Skrevet av Emne: Arne Ball om Leeds på P3  (Lest 2283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hawley

Arne Ball om Leeds på P3
« på: August 14, 2009, 09:46:51 »
Arne Ball uttalte på P3 morgen i dag at han hadde Leeds som et av sine favorittlag og ønsket STERKT! at klubben fra Elland Road skulle opp i PL igjen!

Heia Arne! Endelig ute av skapet  ;D
 

peacock

Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #1 på: August 14, 2009, 10:19:50 »
Arne Ball uttalte på P3 morgen i dag at han hadde Leeds som et av sine favorittlag og ønsket STERKT! at klubben fra Elland Road skulle opp i PL igjen!

Heia Arne! Endelig ute av skapet  ;D


Jeg hørte det samme, men det er ingen hemmelighet at Scheie er Scum-supporter.

TommyA

Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #2 på: August 14, 2009, 10:22:41 »
Arne Ball,er det Arne Sheie du mener?
Trodde han var helfrelst Manchester fan? (selfølgelig kan en ha sympati for flere lag,men favorittlag,litt vanskelig med flere her...?).

Leeds United og MU,hmm..i så fall en skjelden kombinasjon :) ???

Tommy fra Hordaland
Tommy fra Hordaland

flynn

Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #3 på: August 14, 2009, 10:44:06 »
Arne Ball er vel først og fremst fotballsupporter.

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #4 på: August 14, 2009, 10:51:47 »
...nå må vi ikke overtolke her. All den tid Manxxx U og Leeds U er i to forskjellige verdener er det nok fullt mulig for Arne Ball å se det slik. Hadde vi møttes til seriekamp på lørdag hadde han neppe sett det slik...    :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #5 på: August 15, 2009, 14:27:46 »
Arne Ball,er det Arne Sheie du mener?
Trodde han var helfrelst Manchester fan? (selfølgelig kan en ha sympati for flere lag,men favorittlag,litt vanskelig med flere her...?).

Leeds United og MU,hmm..i så fall en skjelden kombinasjon :) ???

Tommy fra Hordaland


Det er en umulig kombinasjon faktisk!!! Nesten som å tro en tyrker holder med Hellas!!
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #6 på: August 15, 2009, 17:19:18 »
jeg hørte også dette og sant skal sies så var det vel som han sa;

leeds er en av klubbene jeg følger godt med og jeg håper litt ekstra på de, for de er en stor klubb med stolte tradisjoner som fortjener å være høyere plassert enn det de er nå.
videre nevnte han at hans fasinasjon av leeds henger igjen fra tiden med revies gutter.

men ut av skapet vil etter min tolkning av intervjuet være å dra det litt lenger enn langt ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Thomas

Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #7 på: Februar 11, 2010, 13:49:01 »
Bra intervju med Arne Scheie i dagens Vårt Land.

Under "3 kjappe" får han spørsmålet: Kan du navnet på fem som har spilt for Leeds?
Han svarer: Bare fem? Da får jeg ta mine 5 favorittspillere i klubben: Mick Jones, Allan Clarke, Billy Bremner, Johnny Giles og Jackie Charlton.

Hvorfor akkurat Leeds er ikke godt å si. Kanskje journalisten er Leeds-supporter?

HåvardK

Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #8 på: Februar 11, 2010, 20:50:24 »
Scheie er fotballsupporter, først og fremst. Syns det er tegn på storhet at han har et hjerte for vår klubb - RESPEKT!

Promotion 2010

Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #9 på: Februar 12, 2010, 13:30:45 »
Bra intervju med Arne Scheie i dagens Vårt Land.

Under "3 kjappe" får han spørsmålet: Kan du navnet på fem som har spilt for Leeds?
Han svarer: Bare fem? Da får jeg ta mine 5 favorittspillere i klubben: Mick Jones, Allan Clarke, Billy Bremner, Johnny Giles og Jackie Charlton.

Hvorfor akkurat Leeds er ikke godt å si. Kanskje journalisten er Leeds-supporter?

Vår Land har alltid vært en Leeds-avis! Bli abbonnent du også! :-)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Thomas

Sv: Arne Ball om Leeds på P3
« Svar #10 på: Februar 12, 2010, 14:57:28 »
Bra intervju med Arne Scheie i dagens Vårt Land.

Under "3 kjappe" får han spørsmålet: Kan du navnet på fem som har spilt for Leeds?
Han svarer: Bare fem? Da får jeg ta mine 5 favorittspillere i klubben: Mick Jones, Allan Clarke, Billy Bremner, Johnny Giles og Jackie Charlton.

Hvorfor akkurat Leeds er ikke godt å si. Kanskje journalisten er Leeds-supporter?

Vår Land har alltid vært en Leeds-avis! Bli abbonnent du også! :-)

Hjemme har vi vært abonnenter på denne avisen i alle år faktisk, i tillegg til Aftenposten. :)
To seriøse aviser.
« Siste redigering: Februar 12, 2010, 15:01:06 av Thomas »