Skrevet av Emne: NÃ… starter sesongen 2009/2010!  (Lest 2512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Egil

NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« på: Februar 10, 2010, 19:57:40 »
Da har vi "ryddet" unna alle cuper og vi kan konsentrere oss fullt ut om ligaen og årets STORE mål - OPPRYKK. Lørdag starter "sesongen" borte mot Leyton Orient - en kamp der vi i utgangspunktet skal være fornøyd med 1 poeng - deretter følger 3 hjemmekamper hvor vi bør ta tilsammen 9 poeng. Tar vi 10 poeng på disse 4 kampene er mye gjort tror jeg.

Vi har 18 kamper igjen - derav 9 hjemme og 9 borte. Klarer vi 36 poeng i disse (seier hjemme og uavgjort borte) vil vi stå med 97 poeng til sammen og være klar for opprykk - det er vel bortimot garantert! ::)

Håper og tror Grayson nå klarer å nullstille gutta frem mot lørdagen og håper de finner frem igjen taktene fra i høst. "Alle" lag har en "down" i løpet av året - la oss håpe og tro at vi var ferdig med vår "down" etter 80 spilte minutter i går. Viser vi samme innstilling som de 10 siste i gårsdagens kamp er jeg rimelig overbevist at vi kan feire opprykk i slutten av April.

Hva tror dere - hvor mange poeng tar vi i de resterende kampene? Jeg tror vi tar nettopp 36 poeng og at vi dermed kan feire opprykk om drøye to måneder ;D

MOT
 

Leechap

  • Gjest
Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #1 på: Februar 10, 2010, 20:36:25 »
Som trønder er jeg nesten forpliktet til å forholde meg til tallet 96, men 60 på vei mot opprykk ble litt plundrete, trodde faktisk vi skulle hatt minst 66 i dag, men det gikk ikke. Tror nå at vi kan klare opprykk med 96 etter at Charlton har rotet det litt til for seg selv. Swindon ypper seg også, men tror ikke de holder helt inn. Swindon og Charlton har ikke noe spesielt lett program og vi har også noen saftige bortekamper som kan gi tallet null opptil flere ganger som i Norwich, Charlton, Southampton og Huddersfield. Regnestykket mitt baserer seg på 8 hjemmeseire og en tullkamp som gir null. Da har vi 24 poeng. Borte blir det 3 seire, 9 poeng, pluss 2 uavgjort og 4 tap, totalt 11 poeng. Dagens 61 + 24 + 11 = 96 - skål, men utblandet!

flynn

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #2 på: Februar 11, 2010, 09:18:18 »
Orker ikke finregne poeng kamp for kamp enda, men konstaterer at vi har det beste utgangspunket av alle lagene, før "sesongstart".
Med fokus utelukkende på serien kan jeg ikke skjønne annet enn at det det bør være mulig å ta like mange poeng som enten Norwich eller Charlton i de gjenstående kampene, og det er akkurat hva som trengs!
Charlton - Leeds 1.mai kan vise seg å bli den viktigste kampen i manns minne  :o

flynn

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #3 på: Februar 11, 2010, 10:13:28 »
Noterte meg også Graysons kommentarer om at nå starter vår '18 game season' - og tror dette kan være et bra psykologisk grep for å nullstille gutta.

Blir spennende å se om det virker - allerede på lørdag mot Orient.

Jeg mener Grayson skal legge lista høyt her jeg nå - og prøve å gå ubeseiret gjennom denne 'sesongen'.... Vi snakker om å få inn samme mentalitet i troppen som vi så i Don Revies store lag i 73/74, som gikk ubeseiret i 29 ligakamper fra sesongstart.

Jeg krever 45 poeng på disse 18 kampene, Grayson!!  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Cherry

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #4 på: Februar 11, 2010, 12:10:14 »
artig vinkling da, "starte sesongen nå"! ;D
Det KAN være det som skal til mentalt, men jeg tror også vi bør UT å få tak ett par rutinerte sluggere nå siste del av sesongen - men styr unna urokråka Dickov, pliiiis. :-\

Dacourt, ja både favoritt blant fansen - og en glimrende general på midten.
Spiss? Jason Roberts fra Blackburn.....gjerne.

Dette bør & skal vi ro i land- fikk go`følelse igjen etter siste 15 min mot Carlisle.
Tror "bøygen" er over nå...vi er på vei OPP!!
 

newsome

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #5 på: Februar 11, 2010, 21:51:24 »
Vi MÃ… klare minst 30 poeng på 18 kamper,og det tror jeg gir direkte opprykk!

Tror de neste fire kampene vil avgjøre mye av sesongen.Klarer vi minst ti på disse er mye gjort.
Klarer vi bare 6 så blir det playoff.Grøsser ved tanken.

Nå får hvertfall Grayson vise hva han er laget av!

auren

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #6 på: Februar 11, 2010, 21:59:40 »
Noterte meg også Graysons kommentarer om at nå starter vår '18 game season' - og tror dette kan være et bra psykologisk grep for å nullstille gutta.

