Skrevet av Emne: På jobb idag.  (Lest 4457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chief

På jobb idag.
« på: Januar 04, 2010, 08:22:04 »
Etter en lang juleferie var det en fryd å stå opp å gå på jobb idag. Hadde faktisk problemer med å få sove igår kveld.
Smilet jeg lå med gjorde det vanskelig.
Ã… komme på jobb å se de vanligvis så hoverende Scum-supporterne med geipen nede i knehøyde,med bortforklaringer som de selv skjønte var helt håpløse. Ja, det er noe som varmer et LEEDS-hjerte.

VANVITTIG DEILIG VAR DETTE  :D
1 4 all and all 4 1

JanPSyse

Sv: På jobb idag.
« Svar #1 på: Januar 04, 2010, 08:46:32 »
Idag har jeg pyntet meg med Leedsdrakt, og bare fått positive tilbakemeldinger fra alle jeg har møtt på jobb. De få SCUM-supporterne som er på jobben har holdt seg hjemme idag...

Tilfeldig? neppe.

DEILIG!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Hallgeir *

Sv: På jobb idag.
« Svar #2 på: Januar 04, 2010, 08:54:40 »
 Frode, du har vel alle tiders sjans til å se tidenes geip på jobben? Det blir vel ingen diskusjon om kampen heller.  8)
Super Leeds since 1968

trondt

Sv: På jobb idag.
« Svar #3 på: Januar 04, 2010, 09:01:41 »
Stiller også med Leeds-drakta på idag. Bare blide ansikter å se, tror de fleste likte å se sur-trynet til sur alex. Her på jobben hos meg er det befriende få scum-supportere, men jeg har destod fler som jeg kan nå pr. mail. Har fått gratulasjoner fra l`pool fans.

Giske

Sv: På jobb idag.
« Svar #4 på: Januar 04, 2010, 09:50:50 »
Stiller på jobb i full Leedsdrakt, inkl. shorts og strømper, samt skjerf og lue  :D Nyyydelig!! Har kun en Scum-supporter her, men han tar tapet gracefully, så det blir kun små stikk i siden fra min side.. Fin måte å starte et nytt arbeidsår på dette  ;D Fabrikkformannen her er Spurs-supporter så ordkrigen har allerede startet  :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: På jobb idag.
« Svar #5 på: Januar 04, 2010, 09:54:30 »
Etter en lang juleferie var det en fryd å stå opp å gå på jobb idag. Hadde faktisk problemer med å få sove igår kveld.
Smilet jeg lå med gjorde det vanskelig.
Ã… komme på jobb å se de vanligvis så hoverende Scum-supporterne med geipen nede i knehøyde,med bortforklaringer som de selv skjønte var helt håpløse. Ja, det er noe som varmer et LEEDS-hjerte.

VANVITTIG DEILIG VAR DETTE  :D

En herlig dag ja!!! Sendte "takk for kampen" melding til en kjenning som er scum-mann i går! Han svarte at scum har startet et "gavmildt" år....pokker heller, Leeds hadde 56 % possesion på Old f**kford, mao. de var et bedre lag enn jålene fra Manchester! Hadde intet med gavmildehet å gjøre,. men rett og slett at de ble kjempet i senk av våre hvite helter!
Yeboahs vitne

Frode

Sv: På jobb idag.
« Svar #6 på: Januar 04, 2010, 09:55:43 »
Frode, du har vel alle tiders sjans til å se tidenes geip på jobben? Det blir vel ingen diskusjon om kampen heller.  8)
Han du tenker på har fri i en uke.  Men kampen kommer ALDRI til å bli nevnt fra hans side.
 

arne armoen

Sv: På jobb idag.
« Svar #7 på: Januar 04, 2010, 13:48:11 »
Drakta er på her også. Eneste minuset at det er hverken flere Leeds-supportere eller Scum-supportere blandt mine kollegaer. Men klapp på skuldra fra Forest og Pool-supportere er ok det også!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Boos

Sv: På jobb idag.
« Svar #8 på: Januar 04, 2010, 13:54:12 »
Hehe, skulle egentlig på jobb i dag, men blir ikke i dag. Forventet fødsel som ikke setter i gang...
Skjer det ikke noe til i morgen tidlig blir det satt i gang :) Så fri i morgen også  :P
Snakket med arbeidsgiver, manu fan, over telefon i sta. Han sa jeg måtte lande til onsdag, hvorpå jeg svaret at jeg ikke har landet etter i går enda, så det kan bli vansklig. Da lurte han på om jeg skulle ha permisjon eller ikke, hehe. Kjekt at vi får erte litt også  ;D

