Skrevet av Emne: Overpresterer Leeds om dagen?  (Lest 1993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Overpresterer Leeds om dagen?
« på: November 10, 2009, 18:14:48 »
Jeg har vært en av de som har ment at stallen er god, men det betyr ikke at jeg er imot forsterkninger i alle ledd. Det har vært endel her på forumet som har ment at vi ikke har den beste stallen i League One og at spillerene holder dårlig standard.

Spørsmålet er da: Har vi ligaens beste stall eller overpresterer vi med Grayson som manager?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Boxman

Sv: Overpresterer Leeds om dagen?
« Svar #1 på: November 10, 2009, 19:23:29 »
Jeg tror ikke vi overpresterer. Heller motsatt, fordi vi har tatt mye poeng, uten å spille fantastisk fotball. I hvert fall ikke mer enn i deler av enkelte kamper.
Vi har sett hva laget og spillerne kan, og jeg føler at de dermed har endel å gå på i forhold til prestasjoner. De gode prestasjonene må bare komme litt oftere, og litt mer stabilt, før vi kan si vi presterer utfra det jeg mener laget med dagens spillere, har inne.
Men klart, skal laget utvikle seg, så må det hele tiden forsterkes. Det gjelder alle lag, på alle nivåer. Poenget er at Grayson er fornuftig og henter inn spillere som er bedre enn hva vi har, og det uten nødvendigvis å bruke penger. Hvorfor betale £500k for Michalik, når vi kan hente Kisnorbo gratis f.eks?
Etterhvert må vi nok regne med at vi kommer dithen at det vil koste £ å forsterke, men vi er tydeligvis ikke der enda.
Proud to be Leeds!

Runar

Sv: Overpresterer Leeds om dagen?
« Svar #2 på: November 11, 2009, 00:03:42 »
det er simpelten UMULIG og overprestere
 

lojosang

Sv: Overpresterer Leeds om dagen?
« Svar #3 på: November 11, 2009, 00:11:18 »
det er simpelten UMULIG og overprestere

Du har tydeligvis aldri sett promillejompshotet mitt i Pool!  ;D
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Overpresterer Leeds om dagen?
« Svar #4 på: November 12, 2009, 14:08:37 »
Nei!
Yeboahs vitne

Karl Hot Shot

Sv: Overpresterer Leeds om dagen?
« Svar #5 på: Januar 22, 2010, 19:24:22 »
På bakgrunn av de siste ukenes resultater kan det nok se ut til at Leeds United overpresterte en lang periode i høst. Likevel vet vi ikke svaret før i mai 2010. Et lag klarer seg ikke med gode resultater en hel sesong bare pga. innsats. Det må også kvalitetsspillere til.
 

sportcarl1

Sv: Overpresterer Leeds om dagen?
« Svar #6 på: Januar 22, 2010, 21:02:34 »
vi har defintitivt bland de 1-3 bästa trupperna  i league1 säkert den bredaste, tabellen borde ju också stämma någorlunda efter så här många omgångar,  sedan kan ju förutsättningarna ändras i klubbarna, med nyförvärv spelar förluster skador m m
 

Roy

Sv: Overpresterer Leeds om dagen?
« Svar #7 på: Januar 23, 2010, 14:42:55 »
Med de spillerne vi har i stallen så har vi prestert som forventet. Vi er et topplag og møter mange lag som ser på Leeds som årets happening med de utfordringene dette gir. Likvel har vi prestert, selv om det har vært noen feilskjær (det får alle). vi hadde også en periode med skader hvor vi likevel gjorde det bra. Fortsetter vi å prestere på samme nivå så er jeg fornøyd for da vinner vi ligaen  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Rune Bergen

Sv: Overpresterer Leeds om dagen?
« Svar #8 på: Januar 23, 2010, 14:53:08 »
Leeds er der de bør være, men ikke noe mer, håper at de skjerper seg fremover

Leedsfan

Sv: Overpresterer Leeds om dagen?
« Svar #9 på: Januar 23, 2010, 17:00:15 »
Jeg vil påstå at vi har underprestert i 3 kamper nå, tror ikke det snur i dag. Neste uke så må det snu..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.