Skrevet av Emne: Leeds chairman Bates slams Burnley  (Lest 10797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Leeds chairman Bates slams Burnley
« på: Januar 14, 2010, 12:48:24 »
Kan ikke denne mannen lære seg å holde kjeft. Hva pokker var det Bates gjorde når han henta Grayson da. Som man reder så ligger man. Er så lei denne Bates og oppførselen hans at det snart er slik at jeg ønsker et hjerteattack på denne mannen
http://www.tribalfootball.com/leeds-chairman-bates-slams-burnley-over-grayson-attempt-573571?

Sleivind

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #1 på: Januar 14, 2010, 12:53:33 »
Og hvorfor enda en ny tråd om Grayson? Nå er tre av de fire øverste trådene om Grayson.

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #2 på: Januar 14, 2010, 12:56:30 »
Handler ikke om Grayson dette i utgangspunktet. Men om oppførselen til Bates

raggen

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #3 på: Januar 14, 2010, 13:00:21 »
Bates i ett nøtteskall.........
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #4 på: Januar 14, 2010, 13:01:20 »
Handler ikke om Grayson dette i utgangspunktet. Men om oppførselen til Bates

Vel... Det Bates er sitert på er vel ikke så ille? Her hoverer han bare litt om at Leeds er en større klubb enn Burnley og at Burnley går med underskudd mens Leeds are on a high. At han "slams Brunley's approach" er vel kanskje journalistens ord.

Dette er en ikke-sak hb.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #5 på: Januar 14, 2010, 13:02:01 »
Jeg må jo bare si at dette er jo strøkent det Håkon ;D


Bates said: “Why would Simon want to leave Leeds for Burnley? I mean they are a small manufacturing town in Lancashire. Simon is a Yorkshireman. We have 10 times their population, 50 per cent bigger gates than Burnley and we beat them pre-season anyway.

“They might be in the Premier League now but I think they lost £9million last year and, if they come down, they will go back to where they came from – whereas Leeds are on the up.

“Simon has already asked why would he want to leave Leeds for Burnley? He wants to manage in the Premier League with Leeds United and that is what he is going to do, hopefully sooner rather than later.”

Han snakker jo som en ekte Leedsfan :D

bwirum

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #6 på: Januar 14, 2010, 13:02:16 »
Jeg leste samme artikkelen og fant stor underholdning i den, samtidig som jeg synes Bates sa det veldig bra. Men Bates kunne vel sagt hva som helst og du hadde finni en grunn til å lage nok en rakke-ned-på-Bates tråd.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #7 på: Januar 14, 2010, 13:05:47 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

ollan

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #8 på: Januar 14, 2010, 13:06:00 »
Dette er jo musikk i alle sine ører,(uten om deg da Håkon) KB sier vel i klartekst om at Leeds er en mye større og mere attraktiv klubb en Burnly. I tillegg sier han at Grayson aldri spurte om å få lov til å snakke med Burnly. Så lenge ting skjer til fordel for klubben , våre barn eller nærmeste heier vi ALLTID på disse. ;)Trådstarter er paranoid  ;)
Ollan

Dennis

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #9 på: Januar 14, 2010, 13:14:57 »
Tulletråd, igjen.

Som auren skriver, det er journalisten som blåser dette opp. Kan jo være greit å lese artikkelen før man kaster seg over tastaturet. Bates er ikke sitert på annet enn en noe hoverende tone overfor en eventuell rival her, ikke måten de har fremgått på - uansett har vel ikke Burnley kontaktet Leeds om Simon Grayson.

Dette er en ikke-sak.
Marching on together!

abbe

  • Gjest
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #10 på: Januar 14, 2010, 13:16:09 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

So?
Det er Bates jobb å ivareta Leeds interesser.

DenHviteYeboah

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #11 på: Januar 14, 2010, 13:20:22 »
Her tror jeg vi skal være forsiktig med å dømme klubber for å fiske.Hvem gjør ikke det?jeg tror alle gjør det, men Manure og Spurs tror jeg er verst i klassen.
Bates hadde vel ikke trengt å si dette, men forstår og er enig i poenget hans.Men hvis hver styreformann i England skulle sutret og ytret seg om andre klubbers fisking,hadde det ikke vært plass til andre saker.....

