Skrevet av Emne: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds  (Lest 92169 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #120 på: Januar 22, 2010, 21:42:29 »
Selvsakt er spurs en sterk motstander men jeg ser ingen grunn for at vi ikke skal ha en mulighet. Dette er nok en vanskeligere kamp en scum kampen men jeg stiller på puben i morgen med øl i hånden og tro på seier.

Jeg har troen!
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/leagueone/leeds/7054946/Simon-Grayson-plots-giantkillers-Leeds-Uniteds-return-to-big-time.html

En mann med slike uttalelser gir meg troen også.Ikke lett å la være.

Simon Grayson plots giantkillers Leeds United's return to big time
Tottenham were one of the main beneficiaries of Leeds United’s self-induced decline from European power to lower league makeweights.
 

Man on a mission: Simon Grayson is determined to bring the glory days back to Leeds Photo: GETTY IMAGES
The presence of so many former Elland Road old boys on the White Hart Lane payroll represents a salutary reminder of the Yorkshire club’s dramatic slump.

By his own admission, that fall from grace still saddens Simon Grayson but he intends to use Saturday’s FA Cup meeting with Harry Redknapp’s side to show that the jaw-dropping victory over Manchester United at Old Trafford was no one-off and that he is on track to dispel the years of misery and show that Leeds are climbing back towards the upper echelons.

  

“I think, regardless of what’s in the opposition squad, there’s a sadness of what’s happened to the club and the decline,” said Leeds fan-turned-player-turned tracksuited manager Grayson in a classroom at Leeds’ Thorp Arch training ground.

“Not so long ago this club was in Europe and they were in the top six and wanting to improve to get to where they were 30 years ago under the likes of Don Revie, Billy Bremner and Johnny Giles.

“It is sad, but it’s happened and you can’t do anything about it. We have learnt from the experience, as a club. Now we are trying to take it back to the next level and beyond.

"I would like to think that the club had sunk as low as it could have done two or three years ago when [chairman] Ken Bates came in and saved it and now we are trying to get back up make sure we never go to those depths again.

“We’ve got everything here that’s geared to the Premier League. All these facilities (including an impressive swimming pool and spacious gym) are from the Premier League days and we are averaging gates of 25,000, which is really excellent. If we went to the next level we would get up to 30,000, and beyond that if we got back to the Premier League.

“But we’ve got to take things one step at a time. It is a big club in the wrong division but we are in that division for the reasons that we are.”

On a potentially pivotal weekend, , Leeds could find themselves knocked off the top of League One by Norwich by the time they go out to face Spurs.

Grayson, however, is unfazed by that prospect. “By the time we come to play Swindon [on Tuesday] we might not even be top but that is part and parcel of the season,” Grayson said.

“We have been up there all season but Norwich and Charlton deserve credit because they have been on impressive runs but we have still got 21 games to go and hopefully we can win the majority of them.

"There are tough teams and tough places to go but hopefully the FA Cup can kick-start the rest of our season.

“Whatever happens, we’ve just got to make sure we try to do the same things we’ve done before. If we come off the pitch with no regrets and still lose, then so be it. As long as we’ve given ourselves a great opportunity to do the best we can then you can’t ask for more than that.”

The Damned United, Dirty Leeds, call them what you want, but Grayson is striving to change perceptions. “There are a lot of people who like Leeds to suffer, but we are trying to do something about that.

“We are not here to be popular, don’t get me wrong, we are here to win matches. If we win every game between now and the end of the season and everybody still hates us then I’m not too bothered, because we’ll have achieved our target of getting promotion and being successful.

“But I’d like to think we’re winning over the neutrals. There’s a lot of people I’ve met at games over the past couple of weeks that have said we deserved to win at Manchester United and that the team was a credit to me. That we play the game in the right manner.

“That’s encouraging. That’s my philosophy as a manager, to try to do the right things and entertain people and get people saying nice things about us.”

