Skrevet av Emne: Dagens lille gladnyhet  (Lest 3536 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Dagens lille gladnyhet
« på: Februar 02, 2010, 15:10:34 »
I forbindelse med pressekonferansen før Spurs-kampen blir det idag annonsert en gledelig nyhet for Leeds United. Regner med det er ute hvert øyeblikk.

Gledelig at klubben tar nye steg oppover, og det vises at det jobbes hardt i administrasjonen. Den nye kommersielle direktøren kan ha gjort seg fortjent til lønna allerede.

SA

h.b

  • Gjest
Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #1 på: Februar 02, 2010, 15:12:08 »
Skal Bates gå av

Svend Anders

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #2 på: Februar 02, 2010, 15:13:57 »
Skal Bates gå av

Nei. Jeg skrev lille gladnyhet.

SA

fjellhaugen

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #3 på: Februar 02, 2010, 15:23:44 »
becks signa ny kontrakt?  ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jarle

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #4 på: Februar 02, 2010, 15:24:37 »
Skal Bates gå av

Nei. Jeg skrev lille gladnyhet.

SA


Enig.. det hadde vært en stor GLAD nyhet... ;D

auren

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #5 på: Februar 02, 2010, 15:25:24 »
Ikke bygg opp forhåpningene så veldig da Svenna...

Kan det ha noe med Thorpe Arch eller Elland Road? Neppe
Kan det ha noe med noe nytt på transferfronten? Neppe
Kan det ha noe med sponsorer / draktsponsorer? Kanskje
Kan det ha noe med at det kommer et par nye vendingmaskiner for øl på ER? Sannsynligvis ;D

auren, som tror det har noe med økonomi/sponsor å gjøre
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #6 på: Februar 02, 2010, 15:26:44 »
Kanskje den gamle smurf har blitt pappa. På den måten vil slekten fortsette å plage oss.
nei det hadde vel heller vært en skam melding

4ever arcticwhite

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #7 på: Februar 02, 2010, 15:34:29 »
Kanskje den gamle smurf har blitt pappa. På den måten vil slekten fortsette å plage oss.
nei det hadde vel heller vært en skam melding
Blir litt overrasket hvis den nye kommersielle direktøren er innblandet i det dersom den gamle smurf har blitt pappa. Men med Terry-saken friskt i minne er det selvsagt en mulighet. På den annen side er jeg jo ikke sikker på om den nye kommersielle direktøren er en mann, det var bare en forutinntatt kjønnsdiskriminerende tanke fra min side. Men da spørs det hva mamma smurf sier....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Bjorn

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #8 på: Februar 02, 2010, 15:37:30 »
Tror det heller er at Pappa Smurf og Sinna Smurfen (H.B.) har blitt venner.
Det hadde vært noe det...  ::)
 :D
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #9 på: Februar 02, 2010, 15:38:09 »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Da står ikke verden til påske

Bjorn

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #10 på: Februar 02, 2010, 15:43:32 »
Marching On! 4276

Mats-

  • Gjest
Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #11 på: Februar 02, 2010, 15:45:59 »
Hørte rykter av en venn i byen som sier at Leeds er blitt kjøpt opp av sjeiken! Han kalles bare Ben Redic, noen som vet nå mer?. Han har vist nok spyttet inn 100.mil £ for klubben. Ryktes at Keane går i stedet til Leeds enn for Celtic. Thorp Arch er kjøpt opp og skal vist nok gjøres om til et luksus spa.

Bates går av og det er snakk om en viss Haakon som skal vist nok stå ansvarlig for innkjøp av spillere og han har re-ansatt Bates som offisiell hoff narr. Den nye dørmatta til Elland Road er en dverg med tilknytting til Wimbledon og Blue scum

h.b

  • Gjest
Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #12 på: Februar 02, 2010, 15:46:42 »
Hvis dette er en liten gladnyhet. Ja da lurer jeg på hva en stor nyhet er. At ER er kjøpt tilbake. Slike  nyheter som denne er og skal være  årlige nyheter.
Hadde forventet større liten gladnyhet. Men alle monner drar

h.b

  • Gjest
Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #13 på: Februar 02, 2010, 15:47:25 »
Hørte rykter av en venn i byen som sier at Leeds er blitt kjøpt opp av sjeiken! Han kalles bare Ben Redic, noen som vet nå mer?. Han har vist nok spyttet inn 100.mil £ for klubben. Ryktes at Keane går i stedet til Leeds enn for Celtic. Thorp Arch er kjøpt opp og skal vist nok gjøres om til et luksus spa.

Bates går av og det er snakk om en viss Haakon som skal vist nok stå ansvarlig for innkjøp av spillere og han har re-ansatt Bates som offisiell hoff narr. Den nye dørmatta til Elland Road er en dverg med tilknytting til Wimbledon og Blue scum

Now we are talking

auren

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #14 på: Februar 02, 2010, 15:49:42 »
Hva med dette:
Leeds United collar shirt deal
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-collar-shirt-deal.6035142.jp


Greit nok...  :)

Det var det jeg "fryktet". Selvsagt bra at vi får monser inn i klubbkassa, men fikk forhåpninger nå og er litt skuffet. Enig med hb at dette er en mer "årlig nyhet".

