Skrevet av Emne: Bård Tufte på P3 Morgen  (Lest 1493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TrJ

Bård Tufte på P3 Morgen
« på: Mars 04, 2010, 09:51:44 »
Bård Tufte er gjest i P3 Morgen i dag ifm hans nye program, "Fotballkrigen", som har premiere i kveld.
Han fikk nettopp spørsmål om sitt favorittlag og svaret kom raskt:
"Super Leeds" hvor på programleder svarer "eehhh, ja.. mener du Leeds eller?" :D

Han fikk også inn et stikk til manu-fansen om hvordan det gikk i cupen.

Genial mann, gleder meg til hans program i kveld.

/Terje
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Hallgeir *

Sv: Bård Tufte på P3 Morgen
« Svar #1 på: Mars 04, 2010, 20:23:26 »
 Blir interessant å følge med på disse feidene. Tyrkia først. Som kjent har vi dårlig erfaring med det landet fra noen år tilbake.
Super Leeds since 1968

TrJ

Sv: Bård Tufte på P3 Morgen
« Svar #2 på: Mars 19, 2010, 12:29:11 »
Dagens gjest var Lars Vaular (han med den lettere irriterende sangen..). Han stilte spørsmålet "hva er ditt engelske favorittlag" til neste gjest som skal være Christer Falck på mandag.
Vaular's lag er Leeds og det er vel og Falck sitt hvis jeg ikke husker feil?

Mulig Lars vet det også så det er derfor han spør.. :-)

MOT
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Bites Yer Legs

Sv: Bård Tufte på P3 Morgen
« Svar #3 på: Mars 19, 2010, 14:30:47 »
Dagens gjest var Lars Vaular (han med den lettere irriterende sangen..). Han stilte spørsmålet "hva er ditt engelske favorittlag" til neste gjest som skal være Christer Falck på mandag.
Vaular's lag er Leeds og det er vel og Falck sitt hvis jeg ikke husker feil?

Mulig Lars vet det også så det er derfor han spør.. :-)

MOT

Grav dypere i Vaulars diskografi så finner du ut at han er langt mer enn "Solbriller på", don't judge a book by it's cover  ;) Gode tekster, smart fyr, men det er vel å forvente av en Leeds-fan 8)  ...Eller?  :-\
KEEP FIGHTING!!