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

arneg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #121 på: Januar 22, 2010, 22:13:41 »
;D Skal bli moro i morgen da!! Og regner med at de to-tre Leedssupporterne stiller opp i Kristiansunds egen lille pub og heier helt til sannheten går opp for dem...  Men moro så lenge eventyret varer da.  ;)

Spam
 

rogak

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #122 på: Januar 22, 2010, 23:51:41 »
;D Skal bli moro i morgen da!! Og regner med at de to-tre Leedssupporterne stiller opp i Kristiansunds egen lille pub og heier helt til sannheten går opp for dem...  Men moro så lenge eventyret varer da.  ;)

Spam

Vi blir nok nærmere 20. Og vi har invitert Spurs-supporterne også, så du er hjertelig velkommen. Vi viser filmen "Damned United" etter kampen, uansett resultat :)
MOT

Torpe-do

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #123 på: Januar 23, 2010, 09:33:35 »
Gleder meg til kamp i dag! Skal hjem til hjembygda og se den, så lykke til i dag folkens!

MOT!

Per-Stian

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #124 på: Januar 23, 2010, 10:20:14 »
Dette er dagen for å reise kjerringa! Som mot Manure, ser eg på siger i dagens kamp som ein kjempebonus, men eg veit vi kan viss vi vil.

Lagtips:

Ankergren
Bromby - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Snodgrass - Doyle - Kilkenny - Johnson
Grella - Beckford

Jones, Bromby, Howson, Becchio, White, Kandol




auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #125 på: Januar 23, 2010, 10:28:43 »
Dette er dagen for å reise kjerringa! Som mot Manure, ser eg på siger i dagens kamp som ein kjempebonus, men eg veit vi kan viss vi vil.

Lagtips:

Ankergren
Bromby - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Snodgrass - Doyle - Kilkenny - Johnson
Grella - Beckford

Jones, Bromby, Howson, Becchio, White, Kandol





Oppsiktsvekkende lag du har valgt ut Per! Bromby både på benken og på høyrebacken :D

I tillegg tror jeg nok Grayson velger å ha 7 spillere på benken. Jeg tipper Becchio starter istedetfor Grella. Ellers så ser laget ditt fint ut.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #126 på: Januar 23, 2010, 10:48:26 »
Dette er dagen for å reise kjerringa! Som mot Manure, ser eg på siger i dagens kamp som ein kjempebonus, men eg veit vi kan viss vi vil.

Lagtips:

Ankergren
Bromby - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Snodgrass - Doyle - Kilkenny - Johnson
Grella - Beckford

Jones, Bromby, Howson, Becchio, White, Kandol





Oppsiktsvekkende lag du har valgt ut Per! Bromby både på benken og på høyrebacken :D

I tillegg tror jeg nok Grayson velger å ha 7 spillere på benken. Jeg tipper Becchio starter istedetfor Grella. Ellers så ser laget ditt fint ut.

auren

Det er nok Brad Bromby som har gjort sitt inntog på benken.
Har også hørt noe om at Naylor muligens ikke blir klar. Riktignok bare et waccoe-rykte da, så får håpe det ikke stemmer.

HåvardK

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #127 på: Januar 23, 2010, 11:12:20 »
;D Skal bli moro i morgen da!! Og regner med at de to-tre Leedssupporterne stiller opp i Kristiansunds egen lille pub og heier helt til sannheten går opp for dem...  Men moro så lenge eventyret varer da.  ;)
Var det en liten mygg som hostet her? Håper pubeieren er forberedt på uvanlig stort brussalg i ettermiddag - hvis det dukker opp noen Spursfolk, altså.

Jon

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #128 på: Januar 23, 2010, 11:20:56 »
Spent!

Per-Stian

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #129 på: Januar 23, 2010, 11:29:09 »
Dette er dagen for å reise kjerringa! Som mot Manure, ser eg på siger i dagens kamp som ein kjempebonus, men eg veit vi kan viss vi vil.

