Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 194453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #330 på: April 05, 2010, 20:07:12 »
Spenningsmomentet nå er jo om SG er manager for Leeds neste helg!
Kæm eller sku være d???
Glynn Snodin???
Grøss og gru!!!
Ta å skriv på en av målformende vi har i Norge. D37 bl12 1227323nd3 0m 4ll3 5k21v32 d14l3k7, skjønner?   :P
Helt enig!det skulle vært ubetinget fengsel for å blande inn dialektord når man skriver.Enten rent bokmål eller rent nynorsk.Forøvrig synes jeg også nynorsken hos enkelte er temmelig utvannet med mange låneord og bokmålsord-ikke bra!



Så er det de som foretrekker avsnitt og mellomrom.
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #331 på: April 05, 2010, 20:11:13 »
Spenningsmomentet nå er jo om SG er manager for Leeds neste helg!
Kæm eller sku være d???
Glynn Snodin???
Grøss og gru!!!
Ta å skriv på en av målformende vi har i Norge. D37 bl12 1227323nd3 0m 4ll3 5k21v32 d14l3k7, skjønner?   :P
Helt enig!det skulle vært ubetinget fengsel for å blande inn dialektord når man skriver.Enten rent bokmål eller rent nynorsk.Forøvrig synes jeg også nynorsken hos enkelte er temmelig utvannet med mange låneord og bokmålsord-ikke bra!



Så er det de som foretrekker avsnitt og mellomrom.
Det er kun en visuell smådetalj ;D ;D ;D

Here we go again

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #332 på: April 05, 2010, 22:07:47 »
Sikkert frustrerende for Grayson når han er innom her for å lese at diskusjonen er gått over til å være en diskusjon om bokmål kontra grautmål! ;)

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #333 på: April 05, 2010, 22:17:18 »
Spenningsmomentet nå er jo om SG er manager for Leeds neste helg!
Kæm eller sku være d???
Glynn Snodin???
Grøss og gru!!!
Ta å skriv på en av målformende vi har i Norge. D37 bl12 1227323nd3 0m 4ll3 5k21v32 d14l3k7, skjønner?   :P
Helt enig!det skulle vært ubetinget fengsel for å blande inn dialektord når man skriver.Enten rent bokmål eller rent nynorsk.Forøvrig synes jeg også nynorsken hos enkelte er temmelig utvannet med mange låneord og bokmålsord-ikke bra!


Hiver meg på denne. Ikke engang jeg liker å lese nord-norsk dialekt.  :o Bruker dobbelt så lang tid på å lese det som faktisk står der...

nord

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #334 på: April 05, 2010, 23:12:09 »
Tror ikke at det løser noget at skifte Grayson ud på nuværende tidspunkt! Går det så går den!
Hvis ikke vi rykker op tror jeg der kommer helt nyt blod ind i sommer og et ejerskifte!  ???
 

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #335 på: April 06, 2010, 00:24:01 »
Glad for seier idag. Tre viktige poeng. :)

Småsur på Grayson da. Kunne fort rotet det bort idag. Ã… ikke bytte ut Beckford, spesielt de siste 20 minuttene, var elendig coaching. Var som å spille med 10 mann. Fikk ikke til noe, sprang lite, bare kjefting på dommertrioen.

Derimot må jeg også huske å gi ham ros for å starte med Gradel! Det hadde aldri falt meg inn, men viste seg å være et lurt trekk. Man of the Match idag?

