Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 194440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #210 på: April 03, 2010, 18:40:52 »
Grayson bør gå nå. Da kan vi få en midlertidig manager. og bruke sommeren på å finne den rette mangeren. Lettere å få en topp manager i CCC enn i L1

Er det garanti for opprykk om ny manager kommer inn ???
Nei men det er en garanti at vi blir her med Simon. Så hva velger man da?  ::)

Bullshitt

Lista av Graysons feilvalg etter nyttår er lang, og kommer bare til å bli lengre hvis han får fortsette. Vi har vært drit i flere måneder. Ikke skåret på fire kamper og tapt alle. Hvorfor skal det snu nå? Hva er sjangsene for opprykk med Grayson?

Større med Grayson enn med ny manager som ikke kjenner spillerne.
Allt sitter mellom øra på spillerne.
Jeg har sagt det tidligere og mener det fortsatt !!spillerne trenger å få syken opp igjen!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #211 på: April 03, 2010, 18:43:51 »
Grayson bør gå nå. Da kan vi få en midlertidig manager. og bruke sommeren på å finne den rette mangeren. Lettere å få en topp manager i CCC enn i L1

Er det garanti for opprykk om ny manager kommer inn ???
Nei men det er en garanti at vi blir her med Simon. Så hva velger man da?  ::)

Bullshitt

Lista av Graysons feilvalg etter nyttår er lang, og kommer bare til å bli lengre hvis han får fortsette. Vi har vært drit i flere måneder. Ikke skåret på fire kamper og tapt alle. Hvorfor skal det snu nå? Hva er sjangsene for opprykk med Grayson?

Større med Grayson enn med ny manager som ikke kjenner spillerne.
Allt sitter mellom øra på spillerne.
Jeg har sagt det tidligere og mener det fortsatt !!spillerne trenger å få syken opp igjen!!
Takk for den... Helt enig med dæ.

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #212 på: April 03, 2010, 18:46:24 »
Bates bør gå -Grayson bør gå-hvor mange spillere bør gå-er det noe Leeds igjen når dere er ferdig.Det sammenlignes med PL lag og spillere,dette er helt på tryne diskusjoner

dere skriver og skriver men tenk litt inne imellom også.
Sier han som svarer med ordet "bullshit"  ;D

Takk for nå...

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #213 på: April 03, 2010, 18:49:37 »
Greier ikke å høre på Gray, Snakk om totalt mangel på noe som helst kritikk av laget.
Synes det egentlig er rart SG ikke har fått sparken allerede

marve

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #214 på: April 03, 2010, 18:51:05 »
Greier ikke å høre på Gray, Snakk om totalt mangel på noe som helst kritikk av laget.
Synes det egentlig er rart SG ikke har fått sparken allerede
sliter veldig her jeg også ,helt forferdelig å høre på .
Han kan umulig mene alt han sier så naiv er vell ikke,, eller ????
 

ollan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #215 på: April 03, 2010, 18:51:55 »
Takk for alt Larry. Nå mer det på tide med nye tanker.........
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #216 på: April 03, 2010, 18:54:57 »
Tipper vi har Grayson som manager på mandag. Skal det en ny manager inn  nå. Ja da må han ansettes innen 1 time. For vi må ha en manager under Yeowil kampen som vi taper

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #217 på: April 03, 2010, 18:57:29 »
Greier ikke å høre på Gray, Snakk om totalt mangel på noe som helst kritikk av laget.
Synes det egentlig er rart SG ikke har fått sparken allerede
Både håpe å trur at han ikke får sparken før sesongen e over...
Vi får svaret på mandag om vi har nådd botn eller om vi kan komme enda lenger ned
E stygt redd for at blir d ikke seier på mandag så e dagan hannes talte men æ e tæmmeli sikker på at d snur på mandag, Førr vi e ikke så dårli som ressultatan sir at vi e... d kan vi ikke være.
for vi har alle sett ka som bor i laget tidligere i sesongen med seier over manu og uavgjort mot hotntottan i facupen... Nei botn e nådd, nu kan d bare gå en vei og d e opp!