Lagtips:

Ankergren
Bromby - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Snodgrass - Doyle - Kilkenny - Johnson
Grella - Beckford

Jones, Bromby, Howson, Becchio, White, Kandol

Oppsiktsvekkende lag du har valgt ut Per! Bromby både på benken og på høyrebacken :D I tillegg tror jeg nok Grayson velger å ha 7 spillere på benken.

auren

Dette er dagen for overraskingar, så kvifor ikkje ha éin kloning og éin mindre på benken?

Jon R

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #130 på: Januar 23, 2010, 12:03:19 »
Dette er dagen for å reise kjerringa! Som mot Manure, ser eg på siger i dagens kamp som ein kjempebonus, men eg veit vi kan viss vi vil.

Lagtips:

Ankergren
Bromby - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Snodgrass - Doyle - Kilkenny - Johnson
Grella - Beckford

Jones, Bromby, Howson, Becchio, White, Kandol





Oppsiktsvekkende lag du har valgt ut Per! Bromby både på benken og på høyrebacken :D

I tillegg tror jeg nok Grayson velger å ha 7 spillere på benken. Jeg tipper Becchio starter istedetfor Grella. Ellers så ser laget ditt fint ut.

auren

Det er nok Brad Bromby som har gjort sitt inntog på benken.
Har også hørt noe om at Naylor muligens ikke blir klar. Riktignok bare et waccoe-rykte da, så får håpe det ikke stemmer.

Vi slipper inn fler mål med Naylor på banen, enn uten kan det virke som. Tror vi like gjerne kan bruke Bromby eller Mikkelikk. Også vil jeg ha Crowe på høyre back. Han  er rufsete bakover men gir oss en ekstra dimensjon offensivt. Som mot manu må vi angripe, skal vi ha noen som helst sjanse mot et av øyrikets absolutt beste fotballag.
Jon R.

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #131 på: Januar 23, 2010, 12:05:30 »
Er Kisnorbo fit and ready? Mener å ha lest at han var skadet og derfor ikke spilte mot Carlisle på tirsdag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #132 på: Januar 23, 2010, 12:37:45 »
Dette er dagen for å reise kjerringa! Som mot Manure, ser eg på siger i dagens kamp som ein kjempebonus, men eg veit vi kan viss vi vil.

Lagtips:

Ankergren
Bromby - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Snodgrass - Doyle - Kilkenny - Johnson
Grella - Beckford

Jones, Bromby, Howson, Becchio, White, Kandol




inte grella! han väger för lätt, passar bättre mot lag som darlington, bättre köra med bechio som target och som kan öppna vägen för beckford, han skötte sig bra mot MU, snoddgrass däremot är given
 

Svend Anders

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #133 på: Januar 23, 2010, 12:45:31 »
Fikk ikke noen antydninger om laget igår, men Snodin sa treningene hadde sett mye bedre ut etter Carlisle-kampen. Tror også oppladningen til dagens kamp er bra.

Personlig tror jeg på følgende lag:

Casper
Bromby - Nayls - Paddy - Hughes
Snoddy - Howson - Doyle - Brad
Becks and Becchio

Mulig benk: D. Martin, Lubo, White, Killa, Prutts, Grella, Somma/Gradel

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #134 på: Januar 23, 2010, 13:06:39 »
Dette er dagen for å reise kjerringa! Som mot Manure, ser eg på siger i dagens kamp som ein kjempebonus, men eg veit vi kan viss vi vil.

Lagtips:

Ankergren
Bromby - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Snodgrass - Doyle - Kilkenny - Johnson
Grella - Beckford

Jones, Bromby, Howson, Becchio, White, Kandol

Oppsiktsvekkende lag du har valgt ut Per! Bromby både på benken og på høyrebacken :D I tillegg tror jeg nok Grayson velger å ha 7 spillere på benken.

auren

Dette er dagen for overraskingar, så kvifor ikkje ha éin kloning og éin mindre på benken?

Dagen for overraskelser? Nei, nei. Blir seier til Leeds  ;)

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #135 på: Januar 23, 2010, 13:12:09 »
Fikk ikke noen antydninger om laget igår, men Snodin sa treningene hadde sett mye bedre ut etter Carlisle-kampen. Tror også oppladningen til dagens kamp er bra.