Nå fikk vi i hvert fall tre sårt trengte poeng idag, men her må det bare males på. Seier i resten bør være målet! Synd vi ikke fikk punktert kampen tidlig, 3-0 og gjerne videre overkjøring, ytterligere godfølelse osv. Uansett, seier er seier. Håper faktisk guttene fikk lov å nyte tre poeng og smaken av seier i garderoben idag, vi må få igang vinnerfølelsen igjen!
« Siste redigering: April 06, 2010, 00:30:04 av Evig Pint »
Marching on together

SDalen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #336 på: April 06, 2010, 01:40:11 »
Spenningsmomentet nå er jo om SG er manager for Leeds neste helg!
Kæm eller sku være d???
Glynn Snodin???
Grøss og gru!!!
Ta å skriv på en av målformende vi har i Norge. D37 bl12 1227323nd3 0m 4ll3 5k21v32 d14l3k7, skjønner?   :P
Helt enig!det skulle vært ubetinget fengsel for å blande inn dialektord når man skriver.Enten rent bokmål eller rent nynorsk.Forøvrig synes jeg også nynorsken hos enkelte er temmelig utvannet med mange låneord og bokmålsord-ikke bra!


Hiver meg på denne. Ikke engang jeg liker å lese nord-norsk dialekt.  :o Bruker dobbelt så lang tid på å lese det som faktisk står der...

ta dette på krangletråden? :P
Rogaland whites!

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #337 på: April 06, 2010, 01:42:43 »
Spenningsmomentet nå er jo om SG er manager for Leeds neste helg!
Kæm eller sku være d???
Glynn Snodin???
Grøss og gru!!!
Ta å skriv på en av målformende vi har i Norge. D37 bl12 1227323nd3 0m 4ll3 5k21v32 d14l3k7, skjønner?   :P
Helt enig!det skulle vært ubetinget fengsel for å blande inn dialektord når man skriver.Enten rent bokmål eller rent nynorsk.Forøvrig synes jeg også nynorsken hos enkelte er temmelig utvannet med mange låneord og bokmålsord-ikke bra!


Hiver meg på denne. Ikke engang jeg liker å lese nord-norsk dialekt.  :o Bruker dobbelt så lang tid på å lese det som faktisk står der...

Greit... Skal prøve å skrive bokmål fra nå av... men tror dessverre ikke d hjelper på innstillinga deres av den grunn... 8) 8)

Ferre

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #338 på: April 11, 2010, 00:56:53 »
To, ikke helt overbevisende seire på rad - hvordan er meningene om Mr. Grayson nå?

Vi har tøffe kamper igjen, og jeg føler meg fortsatt ikke helt sikker på om Grayson klarer jobben. Det er vel uansett tvilsomt, med så få kamper igjen, at Grayson får sparken.

Vi får bare krysse fingrene for opprykk og Frank Lowy som ny eier i sommer...

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #339 på: April 11, 2010, 06:57:06 »
11 . poeng skuslet bort etter seier over Scum U . Det er spillerene som skal prestere i kampene og vinne, og når SG ikke klarer å formidle dette til spillergruppa over så lang tid så har han gjort en for dårlig jobb. LEEDS4EVER

Borge

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #340 på: April 11, 2010, 08:41:18 »
Grayson sitter naturligvis ut sesongen og neste sesong også...noen har tilsynelatende umenneskelige krav til managere generelt. Tror ikke at ny manager er det vi trenger nå, spillerne må også ta ansvar for at det har gått noe trått i det siste. Vis meg den manageren som ikke har perioder med motgang og spillere ute av form ??? . Skulle gjerne sett at vi hadde tett flere poeng denne våren, men føler at Grayson etter to seire nå har fått skuta på rett kjøl igjen. Vi rykker opp!!
Borge

Per Arne

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #341 på: April 11, 2010, 09:12:58 »
11 . poeng skuslet bort etter seier over Scum U . Det er spillerene som skal prestere i kampene og vinne, og når SG ikke klarer å formidle dette til spillergruppa over så lang tid så har han gjort en for dårlig jobb. LEEDS4EVER

11? Hvordan regner du da? Vi har vel tapt godt over 30 poeng siden 3. januar...?

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #342 på: April 11, 2010, 11:47:51 »
Grayson sitter naturligvis ut sesongen og neste sesong også...noen har tilsynelatende umenneskelige krav til managere generelt. Tror ikke at ny manager er det vi trenger nå, spillerne må også ta ansvar for at det har gått noe trått i det siste. Vis meg den manageren som ikke har perioder med motgang og spillere ute av form ??? . Skulle gjerne sett at vi hadde tett flere poeng denne våren, men føler at Grayson etter to seire nå har fått skuta på rett kjøl igjen. Vi rykker opp!!
Om vi ikke rykker opp så er han ikke manager til høsten.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #343 på: April 11, 2010, 13:17:23 »
To, ikke helt overbevisende seire på rad - hvordan er meningene om Mr. Grayson nå?

Vi har tøffe kamper igjen, og jeg føler meg fortsatt ikke helt sikker på om Grayson klarer jobben. Det er vel uansett tvilsomt, med så få kamper igjen, at Grayson får sparken.

Vi får bare krysse fingrene for opprykk og Frank Lowy som ny eier i sommer...

To seire på rad trygger utvilsomt managerens posisjon.

Igår gjorde Grayson et viktig taktisk valg: Han tok en svak Beckford av banen etter ca en times spill og fikk ganske umiddelbart lønn for det i form av to scoringer fra spissparet Gradel/ Becchio. Håper han lar disse to starte mot Carlisle og at en heltent Beckford kommer innpå og scorer to mål på slutten av kampen.  ;)

Grayson lærer men jeg opplever at kurven ikke har vært spesielt bratt denne våren. Jeg er heller ikke særlig begeistret for den omstendelige og lite gjenombruddshissige spillestilen vi har lagt til oss de siste månedene.

Forøvrig tyder kamprapportene fra igår på at det er ingen grunn til å være overoptimistisk før de siste kampene.
Jon R.

berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #344 på: April 11, 2010, 14:38:22 »
To, ikke helt overbevisende seire på rad - hvordan er meningene om Mr. Grayson nå?

Vi har tøffe kamper igjen, og jeg føler meg fortsatt ikke helt sikker på om Grayson klarer jobben. Det er vel uansett tvilsomt, med så få kamper igjen, at Grayson får sparken.

Vi får bare krysse fingrene for opprykk og Frank Lowy som ny eier i sommer...

To seire på rad trygger utvilsomt managerens posisjon.

Igår gjorde Grayson et viktig taktisk valg: Han tok en svak Beckford av banen etter ca en times spill og fikk ganske umiddelbart lønn for det i form av to scoringer fra spissparet Gradel/ Becchio. Håper han lar disse to starte mot Carlisle og at en heltent Beckford kommer innpå og scorer to mål på slutten av kampen.  ;)

Grayson lærer men jeg opplever at kurven ikke har vært spesielt bratt denne våren. Jeg er heller ikke særlig begeistret for den omstendelige og lite gjenombruddshissige spillestilen vi har lagt til oss de siste månedene.

Forøvrig tyder kamprapportene fra igår på at det er ingen grunn til å være overoptimistisk før de siste kampene.

Er på linje med deg i dette, Jon R. Det vil overraske meg om Beckford starter, siden Gradel igjen var "skrudd på" og Becchio utgjorde forskjellen. Håper Johnson kan finne tilbake til sin fine form i begynnelsen av sesongen.

Får bare håpe gutta (og Grayson?) gjør våre bange anelser til skamme.

Carlisle har levert en del bra kamper siden fom 27.feb (5 seire, 2 uavgjort og 2 tap + tap i JPT-finalen mot Soton), og ligger trygt plassert på midten. At de ikke har noe "å spille for" kan vel slå begge veier,
men de liker nok uansett å slå Leeds United.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #345 på: April 11, 2010, 15:20:34 »
To, ikke helt overbevisende seire på rad - hvordan er meningene om Mr. Grayson nå?

Vi har tøffe kamper igjen, og jeg føler meg fortsatt ikke helt sikker på om Grayson klarer jobben. Det er vel uansett tvilsomt, med så få kamper igjen, at Grayson får sparken.

Vi får bare krysse fingrene for opprykk og Frank Lowy som ny eier i sommer...

To seire på rad trygger utvilsomt managerens posisjon.

Igår gjorde Grayson et viktig taktisk valg: Han tok en svak Beckford av banen etter ca en times spill og fikk ganske umiddelbart lønn for det i form av to scoringer fra spissparet Gradel/ Becchio. Håper han lar disse to starte mot Carlisle og at en heltent Beckford kommer innpå og scorer to mål på slutten av kampen.  ;)

Grayson lærer men jeg opplever at kurven ikke har vært spesielt bratt denne våren. Jeg er heller ikke særlig begeistret for den omstendelige og lite gjenombruddshissige spillestilen vi har lagt til oss de siste månedene.

Forøvrig tyder kamprapportene fra igår på at det er ingen grunn til å være overoptimistisk før de siste kampene.

Er på linje med deg i dette, Jon R. Det vil overraske meg om Beckford starter, siden Gradel igjen var "skrudd på" og Becchio utgjorde forskjellen. Håper Johnson kan finne tilbake til sin fine form i begynnelsen av sesongen.

Får bare håpe gutta (og Grayson?) gjør våre bange anelser til skamme.

Carlisle har levert en del bra kamper siden fom 27.feb (5 seire, 2 uavgjort og 2 tap + tap i JPT-finalen mot Soton), og ligger trygt plassert på midten. At de ikke har noe "å spille for" kan vel slå begge veier,
men de liker nok uansett å slå Leeds United.


Frykter denne kampen men på en god dag skal vi slå Carlisle.  :)
Jon R.

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #346 på: April 11, 2010, 15:52:41 »
Håpet ligger i at denne rekken med seiere  :) kan trigge selvtilliten og en økende formkurve ut sesongen. Selv om de to siste kampene spillemessig ikke har vært allverden, har resultatene gått vår vei og det kommer forhåpentligvis en positiv reaksjon ut av det.

En taktisk finurlighet mot Carlisle blir utvilsom å være forsiktig i duellspille fra egen 25-meter og inn!  :)

Utover det skulle jeg fortsatt gjerne sett Bradley Johnson prøve seg i tospann med Kilkenny sentralt på midten. Spiste i meg negative ord om Johnson på kanten i høst, men nå har igjen vært sørgelig over en lang periode.
Marching on together!

sviper

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #347 på: April 11, 2010, 17:18:11 »
Håpet ligger i at denne rekken med seiere  :) kan trigge selvtilliten og en økende formkurve ut sesongen. Selv om de to siste kampene spillemessig ikke har vært allverden, har resultatene gått vår vei og det kommer forhåpentligvis en positiv reaksjon ut av det.

En taktisk finurlighet mot Carlisle blir utvilsom å være forsiktig i duellspille fra egen 25-meter og inn!  :)

Utover det skulle jeg fortsatt gjerne sett Bradley Johnson prøve seg i tospann med Kilkenny sentralt på midten. Spiste i meg negative ord om Johnson på kanten i høst, men nå har igjen vært sørgelig over en lang periode.

tror  du slipper å tenke på Bradley J på tirsdag,han fikk vel gult igjen og må hvile et par kamper??
LIFE IS LEEDS

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #348 på: April 11, 2010, 17:55:05 »
Håpet ligger i at denne rekken med seiere  :) kan trigge selvtilliten og en økende formkurve ut sesongen. Selv om de to siste kampene spillemessig ikke har vært allverden, har resultatene gått vår vei og det kommer forhåpentligvis en positiv reaksjon ut av det.

En taktisk finurlighet mot Carlisle blir utvilsom å være forsiktig i duellspille fra egen 25-meter og inn!  :)

Utover det skulle jeg fortsatt gjerne sett Bradley Johnson prøve seg i tospann med Kilkenny sentralt på midten. Spiste i meg negative ord om Johnson på kanten i høst, men nå har igjen vært sørgelig over en lang periode.

tror  du slipper å tenke på Bradley J på tirsdag,han fikk vel gult igjen og må hvile et par kamper??

Da slår jeg meg til ro med det!  :)
Marching on together!

Borge

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #349 på: April 11, 2010, 19:57:25 »
Grayson sitter naturligvis ut sesongen og neste sesong også...noen har tilsynelatende umenneskelige krav til managere generelt. Tror ikke at ny manager er det vi trenger nå, spillerne må også ta ansvar for at det har gått noe trått i det siste. Vis meg den manageren som ikke har perioder med motgang og spillere ute av form ??? . Skulle gjerne sett at vi hadde tett flere poeng denne våren, men føler at Grayson etter to seire nå har fått skuta på rett kjøl igjen. Vi rykker opp!!
Om vi ikke rykker opp så er han ikke manager til høsten.
Spørs jo det da, det koster vel å løse ham fra kontrakt, og herr Bates må vel ta noe av ansvaret på sin kappe siden han ikke har spyttet inn enorme summer til spillerkjøp...
Borge

Masinga

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #350 på: April 12, 2010, 09:48:09 »
Grayson lærer men jeg opplever at kurven ikke har vært spesielt bratt denne våren. Jeg er heller ikke særlig begeistret for den omstendelige og lite gjenombruddshissige spillestilen vi har lagt til oss de siste månedene.

Forøvrig tyder kamprapportene fra igår på at det er ingen grunn til å være overoptimistisk før de siste kampene.
Helt, helt, helt enig. Den måten Leeds  spiller fotball på for tiden er grusomt å se på. Det fikk jeg til gangs oppleve ringside mot Swindon. Helt impotent foran mål og fullstendig fravær av press når motstanderen har ballen. Håper for Graysons del at det ikke er han som har lært dem dette!
Masinga, medl.nr. 1250

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #351 på: April 15, 2010, 15:01:00 »
Hyggelig at noen støtter forslaget om George Graham som manager resten av sesongen, slik jeg skrev under i posten Leeds-Millwall-kampn.
Han være enig at Grayson i er sympatisk herremann. Men i den situasjonen vi befinner oss trenger vi en ekte hæstkuk - for å si det på ekte nordnorsk. Altså lik Graham. Han er vel den størse hæstkuken som har vært manager i Leeds gjennom tidene...

For øvrig Leeds i perioden 8/8-28/12.
1) Leeds United 23 17 5 1 45 - 13 +32 56

I perioden 2/1-23/3.
15) Leeds United 14 3 6 5 17 - 19 -2 15


Faktisk er vi kun tre poeng etter nedrykk. Det forteller vel det meste om situasjonen for tiden.

Og ansiktuttrykket tilsvarende Garyson finner i allerede i eliteserien - i Bergen. Spørsmålet er vel hvem som gir seg først abv Grayson og Nilsen...


For øvrig Leeds i perioden 8/8-28/12.
1) Leeds United 23 17 5 1  45 - 13 +32 56

I perioden 2/1-23/3.
xx) Leeds United 19  6 6 7  24 - 25 -1  24   (3-0-0 7-2 9p på de 3 siste)


Det retter seg!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Borge

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #352 på: April 15, 2010, 15:47:40 »
Hvor mange ligagull førte George Graham til Leeds? Og hvis han er så genial...hvorfor trener han ikke en toppklubb...og hvorfor fikk han da sparken i Leeds....?
Svarene gir seg vel selv.
Enkle løsninger for enkle sjeler, tror ikke det er noe for Leeds!
Borge

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #353 på: April 15, 2010, 16:05:36 »
Hvor mange ligagull førte George Graham til Leeds? Og hvis han er så genial...hvorfor trener han ikke en toppklubb...og hvorfor fikk han da sparken i Leeds....?
Svarene gir seg vel selv.
Enkle løsninger for enkle sjeler, tror ikke det er noe for Leeds!
Nå roter du fælt...
George Graham overtok klubben  tidlig i høsten 96 etter at Wilko hadde vært ganske senil et par års tid.Vi hadde en elendig stall.Faktisk så dårlig at hadde det ikke vært for Graham så hadde vi rykket ned!Vi kom på 10. plass den sesongen etter kun 28 scorede mål!!Den beste plassering i forhold til antall scorede mål noensinne i FA sin historie.Et nedrykk hadde vært ødeleggende for klubben.Graham førte oss påfølgende sesong til 5. plass.Etter denne sesongen kom Spurs og lokket Graham med bosted i London.Graham sa som sant var at han var lei av å pendle mellom London og Leeds,siden hans forlovede bodde i London.Ifølge ryktene tilbød Leeds Graham en 5 års kontrakt med rekordlønn, men Graham takket nei.I Spurs hadde vel Graham sånn passe suksess med ligacupgull som det beste.Etter dette har han ikke vært involvert i noen klubb, men lanseres stadig som skotsk landslagssjef,senest av Ferguson.
Ã… påstå at han fikk sparken er direkte feil!
Det er nok hans eget valg som gjør at han ikke trener noen toppklubb.

Du får følge litt bedre med mht til Leeds ;D

Runar

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #354 på: April 15, 2010, 19:13:45 »
Er vel feil å påstå at GG ble nummer 10 i sin første sesong også?
 

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #355 på: April 15, 2010, 19:36:58 »
Er vel feil å påstå at GG ble nummer 10 i sin første sesong også?
var det ikke 10. plass?har ikke sjekket,stolte på hukommelsen ;Dkunne bannet på det...

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #356 på: April 15, 2010, 19:56:01 »
George Graham er også dømt for å ulovlig ha mottatt penger i forbindelse med spilleroverganger. Trodde målet var å kvitte oss med uærlige folk i klubben, ikke hente de inn...

Edit: Ifølge wikipedia var dette penger under bordet fra Rune Hauge i forbindelse med overgangene til Pål Lydersen og John "Faxe" Jensen.
« Siste redigering: April 15, 2010, 19:58:08 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #357 på: April 15, 2010, 20:00:40 »
Er vel feil å påstå at GG ble nummer 10 i sin første sesong også?
var det ikke 10. plass?har ikke sjekket,stolte på hukommelsen ;Dkunne bannet på det...

Nesten riktig, men vi ble nr. 11!

For min del håper jeg aldri vi får GG tilbake.

kongsmo

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #358 på: April 15, 2010, 20:49:34 »
nei nei og atter nei......

veien til lykke er ikke å skifte manager en gang i året, og det er vel ganske uaktuelt å få lokket en erfaren super god manager til leeds mens vi er i league 1......

og hvis SG klarer å få oss opp i år fortjener han å få sjangsen til å fortsette i jobben sin i leeds til det motsatte er bevist....

synes faktisk SG har gjordt en bra jobb, og er helt sikker på at han har lært og vokst mye på de siste 3 månedene

ganske morsomt med alle oss på forumet og meninger vi har, har vi en gammel 60-åring som manager vil vi ha en ung sulten manager, har vi en ung manager vil vi ha en erfaren..............

uansett er jeg sikker på at beste og enkleste vei til suksess er å beholde en manager over mange år til å bygge sitt eget lag og sin egen spillestil

og husk, hvis SG klarer å få oss opp i år så er det faktisk utrolig bra gjordt av ham at han fikk snudd den dårlige formen, og fikk leeds tilbake til seirer når det gjaldt som mest og presset var på topp.....

tror på direkte opprykk i år jeg, og på minst et par år til med SG i manager stolen på ER  :)

MOT
"SNIFFER"

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #359 på: April 15, 2010, 23:00:20 »
Liker avataren din "sniffer". Har ikke sett det bildet før!



Hvilken pokal er det?

1972?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973