Skrevet av Emne: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45  (Lest 81697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JanPSyse

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #60 på: Mars 21, 2010, 20:41:07 »
är vinst som gäller i morgon, skall bli kul att se matchen på stream, är det någon som vet hur man gör för att få bild på hela datorskrämen när man kollar på bet365?

alt + enter?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Trond90

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #61 på: Mars 22, 2010, 00:37:16 »
Arhg, Skal spille kamp i morgen som begynner kl 8!!  >:( Noen som kan oppdatere meg med 1 omgang.. så kan jeg sjekke når kampen er ferdig.. så bånngass hjem og se 2. omgang.

959 18 379

Anyone? MOT  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #62 på: Mars 22, 2010, 01:28:50 »
Noen som har aning på når kampen går i reprise? (og om det er mulig å se reprisen på feks. viasatdemand) evt. andre måter jeg kan se kampen i opptak..?

Er på trening når kampen går, har tenkt og kanskje prøve å lukke øynene helt til jeg får sett kampen som om den er rykende fersk.. Men jeg har null og niks tro på at jeg får det til..
KEEP FIGHTING!!

baste

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #63 på: Mars 22, 2010, 07:17:05 »
Johnsen inn iflg Grayson

I would bring in Bradley Johnson in for Gary McSheffrey – who has looked nothing like a Premiership player so far. He has shown glimpses of what he can do going forward but defensively he’s been terrible – poor Aidy White received no support last week.

Bra Grayson kaller en spade for en spade. På tide å brette opp ermene nå GUTTER.

We are LEEDS

Tom S

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #64 på: Mars 22, 2010, 07:47:48 »
Johnsen inn iflg Grayson

I would bring in Bradley Johnson in for Gary McSheffrey – who has looked nothing like a Premiership player so far. He has shown glimpses of what he can do going forward but defensively he’s been terrible – poor Aidy White received no support last week.

Bra Grayson kaller en spade for en spade. På tide å brette opp ermene nå GUTTER.

We are LEEDS

 ;)
COME ON LEEDS !!

LEO

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #65 på: Mars 22, 2010, 07:56:21 »
Vinner vi hjemmekampene våre og tar noe poeng borte, da rykker vi opp.  Seire mot Millwall og Swindon vil gjøre presset vesentlig mindre med å MÃ… ha poeng borte.

Kun Norwich borte er en kamp vi antakelig taper, resten av bortekampene blir det poeng.

Når vi møter Charlton borte 1.mai ? da er de oppløsning etter å ha falt ut av play off. :-*
 

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #66 på: Mars 22, 2010, 08:28:51 »
Johnsen inn iflg Grayson

I would bring in Bradley Johnson in for Gary McSheffrey – who has looked nothing like a Premiership player so far. He has shown glimpses of what he can do going forward but defensively he’s been terrible – poor Aidy White received no support last week.

Bra Grayson kaller en spade for en spade. På tide å brette opp ermene nå GUTTER.

We are LEEDS
Ikke bra å fuske med sitater, Baste.... Selv om Grayson (og alle vi andre) måtte mene dette, ville han aldri sagt det offentlig!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sydhagen

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #67 på: Mars 22, 2010, 08:44:30 »
Johnsen inn iflg Grayson

I would bring in Bradley Johnson in for Gary McSheffrey – who has looked nothing like a Premiership player so far. He has shown glimpses of what he can do going forward but defensively he’s been terrible – poor Aidy White received no support last week.

Bra Grayson kaller en spade for en spade. På tide å brette opp ermene nå GUTTER.

We are LEEDS

Dette virker ikke helt som et Grayson sitat....link?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsulf

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #68 på: Mars 22, 2010, 09:50:44 »
Johnsen inn iflg Grayson

I would bring in Bradley Johnson in for Gary McSheffrey – who has looked nothing like a Premiership player so far. He has shown glimpses of what he can do going forward but defensively he’s been terrible – poor Aidy White received no support last week.

Bra Grayson kaller en spade for en spade. På tide å brette opp ermene nå GUTTER.

We are LEEDS

Hehe, er dette hentet fra waccoe?
Som nevnt over, tviler vel litt på at dette kommer fra Larry  :)

GeirO

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #69 på: Mars 22, 2010, 09:56:50 »
Seier: Strålende ;D
Uavgjort: Helt greit, tross alt  :)
Tap: Liten krise  :-[ Særlig hvis Millwall opprettholder den gode formen.
MOT

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #70 på: Mars 22, 2010, 10:33:02 »
Seier: Strålende ;D
Uavgjort: Helt greit, tross alt  :)
Tap: Liten krise  :-[ Særlig hvis Millwall opprettholder den gode formen.


