Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 194454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #720 på: September 12, 2011, 14:39:15 »
Det blir ihvertfall litt meningsløst å kreve at "SG må gå" i en kamptråd med en og en halv omgang igjen.

Ja, en kamptråd lever enda mer sitt eget liv enn forumet i seg selv. Personlig har jeg da utnevnt nye guder og messiaser over en lav sko, men det viser seg å være bråk i midtøsten framdeles. Lesing av kamptråd bør absolutt gjøres med en tokilospose grovsalt innen rekkevidde.  :D
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #721 på: September 12, 2011, 20:02:09 »
Det blir ihvertfall litt meningsløst å kreve at "SG må gå" i en kamptråd med en og en halv omgang igjen.

Ja, en kamptråd lever enda mer sitt eget liv enn forumet i seg selv. Personlig har jeg da utnevnt nye guder og messiaser over en lav sko, men det viser seg å være bråk i midtøsten framdeles. Lesing av kamptråd bør absolutt gjøres med en tokilospose grovsalt innen rekkevidde.  :D
Et godt poeng, lojo. Hvis vi går for den, kan jo også uttrykket "prett" få en bredere betydning.  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #722 på: September 12, 2011, 20:48:41 »
. Lesing av kamptråd bør absolutt gjøres med en tokilospose grovsalt innen rekkevidde.  :D
Et godt poeng, lojo. Hvis vi går for den, kan jo også uttrykket "prett" få en bredere betydning.  ;)
[/quote]

Dette er vel noe for 'prioriter' foran neste kamptråd ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #723 på: September 12, 2011, 23:18:19 »
Det blir ihvertfall litt meningsløst å kreve at "SG må gå" i en kamptråd med en og en halv omgang igjen.

Ja, en kamptråd lever enda mer sitt eget liv enn forumet i seg selv. Personlig har jeg da utnevnt nye guder og messiaser over en lav sko, men det viser seg å være bråk i midtøsten framdeles. Lesing av kamptråd bør absolutt gjøres med en tokilospose grovsalt innen rekkevidde.  :D
Et godt poeng, lojo. Hvis vi går for den, kan jo også uttrykket "prett" få en bredere betydning.  ;)

Da må det spesifiseres om man pretter maldon eller marston.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #724 på: September 13, 2011, 13:16:10 »
Det blir ihvertfall litt meningsløst å kreve at "SG må gå" i en kamptråd med en og en halv omgang igjen.

Ja, en kamptråd lever enda mer sitt eget liv enn forumet i seg selv. Personlig har jeg da utnevnt nye guder og messiaser over en lav sko, men det viser seg å være bråk i midtøsten framdeles. Lesing av kamptråd bør absolutt gjøres med en tokilospose grovsalt innen rekkevidde.  :D
Et godt poeng, lojo. Hvis vi går for den, kan jo også uttrykket "prett" få en bredere betydning.  ;)

Da må det spesifiseres om man pretter maldon eller marston.
Marching Maldon Together!

nord

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #725 på: September 13, 2011, 15:24:10 »
Hvornår lukker vi denne tråden?  >:( >:(

er træt af at høre om Bates og Grayson ! denne tråden er så deprimerende at se på  - altid øverst på forumet  !
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #726 på: September 13, 2011, 15:34:23 »
Fordi dette er realitetene. Grayson sitter på ..... sin nåde.

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #727 på: September 13, 2011, 15:56:05 »
Fordi dette er realitetene. Grayson sitter på ..... sin nåde.

Tull.

Grayson har tatt klubben sportslig sett fremover (inkludert opprykk) i sin periode som Leedsmanager. At det går i bølgedaler er realiteten i de fleste klubber og i en historisk sett sportslig klubb som Leeds, er det naturlig at hønsegården sprenges i lufta (jeg bidrar) ved omtrent hver eneste baklengs i andre divisjon, hvor vi "ikke hører hjemme".

Du er blant de som spår nedrykk (i det minste tunge sesonger) hver eneste sommer (noe jeg syns er fryktelig pessimistisk), samt påpeker manglende sportslig satsning fra ledelsen (noe jeg er helt enig i). I en slik situasjon, med dystre spådommer hengende over seg og manglende støtte fra de med pengene, bør du jo kunne gi Grayson skryt for at laget leverer sterkere resultater for hver sesong (fra play off i L1, til opprykk, til 7.plass i NpC).

Selvsagt kan man spekulere langsiktig og bekymre seg over manglende oppstramming i det defensive, men at Grayson sitter veldig utrygt per i dag, tror jeg rett og slett er milevis fra sannheten.

« Siste redigering: September 13, 2011, 15:58:40 av Mr Kaizer »
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #728 på: September 13, 2011, 16:06:30 »
Fordi dette er realitetene. Grayson sitter på ..... sin nåde.

Tull.

Grayson har tatt klubben sportslig sett fremover (inkludert opprykk) i sin periode som Leedsmanager. At det går i bølgedaler er realiteten i de fleste klubber og i en historisk sett sportslig klubb som Leeds, er det naturlig at hønsegården sprenges i lufta (jeg bidrar) ved omtrent hver eneste baklengs i andre divisjon, hvor vi "ikke hører hjemme".

Du er blant de som spår nedrykk (i det minste tunge sesonger) hver eneste sommer (noe jeg syns er fryktelig pessimistisk), samt påpeker manglende sportslig satsning fra ledelsen (noe jeg er helt enig i). I en slik situasjon, med dystre spådommer hengende over seg og manglende støtte fra de med pengene, bør du jo kunne gi Grayson skryt for at laget leverer sterkere resultater for hver sesong (fra play off i L1, til opprykk, til 7.plass i NpC).

Selvsagt kan man spekulere langsiktig og bekymre seg over manglende oppstramming i det defensive, men at Grayson sitter veldig utrygt per i dag, tror jeg rett og slett er milevis fra sannheten.



Kan gi masse skryt til SG for det offansive jeg. Det er det defansive som han ikke kan. Derfor så vil han heler aldri ta steget med Leeds et hakk høyere

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #729 på: September 13, 2011, 16:39:15 »


 Derfor så vil han heler aldri ta steget med Leeds et hakk høyere

...akkurat det har han vel beviselig allerede gjort  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #730 på: September 13, 2011, 17:22:15 »


 Derfor så vil han heler aldri ta steget med Leeds et hakk høyere

...akkurat det har han vel beviselig allerede gjort  ::)



 ;D
LIFE IS LEEDS

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #731 på: September 13, 2011, 17:56:09 »


 Derfor så vil han heler aldri ta steget med Leeds et hakk høyere

...akkurat det har han vel beviselig allerede gjort  ::)



Men kan klarer neppe mer enn ett hakk til.  ;D
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #732 på: September 14, 2011, 15:01:06 »
CL?
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #733 på: September 14, 2011, 18:15:51 »
Leeds har kun en sesong i Championship under Grayson. Den endte med en 7. plass, og da hadde man kjempet om opprykk/kvalik nesten hele sesongen. Graysons første sesong i Championship var altså nesten en ubetinget suksess. Jeg tilga han t.o.m alle baklengsmålene.
I år stiler alles forventninger høyere (les: opprykk), og manglende resultater kan lett føre til murring blant fansen. Denne sesongen er det to ting peker seg negativt ut: mange baklengsmål og dårlig disiplin. Det første er et spørsmål om organisering, det andre et spørsmål om holdninger. Begge forhold er managerens bord, og det må han ta tak i umiddelbart. Jeg hadde håpet at Leeds hadde brukt landslagspausen til å jobbe med defensiv organisering, men to baklengsmål mot middelmådige Palace kan tyde på at man ikke har jobbet hardt nok. Misser Leeds opprykket i 2012 vil det bli stilt spørsmål om den sportslige ledelsen er kompetent nok til å føre Leeds opp i PL.
For ordens skyld - jeg ønsker ikke managerens avgang på det nåværende tidspunkt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #734 på: September 14, 2011, 18:59:00 »
Jeg er i utgangspunktet enig i alt du sier, RoarG, spesielt i at den defensive organisering er bekymringsverdig og at den er trenerteamets bord. Når noe skiller seg så til de grader negativt ut, og har gjort det i lengre tid, er det merkelig at det ikke blir rettet på.