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #15 på: Februar 02, 2010, 15:55:07 »
Hva med dette:
Leeds United collar shirt deal
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-collar-shirt-deal.6035142.jp


Greit nok...  :)

Det var det jeg "fryktet". Selvsagt bra at vi får monser inn i klubbkassa, men fikk forhåpninger nå og er litt skuffet. Enig med hb at dette er en mer "årlig nyhet".

auren

Blir nesten som det å slå på stortromma og si at det har blitt fotgjenerfelt med lys ved Elland Road det. Men kjenner jeg den gamle strutsefar. Ja da hadde dette fotgjengerfeltet kun virket for de med gyldig medlemskap

Svend Anders

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #16 på: Februar 02, 2010, 16:40:29 »
Synd hvis folk ble opprørt av dette, men jeg sa jo det var en liten nyhet. Så skal jeg innrømme at jeg trodde det var en ny sponsor, ikke forlengelse av tidligere.

SA

Sleivind

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #17 på: Februar 02, 2010, 17:04:20 »
Hva med dette:
Leeds United collar shirt deal
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-collar-shirt-deal.6035142.jp


Greit nok...  :)

Det var det jeg "fryktet". Selvsagt bra at vi får monser inn i klubbkassa, men fikk forhåpninger nå og er litt skuffet. Enig med hb at dette er en mer "årlig nyhet".

auren

Blir nesten som det å slå på stortromma og si at det har blitt fotgjenerfelt med lys ved Elland Road det. Men kjenner jeg den gamle strutsefar. Ja da hadde dette fotgjengerfeltet kun virket for de med gyldig medlemskap

Det hadde jo vært ganske naturlig! Man ville vel ikke bygd et fotgjengerfelt for Liverpool og Scumsupporterne rett utenfor ER?  ::)

Det var egentlig en ganske "skuffende" smånyhet. Men det virker jo som om det er en forbedret avtale vi har fått i stand. Noe som muligens viser at Leeds igjen er verdt å bruke litt penger på?

Dennis

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #18 på: Februar 02, 2010, 17:16:00 »
Håpløs respons på noe som faktisk er en god nyhet for klubben. Svend Anders skrev også at det var en liten gladnyhet, verken at vi har kjøpt stadion, Messi eller starter neste år med 15+.

Dette viser jo nok en gang, selv om nyheten virker grå for mange, at klubben er på riktig kjøl. Og det positive med at de ikke er en ny sponsor, den er hvertfall ikke rød!
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #19 på: Februar 02, 2010, 18:13:02 »
var en perfekt liten  gladnyhet :)
 

Hallgeir *

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #20 på: Februar 02, 2010, 19:33:27 »
Håpløs respons på noe som faktisk er en god nyhet for klubben. Svend Anders skrev også at det var en liten gladnyhet, verken at vi har kjøpt stadion, Messi eller starter neste år med 15+.

Dette viser jo nok en gang, selv om nyheten virker grå for mange, at klubben er på riktig kjøl. Og det positive med at de ikke er en ny sponsor, den er hvertfall ikke rød!
Uansett vil det være en eller annen som er misfornøyd....
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #21 på: Februar 02, 2010, 19:39:53 »
helt greit, en sak som alle nok hadde synes var ok hvis ikke man alle
misforsto SA og trodde vi hadde kjøpt messi (fin den der kaizer  ;))

det jeg allikevel stusser på er uttalelsen;

"the biggest secondary shirt sponsorship deal in the club's history"

får vi virkelig mer utav sponsorne nå enn for noen år siden i PL?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kongsmo

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #22 på: Februar 02, 2010, 19:54:29 »
vi hadde vel ikke noen bak på rygg og shorts sponsorer i PL........
"SNIFFER"

Bites Yer Legs

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #23 på: Februar 02, 2010, 20:31:53 »
En finfin nyhet, det er stormannsgalskap å bli skuffet over små gleder. I PL er det vel kun lovlig med 1 draktsponsor? Nå er vi altså utenfor PL på sjette sesongen og nå får vi den største 2.sponsor-avtalen noensinne, vi er on the up!!!  ;)

Siden det er en ny toårsavtale er det neppe noen "årlig" nyhet heller..
KEEP FIGHTING!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #24 på: Februar 02, 2010, 20:36:46 »
Alle monner drar, et pund her og et pund der så vips har man et par pund.

SDalen

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #25 på: Februar 02, 2010, 21:47:25 »
Alle monner drar, et pund her og et pund der så vips har man et par pund.

Så sant, så sant! Alle penger er gode penger ;)
Rogaland whites!

Sterland

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #26 på: Februar 02, 2010, 22:24:59 »
Synd hvis folk ble opprørt av dette, men jeg sa jo det var en liten nyhet. Så skal jeg innrømme at jeg trodde det var en ny sponsor, ikke forlengelse av tidligere.

SA

Overhode ikke opprørt. Alltid bra med litt inside info i forkant. Keep up the good work!!

ToreLA

Sv: Dagens lille gladnyhet
« Svar #27 på: Februar 02, 2010, 22:55:10 »
Ser at det ikke er særlig tro på to opprykk på rad, siden det er inngått toårskontrakt...