Skrevet av Emne: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?  (Lest 8501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« på: Januar 31, 2010, 19:37:36 »
Hittil = 5 ut og 3 inn
Forsvinner det flere "fringe players"? Robinson, Huntingdon eller noen juniorer til kanskje? Eller knskje blir låneopphold forlenget for Somna og andre juniorspillere i troppen. Signer vi David Martin fra Liverpool?

Inn:
Max Gradel          undisclosed   Leicester    2,5 års kontrakt
Gary McSheffrey  lån               Coventry    lån ut sesongen
Shane Lowry       lån               Aston Villa  lån frem til 14.mars

Ut:
Enoch Showunmi     terminert kontrakt        til Falkirk
David Prutton         lån                             til Colchester (vil bli permanent?)
Alan Sheehan         lån resten av sesongen  til Swindon
Ollie Hotchkiss        løst fra sin kontrakt
Jonathan Webb       løst fra sin kontrakt
Josh Falkingham      løst fra sin kontrakt


LUFC The transfer window closes on Monday!
The transfer window closes at 5pm on Monday night, can we expect more activity before it closes?

Leeds have so far brought in Max Gradel on a full time contract after a successful loan spell.

Simon Grayson also brought in two players on loan from the Premiership before the weekend clash with Colchester, Shane Lowry until March 13th and Gary McSheffrey for the rest of the season both had very accomplished debuts in the game.

Going out have been youngsters Ollie Hotchkiss, Jonathan Webb and Josh Falkingham who were all released from their contracts.

First team player Enoch Showunmi, was also released and signed for Scottish Premier League side Falkirk.

Defender Alan Sheehan extended his stay at Swindon Town for the rest of the season and David Prutton has joined Colchester United on an initial one-month loan deal with a view to a permanent move.

So will any more players come in and will we see anymore leaving before the window closes?

Who would you like to see join, that final piece of the jigsaw that will see Leeds promoted at the end of the season.

Make sure you are around on Monday to keep up to date on the Vital Leeds forum with all the latest news as it breaks.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #1 på: Januar 31, 2010, 19:40:47 »
Jeg skulle gjerne fortsatt likt å se en gammel ringrev av en spiss med egenskapene Dougie Freedman hadde da han var hos oss. Nå kan vel McSheffrey bekle en spissrolle, men jeg føler fortsatt posisjonen er tynt besatt og det kommer kamper tett i tett nå.

Tror likevel dette var det SG ønsket å få klart, uten at jeg kan begrunne det ytterligere enn uttalelser om "there might be one or two coming in". Ut kan det derimot fortsatt hende det skjer noe, men det er tross alt ikke like interessant.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #2 på: Januar 31, 2010, 19:56:41 »
Ser at noen nevner spissen Joe Garner:

http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11727_304874,00.html

Han kostet ihvertfall Nottingham endel penger...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #3 på: Januar 31, 2010, 20:08:12 »
Ser at noen nevner spissen Joe Garner:

http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11727_304874,00.html

Han kostet ihvertfall Nottingham endel penger...

En ung fotballspiller som ikke scorer mål? Nei takk! Da kan heller Grella brukes.

Er enig med Kaizer at en mer erfaren spiss kan være aktuelt å hanke inn. Gjerne en hodesterk spiller for å avlaste/konkurrere med Becchio. Bakromsspisser har vi i Becks, Grella og McSheffrey. Jeg tror dog at Grayson er fornøyd med de tre han har hentet inn, og noen nye permanente overganger får vi nok ikke sett. Ihvertfall ikke inn. Det kan dog godt tenkes at Grayson kommer til å låne en eller annen spiller før lånevinduet stenger en gang i mars (?).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #4 på: Januar 31, 2010, 20:12:24 »
Sjef på midtbanen!

Frode

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #5 på: Januar 31, 2010, 20:22:00 »
 

auren

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #6 på: Januar 31, 2010, 20:29:50 »
Sjef på midtbanen!

Enig!

Vedder en halv Mokkatrøffel på at Grayson ikke kommer til å hente inn en "midtbanegeneral" i løpet av denne sesongen. Jeg tror han er svært tilfreds med de sentrale midtbanespillerne han har i troppen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #7 på: Januar 31, 2010, 20:40:28 »
Sjef på midtbanen!

Enig!

Vedder en halv Mokkatrøffel på at Grayson ikke kommer til å hente inn en "midtbanegeneral" i løpet av denne sesongen. Jeg tror han er svært tilfreds med de sentrale midtbanespillerne han har i troppen.

auren

Det burda han ikke være, Howson, Doyle og Kilkenny eventuelt Johnson og Huges! Det er nå min mening men SG vet nok best, men jeg tar i mot veddemålet ditt på en halv Mokkatrøffel auren, det skal jeg stå i ;D hvis du da ikke mener en halv eske da :D

auren

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #8 på: Januar 31, 2010, 20:46:12 »
Sjef på midtbanen!

