KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)

Started by kjelvi, December 16, 2009, 08:42:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronald

Begynner å få negative tanker. Huff og huff :-\
Gutta har ikke vist det helt store siden Scum kampen, driter i Tottenham og denne køppen og, bare det ikke forplanter seg til serien. PLEASE ikke møt veggen no, det har eg ikke hjerte til :'(

Hallgeir *

Vi hadde vel samme resultat i play-off mot Carlisle, og klarte å snu det i bortekampen. Burde være mulig å gjenta det.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Dette er faen meg så RÆVA at det ikke går an!
Hvis ikke Grayson får skikk på dette, så er blir det nok et år i skyggenes dal.... >:( >:( >:(

ooh aah

Jeg er skuffa no. Det er vanskelig å venne seg til motgang igjen etter så mye moro så lenge.  :(

jarle

Får håpe dette er en WAKE UP CALL for gutta og at det blir med disse 3 tapene...

Alle har en hvis down i løpet av sessongen...  det som er litt skremmende er at motstanden det skjer mot er såpass svak...

Rune Bergen

så høyt oppe etter kampen mot scum og så rævvvva deretter

Ferre

Dennis

Marching on together!

Rudi G.

Leif Egil

Skuffa - men er nok mer skuffa om vi taper mot Swindon neste tirsdag - MYE viktigere kamp det!

auren

Quote from: jarle on January 19, 2010, 22:35:52
Får håpe dette er en WAKE UP CALL for gutta og at det blir med disse 3 tapene...

Alle har en hvis down i løpet av sessongen...  det som er litt skremmende er at motstanden det skjer mot er såpass svak...

1 tap, og 1 sannsynlig tap takk. Og der hadde vi to sinnsyke sjanser til å få 2-2 >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LUFC MOT

rober

Torpe-do

Nok en gang virker det som om motstanderens keeper har sin karrieres dag :(

johnny gangster

Slutt 1-2!

Skuffande av Leeds som ikkje klarar slå Carlisle heime. Godt å vite at det Bortemål ikkje er med i denne cupen og at me fortsatt har ein god sjangse til å nå Wembley, sjøl om me ikkje likar oss så godt der...

MOT!

rastafari

Vi sliter virkelig nå. Verste idag, har bare fulgt 2.omg, er at Carlisle har pissa på oss siste 15 min. De tok helt over.  Vi fikk 1-1, som kom etter at vi hadde spillet. Men så var full stopp. Ikke bra! Og dermed har vi hatt 3 elendige kamper på par. Huff!!
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Tom S

Slutt 1-2.

Svakt forsvarspill - det er farlig det!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

auren

Slutt. 1-2. Vi spiller bra fremover, men i det siste har forsvaret vært under enhver kritikk. Det er forsvaret som nå må skjerpes Grayson!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

torivar

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Same

Synes noen av dere overdriver bra.

Vi er det beste laget på banen og skaper mange sjanser, noe dårlig forsvarspill i 1. omgang. Men ellers greit gjennomført og siden det ikke er ligakamp så er det i 3. poeng tapt. I neste kamp lucker ikke Carlisle som de gjorde i dag og vi går videre.

Andersen

For å være ærlig er ikke dette overraskende for meg ! Hva er det som skjer med gutta i hvitt ! Hvor er den fandenivolske innsatsen  gutta hadde i kamp etter kamp blitt av?  SG har mye å rette på , håper han klarer det kjapt!  :-[ LEEDS4EVER

always Leeds

nå må vi snu denne negative trenden - MOT

Dennis

Nok en nedtur, nå begynner jeg å bli småbekymret, jeg også.

Det var klare lyspunkt i denne kampen og vi var best i andre, men en god keeper holder oss ute. Når vi da slipper Carlisle enkelt til, så må det bli slik.

Eddie Gray mener det er ufortjent, men det må være et knallhardt slag å få 1-2 i mot når ting begynte å lysne så smått.

Heads down, hard work frem mot hælja!
Marching on together!

rober

Forhåpentligvis vinner vi returoppgjøret, men skuffende var det uansett. Bølgedalen ser ut til å vedvare..... :(

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

normanbites

Nå  MÃ... juniorlaget starte borte mot Spurs,vi må bare ofre disse mini cupene,fokus må tilbake til seriespillet ,alt annet kan glemmes godt og grundig..............

berlin

Quote from: Duncan McKenzie on January 19, 2010, 22:38:38
Vi tar de borte

jepp, tror formen er bra igjen innen da. Vi tar Swindon, er rimelig sikker på det. Det går en f... i gutta nå.

Geir fra Grimstad

Driter i denne cupen. Viktig med serien nå heller.
revie

LUFC MOT

We would have deserved winning...butter i mot men men.... VI er STERKE i troen og det snur igjen....