »
HAHA for en tråd å møte på første på dagens første forumsbesøk. Eg hadde en syyyk drøm eg forsatt funderer på.

Drømte at vi spilte med to keepere i mål, og Carlisle skårte fra 40 meter i det eg slo på tven. Andy Gray(med parykk, så vi ikkje skulle kjenne han igjen) spilte venstreback, Robbie Winters og Joshua Kennedy spilte spiss for oss. Produseren gjorde feil, en stund ledet vi 6-4, 4-2 og 9-3, men egentlig var det 4-3 til Carlisle. Huntington hadde farget håret hvitt for anledningen..

Når eg våknet var eg enig med meg selv i at det var en taktisk blundert av Macca og spille med to keepere på banen, samt å hente inn så mange nye spillere bare fordi Beckford var skadet. Videre lurte eg på om det faktisk er lov å spille med 2 keepere, og om vi burde få omkamp pga regelbrudd..

Noen her inne som er villig til å analysere drømmen - og fortelle meg hvorfor eg drømmer syke ting? Er Freud medlem?

Denne drømmen var så sinnsykt bra at jeg måtte lese den 2 ganger. Lo like godt begge gangene ;D Hvordan har drømmene dine vært det siste året?

auren

Har gått igjennom mye galskap i søvne, vurderer å føre nattbok;D Heldigvis (eller desverre) er jeg ikke særlig sanndrømt når det kommer til det mest ekstreme, det hadde vært bisarre greier..  :D

Venter i spenning på neste skikkelige Leeds-drøm, har hatt noen vage tendenser de siste nettene, men ingen jeg husker noe særlig av på morran..
KEEP FIGHTING!!

Corto Maltese

  • Gjest
Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #23 på: August 06, 2009, 15:09:43 »
Den eneste drømmen har hat om Leeds var at de spilte mot Everton og kampen endte 77 -77


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #24 på: August 07, 2009, 08:53:02 »
Den eneste drømmen har hat om Leeds var at de spilte mot Everton og kampen endte 77 -77




Jevn kamp gitt.... ;D
Yeboahs vitne

Leedsulf

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #25 på: November 05, 2009, 10:04:08 »
Får vel dra opp igjen denne, da jeg hadde en halvrar drøm i natt.

En Leedskamp ble vist på TV, men det ble ikke filmet noenting fra banen. All fokus var mot tribunen, der 10-12 indianerjenter med spyd danset i ring, mens en hel forsamling iført røde klovneparykker sto ovenfor og pekte og lo av noen som sto ved innbytterbenken og kastet bløtkaker opp dit hvor disse jentene danset.

Midt i denne ringen satt en mann på en tripp-trapp-stol (slike som barn bruker), bundet med hendene på ryggen og gråt. På fanget hadde han Jahn Teigen som satt i skjelletdrakten sin og spilte blokkfløyte.
Da det ble zoomet inn, viste det seg å være Ken Bates som satt fastbundet.

Drømmen sluttet der, noe som kanskje er like så greit. Litt ergerlig at jeg ikke fikk med motstander og resultat fra selve kampen, men det får så være.


Har jeg brukt for mye tid her inne? Bør jeg ta dette som en advarsel?

auren

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #26 på: November 05, 2009, 10:15:35 »
Får vel dra opp igjen denne, da jeg hadde en halvrar drøm i natt.

En Leedskamp ble vist på TV, men det ble ikke filmet noenting fra banen. All fokus var mot tribunen, der 10-12 indianerjenter med spyd danset i ring, mens en hel forsamling iført røde klovneparykker sto ovenfor og pekte og lo av noen som sto ved innbytterbenken og kastet bløtkaker opp dit hvor disse jentene danset.

Midt i denne ringen satt en mann på en tripp-trapp-stol (slike som barn bruker), bundet med hendene på ryggen og gråt. På fanget hadde han Jahn Teigen som satt i skjelletdrakten sin og spilte blokkfløyte.
Da det ble zoomet inn, viste det seg å være Ken Bates som satt fastbundet.

Drømmen sluttet der, noe som kanskje er like så greit. Litt ergerlig at jeg ikke fikk med motstander og resultat fra selve kampen, men det får så være.


Har jeg brukt for mye tid her inne? Bør jeg ta dette som en advarsel?

Hehehehe.. Fantastisk drøm! Herlig syk. Du og bites yer legs har de absolutt beste drømmene. Keep em coming ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pleinar

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #27 på: November 05, 2009, 10:23:14 »
10 - 12 indianerjenter.

*Henter fram gamle utgaver av Sølvpilen*

Månestråle.... mmmmmmmmmmmmm
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

fjellhaugen

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #28 på: November 05, 2009, 13:33:27 »
Får vel dra opp igjen denne, da jeg hadde en halvrar drøm i natt.

En Leedskamp ble vist på TV, men det ble ikke filmet noenting fra banen. All fokus var mot tribunen, der 10-12 indianerjenter med spyd danset i ring, mens en hel forsamling iført røde klovneparykker sto ovenfor og pekte og lo av noen som sto ved innbytterbenken og kastet bløtkaker opp dit hvor disse jentene danset.

Midt i denne ringen satt en mann på en tripp-trapp-stol (slike som barn bruker), bundet med hendene på ryggen og gråt. På fanget hadde han Jahn Teigen som satt i skjelletdrakten sin og spilte blokkfløyte.
Da det ble zoomet inn, viste det seg å være Ken Bates som satt fastbundet.

Drømmen sluttet der, noe som kanskje er like så greit. Litt ergerlig at jeg ikke fikk med motstander og resultat fra selve kampen, men det får så være.


Har jeg brukt for mye tid her inne? Bør jeg ta dette som en advarsel?


ehhh. du ser hva jeg utheva?
halvrar?......hehe, du er faktisk ikke riktig nagla ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Sv: Del drømmene dere hadde om Leeds inatt her
« Svar #29 på: November 05, 2009, 14:04:40 »
Herlig surrealistisk drøm.
Endre