Personlig tror jeg på følgende lag:

Casper
Bromby - Nayls - Paddy - Hughes
Snoddy - Howson - Doyle - Brad
Becks and Becchio

Mulig benk: D. Martin, Lubo, White, Killa, Prutts, Grella, Somma/Gradel
Er det noe nytt rundt Gradel, svend ? ;)

Jon R

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #136 på: Januar 23, 2010, 13:13:30 »
Går for denne startXI. Vårt svake punkt er venstresiden. Hughes holder ikke mål mot PL motstand ( kan bli lekestue for Modric) , men han er vel det beste vi har inntil Parker er tilbake. Brad fortrekkes fremfor Howson grunnet hodestyrke, skuddfot og fordi jeg tror han kan gjøre en bedre jobb med å temme Modric. Kilkenny var vår beste på midten mot manu og beviste at han kan matche de beste gutta på en god dag.
 

--------------------------Casper----------------------

-Crowe--------Naylor--------Kisnorbo------- Hughes
 
--------------------------Doyle---------------------------

 Snodgrass----------------Kilkenny--------Johnson


---------------------Becchio----------Beckford--------------


Subs: Martin, Howson, Bromby, Michalik, Grella, White, Prutton

                                
Jon R.

Runar

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #137 på: Januar 23, 2010, 13:20:48 »
Foreslo ikke du tidligere og vrake naylor?
 

Geiremann

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #138 på: Januar 23, 2010, 13:21:36 »
Retro-skjorta fra 78 kom i posten i dag. God timing. Regner med den bringer hell og lykke i kveld. Gleder meg stort til å se kampen på storskjerm i kjellern, sammen med en gjeng som forhåpentligvis er Leeds-sympatisører. De fleste jeg snakker fotball med om dagen er det.
Håper på kopi av forrige FA-cup kamp  ;D
Member of "The Peterborough eight".

Anders P

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #139 på: Januar 23, 2010, 13:23:23 »
Noen som har en ITV link som funker?
Tror kanskje Michalik hadde vært en grei spiller å bruke i dag. Han har jo PL erfaring og rydder bra unna i lufta. Backene våre blir svakheten defensivt. Vi må holde unna de første 30 min.....da kan alt skje.
 


tommyolsen

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #141 på: Januar 23, 2010, 13:52:22 »
atdh.net live streaming
Leeds hilsen

Tommy

Svend Anders

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #142 på: Januar 23, 2010, 14:08:30 »
Er det noe nytt rundt Gradel, svend ? ;)

Ikke mer enn jeg skrev igår kveld - Snodin er helt åpen om at de jobber med å få ham klar, men det er usikkert om det skjer før kampen (og om evt papirarbeid blir klart tidsnok). Jeg TROR ikke han er med idag, om en deal ikke alt er klar og Leeds holder det hemmelig for å overraske Spurs litt.

SA

Sleivind

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #143 på: Januar 23, 2010, 14:21:42 »
Nervene har ankommet!!

Roy

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #144 på: Januar 23, 2010, 14:28:51 »
atdh.net live streaming

Funker alltid ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #145 på: Januar 23, 2010, 14:30:01 »
Nervene har ankommet!!

Det fikk fart på mine også!! Godt tegn 8)


Roy

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #146 på: Januar 23, 2010, 14:44:23 »
Nervene har ankommet!!

Det fikk fart på mine også!! Godt tegn 8)



Godt tegn hvis det er litt nerver
Stand up and sing for LEEDS UNITED

The Magnificents

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #147 på: Januar 23, 2010, 14:50:39 »
Trur at denne kmapen vil bli langt tryngre enn kampen mot Scum. kanskje greit at me rykke ut idag trur eg , så kan me for fullt konsa om serien! kjenner Norwich og Charlton puster oss i nakken! ikkje ein god Kjennsle!

To the top Together! =) 8)
Leeds Leeds Leeds!!

SveinArve

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #148 på: Januar 23, 2010, 15:02:06 »
Det må vel vere fullt mulig å konsentrere seg om to ting samtidig vel??????
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!