Boos

Sv: På jobb idag.
« Svar #9 på: Januar 04, 2010, 16:39:22 »
Lite folk på jobb i dag altså ? :P

Ola_S

Sv: På jobb idag.
« Svar #10 på: Januar 04, 2010, 18:37:25 »
hatt en strålende dag på jobben  ;D  scumfans i fleng der men var helt stille gitt  ;D prøvde seg med noen talentløse unskyldninger men fikk beskjed om at de er blitt bortskjemte på suksess så de ikke tåle å få en sånn i fleisen  :P og dette er voksne folk fra 35 til 50 år  ::) sannsyneligvis lettere å diskutere fotball med en tolvårig medgangssupporter enn kollegaene mine  :D hehe

Geiremann

Sv: På jobb idag.
« Svar #11 på: Januar 04, 2010, 21:07:45 »
Sendte to jenter på ett og fire år i barnehagen med Leeds-drakt. Gikk selvfølgelig på jobb med drakt selv også. Mange godkommentarer og glede fra fotballinteresserte, og oppgitthet fra to tapere. Men dette tar ikke slutt i dag, det er mange dager igjen av uka og lenge til vi blir slått av Scum igjen. Dette skal de få høre lenge  ;D
Member of "The Peterborough eight".

lojosang

Sv: På jobb idag.
« Svar #12 på: Januar 04, 2010, 21:09:24 »
Gratulasjoner fra en og annen vanket vel, men det er få selverklærte Scumsupportere på jobb, er jeg redd.
- Leif Olav

SirOlsen

Sv: På jobb idag.
« Svar #13 på: Januar 04, 2010, 21:43:09 »
Har også hatt en veldig strålende dag på jobben idag :D
Spesiellt godt lo jeg da han som kjører x-antall ganger ut og inn hver eneste dag med 12-tonns trucken med ManU drakt i miniatyr hengende i truck vinduet, som var litt høy på pæra etter trekningen, forsøkte å gjemme seg da han venta på at jeg skulle lukke opp porten for ham idag :D hahaha... men han kom faktisk og gratulerte.. han tok det ganske bra faktisk.. men det var vel taktisk av ham, for da hadde ikke jeg hjerte til å gni det for mye inn heller :p

Dog fikk jeg gnidd det godt inn hos en del andre :p *ler*
Og ikke minst en haug med gratulasjoner! :)

Det morsomste av alt var vel å ta telefon opp til en gammel barndomskompis oppe i Trondheim, som er ihuga Leeds fan, som til slutt slengte på røret! :D for en surpomp! Men det var så godt å bare si; "Jaja.. hva sier du nå da?.. Er vi fortsatt like ræva?" :D hahahaha
-SirOlsen-

B-m

Sv: På jobb idag.
« Svar #14 på: Januar 04, 2010, 22:21:44 »
ikke på arbeid da, men dem vi leier hos har en sønn som er så insane scum-idiot, og stor i kjeften!

Skrev en enkel: 'he he' til han på sms og fikk svar 6 timer senere. Hva ble stillinga? Hadde visstnok sovet under kampen. Høres meget rart siden han ser alle scum-kampene. Kjøper at han begynte å gråte og sovnet av utmattelse etter kampen.

Og alle scum-fans som sier at fa-cupen ikke er viktig, og at ligaen som man bør konsentrere seg om - faen for noen kronidioter!

Og dem som sier at reservene deres ikke presterte! "Reservene" hadde en samlet verdi på godt over £100 millioner.. he he. idioter.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Promotion 2010

Sv: På jobb idag.
« Svar #15 på: Januar 04, 2010, 22:24:57 »
Har også hatt en veldig strålende dag på jobben idag :D ....

Det morsomste av alt var vel å ta telefon opp til en gammel barndomskompis oppe i Trondheim, som er ihuga Leeds fan, som til slutt slengte på røret! :D for en surpomp! Men det var så godt å bare si; "Jaja.. hva sier du nå da?.. Er vi fortsatt like ræva?" :D hahahaha

 ???    ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SirOlsen

Sv: På jobb idag.
« Svar #16 på: Januar 05, 2010, 05:52:05 »
scum fan da :p hehe
-SirOlsen-

baste

Sv: På jobb idag.
« Svar #17 på: Januar 05, 2010, 06:27:29 »
;D ;D Var hos tannlegen min i går, i Leeds drakten. Også tannlegen min er Leeds fan, ble mye prat om Suuuper suuuper Leeds.