Tap= krise, helt enig!! De påførte oss sesongens første tap på The Den. Dette bør avstedkomme hevntanker hos gutta og skikkelig innsats. Forøvrig vil det ikke være helt greit med uavgjort heller syens jeg etter en svært krevende periode nå! Dette bør bli tre poeng og det som taler for akkurat det er Millwalls uvanlig lange gode periode nå, noe som det virker som de tidligere ikke har "tålt" uten at det kommer en svikt. Litt som oss i det siste kanskje.... :P. Nei, her er bare seier godt nok for at jeg ikke skal føle en viss fortvilelse.
Yeboahs vitne

berlin

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #71 på: Mars 22, 2010, 11:30:39 »
Dette blir sesongens til nå mest nervepirrende kamp, jubelsenene mine kommer i hvertfall til å være noe nær de høyeste jeg har prestert (hehe), om vi vinner.

Når det gjelder Norwich-kampen, tror jeg vi kan få oss en positiv overraskelse uansett utfall mot Millwall. Anser ikke den kampen som tapt på forhånd i det hele tatt, og tillater meg å vise til Graysons uttalelser om innspurt-programmet: Vi kommer til å få se en hel del overraskende resultater i L1.

B-m

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #72 på: Mars 22, 2010, 11:41:52 »
Noen som har aning på når kampen går i reprise? (og om det er mulig å se reprisen på feks. viasatdemand) evt. andre måter jeg kan se kampen i opptak..?

Er på trening når kampen går, har tenkt og kanskje prøve å lukke øynene helt til jeg får sett kampen som om den er rykende fersk.. Men jeg har null og niks tro på at jeg får det til..


haha! Stakkars!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #73 på: Mars 22, 2010, 12:13:22 »
Har en bestevenn, eller vi var bestevenner også ble vi uvenner siden jeg klina med ei dame han likte, men nå har vi sværet opp.:) Han er Loserpool fan og i York for tiden. Han var å såg Pul mot Lillekuk og f**kinmouth,  han har aldri sett livercancer før og vi begge har hatt en drøm om å dra til England sammen og se både cesspool og Leeds united!

Nå skal han pinade på LEEDS KAMP IKVELD!!!!!!! Synes det er råtøft, men samtidig veldig irriterende!! :D Tror nok det blir en opplevelse for ham, og FOHÃ…PENTLIGVIS kan vi spille god fotball og vinne. Kanskje han er vår lucky mascot?

MOT
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Blank_File

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #74 på: Mars 22, 2010, 12:18:22 »
Har en bestevenn, eller vi var bestevenner også ble vi uvenner siden jeg klina med ei dame han likte, men nå har vi sværet opp.:) Han er Loserpool fan og i York for tiden. Han var å såg Pul mot Lillekuk og f**kinmouth,  han har aldri sett livercancer før og vi begge har hatt en drøm om å dra til England sammen og se både cesspool og Leeds united!

Nå skal han pinade på LEEDS KAMP IKVELD!!!!!!! Synes det er råtøft, men samtidig veldig irriterende!! :D Tror nok det blir en opplevelse for ham, og FOHÃ…PENTLIGVIS kan vi spille god fotball og vinne. Kanskje han er vår lucky mascot?

MOT
Du vil ha en scouser til maskot for Leeds? Skam deg!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #75 på: Mars 22, 2010, 13:01:17 »
Og pleier det å være mange på Oslo Sportsbar Oslo eller hva den heter?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

tori_no

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #76 på: Mars 22, 2010, 13:34:36 »
Har en bestevenn, eller vi var bestevenner også ble vi uvenner siden jeg klina med ei dame han likte, men nå har vi sværet opp.:)
MOT

Noe du vil fortelle mer om? :-)
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #77 på: Mars 22, 2010, 14:03:34 »
Og pleier det å være mange på Oslo Sportsbar Oslo eller hva den heter?

Eller kanskje man møtes på Bohemen?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #78 på: Mars 22, 2010, 14:10:17 »
Noen som har aning på når kampen går i reprise? (og om det er mulig å se reprisen på feks. viasatdemand) evt. andre måter jeg kan se kampen i opptak..?

Er på trening når kampen går, har tenkt og kanskje prøve å lukke øynene helt til jeg får sett kampen som om den er rykende fersk.. Men jeg har null og niks tro på at jeg får det til..


haha! Stakkars!!

