KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)

Started by kjelvi, November 30, 2009, 12:41:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

mac_gyver

Quote from: Brad's brother on December 08, 2009, 21:22:16
Quote from: mac_gyver on December 08, 2009, 21:20:47
AKKURAT NÃ...R JEG FIKK STREAMEN TTIL Ã... FUNKE!!!! jAAAAAA ;D

Hehe, motsatt her. Streamen datt ut her, og 20 sekunder senere meldes det om mål på OEF...

det var helt syk timing. Så 2 sekunder før Snoddy la inn
Pride of Yorkshire

CoachKarlstad

Steike det angrepet hadde fortjent en bedre skjebne... Bare å fortsette å trykke på, kan fort bli flere mål her  :)

rober

Pettersen97

Elding va på fære..Han må prøve sæ å score mot gamleklubben!!
The Mighty Whites

Fripp

Quote from: rober on December 08, 2009, 21:25:10
Nesten mål av Kettering
På deres første muighet. Og første gang i 16m.
Hadde vært typisk, etter totalt enveis kjøring

Andersen

sånn det ser ut nå , er det scum u. i neste runde , for å være helt ærlig så har jeg ikke store forhåpningene i den kampen !  :-\ LEEDS4EVER.

Fripp

Quote from: Andersen on December 08, 2009, 21:26:40
sånn det ser ut nå , er det scum u. i neste runde , for å være helt ærlig så har jeg ikke store forhåpningene i den kampen !  :-\ LEEDS4EVER.

Ren bonus. Scum har alt å tape ;D

rober

Pettersen97

The Mighty Whites

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

tobn på tur

Sleivind

Andersen

Skulle ikke forundre meg om de kommer til å toppe laget , bare for å grisebanke oss! Får håpe de får masse flere skader framover, så de må stille med juniorlaget!  ;D LEEDS4EVER.

Fripp

Quote from: Andersen on December 08, 2009, 21:31:45
Skulle ikke forundre meg om de kommer til å toppe laget , bare for å grisebanke oss! Får håpe de får masse flere skader framover, så de må stille med juniorlaget!  ;D LEEDS4EVER.

De leder borte mot Wolfsburg med nesten b-lag. (Mot spilletsgang dog ifølge Nettavisen)

Leeeeeeeeeeeeds

Bring on the scum. Lover dere en ting. Her på Mo skal de aller fleste Leedsgutta stille på jobb i full drakt kampdagen. Shorts, sokker og skjorta.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Andersen

Vi klarer da å slå junior laget til scum u .!  ;D LEEDS4EVER

GeirO

Quote from: Giske on December 08, 2009, 21:23:13
"Are you watching Manchester? Are you watching? Are you watching? Are you watching Mancheseter? "   Herlig!

Går rykter om at de skjelver i shortsen... ;)
MOT

leedsheim

Vi skal tilbake!

Trond90

Hvilken stream ser dere kampen på?

http://atdhe.net/index.html

Ser på denne, helt ok.. men hakker litt
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Andersen

Kan bli litt kaldt for meg å stille i trøye, shorts, sokker, jeg jobber i barnehage ! er mye ute , kaldt, kaldt! .  ;) LEEDS4EVER.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

tobn på tur

fjellhaugen

imponerende at 3 av 4 kamp sider dreier seg om streaming....
ikke mange som har forberedt seg her ser jeg ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

roaldv

Utrolig at det bare står 1-0! Litt dårlige innlegg fra høyresiden, i tillegg til at den lett overvektige keeperen deres har dagen sin til de grader!

pale