Skrevet av Emne: Leeds-Colchester 30. januar  (Lest 2658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mercruiser

Leeds-Colchester 30. januar
« på: Januar 11, 2010, 11:27:29 »
Flere som er over til denne?
Er med en kompisgjeng med base i Liverpool,
jeg og en annen Leeds-supporter kommer med tog tidlig formiddag..

Yeboah

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #1 på: Januar 11, 2010, 21:40:29 »
Halla!

Jeg skal over den helgen sammen med en kompis. Han skal på Leeds-match for første gang, så det blir utrolig stas :) Vi flyr fra Bergen til London på fredagen og tar tog fra London til Leeds :)
Skal bo på Etap Hotel.

Ordner man billett til kampen på forhånd eller kan det gjøres feks på fredagen eller lørdagen? :)

mercruiser

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #2 på: Januar 11, 2010, 22:12:15 »
Vi kjøper billettene i luka før kampstart, det går helt greit.
Dere skal innom Commercial før/etter kampen?

Yeboah

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #3 på: Januar 14, 2010, 11:57:13 »
Kan så absolutt bli aktuelt med en tur innom Commercial både før og etter match. Hakke tenkt så langt enda :) Jeg legger det egentlig litt i min kompis sine hender, i og med at han reiser over for første gang :)

Hvilken tribune velger dere? :)

anders

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #4 på: Januar 14, 2010, 12:21:51 »
Halla!

Jeg skal over den helgen sammen med en kompis. Han skal på Leeds-match for første gang, så det blir utrolig stas :) Vi flyr fra Bergen til London på fredagen og tar tog fra London til Leeds :)
Skal bo på Etap Hotel.

Ordner man billett til kampen på forhånd eller kan det gjøres feks på fredagen eller lørdagen? :)

Jeg ville anbefalt å kjøpe billettene på nettet i forkant, da får man sikret seg en god plass. Billett får du alltid, men det kan være en del kø på kampdagen. Ved kjøp på nettet kan du få billettene enten sendt hjem til deg eller de kan hentes ved stadion. Om du ønsker å plukke de opp selv, må du sende en mail til billettkontoret om dette, og de legger billettene av. Billettene hentes i en bod på hjørnet mellom East og North Stand, husk å ta med samme kortet som du betalte billettene med. 

Jeg skal også på kampen, blir meget spennende. Colchester er på 4 plass med en kamp mindre spilt enn oss og er en seriøs utfordrer i kampen om direkte opprykk.
 

mercruiser

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #5 på: Januar 24, 2010, 02:49:22 »
Ok. Har fly hjem mandag 1. feb, men nå blir jo saken en annen..
Nå vurderes Leeds-Tottenham 2.feb 1945 LT.
Tips til billett og hotell i Leeds natt til onsdag noen..?

tobn på tur

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #6 på: Januar 24, 2010, 04:29:47 »
Nå har jeg sinnsykt lyst til å ta en dobbel, med denne kampen og Tottenham.

Trulsaren

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #7 på: Januar 24, 2010, 13:21:31 »
Kan nevne at KLM leverer fly t/r Bergen-Leeds for 4000.-
Ser selv på mulighetene for å ta en langhelg, men alderen forhindrer meg i å booke hotell. Noen som vet om det finnes untak på dette?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Trulsaren

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #8 på: Januar 24, 2010, 22:21:25 »
Har nå sjekket litt rundt, og fly mangler bare betaling. Holder det med en fullmakt fra foreldre (vi er 2 17-åringer) for å kunne sjekke inn på hotellet? Noen som har noen erfaringer med dette?

Lurer også på hva sjansene er for å få billetter til Spurs kampen er.. Leser på hjemmesiden at de blir lagt ut for salg rett etter Colchester matchen, men at members kan kjøpe før.

Hadde satt pris på svar.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

LeedsU878

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #9 på: Januar 24, 2010, 22:46:25 »
Spørsmål: Er dere members? I så fall er jeg ganske så sikker på at dere får billett. Hvis ikke REGNER jeg med at det går på general sale. Med andre - Vil du være sikker så bør du være member.

I forhold til hotell har jeg ingen ide, men kanskje det var en ide å ringe hotellet?
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Kickthemdown

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #10 på: Januar 24, 2010, 23:01:23 »
Billettene til Spurs kampen legges ut på general sale i morgen, dvs fritt for alle å plukke billetter...

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #11 på: Januar 24, 2010, 23:50:20 »
Billettene til Spurs kampen legges ut på general sale i morgen, dvs fritt for alle å plukke billetter...

der tar du feil,billettene legges ut for salg til seasonticket holders og members i morra 8)

Kickthemdown

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #12 på: Januar 25, 2010, 02:26:32 »
Korrekt. Meget mystisk.. Mente jeg leste det tidligere i kveld at billettene gikk på general sale med en gang.

Uansett, alle som vil ha billett til denne kampen ordner seg nok det. Såååå stor etterspørsel blir det vel ikke med en gang...

Svend Anders

Sv: Leeds-Colchester 30. januar
« Svar #13 på: Januar 25, 2010, 08:11:08 »
For de som skal over på Colchester-kampen:

Det er Supportertreff på Elland Road litt etter kampen (fra 18:30-22.00) der Lorimer + tre av dagens spillere + flere gjester er tilstede. Det blir spørsmålsrunde, småprat og fotografering, og noe mat er også inkludert.

Det er Essex Whites (en RMC-branch) som står som arrangør og påmelding er derfor til de. Det koster £20 for voksne og halv pris for de under 16 år.

Jeg har ikke fått avklaring om å legge ut telefonnummer på nett, så dersom noen vil ha mer info eller kontaktdetaljer, send meg en epost på svend@leedsunited.no så kan jeg videresende skriv. Det er også mulig å booke via klubbens billettkontor eller Membership-ansvarlig Lorna Tinker på lorna@leedsunited.com

Det jeg KAN legge ut er:

Venue: After the game Howards Way has been booked as a private bar for the Essex Whites and all members and fans and their guests to use. The main event will be held subject to final numbers in the Bremner suite. If there is any change in venue due to numbers attending it will be announced in the match day programme and you will be advised at Howards Way.

Time: 6.30pm – 10.00pm.

Food: A bangers, mash, minted peas and onion gravy meal will be provided as is included in the ticket price.

Panel guests are:

Peter Lorimer – Leeds United Legend and current Director.

PLUS three first team players.

PLUS other ex Leeds United players and Club Officials.


Stix Lockwood will MC the night as before.
 
The format will be in a question and answers session and there will be the opportunity for photographs and signings as well.

There will be a raffle and auction of Leeds merchandise.


God tur!

SA