Ta opp kampen og lever den på døren min, takk...
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #79 på: Mars 22, 2010, 14:17:34 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1811_6035339,00.html

Dickov; "Vi er så gode at vi ikke trenger å være redd for noen!!!" Fremstår nærmest sympatisk, til og med på bildet- minner om en nyutdannet prest...... ::)!
Yeboahs vitne

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #80 på: Mars 22, 2010, 15:11:13 »
Har en bestevenn, eller vi var bestevenner også ble vi uvenner siden jeg klina med ei dame han likte, men nå har vi sværet opp.:) Han er Loserpool fan og i York for tiden. Han var å såg Pul mot Lillekuk og f**kinmouth,  han har aldri sett livercancer før og vi begge har hatt en drøm om å dra til England sammen og se både cesspool og Leeds united!

Nå skal han pinade på LEEDS KAMP IKVELD!!!!!!! Synes det er råtøft, men samtidig veldig irriterende!! :D Tror nok det blir en opplevelse for ham, og FOHÃ…PENTLIGVIS kan vi spille god fotball og vinne. Kanskje han er vår lucky mascot?

MOT

Med andre ord: Du klina med dama hans?  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Trond90

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #81 på: Mars 22, 2010, 15:37:28 »
Spør igjen, noen som kan oppdatere meg med 1 omgang i kveld? Skal spille kamp selv  :( >:(

Takker på forhånd  :)

959 18 379
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #82 på: Mars 22, 2010, 17:10:58 »
ViasatOnDemand viser ikke kampen  :-\
 
Er det noen andre flotte linker man kan få med seg kampen uten at bilde henger ?  :)

JanPSyse

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #83 på: Mars 22, 2010, 17:22:02 »
Har en bestevenn, eller vi var bestevenner også ble vi uvenner siden jeg klina med ei dame han likte, men nå har vi sværet opp.:) Han er Loserpool fan og i York for tiden. Han var å såg Pul mot Lillekuk og f**kinmouth,  han har aldri sett livercancer før og vi begge har hatt en drøm om å dra til England sammen og se både cesspool og Leeds united!

Nå skal han pinade på LEEDS KAMP IKVELD!!!!!!! Synes det er råtøft, men samtidig veldig irriterende!! :D Tror nok det blir en opplevelse for ham, og FOHÃ…PENTLIGVIS kan vi spille god fotball og vinne. Kanskje han er vår lucky mascot?

MOT

Dette blir i barnsligste laget, selv for meg. Og det sier litt...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Boos

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #84 på: Mars 22, 2010, 17:28:59 »
For dem som ikke får med seg kampen på pub eller hjemme se link:

http://www.atdhe.net/15695/watch-leeds-united-vs-millwall

olsen leeds

  • Gjest

baste

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #86 på: Mars 22, 2010, 17:33:49 »
Johnsen inn iflg Grayson

I would bring in Bradley Johnson in for Gary McSheffrey – who has looked nothing like a Premiership player so far. He has shown glimpses of what he can do going forward but defensively he’s been terrible – poor Aidy White received no support last week.

Bra Grayson kaller en spade for en spade. På tide å brette opp ermene nå GUTTER.

We are LEEDS

Dette virker ikke helt som et Grayson sitat....link?
Ikke Grayson ord nei..men det burde vært det   ;D

http://lufcjames.footballunited.com/2010/03/22/leeds-face-decisive-six-pointer/

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #87 på: Mars 22, 2010, 17:39:39 »
er det noen som har erfaring med bet365 ? ;)

AndyMathie

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #88 på: Mars 22, 2010, 17:42:14 »
Har en bestevenn, eller vi var bestevenner også ble vi uvenner siden jeg klina med ei dame han likte, men nå har vi sværet opp.:) Han er Loserpool fan og i York for tiden. Han var å såg Pul mot Lillekuk og f**kinmouth,  han har aldri sett livercancer før og vi begge har hatt en drøm om å dra til England sammen og se både cesspool og Leeds united!

Nå skal han pinade på LEEDS KAMP IKVELD!!!!!!! Synes det er råtøft, men samtidig veldig irriterende!! :D Tror nok det blir en opplevelse for ham, og FOHÃ…PENTLIGVIS kan vi spille god fotball og vinne. Kanskje han er vår lucky mascot?

MOT

Dette blir i barnsligste laget, selv for meg. Og det sier litt...


JanPSyse: Det er ikke alle som er like voksne som skriver, så hold kjeft!!
We are Leeds and we are proud of it!

raggen

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #89 på: Mars 22, 2010, 17:45:42 »
Spør igjen, noen som kan oppdatere meg med 1 omgang i kveld? Skal spille kamp selv  :( >:(

Takker på forhånd  :)

959 18 379

kan oppdatere deg på den kampen jeg... KUN 1 omgang du trenger??
Forever Leeds United!!!!!!!!