Blir spennende å se om det virker - allerede på lørdag mot Orient.

Jeg mener Grayson skal legge lista høyt her jeg nå - og prøve å gå ubeseiret gjennom denne 'sesongen'.... Vi snakker om å få inn samme mentalitet i troppen som vi så i Don Revies store lag i 73/74, som gikk ubeseiret i 29 ligakamper fra sesongstart.

Jeg krever 45 poeng på disse 18 kampene, Grayson!!  :)


Hvis Grayson og gutta klarer 45 poeng på de siste 18 kampene innebærer dette uansett minst ett tap (14-3-1) eller 3 tap (15-0-3), så da går ønsket ditt om et ubeseiret lag fløyten ;) Men det kan vi kanskje godta?  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HAD

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #7 på: Februar 12, 2010, 09:57:22 »
Jepp, skal bli godt å kun konsentrere seg om opprykk nå.... Har ståltrua på at dette går veien. Norwich slår direkte følge mens Swindon går opp gjennom kvalik...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #8 på: Februar 12, 2010, 11:10:47 »
En kamp av gangen- ballen er rund- cup er(var) cup- nullstille osv. osv.!!! Jeg har håpet veldig intakt! Tror gutta greier dette og jeg ser vi har noen vanskelige bortekamper, men der trur jeg vi vil bli litt overrasket, i positiv retning! Vi klasker til Norwich borte!  MOT!!!
Yeboahs vitne

SDalen

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #9 på: Februar 12, 2010, 16:36:24 »
Kamp for kamp og full fokus på hver enkelt kamp, ikke hvor mange poeng vi trenger, så kommer dette til og ordne seg! :)

MOT
Rogaland whites!

Tom S

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #10 på: Februar 12, 2010, 16:37:54 »
...og eg som trudde sesongen var over...
 :D
COME ON LEEDS !!

Leif Egil

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #11 på: Februar 12, 2010, 16:52:36 »
...og eg som trudde sesongen var over...
 :D

"Grovarbeidet" er gjort - nå begynner moroa ;D
 

Roy

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #12 på: Februar 12, 2010, 18:59:07 »
Mye godt arbeid er gjort og menge viktige poeng er hentet allerede. Faktisk har vi tatt så mange poeng at vi frremstår som det beste laget i L1 så langt  ;) Hvis vi nå kan unngå blemmene og plukke poeng jevnt og trutt så bør det holde med klar margin. For slik det ligger an i dag så kan vi altså rykke opp selv om vi ikke vinner en eneste kamp til ::) Det er ikke bare Leeds som må prestere - de andre lagene må faktisk prestere bedre enn oss om de skal ødelegge opprykket vårt!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

LeedsU878

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #13 på: Februar 12, 2010, 19:23:34 »
Mye godt arbeid er gjort og menge viktige poeng er hentet allerede. Faktisk har vi tatt så mange poeng at vi frremstår som det beste laget i L1 så langt  ;) Hvis vi nå kan unngå blemmene og plukke poeng jevnt og trutt så bør det holde med klar margin. For slik det ligger an i dag så kan vi altså rykke opp selv om vi ikke vinner en eneste kamp til ::) Det er ikke bare Leeds som må prestere - de andre lagene må faktisk prestere bedre enn oss om de skal ødelegge opprykket vårt!

Jeg synes dog vi skal satse på å vinne et par kamper til - Bare for å være på den sikre siden  :D
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Roy

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #14 på: Februar 12, 2010, 19:34:42 »
Mye godt arbeid er gjort og menge viktige poeng er hentet allerede. Faktisk har vi tatt så mange poeng at vi frremstår som det beste laget i L1 så langt  ;) Hvis vi nå kan unngå blemmene og plukke poeng jevnt og trutt så bør det holde med klar margin. For slik det ligger an i dag så kan vi altså rykke opp selv om vi ikke vinner en eneste kamp til ::) Det er ikke bare Leeds som må prestere - de andre lagene må faktisk prestere bedre enn oss om de skal ødelegge opprykket vårt!

Jeg synes dog vi skal satse på å vinne et par kamper til - Bare for å være på den sikre siden  :D

 ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

newsome

Sv: NÃ… starter sesongen 2009/2010!
« Svar #15 på: Februar 12, 2010, 20:20:20 »
Mye godt arbeid er gjort og menge viktige poeng er hentet allerede. Faktisk har vi tatt så mange poeng at vi frremstår som det beste laget i L1 så langt  ;) Hvis vi nå kan unngå blemmene og plukke poeng jevnt og trutt så bør det holde med klar margin. For slik det ligger an i dag så kan vi altså rykke opp selv om vi ikke vinner en eneste kamp til ::) Det er ikke bare Leeds som må prestere - de andre lagene må faktisk prestere bedre enn oss om de skal ødelegge opprykket vårt!

Jeg synes dog vi skal satse på å vinne et par kamper til - Bare for å være på den sikre siden  :D

 ;D
;D