Ferre

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #218 på: April 03, 2010, 18:58:18 »
Tipper vi har Grayson som manager på mandag. Skal det en ny manager inn  nå. Ja da må han ansettes innen 1 time. For vi må ha en manager under Yeowil kampen som vi taper

Tror nok Grayson leder laget på mandagen, ja. Det blir vel også hans siste sjanse til å bevis at han er rett mann til å få Leeds opp til CCC.

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #219 på: April 03, 2010, 19:06:07 »
Enig testo, spillerene trenger å få syken opp igjen - og Grayson har bevist at han ikke klarer det!
Marching on together

Ferre

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #220 på: April 03, 2010, 19:48:28 »
Leser på WACCOE at det går rykter om Steve Coppell.

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #221 på: April 03, 2010, 19:51:25 »
steve Coppell hadde vært helt genialt, men trur ikke på d før æ ser han i Leeds sin treningsdress.

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #222 på: April 03, 2010, 19:51:55 »
Leser på WACCOE at det går rykter om Steve Coppell.

ja takk
Marching on together

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #223 på: April 03, 2010, 19:52:08 »
Leser på WACCOE at det går rykter om Steve Coppell.

Huff!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #224 på: April 03, 2010, 20:15:19 »
NÃ…!, er min tålmoighet med Grayson oppbrukt. Nå må ledelsen ta grep og finne en annen manager. :-[

marve

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #225 på: April 03, 2010, 20:20:12 »
Leser på WACCOE at det går rykter om Steve Coppell.

Der er jeg veldig enig med han som skriver ,bates er avhengig av en ung og uerfaren manager som lar seg manipulere .
Tror ikke bates kunne hatt en manager som hadde stilt spørmål om hans måte å lede skuta på
, steve coppell er vell en slik type manager som ikke hatt funnet seg i alt den gamle mannen hadde sakt og gjort eller ikke gjort ..
 

Cherry

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #226 på: April 03, 2010, 20:28:11 »
...jo mer jeg får denne kampen unna- som ikke er akkurat enkelt.....så er min mening at DET MÃ… VÆRE NOE GRUFF I GRUPPA`....!

4 strake tap mot lagene rundt oss, der det burde være enklest å motivere til max innsats,
det rimer bare ikke....det er noe veldig galt.
er sikker på at det er splittelse i fbm spillestil dette går på, og muligens uttak av laget.
Dette er nå synbart i oppoverbakke som nå, der tvilen kommer frem når vi plutselig ligger under i kamper, der vi først burde ha scoret først som i dag igjen..da kommer denne snikende, og hemmer
der det er som værst- i hodet!

hva annet kan det være, når kollapsen er så massiv som dette...
 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #227 på: April 03, 2010, 20:47:06 »
Phil brown, men han er vel for dyr ?

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #228 på: April 03, 2010, 20:48:08 »
Til og med Donald Duck er for dyr for Bates

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #229 på: April 03, 2010, 21:11:56 »
Tror heller ikke Onkel Skrue slipper han :-\ for småpenger heller!!

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #230 på: April 03, 2010, 21:42:43 »
...jo mer jeg får denne kampen unna- som ikke er akkurat enkelt.....så er min mening at DET MÃ… VÆRE NOE GRUFF I GRUPPA`....!
4 strake tap mot lagene rundt oss, der det burde være enklest å motivere til max innsats,
det rimer bare ikke....det er noe veldig galt.
er sikker på at det er splittelse i fbm spillestil dette går på, og muligens uttak av laget.
Dette er nå synbart i oppoverbakke som nå, der tvilen kommer frem når vi plutselig ligger under i kamper, der vi først burde ha scoret først som i dag igjen..da kommer denne snikende, og hemmer
der det er som værst- i hodet!

hva annet kan det være, når kollapsen er så massiv som dette...
Enig ... Jeg tror som nevnt tidligere at Jermaine Beckford er grunnen. Ved 2 forskjellige anledninger har det vært rykter om en "bust up" med Grayson. Jeg tror ikke det er røyk uten ild 2 ganger. Her er det noe som ikke kommer ut.  >:( Jeg nekter å tro på at storparten av spillerne har tillitt til Grayson, det fremstår iallefall som noe helt annet ute på banen.