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #12 på: Januar 14, 2010, 13:21:21 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

So?
Det er Bates jobb å ivareta Leeds interesser.



dette er helt korrekt. Men måten Bates går frem på så er det ikke til Leeds sitt beste. For alle husker vel at Leeds måtte betale denne rettsaken til Bates for en stund siden

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #13 på: Januar 14, 2010, 13:24:10 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

So?
Det er Bates jobb å ivareta Leeds interesser.



dette er helt korrekt. Men måten Bates går frem på så er det ikke til Leeds sitt beste. For alle husker vel at Leeds måtte betale denne rettsaken til Bates for en stund siden

Hadde jeg vært deg Håkon hadde jeg sluttet denne diskusjonen her og nå. Det Bates sier her er helt ypperlig og kan ikke tolkes på noen annen måte av en Leedsfan!

Promotion 2010

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #14 på: Januar 14, 2010, 13:24:30 »
Kan ikke denne mannen lære seg å holde kjeft. Hva pokker var det Bates gjorde når han henta Grayson da. Som man reder så ligger man. Er så lei denne Bates og oppførselen hans at det snart er slik at jeg ønsker et hjerteattack på denne mannen
http://www.tribalfootball.com/leeds-chairman-bates-slams-burnley-over-grayson-attempt-573571?

Hvorfor dolker du klubben din i ryggen uavbrutt, mens du selv vil ha inn en styrtrik sheik som sikkert er langt værre enn Ken Bates? Det du garantert får sammen med ekstremt mye penger er en som bare vil leke med klubben i vårt hjerte, og slett ikke har noe bankende Leeds-hjerte. I Bates har vi fått en mann som bryr seg og som kan Leeds; både byen og klubben!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #15 på: Januar 14, 2010, 13:25:46 »
Kan ikke denne mannen lære seg å holde kjeft. Hva pokker var det Bates gjorde når han henta Grayson da. Som man reder så ligger man. Er så lei denne Bates og oppførselen hans at det snart er slik at jeg ønsker et hjerteattack på denne mannen
http://www.tribalfootball.com/leeds-chairman-bates-slams-burnley-over-grayson-attempt-573571?

Hvorfor dolker du klubben din i ryggen uavbrutt, mens du selv vil ha inn en styrtrik sheik som sikkert er langt værre enn Ken Bates? Det du garantert får sammen med ekstremt mye penger er en som bare vil leke med klubben i vårt hjerte, og slett ikke har noe bankende Leeds-hjerte. I Bates har vi fått en mann som bryr seg og som kan Leeds; både byen og klubben!

Ikke faen om Bates bryr seg om klubben.

Papi

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #16 på: Januar 14, 2010, 13:36:42 »
Ser ikkje problemet med dette.
Alle formenn er ute med leppa når andre prøver og "stjele" juvelene fra sitt eget lag.
Her snakker han i Leeds interesse, og ikkje av egen interesse.
And I like it!

Om han gitt Grayson på eit fat, fått penger fra Grayson og syltet pengene videre det ut av klubben hadde eg heller støttet deg hb.
Men nok ein gang, er vi uenige...

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

ollan

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #17 på: Januar 14, 2010, 13:40:05 »
Kan ikke denne mannen lære seg å holde kjeft. Hva pokker var det Bates gjorde når han henta Grayson da. Som man reder så ligger man. Er så lei denne Bates og oppførselen hans at det snart er slik at jeg ønsker et hjerteattack på denne mannen
http://www.tribalfootball.com/leeds-chairman-bates-slams-burnley-over-grayson-attempt-573571?

Hvorfor dolker du klubben din i ryggen uavbrutt, mens du selv vil ha inn en styrtrik sheik som sikkert er langt værre enn Ken Bates? Det du garantert får sammen med ekstremt mye penger er en som bare vil leke med klubben i vårt hjerte, og slett ikke har noe bankende Leeds-hjerte. I Bates har vi fått en mann som bryr seg og som kan Leeds; både byen og klubben!

