Skrevet av Emne: Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!  (Lest 1730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!
« på: November 10, 2009, 23:33:27 »
Den tidligere Chelsea-stjernen skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma.

Se Tippeligaen gratis på din iPhone! Last ned i App Store her!

Etter fire sesonger som assistentmanager i klubber som Tottenham, Leeds og Swindon, har Gus Poyet endelig fått sin første managerjobb.

Tirsdag ble den tidligere storspilleren fra Uruguay presentert som ny Brighton-sjef.

Poyet har skrevet under en kontrakt på ett og et halvt år og får med seg tidligere Spurs-lagkamerat Mauricio Taricco som assistent.

- Gus er en av de beste og mest lovende unge managerene i dette landet. Vi er henrykt over å gi han den første muligheten som manager, sier Brightons styreleder, Tony Bloom, til klubbens hjemmeside.

Brighton ligger for øyeblikket på 20.-plass i League One - bare målforskjellen holder de unna nedrykksplass.



Hentet fra TV 2 Sporten.
Rogaland Whites

Tom S

Sv: Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!
« Svar #1 på: November 11, 2009, 07:00:37 »
Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan.
COME ON LEEDS !!

Milou

Sv: Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!
« Svar #2 på: November 11, 2009, 07:07:19 »
Er også ein mistanke om at Gus hadde mykje av æra for den initielle sukessesen til Wise. Etter at han forsvann gjekk det jo raskt nedoverbakke. Ønskjer han lukke til i Brighton (berre ikkje i første kampen  ;)).

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!
« Svar #3 på: November 12, 2009, 13:55:47 »
Ønsker ham lykke til, likte ham godt og det var vel han som holdt oss noenlunde oppegående i Dennis sin regjeringstid!!
Yeboahs vitne

nord

Sv: Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!
« Svar #4 på: November 12, 2009, 15:16:06 »
"Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan. "

skal dette forstås således at Gus er klogere end Wise?

 
 
 

lojosang

Sv: Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!
« Svar #5 på: November 12, 2009, 15:52:44 »
"Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan. "

skal dette forstås således at Gus er klogere end Wise?

På samme måte som Lille-Johni Robin Hood-bøkene er Wise-navnet en vits.  :)
- Leif Olav

Tom S

Sv: Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!
« Svar #6 på: November 12, 2009, 17:55:24 »
"Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan. "

skal dette forstås således at Gus er klogere end Wise?

 
 


Ja.
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Sv: Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!
« Svar #7 på: November 12, 2009, 17:55:44 »
"Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan. "

skal dette forstås således at Gus er klogere end Wise?

På samme måte som Lille-Johni Robin Hood-bøkene er Wise-navnet en vits.  :)
Lee Sharpe kan vel være en annen analogi...