Alt dette kommer nok fram for en dag, spørsmålet er bare når...

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #231 på: April 03, 2010, 22:43:18 »
Jeg har visst mer på hjertet. Shane Lowry, midtstopperen fra Villa ble hentet på lån en kald vinterdag. Han ble plassert på venstreback og han var grusom dårlig. Spesielt i bortekampen mot Huddersfield der han var feilplassert og ble fraløpt heeele tiden. Så ble han skadet og sendt tilbake til Villa...

...Inn med Aidy White. Aidy presterte bra minus kampen mot Millwall (?). Imens blir Lowry frisk i Villa igjen og Grayson henter han inn for nok et opphold.. Hallo Simon noen hjemme? Hva i all verden gjør det mot vårt største talent? Er det rart nervene tar knekken på denne gutten?

Lowry i dag... Fikk Hughes til å fremstå som Cafu ifølge rapportene... Nok et storartet lån.


Same

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #232 på: April 03, 2010, 23:40:46 »
Jeg har visst mer på hjertet. Shane Lowry, midtstopperen fra Villa ble hentet på lån en kald vinterdag. Han ble plassert på venstreback og han var grusom dårlig. Spesielt i bortekampen mot Huddersfield der han var feilplassert og ble fraløpt heeele tiden. Så ble han skadet og sendt tilbake til Villa...

...Inn med Aidy White. Aidy presterte bra minus kampen mot Millwall (?). Imens blir Lowry frisk i Villa igjen og Grayson henter han inn for nok et opphold.. Hallo Simon noen hjemme? Hva i all verden gjør det mot vårt største talent? Er det rart nervene tar knekken på denne gutten?

Lowry i dag... Fikk Hughes til å fremstå som Cafu ifølge rapportene... Nok et storartet lån.



Aidy var vel okay mot Millwall, men mot Southampton var jo gutten en vandrende katastrofe om jeg husker rett.

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #233 på: April 03, 2010, 23:58:43 »
Jeg har visst mer på hjertet. Shane Lowry, midtstopperen fra Villa ble hentet på lån en kald vinterdag. Han ble plassert på venstreback og han var grusom dårlig. Spesielt i bortekampen mot Huddersfield der han var feilplassert og ble fraløpt heeele tiden. Så ble han skadet og sendt tilbake til Villa...

...Inn med Aidy White. Aidy presterte bra minus kampen mot Millwall (?). Imens blir Lowry frisk i Villa igjen og Grayson henter han inn for nok et opphold.. Hallo Simon noen hjemme? Hva i all verden gjør det mot vårt største talent? Er det rart nervene tar knekken på denne gutten?

Lowry i dag... Fikk Hughes til å fremstå som Cafu ifølge rapportene... Nok et storartet lån.



Aidy var vel okay mot Millwall, men mot Southampton var jo gutten en vandrende katastrofe om jeg husker rett.
Jaja det var nok den. Da de kunne doble mot han hele tiden fordi McSheffrey overhodet ikke fulgte med. Da blir det fort vanskelig...

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #234 på: April 04, 2010, 00:18:10 »
Har fremdeles trua på Simon jeg!
Ups & Ups!!

ziganda

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #235 på: April 04, 2010, 00:38:17 »
Grayson er det minste problemet denne klubben har.

Vi kan fremdeles klare 2. plassen, selv om det synes mer og mer usannsynlig. Imidlertid har vi gjort unna lagene rundt oss, med unntak av Charlton. Mulighetene finnes, men da må det gjøres noen grep i spillergruppa.