Ikke faen om Bates bryr seg om klubben.
og du tror i din villeste, sykeste paranoide hjelpeløse fantasi at en oljemilliardær som vil belåne klubben med alt fra 10-100 mill £ bryr seg om klubben Leeds??? Nok av disse som har satt klubber i bunnløs gjeld og nå prøver å komme seg ut av "galskapen".
Som alle oss andre så er det kun pengene som betyr noe når det kommer til buisness. Se på deg selv,kun penger som betyr noe når valgets "kval" skal avgøres.
Ollan

Boxman

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #18 på: Januar 14, 2010, 14:33:51 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

Hvor beskylder Bates Burnley for å "fiske" Grayson?
Jeg har lest denne artikkelen flere steder, og ikke noe sted har jeg funnet en uttalelse hvor Bates kritiserer fremgangsmåten til Burnley. Så enten har ikke du lest artikkelen, eller så har du lest den uten å skjønne den, eller så har du funnet en versjon hvor det står det som jeg ikke kan finne. I så tilfelle håper jeg du kan gi meg/oss en link til dette?
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #19 på: Januar 14, 2010, 14:37:12 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

Hvor beskylder Bates Burnley for å "fiske" Grayson?
Jeg har lest denne artikkelen flere steder, og ikke noe sted har jeg funnet en uttalelse hvor Bates kritiserer fremgangsmåten til Burnley. Så enten har ikke du lest artikkelen, eller så har du lest den uten å skjønne den, eller så har du funnet en versjon hvor det står det som jeg ikke kan finne. I så tilfelle håper jeg du kan gi meg/oss en link til dette?


Bates is furious over an alleged attempt by Barry Kilby to attract Grayson to Burnley. Dette står det ordrett


B_Ød

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #20 på: Januar 14, 2010, 14:51:55 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

Hvor beskylder Bates Burnley for å "fiske" Grayson?
Jeg har lest denne artikkelen flere steder, og ikke noe sted har jeg funnet en uttalelse hvor Bates kritiserer fremgangsmåten til Burnley. Så enten har ikke du lest artikkelen, eller så har du lest den uten å skjønne den, eller så har du funnet en versjon hvor det står det som jeg ikke kan finne. I så tilfelle håper jeg du kan gi meg/oss en link til dette?


Bates is furious over an alleged (keyword) attempt by Barry Kilby to attract Grayson to Burnley. Dette står det ordrett


Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #21 på: Januar 14, 2010, 15:13:30 »
Kan ikke denne mannen lære seg å holde kjeft. Hva pokker var det Bates gjorde når han henta Grayson da. Som man reder så ligger man. Er så lei denne Bates og oppførselen hans at det snart er slik at jeg ønsker et hjerteattack på denne mannen
http://www.tribalfootball.com/leeds-chairman-bates-slams-burnley-over-grayson-attempt-573571?

Hvorfor dolker du klubben din i ryggen uavbrutt, mens du selv vil ha inn en styrtrik sheik som sikkert er langt værre enn Ken Bates? Det du garantert får sammen med ekstremt mye penger er en som bare vil leke med klubben i vårt hjerte, og slett ikke har noe bankende Leeds-hjerte. I Bates har vi fått en mann som bryr seg og som kan Leeds; både byen og klubben!

Ikke faen om Bates bryr seg om klubben.

Klart han bryr seg! Om du hadde fulgt med i hans faste spalte i programmene, lest intervjuer og sett at økonomistyringen igjen er i balanse, så hadde du kanskje hatt et annet syn på saken enn å bare gjette!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #22 på: Januar 14, 2010, 15:15:36 »
Kan ikke denne mannen lære seg å holde kjeft. Hva pokker var det Bates gjorde når han henta Grayson da. Som man reder så ligger man. Er så lei denne Bates og oppførselen hans at det snart er slik at jeg ønsker et hjerteattack på denne mannen
http://www.tribalfootball.com/leeds-chairman-bates-slams-burnley-over-grayson-attempt-573571?

