Skrevet av Emne: Bekymret  (Lest 4063 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Bekymret
« på: Februar 17, 2010, 10:00:45 »
Hva er i ferd med å skje med vårt kjære Leeds? er det soleklare opprykket iferd med å ryke?

Hva er det som har skjedd?
kan da umulig være at en seier mot Manchester Utd har ført til total kollaps i serien...?  det burde da heller være en booster!
Kan de stadige lånene av spillere ha ført til en svakere lagånd?  er moralen forduftet?
Er det rett og slett bare tilfeldigheter som har gjort at vi kanskje ikke treffer gållen på sjansene våres?

Nå bør ivertfall Grayson og gutta grave dypt for å finne en løsning! For det vil, for min del, bli en av de største skuffelsene som Leeds-supporter viss opprykket skulle ryke denne sesongen.
I år har vi alle forutsetninger for å lykkes, så da BØR det lykkes!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Bekymret
« Svar #1 på: Februar 17, 2010, 10:07:30 »
Tidligere i sesongen har vi spilt dårligere enn de 2 siste kampene, men allikevel vunnet. Jeg hadde vært mer bekymret hvis vi hadde spilt elendig og tapt.

Dette snur nok, men det kommer til å bli et rotterace om 2. plass.

En ting som bekymrer meg mest er at vi er så avhengig av Beckford sitt skåringshumør. En annen STOR svakhet er vårt backspill offensivt og defensivt, usikkert bakover og få overlapper/innlegg fremover. På mine gamle dager så har jeg innsett at backplassen er en av de viktigste plassene på banen.

Tror nok også Grayson kjenner presset, plutselig begynner folk om å gi "helten" sparken. Folk har genieerklært Naylor og nå er han plutselig vårt svakeste punkt. I kampen mot Leyton Orient var alt bare nedtur helt til vi fikk uavgjort. Tilhengere, spillere, støtteapparat og manager er stresset om dagen....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per-Stian

Sv: Bekymret
« Svar #2 på: Februar 17, 2010, 10:36:03 »
Tapet i går fekk også meg til å bli litt usikker på framtida. Eg fattar ikkje kva som går så frykteleg gale no i forhold til det vi opplevde i haust og på nyåret.

1. Vi var uheldig og fekk sisteskanse Higgs skada, men her tykkjer eg Ankergren har vakse seg trygg og god.

2. Skadar (Kisnorbo), landslagsopphald (Marques) og omrokkeringar i forsvar (fem-seks ulike venstrebackar) har sjølvsagt ikkje vore gunstig. Her ligg nok mykje av utfordringane våre.

3. Gradel har ikkje fungert frå start. Han bør gå tilbake til rolla som superinnbyttar.

4. Vi må finne to-tre spelarar som sirkulerer på plassane sentralt på midten. I likheit med i sentralforsvaret er det viktig med kontinuitet her.

5. Skaden til Beckford har påverka sjanseuttelinga den siste tida.

Masinga

Sv: Bekymret
« Svar #3 på: Februar 17, 2010, 10:42:21 »
Tidligere i sesongen har vi spilt dårligere enn de 2 siste kampene, men allikevel vunnet. Jeg hadde vært mer bekymret hvis vi hadde spilt elendig og tapt.
Jeg tror også det har vært mye stang inn tidligere i sesongen. Jeg har lenge savnet en "konge" på midtbanen, en selvskreven kaptein, som maner spillerne fram når det butter og som strammer opp når noen bare yter 90% innsats. Jeg har en sterk mistanke om at mange i troppen tror noen kamper er lettere enn andre og derfor senker seg, f.eks. mot Walsall. Hvordan skal vi ellers forklare de gode kampene i FA-cupen og andre kamper mot antatt sterkere lag? Undervurdering er et lags verste fiende.
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bekymret
« Svar #4 på: Februar 17, 2010, 11:16:22 »
Bekymringen murre ja! I YEP beskrives Leeds United i går som litt grått og tannløst! Riktignok jaktet de ledermålet etter utlingingen etc. og de var ikke akkurat heldige. Wallsalls seiersmål var litt tvilsomt og så videre. Likevel burde dette laget vært feid av banen av et opprykkshungrig mannskap! Dette liker jeg ikke! Grayson må gi gutta et skikkelig tupp i baken nå!  >:(
Yeboahs vitne