Da jeg var ferdig i stolen, så han at jeg ikke trengte betale... ;D

We are LEEDS !

chief

Sv: På jobb idag.
« Svar #18 på: Januar 05, 2010, 07:59:15 »
;D ;D Var hos tannlegen min i går, i Leeds drakten. Også tannlegen min er Leeds fan, ble mye prat om Suuuper suuuper Leeds.

Da jeg var ferdig i stolen, så han at jeg ikke trengte betale... ;D

We are LEEDS !


Dette må være en av de få tilfellene der det lønner seg økonomisk å være Leeds supporter  ;D

We`r all in it together. 8)
1 4 all and all 4 1

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: På jobb idag.
« Svar #19 på: Januar 05, 2010, 10:17:31 »
;D ;D Var hos tannlegen min i går, i Leeds drakten. Også tannlegen min er Leeds fan, ble mye prat om Suuuper suuuper Leeds.

Da jeg var ferdig i stolen, så han at jeg ikke trengte betale... ;D

We are LEEDS !



Han så at du ikke trengte å betale, håper det var Leeds drakta han så og at det ikke var slik at det var et "håpløst" tilfelle med tanngarden din.... ;)
Yeboahs vitne

flynn

Sv: På jobb idag.
« Svar #20 på: Januar 05, 2010, 15:39:08 »

Svend Anders

Sv: På jobb idag.
« Svar #21 på: Januar 05, 2010, 16:16:02 »
Jeg fikk 4 timer på øyet etter turen før det var klart for jobb mandag. Det er mye å gjøre i Fredrikstad om dagen, men når man har den opplevelsen i hodet fra dagen før, så får man smilende på jobb selv i de alvorligste saker.

Så da ser det sånn ut når man står der på jobb og drømmer seg tilbake til 22 timer tidligere: http://www.dagbladet.no/2010/01/05/sport/tom_nordlie/fotball/1_divisjon/ffk/9777134/

(ja, jeg er han bakerste med øya lukket).

SA

Per-Stian

Sv: På jobb idag.
« Svar #22 på: Januar 05, 2010, 17:42:08 »
Det er så frykteleg deilig å vere Leeds-supporter på jobben om dagen  ;D No har eg hatt drakta på meg i to dagar og har mottatt mange gratulasjonar, men også nokon bitre blikk frå Manure-folk. I tillegg har eg hengt opp mitt gamle Leeds-flagg på kontoret mitt. Aaah, livet er herleg!

baste

Sv: På jobb idag.
« Svar #23 på: Januar 05, 2010, 17:46:03 »
Det er så frykteleg deilig å vere Leeds-supporter på jobben om dagen  ;D No har eg hatt drakta på meg i to dagar og har mottatt mange gratulasjonar, men også nokon bitre blikk frå Manure-folk. I tillegg har eg hengt opp mitt gamle Leeds-flagg på kontoret mitt. Aaah, livet er herleg!
Til deg Per Stian, har aldri sluttet å gå med Leeds drakten på jobb, eller ha den på trening. I tyrkia i sommer hadde jeg med den Hvite, den Blå og den Gule. Fikk mange positive tilbakemld fra folk rundt bassengområdet og på stranden. Spilte også løkkefotball mot bl.a Engelskmenn,  som kom bort å støttet Leeds, sa at Leeds ville komme seg opp i PL igjen.  8)

Marching on together

Per-Stian

Sv: På jobb idag.
« Svar #24 på: Januar 05, 2010, 17:52:02 »
Det er så frykteleg deilig å vere Leeds-supporter på jobben om dagen  ;D No har eg hatt drakta på meg i to dagar og har mottatt mange gratulasjonar, men også nokon bitre blikk frå Manure-folk. I tillegg har eg hengt opp mitt gamle Leeds-flagg på kontoret mitt. Aaah, livet er herleg!
Til deg Per Stian, har aldri sluttet å gå med Leeds drakten på jobb, eller ha den på trening. I tyrkia i sommer hadde jeg med den Hvite, den Blå og den Gule. Fikk mange positive tilbakemld fra folk rundt bassengområdet og på stranden. Spilte også løkkefotball mot bl.a Engelskmenn,  som kom bort å støttet Leeds, sa at Leeds ville komme seg opp i PL igjen.  8)

Marching on together

Det er aldri feil å gå i drakta på jobb, men det eg seier er at det er EKSTRA deilig å terge på seg bortskjemde og flaue Manure-folk  ;D

auren

Sv: På jobb idag.
« Svar #25 på: Januar 05, 2010, 18:15:40 »
scum fan da :p hehe

Kaller du en ihuga Leedsfan for scum fan også nå???
















































 ;D ;D ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.