Hvorfor dolker du klubben din i ryggen uavbrutt, mens du selv vil ha inn en styrtrik sheik som sikkert er langt værre enn Ken Bates? Det du garantert får sammen med ekstremt mye penger er en som bare vil leke med klubben i vårt hjerte, og slett ikke har noe bankende Leeds-hjerte. I Bates har vi fått en mann som bryr seg og som kan Leeds; både byen og klubben!

Ikke faen om Bates bryr seg om klubben.

Klart han bryr seg! Om du hadde fulgt med i hans faste spalte i programmene, lest intervjuer og sett at økonomistyringen igjen er i balanse, så hadde du kanskje hatt et annet syn på saken enn å bare gjette!




Så et intervju med Bates for en stund siden. Der lovte han at Thorp Arch gjennkjøpet var i orden. Så uansett hva denne mannen sier. Ja denne mannen farer med løgn og falskhet

Dennis

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #23 på: Januar 14, 2010, 15:40:04 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

Hvor beskylder Bates Burnley for å "fiske" Grayson?
Jeg har lest denne artikkelen flere steder, og ikke noe sted har jeg funnet en uttalelse hvor Bates kritiserer fremgangsmåten til Burnley. Så enten har ikke du lest artikkelen, eller så har du lest den uten å skjønne den, eller så har du funnet en versjon hvor det står det som jeg ikke kan finne. I så tilfelle håper jeg du kan gi meg/oss en link til dette?


Bates is furious over an alleged attempt by Barry Kilby to attract Grayson to Burnley. Dette står det ordrett



Der har en enkelt journalist skrevet en setning som differerer seg ganske så mye fra de ordene Ken Bates er sitert på - om du hadde tatt deg bryet til å lese den relativt korte og ikke særlig gode artikkelen.

Likevel velger du altså å dra fram det verste, selv om det kun er journalistens ord?

Tror du prinsippielt går inn for å hate MYTEN Ken Bates, jeg.

Marching on together!

Sølvreven

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #24 på: Januar 14, 2010, 16:49:22 »
HYLL BATES !!! En ekte Leedspatriot er han blitt.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #25 på: Januar 14, 2010, 16:57:20 »
Jeg leste samme artikkelen og fant stor underholdning i den, samtidig som jeg synes Bates sa det veldig bra. Men Bates kunne vel sagt hva som helst og du hadde finni en grunn til å lage nok en rakke-ned-på-Bates tråd.
[/size]

Hehe, som så mange andre ganger, er dette ALT ANNET enn en tråd som får folk til å mislike Bates. Den fungerer jo tvert motsatt!!!

 I utgangspunktet liker jeg ikke at personen Bates styrer Leeds-skuta. Men du verden så mange 'pro-Bates-argumenter' man får gratis servert via tråder som dette.    ;D




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jarle

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #26 på: Januar 14, 2010, 17:06:14 »
Pro Bates...??  - Bates er på nivå med en full sjømann hver gang han utaler seg til media...
Det finns rettsaker som bekrefter dette  ;D

En setning some er nedlatende og lite politisk korrekt er denne Burnley har masse gjeld og på vei ned...vi er på vei opp!!!

Burnley er i PL og vi er i "Vi Vill" divisjonen...

De fleste managere hadde selvsagt hoppet på Burnley jobben... Takk til Grayson for at han blir... Men ingen grunn til Bates å hovere...

Null gjeld! Er det det som er målet med fotball omdagen? Blir det pokaler av det?

mac_gyver

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #27 på: Januar 14, 2010, 17:17:37 »
skjønner ikke hva som er galt i denne artikkelen..... helt seriøst
Pride of Yorkshire

lojosang

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #28 på: Januar 14, 2010, 17:22:03 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

