Skrevet av Emne: Er Grayson overvurdert?  (Lest 7092 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Er Grayson overvurdert?
« Svar #30 på: Mars 23, 2010, 00:18:53 »
Må nesten snakke for meg selv tror jeg:

Jon R: Har du overvurdert Simon Grayson, Jon R?
Jon R: Ja min gode mann, definitivt.
Jon R: Hvordan da?
Jon R: Jeg syntes han gjorde nesten alt riktig frem til desember. Jeg var enig i laguttak, måten vi spilte fotball på, grep han gjorde med spillerstallen, ja nesten alt han foretok seg. Resultatene talte jo for seg.
Jon R: Og nå?
Jon R: Nå er jeg uenig i nesten alt han gjør.
Jon R: Det sier du bare fordi vi taper.
Jon R: Nei, jeg påpekte alt tidlig i januar at tranfervinduet burde brukes til å hente to gode backer og helst også en angriper av Beckford kaliber. Det skjedde ikke. Nå har vi spilt på oss dårlig selvtillit og presset ser ut til å bringe manager og spiller ut av balanse. Vi har hatt en nedadgående spiral i tre måneder nå. Laguttak formasjoner og taktiske disposisjoner henger ikke lenger på greip. Klart at Grayson må ta ansvaret for det.  
Jon R: Du har et poeng der.
Jon R: Ja dessverre.

...er det mulig om Leeds kan få det poenget???

Vi trenger det så sårt   ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Er Grayson overvurdert?
« Svar #31 på: April 04, 2010, 11:40:41 »
Da spør jeg igjen - har vi overvurdert Grayson?

Jeg er ihvertfall redd for at han ikke har den rette mentaliteten til å snu skuta  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Er Grayson overvurdert?
« Svar #32 på: April 04, 2010, 11:42:36 »
I løpet av dei neste tre kampane skal Grayson opp til eksamen. Vi møter tre lag i kalasform, Millwall,Norwich og Swindon. Vi får no sjå kor dyktig han er. Det står ikkje på motivasjon, men svært mykje på korleis Grayson disponerar laget - taktiske valg.  Står vi tilbake med minimum 5 poeng etter desse kampane, 1 seier 2 uavgjort, så trur eg vi klarar oss. Noko mindre enn det så blir det meir tilfeldig kven som blir med Norwich opp. Men håpe håpe, negelbiting blir det uansett framover våren.....

F for failed i eksamen for Grayson. 3 tap - 3 elendige omganger og 3 godkjente. 0 mål scoret, 6 innslupne. KRISE!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Er Grayson overvurdert?
« Svar #33 på: April 04, 2010, 11:44:02 »
Da spør jeg igjen - har vi overvurdert Grayson?

Jeg er ihvertfall redd for at han ikke har den rette mentaliteten til å snu skuta  :-\

auren

Vi har nok overvurdert Grayson. Det er jo bare å se oppover til CC og Blackpool. De er blitt mye bedre uten Grayson. Synes uansett det er merkelig at en manager som gjør så mye riktig bare plutselig ikke evner å fatte en god beslutning!
We are Leeds and we are proud of it!

Rasmussen7

Sv: Er Grayson overvurdert?
« Svar #34 på: April 04, 2010, 15:18:25 »
Skal jo bli arti å se ka dåkker mene om Grayson viss han motformodning greier å snu dette.
Trur personlig at han greier å snu d og at oppturen starter mandag.

Leste foresten et litt artig inlegg en eller anna plass om at d første året til enviss Don Revie heller ikke var særlig rosenrødt...
Overvurdert??? Mulig d men la mannen sitte ut sesongen så kan vi dømme da...

Evig Pint

Sv: Er Grayson overvurdert?
« Svar #35 på: April 04, 2010, 15:21:42 »
Skal jo bli arti å se ka dåkker mene om Grayson viss han motformodning greier å snu dette.
Trur personlig at han greier å snu d og at oppturen starter mandag.

Leste foresten et litt artig inlegg en eller anna plass om at d første året til enviss Don Revie heller ikke var særlig rosenrødt...
Overvurdert??? Mulig d men la mannen sitte ut sesongen så kan vi dømme da...


Første året til SG (2009) var mer eller mindre rosenrødt, med unntak av playoff-tapet. 2010 er foreløbig en katastrofe. :(
Marching on together

Rasmussen7

Sv: Er Grayson overvurdert?
« Svar #36 på: April 04, 2010, 15:27:46 »
Ska være enig me dæ i d... Men Leeds rykka ikke opp før i 64, så han har vell hadt sitt å stri med Revie og da...

Nei som den opptimistn æ e så satse æ på å feire opprøkk på Elland Road etter seier over Bristol Rovers i mai, Og ikke på Wembley etter PO førr d går t helvete førr åpen båt d vet vi...