Vi kan imidlertid se langt etter en ny storhetstid med Bates som eier. Det skjer ikke.

Selv om ting går tungt, hodet koker og man frådser i grove gloser. Man bytter aldri favorittlag. Aldri! MOT

sviper

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #236 på: April 04, 2010, 10:39:02 »
Phil brown, men han er vel for dyr ?

han er ikke bare for dyr,han blir så dyr at om noen nevner det for Bates så får han vel hjertin....
hallo det var kansje en ide?riiiing Olsen ring ;D
LIFE IS LEEDS

AndyMathie

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #237 på: April 04, 2010, 11:30:36 »
Hadde vi kvittet oss med Beckford i januar vinduet så er jeg sikker på at det som nå skjer ikke hadde skjedd...

Denne kampen mot Swindon var for meg dråpen i havet. Nå orker jeg ikke mer. Grayson virker utrolig svak så fort han får litt motgang. Han er ikke den som står opp når det blåser som kraftigst, nei han legger seg ned for å dø i stede for å ordne opp i ting.

Gjør vondt i hele kroppen og føler meg uvel konstant pga dette. Trodde ikke i min villeste fantasi at vi skulle spille i League One også neste sesong, mens nå tror jeg det er en ren utopi å tro noe annet. Den som virkelig har tro på at Leeds skal klare å rykke opp via playoff må ha blitt supporter i år og ikke tidligere pga historien har jo visst at Leeds ikke har en sjanse i cupspill!
We are Leeds and we are proud of it!

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #238 på: April 04, 2010, 11:36:37 »
Hadde vi kvittet oss med Beckford i januar vinduet så er jeg sikker på at det som nå skjer ikke hadde skjedd...

Denne kampen mot Swindon var for meg dråpen i havet. Nå orker jeg ikke mer. Grayson virker utrolig svak så fort han får litt motgang. Han er ikke den som står opp når det blåser som kraftigst, nei han legger seg ned for å dø i stede for å ordne opp i ting.

Gjør vondt i hele kroppen og føler meg uvel konstant pga dette. Trodde ikke i min villeste fantasi at vi skulle spille i League One også neste sesong, mens nå tror jeg det er en ren utopi å tro noe annet. Den som virkelig har tro på at Leeds skal klare å rykke opp via playoff må ha blitt supporter i år og ikke tidligere pga historien har jo visst at Leeds ikke har en sjanse i cupspill!

Og hadde vi kvittet oss med Beckford og vi hadde fortsatt denne nedturen så hadde det vært tidenes mest idiotiske handel.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #239 på: April 04, 2010, 11:41:18 »
Hadde vi kvittet oss med Beckford i januar vinduet så er jeg sikker på at det som nå skjer ikke hadde skjedd...

Denne kampen mot Swindon var for meg dråpen i havet. Nå orker jeg ikke mer. Grayson virker utrolig svak så fort han får litt motgang. Han er ikke den som står opp når det blåser som kraftigst, nei han legger seg ned for å dø i stede for å ordne opp i ting.

Gjør vondt i hele kroppen og føler meg uvel konstant pga dette. Trodde ikke i min villeste fantasi at vi skulle spille i League One også neste sesong, mens nå tror jeg det er en ren utopi å tro noe annet. Den som virkelig har tro på at Leeds skal klare å rykke opp via playoff må ha blitt supporter i år og ikke tidligere pga historien har jo visst at Leeds ikke har en sjanse i cupspill!

Og hadde vi kvittet oss med Beckford og vi hadde fortsatt denne nedturen så hadde det vært tidenes mest idiotiske handel.

auren


Historien viser nok engang et eksempel på at har man en spiller som vil bort så er det aller beste å selge spilleren så man har en gruppe spillere som vil gi alt for klubben! Med Beckford som turer frem som han sjøl vil har det visst seg å være en mega tabbe av ledelsen i Leeds!
We are Leeds and we are proud of it!