Skrevet av Emne: Om klubber i økonomisk krise og poengtrekk  (Lest 2220 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeedsU878

Om klubber i økonomisk krise og poengtrekk
« på: Juni 09, 2010, 12:19:33 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

Er helt sikkert denne Connolly som blir signert idag eller imorgen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Connolly-to-decide.6346687.jp?

Dessverre. Ser på dette som en nokså grå signering. Han står visstnok ikke høyt i kurs hos Derbyfansen. Håpe nissefar overrasker med en mer spenstig signering.

auren
;D ;D ;D ;D
dream on... ;D ;D ;D

Way out of line!!

"Dream on" er noe de holder på med i Liverpool :):)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

DenHviteYeboah

Omklubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #1 på: Juni 09, 2010, 12:48:30 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

Er helt sikkert denne Connolly som blir signert idag eller imorgen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Connolly-to-decide.6346687.jp?

Dessverre. Ser på dette som en nokså grå signering. Han står visstnok ikke høyt i kurs hos Derbyfansen. Håpe nissefar overrasker med en mer spenstig signering.

auren
;D ;D ;D ;D
dream on... ;D ;D ;D

Way out of line!!

"Dream on" er noe de holder på med i Liverpool :):)
sant nok.Leste nå at Dalglish skal bli manager for å spare klubben for penger.Til det er det bare en ting å si:hahahahahahahahahahahahah.For min del kan gjerne Liverpool bli satt under administrasjon og starte med 10 minuspoeng til høsten ;D

Hallgeir *

Omklubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #2 på: Juni 09, 2010, 12:53:51 »
 Bare 10?  ???  ;)
Super Leeds since 1968

GeirO

Omklubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #3 på: Juni 09, 2010, 12:56:33 »
Degraderes til League One :P
MOT

Same

Omklubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #4 på: Juni 09, 2010, 12:56:49 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

Er helt sikkert denne Connolly som blir signert idag eller imorgen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Connolly-to-decide.6346687.jp?

Dessverre. Ser på dette som en nokså grå signering. Han står visstnok ikke høyt i kurs hos Derbyfansen. Håpe nissefar overrasker med en mer spenstig signering.

auren
;D ;D ;D ;D
dream on... ;D ;D ;D

Way out of line!!

"Dream on" er noe de holder på med i Liverpool :):)
sant nok.Leste nå at Dalglish skal bli manager for å spare klubben for penger.Til det er det bare en ting å si:hahahahahahahahahahahahah.For min del kan gjerne Liverpool bli satt under administrasjon og starte med 10 minuspoeng til høsten ;D
De følger virkelig i Leeds' fotspor, vi måtte jo ansette en legende manager i 2003 ettersom vi ikke hadde råd til og kjøpe noen andre ut av kontrakten deres. Og vi så hvordan det gikk. Liverpool er det 'nye' Leeds  ;D

Same

Omklubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #5 på: Juni 09, 2010, 13:00:22 »
Bare 10?  ???  ;)
Portsmouth ble bare fratatt 9 poeng, men nå er det jo bare 38 kamper i Premier League da. Men likevel så er det ikke like ille som å bli fratatt 15 poeng i en liga med 46 kamper.  :-\

DenHviteYeboah

Omklubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #6 på: Juni 09, 2010, 13:08:17 »
Bare 10?  ???  ;)
Tror nok at 10 holder.Umulig å få CL plass med 10 minus og ikke penger til spillere i toppklasse.2-3 år uten deltagelse i CL vil være helt ødeleggende for Liverpool :)

Promotion 2010

Omklubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #7 på: Juni 09, 2010, 13:18:40 »
Bare 10?  ???  ;)
Tror nok at 10 holder.Umulig å få CL plass med 10 minus og ikke penger til spillere i toppklasse.2-3 år uten deltagelse i CL vil være helt ødeleggende for Liverpool :)

Så bra........og nå SPORT!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Omklubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #8 på: Juni 09, 2010, 13:37:05 »
Ja for en gjeng med rompehull! Jeg blir helt vill når denne tråden plutselig får mange poster, også babler dere i vei om Loserpool! buuuu!

4ever arcticwhite

Omklubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #9 på: Juni 09, 2010, 14:43:42 »
Siden vi allerede har ramlet litt ut av topic'en....: Noen som vet om Portsmouth må starte med minuspoeng grunnet administrasjonen? De ville jo rykket ned uansett, og slik sett fikk ikke poengtrekket noen innvirkning på den sesongen som var?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Jon R

Sv: Om klubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #10 på: Juni 09, 2010, 15:56:53 »
Denne har jeg splittet fra "rykter" tråden på OEF og flyttet off- topic. Dere som har behov for å diskutere Liverpool, Portsmouth o.a. klubber med anstrengt økonomi ( ikke Leeds ::)  ) , kan diskutere til det gror mose på dere i denne tråden.   ;D
Jon R.

LeedsU878

Sv: Om klubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #11 på: Juni 09, 2010, 18:44:03 »
Følte meg litt skyldig nå, med mitt innlegg på topp   :-\
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Jon R

Sv: Om klubber i økonomisk krise og poengtrekk
« Svar #12 på: Juni 10, 2010, 08:53:48 »
Korsfest! Korsfest!  ;D
Jon R.