Eh, sa han ikke at FORHANDLINGENE hadde vært vanskelige da?
Og Graysonsaken forløp vel som følger:
Bates ringer Blackpool. "Ey' op! Kan vi få snakke med Grayson? Vi vil ansette ham"
'poolboss: "Hvor mye betaler dere?"
Bates: "Jeg har noen fine knapper og glansbilder"
'poolboss: "Sett deg på tomlene og roter!"
Grayson kommer inn på styreformannens kontor akkurat da. "Hvem skal rotere?"
'poolboss: "Ken Glansbilde Bates."
Grayson: "Ingen av mine spillere sleges for knapper og glansbilder! Ikke en gang til The Mighty White Gods of Yorkshire! Hei vent litt! Fikk ikke Macca sparken der nettopp?"
'poolboss: "Du drar ingen steder med mindre Bates hoster opp millioner!" Inn kommer en sekretøs med dagens lønsj, helgrillede små hundevalper.
Grayson: "Men Leeds er den største klubben i verden! Jeg er Yorkshire-mann! Jeg vil ha den jobben.
'poolboss: "Du blir her! Jeg eier deg med hud og hår! Hotdog?"
Bates ringer tilbake: "Jeg fant ei lommebok under en stol på en cafe her. En eller annen nordmann som heter Jarle som eier den. Jeg makser ut kredittkortene hans for Grayson. I tillegg til knappene. Glansbildebåten har seilt nå."
Grayson: "Er det bates igjen?"
'poolboss: "Jeg vil ha fjamsen millioner pund!"
Bates: " Fjamsen er ikke et tall. Er det Grayson jeg hører i bakgrunnen der?"
...

Enden på visa er at Grayson går sur, leverer oppsigelse og slutter. Bates slår til og sikrer oss den beste manageren vi har hatt siden Wilkinson tilta. Poolbossen skriker død og drap. Bates her lei av rettsaker og inngår hemmelig forlik med Poolbossen.
- Leif Olav

kilgallon

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #29 på: Januar 14, 2010, 17:44:41 »
Hva gjorde Bates når han ville ha Grayson fra Blackpool. Jo han gikk bak ryggen på Blackpool. Og nå går Bates offentlig ut å beskylder Burnley for å fiske Grayson. Samme som da han fikk Naylor gratis. Han gikk offentlig ut og sa at Ipswich var vanskelige fordi Leeds ikke ville betale for spilleren

Eh, sa han ikke at FORHANDLINGENE hadde vært vanskelige da?
Og Graysonsaken forløp vel som følger:
Bates ringer Blackpool. "Ey' op! Kan vi få snakke med Grayson? Vi vil ansette ham"
'poolboss: "Hvor mye betaler dere?"
Bates: "Jeg har noen fine knapper og glansbilder"
'poolboss: "Sett deg på tomlene og roter!"
Grayson kommer inn på styreformannens kontor akkurat da. "Hvem skal rotere?"
'poolboss: "Ken Glansbilde Bates."
Grayson: "Ingen av mine spillere sleges for knapper og glansbilder! Ikke en gang til The Mighty White Gods of Yorkshire! Hei vent litt! Fikk ikke Macca sparken der nettopp?"
'poolboss: "Du drar ingen steder med mindre Bates hoster opp millioner!" Inn kommer en sekretøs med dagens lønsj, helgrillede små hundevalper.
Grayson: "Men Leeds er den største klubben i verden! Jeg er Yorkshire-mann! Jeg vil ha den jobben.
'poolboss: "Du blir her! Jeg eier deg med hud og hår! Hotdog?"
Bates ringer tilbake: "Jeg fant ei lommebok under en stol på en cafe her. En eller annen nordmann som heter Jarle som eier den. Jeg makser ut kredittkortene hans for Grayson. I tillegg til knappene. Glansbildebåten har seilt nå."
Grayson: "Er det bates igjen?"
'poolboss: "Jeg vil ha fjamsen millioner pund!"
Bates: " Fjamsen er ikke et tall. Er det Grayson jeg hører i bakgrunnen der?"
...

Enden på visa er at Grayson går sur, leverer oppsigelse og slutter. Bates slår til og sikrer oss den beste manageren vi har hatt siden Wilkinson tilta. Poolbossen skriker død og drap. Bates her lei av rettsaker og inngår hemmelig forlik med Poolbossen.

Takk for kaffe :D :D :D
Det er det beste innlegget jeg har lest på forumet i uminnelige tider!!