Enig!

Vedder en halv Mokkatrøffel på at Grayson ikke kommer til å hente inn en "midtbanegeneral" i løpet av denne sesongen. Jeg tror han er svært tilfreds med de sentrale midtbanespillerne han har i troppen.

auren

Det burda han ikke være, Howson, Doyle og Kilkenny eventuelt Johnson og Huges! Det er nå min mening men SG vet nok best, men jeg tar i mot veddemålet ditt på en halv Mokkatrøffel auren, det skal jeg stå i ;D hvis du da ikke mener en halv eske da :D

Jeg tror faktisk at denne midtbanen er god nok for L1 og opprykk.

En halv Mokkatrøffel er en akkurat passelig premie til et slikt veddemål. Tøft av deg å vedde imot Rakner. Jeg skal ikke rakke ner på det ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #9 på: Januar 31, 2010, 20:50:53 »
...nå vil ikke jeg blande meg inn i Mokkatrøflenes Venner, men jeg er ikke sikker på om Leeds vil kjøpe Doyle når sesongen er over. The jury's still out

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #10 på: Januar 31, 2010, 21:18:30 »
Kommer nok en spiss inn ... Joe Garner har jeg aldri lagt merke til ..  Brukt på kant de kampene han har spilt for Forest så det kan jo forklare hvorfor han ikke akkurat har bøttet inn mål.  :-\

Må jo har vært kanon for Carlisle siden Forest la over £1mill på bordet for han.

SDalen

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #11 på: Januar 31, 2010, 21:34:01 »
Hadde vært fint med litt konkurranse på midten og på topp :)
Selv om jeg tror laget nå med Maccern og Gradel er mer enn godt nok til å sikre CCC spill etter sommeren  :)
Rogaland whites!

flynn

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #12 på: Februar 01, 2010, 10:17:26 »
Oppsummert så mener jeg vi kom godt ut av dette transfervinduet også, i likhet med de to foregående! Det er en velkommen forandring etter flere år hvor vi mistet våre beste menn i slike perioder, uten å hente gode nok erstattere.

Gradel er jeg usikker på fortsatt, men kan jo i det minste fortsette å være en "urokråke" å slenge innpå mot slutten av kampene.

McSheffrey er trolig et aldri så lite scoop, og for en gangs skyld synes jeg et lån er flott. Skikker begge parter seg vel så er vel sjansen tilstede for at han kommer "på ordentlig" til sommeren!

Lowry kan bidra til Parker er 100% matchfit igjen. Føles dog som en mild variant av "bukser og belteseler" med White, Hughes og Parker tilgjengelig.

Men, det beste som skjedde atter en gang, var at Beckford forblir i klubben! Det er den klart største suksessfaktoren vår resten av sesongen, og deilig å kunne tikke av som oppnådd!

Edit: Ooops,- jeg var muligens litt rask på avtrekkeren her... Innser nå at vindet er vidåpent helt til i ettermiddag. Fortsetter å bite negler noen timer til da  :(


flynn
« Siste redigering: Februar 01, 2010, 10:49:27 av flynn »

GeirO

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #13 på: Februar 01, 2010, 10:46:02 »
Sjef på midtbanen!

Midtbanesjefer koster vel sjefssummer. Derfor tror jeg ikke på mer kjøp i dag.
Så vil skadesituasjonen og formen avgjøre om vi låner spillere freamover.
MOT

J-R

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #14 på: Februar 01, 2010, 11:39:23 »
Leeds united ønsker å låne Jason Roberts fra Blackburn, meldes det....

ToreLA

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #15 på: Februar 01, 2010, 12:02:01 »
...nå vil ikke jeg blande meg inn i Mokkatrøflenes Venner, men jeg er ikke sikker på om Leeds vil kjøpe Doyle når sesongen er over. The jury's still out



Personlig mener jeg Doyle ikke holder mål om Leeds rykker opp. Han er en god League One-spiller, men dersom det blir Championship neste sesong bør også laget bære preg av PL-ambisjoner, men det avhenger selvsagt på prisen. Han kan være en god mann i troppen uansett.


Leechap

  • Gjest
Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #16 på: Februar 01, 2010, 12:03:16 »
Nå snakkes det også om Dave Kitson fra Stoke, ja hvem vet, med så masse rykter må det vel bli en eller annen spiller inn i angriperrolle. Fortsatt er det også snakk om Healy, men tror ikke det er særlig aktuelt da. Beckford-sagaen fortsetter på ryktestadiet og nå heter det at Everton er så keen på å hente ham at de vil betale 3,5£ nå for å sikre seg tjenestene til Becks.

