Skrevet av Emne: Overtroisk!!!!????  (Lest 2634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Overtroisk!!!!????
« på: Januar 28, 2010, 19:46:10 »
Vil bare informere,overtroisk som jeg er at jeg byttet profilbilde etter seieren mot Man.Utd og tror og mener dette er grunnen til den dårlige formen.MEN nå er profilbildet endret igjen tilbake til min datter i Leeds drakt og kan med det roe ned alle sammen at down perioden er over og jeg garanterer seier over Colchester til helga ;)

Sånn da var det sagt.


MOT!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #1 på: Januar 28, 2010, 19:46:49 »
TAKK ;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #2 på: Januar 28, 2010, 19:47:39 »
Bra :)

DenHviteYeboah

Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #3 på: Januar 28, 2010, 20:05:40 »
Jeg er også overtroisk! I går knuste jeg et speil, og alle vet vel da at jeg blir forfulgt av ulykke i 7 år da.
Kanskje Ridsdale knuste et speil..... ;)

Allanclarke

Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #4 på: Januar 28, 2010, 20:33:40 »
Jeg byttet også profilbilde på Facebook etter seieren mot scum.La inn bilde der Beckford scorer på Old Trafford. Det er nå byttet vekk og inn med det gamle bilde av meg igjen. Dette her hjelper nok skal dere se. ;D

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #5 på: Januar 28, 2010, 21:13:28 »
Til alle dere som er overtroiske og føler seg "skyldige": We'll see on saturday ;)

jalu

Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #6 på: Januar 28, 2010, 22:21:32 »
Takk og gjør aldri det igjen  :D

Evig Pint

Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #7 på: Januar 29, 2010, 00:18:25 »
Jeg byttet også profilbilde på Facebook etter seieren mot scum.La inn bilde der Beckford scorer på Old Trafford. Det er nå byttet vekk og inn med det gamle bilde av meg igjen. Dette her hjelper nok skal dere se. ;D

Samme her. Dette er nå skiftet. Krisen er over folkens! ;)
Marching on together

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #8 på: Januar 29, 2010, 12:16:46 »
Håper det holder med dere som har gjort det da..... ;D
Yeboahs vitne

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #9 på: Januar 30, 2010, 19:39:21 »
Flott. Back to basic. Da gjør ingen noen forandringer fra akkurat slik det er nå før sesongen er over, ok?! :)
« Siste redigering: Januar 30, 2010, 19:42:41 av Rudi G. »

raggen

Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #10 på: Januar 30, 2010, 20:13:46 »
IKKE flere forandringer nå nei :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #11 på: Januar 30, 2010, 20:17:53 »
Skal fortelle noe som gjør meg overtroisk. I hele forrige sesong innspurt. Ja da var jeg ikke inne på en kamptråd og diskuterte. Da vant Leeds kamp etter kamp. Nå i det siste har jeg vært inne på de siste 7 kamper bortsett fra kampen mot Spurs ( da var jeg der og i dag ) Hva skjedde på de siste 7 kamper. Jo 2 seire mot Scum og i dag. Når jeg var inne og diskuterte i kamptråden tapte Leeds

auren

Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #12 på: Januar 31, 2010, 00:10:51 »
Skal fortelle noe som gjør meg overtroisk. I hele forrige sesong innspurt. Ja da var jeg ikke inne på en kamptråd og diskuterte. Da vant Leeds kamp etter kamp. Nå i det siste har jeg vært inne på de siste 7 kamper bortsett fra kampen mot Spurs ( da var jeg der og i dag ) Hva skjedde på de siste 7 kamper. Jo 2 seire mot Scum og i dag. Når jeg var inne og diskuterte i kamptråden tapte Leeds

Da er mitt spørsmål: Hvorfor har du vært inne og diskutert i kamptråden i det siste når du selv tror (jevnfør overtroen din) at dette fører til dårlige resultater for Leeds?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pettersen97

Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #13 på: Januar 31, 2010, 00:30:14 »
Skal fortelle noe som gjør meg overtroisk. I hele forrige sesong innspurt. Ja da var jeg ikke inne på en kamptråd og diskuterte. Da vant Leeds kamp etter kamp. Nå i det siste har jeg vært inne på de siste 7 kamper bortsett fra kampen mot Spurs ( da var jeg der og i dag ) Hva skjedde på de siste 7 kamper. Jo 2 seire mot Scum og i dag. Når jeg var inne og diskuterte i kamptråden tapte Leeds

Ikke det at æ e sjefen din eller nåkka sånnt ;D MEN HÃ…ILL DÆ OINNA KAMPTRÃ…AN TIL ETTER KAMP SLUTT HERETTER ::) :P
The Mighty Whites

4ever arcticwhite

Sv: Overtroisk!!!!????
« Svar #14 på: Januar 31, 2010, 09:26:22 »
Skal fortelle noe som gjør meg overtroisk. I hele forrige sesong innspurt. Ja da var jeg ikke inne på en kamptråd og diskuterte. Da vant Leeds kamp etter kamp. Nå i det siste har jeg vært inne på de siste 7 kamper bortsett fra kampen mot Spurs ( da var jeg der og i dag ) Hva skjedde på de siste 7 kamper. Jo 2 seire mot Scum og i dag. Når jeg var inne og diskuterte i kamptråden tapte Leeds

Da er mitt spørsmål: Hvorfor har du vært inne og diskutert i kamptråden i det siste når du selv tror (jevnfør overtroen din) at dette fører til dårlige resultater for Leeds?

auren
Det skjønner du vel? Det er jo for at Leeds skal tape, slik at h.b. kan komme med noen negative utfall mot Bates.  :D
Det er jo vanskelig å få noe tyngde bak en slik kritikk når vi vinner kamp etter kamp.
Samtidig passer han på at det ikke blir for mange tap, slik at vi skal rykke opp likevel.
The future's so White I've got to wear shades 8)