Runar

Sv: Bekymret
« Svar #5 på: Februar 17, 2010, 11:20:38 »
Vi for booke et møte med SG til helgen å informere om at vi e bekymret
 

DenHviteYeboah

Sv: Bekymret
« Svar #6 på: Februar 17, 2010, 13:25:30 »
Jeg leser i innlegg etter innlegg at vi er avhengige av Kisnorbo og Beckford og at dette kanskje er grunnen til dårlige kamper og resultater.Andre etterlyser en midtbanesjef(noe jeg har savnet hele sesongen)til å vinne midtbanen.Kan vi da endelig være enige om at troppen kanskje ikke er så fantastisk?og at å spasere gjennom divisjonen med de spillerne vi har er lite trolig?I tillegg har vi lånt mange spillere....Uansett er det på tide å gi Grayson mulighet til å hente de han vil.Jeg nekter å tro at Grayson selv har valgt disse spillerne utifra romslige økonomiske rammer(i L1) ifra Bates....hadde Papa Smurf hatt penger,og ville brukt litt,hadde vi sett en helt annen kvalitet på de som blir lånt.La oss låne en spiss og midtbanespiller i fra PL.Lønnsbudsjettet ryker noen måneder, men det er langt viktigere enn et mislykket opprykk >:( Grayson tror jeg helt sikkert vil finne etpar klassespillere og ikke gammelt rask som holder brukbart L1 nivå >:(

Promotion 2010

Sv: Bekymret
« Svar #7 på: Februar 17, 2010, 13:33:02 »
Jeg leser i innlegg etter innlegg at vi er avhengige av Kisnorbo og Beckford og at dette kanskje er grunnen til dårlige kamper og resultater.Andre etterlyser en midtbanesjef(noe jeg har savnet hele sesongen)til å vinne midtbanen.Kan vi da endelig være enige om at troppen kanskje ikke er så fantastisk?og at å spasere gjennom divisjonen med de spillerne vi har er lite trolig?I tillegg har vi lånt mange spillere....Uansett er det på tide å gi Grayson mulighet til å hente de han vil.Jeg nekter å tro at Grayson selv har valgt disse spillerne utifra romslige økonomiske rammer(i L1) ifra Bates....hadde Papa Smurf hatt penger,og ville brukt litt,hadde vi sett en helt annen kvalitet på de som blir lånt.La oss låne en spiss og midtbanespiller i fra PL.Lønnsbudsjettet ryker noen måneder, men det er langt viktigere enn et mislykket opprykk >:( Grayson tror jeg helt sikkert vil finne etpar klassespillere og ikke gammelt rask som holder brukbart L1 nivå >:(

Hmmmmmm.


En anti-Bates-tråd?  ::)


Lenge siden!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Bekymret
« Svar #8 på: Februar 17, 2010, 13:40:54 »
Jeg leser i innlegg etter innlegg at vi er avhengige av Kisnorbo og Beckford og at dette kanskje er grunnen til dårlige kamper og resultater.Andre etterlyser en midtbanesjef(noe jeg har savnet hele sesongen)til å vinne midtbanen.Kan vi da endelig være enige om at troppen kanskje ikke er så fantastisk?og at å spasere gjennom divisjonen med de spillerne vi har er lite trolig?I tillegg har vi lånt mange spillere....Uansett er det på tide å gi Grayson mulighet til å hente de han vil.Jeg nekter å tro at Grayson selv har valgt disse spillerne utifra romslige økonomiske rammer(i L1) ifra Bates....hadde Papa Smurf hatt penger,og ville brukt litt,hadde vi sett en helt annen kvalitet på de som blir lånt.La oss låne en spiss og midtbanespiller i fra PL.Lønnsbudsjettet ryker noen måneder, men det er langt viktigere enn et mislykket opprykk >:( Grayson tror jeg helt sikkert vil finne etpar klassespillere og ikke gammelt rask som holder brukbart L1 nivå >:(

Hmmmmmm.


En anti-Bates-tråd?  ::)


Lenge siden!  :D
hehe,nei:"en erkjennelse av stallens kvalitet tråd ";D

Promotion 2010

Sv: Bekymret
« Svar #9 på: Februar 17, 2010, 14:00:48 »
Kanskje det er denne sigøynerforbannelsen som fortsatt er over oss! Jeg trodde at Revie ble kvitt den i 1970, men men...


Sakset fra "OPPRYKKET SÃ… GODT SOM SIKRET" i 2007:

Dette er jo i salige Don Revies ånd ihvertfall.
Han fikk vel ei sigøynerkjerring til å fjerne forbannelsen over ER.

Det neste blir vel at Nils Gaup kommer med tromme og skal ganne motstanderne våre...

Trist at vi alltid skal ha dette hengende over oss.

Jeg ble supporter i 1971-72, MEN JEG HAR BARE OPPLEVD ETT OPPRYKK!

 >:(

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SDalen

Sv: Bekymret
« Svar #10 på: Februar 17, 2010, 15:42:25 »
Det er klart det er bekymring nå! Men etter gode kamper i FA cupen, som nok preger spillere og får dem til og tro at de kan vinne enkelt vil nok også prege kamper og spillere nå. Hadde vi hatt innsatsen mot Scum hver kamp i ligaen hadde vi vunnet uten tvil, men det har jo også stor betydning med tenningnivået i kampene, å spille på OT foran 75.000 og borte mot Exeter for knappe 5000 er en stor forandring. Men allikevel burde spillerne være så sugne på opprykk at vi hadde noen lunde lignende tenningnivå, uansett 75000 eller 5000 tilskuere...

Det er helt klart at et lag blir preget av at 2 av de mest sentrale spillerne er borte med skader, Kisnorbo forsvarsklippen og Beckford goalgetteren, men allikevel burde vi ha gode nok erstattere og tropp til å håndtere skadde situasjoner, slik et lag som går for opprykk bør! Men det kreves 110% innsats for å vinne hver kamp uansett, gir man ikke alt vinner man heller ingenting. Spillerne bør gå i seg selv å ta ut sitt ytterste om de ikke vil være i bedrifts ligaen for alltid!

Vi har vel også sluppet inn en del mål mot oss på dødball i det siste, noe som vi vel er antatt gode på? Hva kan dette skyldes? er det for dårlig konsentrasjon, kommunikasjon eller rett og slett at vi er for dårlige?
Rogaland whites!

Cherry

Sv: Bekymret
« Svar #11 på: Februar 17, 2010, 15:47:38 »
Lett å bli bekymret nå, men det er faktisk ikke noen krise....ennå.
Vi stilte med vårt antatt beste mannskap i går, unntatt Kisnorbo - forventet mer...
Allikevel, Grayson har sagt klart i fra at det var uakseptabel 1.omg - foretok seg bytter,
uten at det ga forventet resultat.

Vi HAR HATT mye "stang inn" i første del av sesongen......nå jevner det seg ut som det gjør ila
året.....sånn er det.

MOT.  Vi trenger 10 seire til.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Bekymret
« Svar #12 på: Februar 17, 2010, 16:11:32 »
Det som virkelig bekymrer meg er mangelen på kvalitet leddene igjennom. Ankergren gjør noen kjemperedninger en gang iblandt, men oser ikke trygghet. Og dette får forsvaret til å bli usikre.
Kisnorbo er faktisk den eneste som holder virkelig mål i forsvaret. Med ham ute og en keeper som ikke oser trygghet. Ja da blir det veldig usikkert og laget slipper inn altfor mange mål.
På midtbanen så mangler vi kvalitet og gjennombruddshissighet. Etter en god start så har spillere som Johsnon og Snodgrass blitt stasjonære og gjennomsnittelige. De andre spillerne på midtbanen er for svake rett og slett.
På topp har vi hatt Beckford som en målgarantist. Nå i det siste er disse målene uteblitt og laget scorer ikke nok mål.
Men det som virkelig er bekymringsverdig er forsvaret. Det er blitt usikkert og dette forplanter seg i laget.
Til slutt vil jeg si at Grayson virker handlingslammet. Når spillet gikk Leeds sin vei. Ja da hadde han ingen problemer. Men når spillet går imot Leeds. Ja da virker han handlingslammet. Og det er virkelig urovekkende og en gufs fra tidligere år

Cbas10an

Sv: Bekymret
« Svar #13 på: Februar 17, 2010, 17:26:18 »
Tror ikke hjertet mitt tåler enda en vår med kvallik!
MEN, jeg har fremdeles tro på at vi kaprer førsteplassen. Vi hadde en fantastisk start på sesongen, og jeg føler meg sikker på at vi igjen finner den formen. Enda er det ikke krise, men om vi får 2-3 tap til i løpet av de neste 5 kampene kan vi vel begynne å snakke om krise.
Jeg mener Leeds har de sterkeste laget i L1, men mangler mye på "attityden" som Erik Hamrén kaller det.

De må forstå at pr i dag er ikke laget bedre enn L1, og at poengene ikke kommer i posten..  Og sist men ikke minst at seieren over scum absolutt ikke sikret opprykket.

Det er på tide at gutta forstår alvoret, og begynner å spille med hjertet på utsiden av drakta..

Leeds United fortjener bedre enn å spille i L1, og VI SKAL KLARE OPPRYKKET I Ã…R!!!


MOT


Joachim

Hobben

Sv: Bekymret
« Svar #14 på: Februar 17, 2010, 18:29:08 »
Det er ikke krise enda nei, men den nærmer seg med voldsomt! Grayson og gutta må bretta opp nå å få gang på det igjen!

Jeg tror troppen vår er svakere en Norwichs tropp, vi hadde veldig mye stang inn før nyttår..

Og vi er avhengige av Becford og Kisnorbo.

La oss nå håpe at det blir tatt tak i dette, og at spilllere å trenere tar en prat sammen og finner ut av det, vi har enda en god kjangse for å rykka opp.

La oss begynne med seier de neste to hjemmekampene!! :)

MOT!
Rogaland Whites

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bekymret
« Svar #15 på: Februar 17, 2010, 19:48:37 »
Tja bekymret . Er det noen der ute som virkelig har sett mange kamper i år og kan bekrefte at kvaliteten på spillet i forhold til før jul, er så lavt som man får inntrykk av. Eller er det så enkelt som at man har stang ut nå, mot stang inn før jul. Merker meg at vår store "sol"  Beckford ikke har prestert annet enn i Fa-Cupen siste par måneder. Er han fortsatt misfornøyd og og påvirker det resten av spillergruppen mon tro+. Er virkelig Angergren en spiller som gjør at forsvaret mister trua? Har Grayson blitt utslitt og mistet gutsen?  Hadde vært flott med litt inside informasjon .som kansje kunne roe nervene våre litt?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bekymret
« Svar #16 på: Februar 17, 2010, 20:03:23 »
Tja bekymret . Er det noen der ute som virkelig har sett mange kamper i år og kan bekrefte at kvaliteten på spillet i forhold til før jul, er så lavt som man får inntrykk av. Eller er det så enkelt som at man har stang ut nå, mot stang inn før jul. Merker meg at vår store "sol"  Beckford ikke har prestert annet enn i Fa-Cupen siste par måneder. Er han fortsatt misfornøyd og og påvirker det resten av spillergruppen mon tro+. Er virkelig Angergren en spiller som gjør at forsvaret mister trua? Har Grayson blitt utslitt og mistet gutsen?  Hadde vært flott med litt inside informasjon .som kansje kunne roe nervene våre litt?

Jeg mener jeg  har sett nok kamper og diverse higlights til at jeg kan uttale meg men venter med det til sesongen er over, hvorfor? ønsker fremdeles å være positiv og ha troen!

Svend Anders

Sv: Bekymret
« Svar #17 på: Februar 17, 2010, 20:52:41 »
Jeg er småbekymret, men situasjonen er ennå slik at opprykket ligger i våre hender og vi kan avgjøre dette selv.

Kvalitetene i laget og i troppen burde være åpenbare for alle, og jeg er ikke i tvil om at materialet vi har er godt nok.

Det ligger (igjen) mellom øra tror jeg, både konsentrasjon, holdning og det å være skjerpet før kamp er kjempeviktig. Spesielt når det er mange kamper og det er tungt med engelsk vinterfotball, kalde treninger og tøffe motstandere.

Jeg mener å se en sammenheng i at vi også har hatt mange utskiftninger på laget de siste ukene, spesielt avgjørende har dette vært i det defensive arbeidet. Ã… få tilbake Paddy Kisnorbo vil kunne skape mye av den roen vi har hatt tidligere, men det må også "roe seg" med utskiftningene på backene snart. Heldigvis er vi ferdig med cupene og Lowry kan bli fast på venstre.