4ever arcticwhite

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #17 på: Februar 01, 2010, 12:18:49 »
£3,5 for Becks... Nå ble jeg nervøs.
I alle fall dersom vi slenger på "mill" etter £3,5....
Jeg har liksom vært rolig de siste dagene i forhold til dette, men dette var dårlige nyheter...
Håper det bare er et rykte uten noe sannhetsgehalt.
The future's so White I've got to wear shades 8)

oivindh

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #18 på: Februar 01, 2010, 12:27:56 »
Nå snakkes det også om Dave Kitson fra Stoke, ja hvem vet, med så masse rykter må det vel bli en eller annen spiller inn i angriperrolle. Fortsatt er det også snakk om Healy, men tror ikke det er særlig aktuelt da. Beckford-sagaen fortsetter på ryktestadiet og nå heter det at Everton er så keen på å hente ham at de vil betale 3,5£ nå for å sikre seg tjenestene til Becks.
Tviler sterkt på det.. £3,5m for 4 mnd...? Nope  ;)

baste

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #19 på: Februar 01, 2010, 13:15:29 »
Leeds united ønsker å låne Jason Roberts fra Blackburn, meldes det....

Why not  ;D

Budda

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #20 på: Februar 01, 2010, 14:14:27 »
Martin blir litt lengre:

Goalkeeper David Martin has agreed to extend his loan spell at Leeds from Liverpool until 10th February.

The 24-year-old, who first arrived at Elland Road at the end of November, has yet to appear in the league for Leeds.

He has, though, been an unused substitute on 10 occasions.

Martin, drafted in by Leeds manager Simon Grayson to cover for the injured Shane Higgs, did play for Leeds in the Johnstone's Paint Trophy win over Accrington in December.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11715_5909416,00.html
Endre

auren

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #21 på: Februar 01, 2010, 14:17:18 »
Kun forlenget i 9 dager dette lånet. Kan det tenkes at Higgs er snart tilbake? Ser også at Man Us reservekeeper Heaton linkes til Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cbas10an

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #22 på: Februar 01, 2010, 14:24:24 »
Kun forlenget i 9 dager dette lånet. Kan det tenkes at Higgs er snart tilbake? Ser også at Man Us reservekeeper Heaton linkes til Leeds.

auren

Denne linken er vel fra tidligere i Januar..  Mener å ha hørt at dette ikke ble noe av..
MOT


Joachim


4ever arcticwhite

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #24 på: Februar 01, 2010, 15:44:59 »
Kun forlenget i 9 dager dette lånet. Kan det tenkes at Higgs er snart tilbake? Ser også at Man Us reservekeeper Heaton linkes til Leeds.

auren
Mulig at "emergency loan"-vinduet åpner igjen den 10. februar? Er ikke sikker, men det kan virke slik.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Trulsaren

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #25 på: Februar 01, 2010, 16:52:08 »
1538: Our radio colleagues in Belfast reckon Northern Ireland's record-breaking striker David Healy is about to move on loan from Sunderland to Ipswich. Keep you posted on that one.

Kunne jo vært en Leeds kan lukte på :) Hørt noe mer om denne Blackburn-spissen? Har også sett rukter om at Becks går til Everton for 3.5 mill pund.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

soumoh

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #26 på: Februar 01, 2010, 17:03:13 »
Becks ryktene stemmer ikke. 3,5 er ellers ikke et latterlig tilbud. Hvorfor skulle everton betale 3,5 mill for noe de kan få gratis om 4 måneder. På en annen side, det er mye penger for en spiller som ikke har bevist at han er god i PL. DJ Campbell ble ikke akkurat noen suksess 
We'll be back.

Leechap

  • Gjest
Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #27 på: Februar 01, 2010, 17:36:24 »
Siste og dette også på ryktestadiet, Hull og Bolton ønsker seg Becks, sansynligvis kronerulling rundt omkring, eller bingo, basar, lotteri hos småklubbene i PL.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #28 på: Februar 01, 2010, 17:41:58 »
Siste og dette også på ryktestadiet, Hull og Bolton ønsker seg Becks, sansynligvis kronerulling rundt omkring, eller bingo, basar, lotteri hos småklubbene i PL.

De har 19 minutter på seg nå  ;D


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trulsaren

Sv: Blir det mer aktivitet før vinduet stenger?
« Svar #29 på: Februar 01, 2010, 17:57:43 »
4 minutter, og fortsatt ingen signeringer for over £10m i PL.

Går fristen for låneoverganger også ut om 4 min? På FM er det i hvert fall slik at man kan låne spillere etter overgangsfristen er ute...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct