Skrevet av Emne: Hvem er Duncan Revie?  (Lest 1987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pettern

Hvem er Duncan Revie?
« på: Mai 11, 2007, 04:28:47 »
Spennende tider folkens. Jeg vet ikke hvem som er best for Leeds United,bortsett fra at Bates/Wise ikke er det, men jeg leser at veldig mange gir Duncan Revie sine beste skussmål.Men da spør jeg: er det noen som egentlig har noen kjennskap til ham?har han et like stort hjerte for klubben som fatter´n?Kanskje er han bare stor i kjeften?Kan han stable noen pund på bena i det hele tatt?
Hmmm, skeptisk.....

Pettern- det nærmeste han kom Don Revie var å hilse på Elsie i 1998...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hvem er Duncan Revie?
« Svar #1 på: Mai 11, 2007, 04:32:17 »
quote:
Originally posted by pettern

Spennende tider folkens. Jeg vet ikke hvem som er best for Leeds United,bortsett fra at Bates/Wise ikke er det, men jeg leser at veldig mange gir Duncan Revie sine beste skussmål.Men da spør jeg: er det noen som egentlig har noen kjennskap til ham?har han et like stort hjerte for klubben som fatter´n?Kanskje er han bare stor i kjeften?Kan han stable noen pund på bena i det hele tatt?
Hmmm, skeptisk.....



Slapp av, Petter.

I'm sure vår kjære veteran er grundig i ferd med å sjekke hans bakgrunn, famile (hvem som er moren og faren og slikt...), venner, yrkeskarriere, utspørrer bekjente fra denne yrkeskarrieren, samt hans personligehtstrekk as we speak [:)]

Rapport kommer om noen timer...


...kanskje



I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Re: Hvem er Duncan Revie?
« Svar #2 på: Mai 11, 2007, 04:34:00 »
Det kan verke som han er stor i kjeften iallfall, og visjonane er der. Så vidt eg veit så har han den rike Sheikh Maktoum Hasher Al Maktoum i ryggen, så det er nok der pengane eventuelt skal kome frå.
Det er vel få i verda som kan matche den rike Maktoum-familien frå Dubai når det kjem til kapital[;)]

pettern

Re: Hvem er Duncan Revie?
« Svar #3 på: Mai 11, 2007, 04:40:01 »
Jeg tror at det må bli tidenes nedtur for meg hvis Bates fortsatt eier klubben ved seriestart og at Wise er manager.Da må jeg rett og slett legges inn et sted med mange lange hvite frakker.....

Pettern- med litt for mange følelser....
 

veteranen

  • Gjest
Re: Hvem er Duncan Revie?
« Svar #4 på: Mai 11, 2007, 05:59:13 »
quote:
Originally posted by Asbjørn
Slapp av, Petter.
I'm sure vår kjære veteran er grundig i ferd med å sjekke hans bakgrunn, famile (hvem som er moren og faren og slikt...), venner, yrkeskarriere, utspørrer bekjente fra denne yrkeskarrieren, samt hans personligehtstrekk as we speak [:)]

Rapport kommer om noen timer...
...kanskje



Hehe.. du er virkelig i godlune i kveld, Asbjørn! [:)]

Jeg vet nok ikke pr i dag noe mer om Duncan Revie enn de fleste andre her inne, altså bare ting som at han f,eks har gode forretnings-forbindelser i midtøsten... Skulle han mot formodning seile opp som en virkelig seriøs kandidat, så skal vi nok greie å snoke opp noe... [:)]

Selvfølgelig hadde det vært kjekt med en eier/leder som i utgangspunktet har hjertet sitt i klubben, men dette er etter min mening ikke det viktigste.  

Det viktigste er at vi blir ledet av dyktige folk, som både har kapital og de menneskelige egenskapene som må til for over tid bygge opp noe sterkt og suksessfullt.

Jeg ser for meg at vi her først og fremst snakker om tre personer:

1: Formannen. Han er den som leder styret (og dermed klubben), og som tar ansvar når viktige avgjørelser blir tatt.

2: Chief Executive (eller hva de nå kalles..). Han er den daglige lederen og ansvarlige av de ansatte og den kommersielle delen av klubben - noe som er mye viktigere i dag, enn det var før i tiden.

3: Manageren. Han er lederen og den ansvarlige av alt som har med fotball å gjøre.

Disse tre må jobbe tett sammen. De må dele den samme visjonen - og de må være enige om en total-strategi som de skal jobbe etter for å nå en felles målsetning.

Penger er viktig i dagens fotball, det har jo vi smertelig fått erfare. Men samtidig må vi aldri undervurdere betydningen av de personlige egenskapene hos de som sitter i de viktigste posisjonene. Vi har jo også på dette området noen mildt sagt dårlige erfaringer å vise til...
« Siste redigering: Mai 11, 2007, 06:04:00 av veteranen »

Promotion 2010

Sv: Hvem er Duncan Revie?
« Svar #5 på: Mars 02, 2010, 12:00:58 »
Litt om planene for å overta Leeds United har lekket ut i dette intervjuet:

Sitat
“I was very close,” he says now. “I had a very agonizing time. We had the backing of the people in Dubai who had taken my Dad out there.

“But I did consult widely with the older players and my family, and they said ‘Do you really need the aggravation?’”

“I’m sure we could have done a great job, but football’s a funny business. If we’d have got Leeds back into the Championship and consolidated and then back into the Premier League people would still have been yearning.

“Dad was ten years not even out of the top four. They wouldn’t have remembered where we’d come from – i.e. the bottom of the League One – they’d have only said why aren’t we in Europe and so on. So I ducked it, but it was a mind decision not a heart decision.”


http://www.worldfootballinsider.com/Story.aspx?id=33042
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Hvem er Duncan Revie?
« Svar #6 på: Mars 02, 2010, 12:20:25 »
Mitt tips er at denne fyren er full av god gammeldags mannsjit!!  :-\