Flyr over imorgen for å ta de siste justeringene med Simon selv  ;)

SA

Jon R

Sv: Bekymret
« Svar #18 på: Februar 17, 2010, 21:01:32 »
Det er ikke krise enda nei, men den nærmer seg med voldsomt! Grayson og gutta må bretta opp nå å få gang på det igjen!

Jeg tror troppen vår er svakere en Norwichs tropp, vi hadde veldig mye stang inn før nyttår..

Og vi er avhengige av Becford og Kisnorbo.

La oss nå håpe at det blir tatt tak i dette, og at spilllere å trenere tar en prat sammen og finner ut av det, vi har enda en god kjangse for å rykka opp.

La oss begynne med seier de neste to hjemmekampene!! :)

MOT!

Det er faktisk helt feil. Ifølge statistikken var vi tvertimot det laget med desidert mest stang ut før nyttår, og det er ikke mange stang inn mål å spore utfra bildene på LUTV . Vi var det laget med  flest avslutninger både on og off target, så det var verken flaks eller tilfeldig at at vi ledet klart ved årskiftet hvis det er det du antyder i innlegget ditt.   :)
Jon R.

nord

Sv: Bekymret
« Svar #19 på: Februar 17, 2010, 23:35:32 »
Vi har stadigvæk god chance for at være 6 poeng fra 3 pladsen og 1 poeng fra 1 pladsen! Det er ingen grund til bekymring før vi har tabt ;)
 

Jon R

Sv: Bekymret
« Svar #20 på: Februar 18, 2010, 00:12:04 »
Venter på ketchupflaske effekten. Er trolig rett rundt hjørnet.  :)
Jon R.

McAllister

Sv: Bekymret
« Svar #21 på: Februar 18, 2010, 00:18:19 »

bekymret?? hjerte i halsen hver seriekamp etter alt tullet i cuppene... Vi trenger direkte opprykk i år!!!

Evig Pint

Sv: Bekymret
« Svar #22 på: Februar 18, 2010, 00:27:03 »
Venter på ketchupflaske effekten. Er trolig rett rundt hjørnet.  :)

Jeg tror tirsdagens kamp var ROCK BOTTOM for guttene våre denne sesongen. Fra nå vinner vi jevnt med kamper ut mai.

Ender på 2.plass knepent bak Norwich, men langt foran en ustabil 3.plass.. som tilslutt blir.. Colchester. <-- Dette tipset skal hentes fram. :)
Marching on together

berlin

Sv: Bekymret
« Svar #23 på: Februar 18, 2010, 09:21:17 »
Venter på ketchupflaske effekten. Er trolig rett rundt hjørnet.  :)

Jeg tror tirsdagens kamp var ROCK BOTTOM for guttene våre denne sesongen. Fra nå vinner vi jevnt med kamper ut mai.

Ender på 2.plass knepent bak Norwich, men langt foran en ustabil 3.plass.. som tilslutt blir.. Colchester. <-- Dette tipset skal hentes fram. :)

Like både ketchupflaske og ROCK BOTTOM kommentarene. Dessverre for Gus Poyet kommer det til å sprute på ER til helgen, og gamlehjemmet eller "gamle skinke" kan like godt holde seg hjemme.
Det blir 6 poeng på 4 dager, og vi kommer i flyten igjen.

Dette snur, folkens!  :)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Bekymret
« Svar #24 på: Februar 18, 2010, 10:09:10 »
Trodde vi traff Rock Bottom i kampene mot Swindon jeg, og er litt bekymret for at vi faller ned på det nivået enda en gang, etter den positive reaksjonen vi så i laget etter Swindontapet.

Prøver allikevel å se litt stort på dette her. Alle fotballag går gjennom slike perioder i løpet av en sesong - uansett hvor gode de i utgangspunktet er. Etter min mening er det kompetansen til manageren og hans støtte-/trenerapparatet som avgjør hvor fort en klarer å snu en slik negativ trend....

Virker på meg som Grayson håndterer dette bra, og tror at både han og laget kommer styrket ut av denne perioden.

Bevar roen - hold sammen - keep fighting.....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....