Selvsagt ser vi oppover på tabellen og det vil helt sikkert bli murring om Leeds ikke skulle klare opprykk i år. Likevel er man nødt til å spørre seg om det utelukkende vil være korrekt å skifte manager av den grunn. Som Asbjørn påpekte; en eventuell ny manager bruker lengre tid på å sette sitt merke på klubben i form av spillermateriell, formasjon (inkl taktikk og strategi), treningsregime, etc.

Poenget mitt blir ikke om det er skuffende om Grayson ikke skulle styre Leeds til minst play off (det ville det vært), men om det finnes så mange andre som - under gitte forutsetninger (les: manglende backing fra ledelsen) - kan garantere det samme.

I en liga hvor det er potensielt 12-15 lag som vil være med å bestemme play off-plassene, er det ikke sikkert det er så enorm forskjell på 7.-15. plass. Graysons skjebne syns jeg ikke utelukkende bør avhenge av hvilket utfall sesongen gir, men heller på hvilken måte. Når det er sagt, skal man selvsagt ikke forsvare en sesong i bunnen!
Marching on together!

Masinga

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #735 på: September 14, 2011, 22:50:30 »
Jeg har et ørlite håp om at det vil løsne etterhvert for Leeds, vel og merke hvis man holder seg nogenlunde skadefri. Leser med interesse i siste TPN intervjuet med Grayson. Sesongoppkjøringen har vært knallhard. I sommer var det opptil 3 økter daglig. Dette tror jeg Leeds vil tjene på utover i sesongen.
Masinga, medl.nr. 1250

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #736 på: September 14, 2011, 23:20:14 »
Poenget mitt blir ikke om det er skuffende om Grayson ikke skulle styre Leeds til minst play off (det ville det vært), men om det finnes så mange andre som - under gitte forutsetninger (les: manglende backing fra ledelsen) - kan garantere det samme.
Tror vi er ved sakens kjerne her, Kaizer. Og om de finnes (det gjør de jo selvsagt), så er ikke Leeds attraktiv nok som klubb - med dagens ledelse.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #739 på: September 29, 2011, 14:55:47 »
The future's so White I've got to wear shades 8)

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #740 på: September 29, 2011, 15:01:11 »
Et bra innlegg sydhagen! Men så er det dette med forsvaret vårt da! 3. sesongen hans nå vel? Og forsvaret vårt har stått på stedet hvil deretter. LEEDS4EVER

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #741 på: September 29, 2011, 15:11:28 »
Et bra innlegg sydhagen! Men så er det dette med forsvaret vårt da! 3. sesongen hans nå vel? Og forsvaret vårt har stått på stedet hvil deretter. LEEDS4EVER
Kan ikke si meg helt enig i dette.
Det har jo kommet mål imot pga bra angrepsspill fra motstander, som andre forsvar også hadde slitt med,  men som jeg tror flere her inne dytter på kontoen for slett forsvarsspill, fordi det "bare er så ræva".
Misforstå meg rett..jeg ønsker meg også et tettere forsvar..men kan ikke legge all skyld der. 
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #742 på: September 29, 2011, 15:17:21 »
Nei, vi kan legge skylda på hele laget egentlig, skal være 11 mann som regel til å vinne en kamp men hvem har ansvaret for de 11? jo SG og assistentene hans igjen.

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #743 på: September 29, 2011, 15:21:35 »
Nei, vi kan legge skylda på hele laget egentlig, skal være 11 mann som regel til å vinne en kamp men hvem har ansvaret for de 11? jo SG og assistentene hans igjen.
Enig i at det må ligge en kollektiv svikt her, og ja..det burde pr dag vært løst av de nevnte , men så var det dette med betingelser igjen da...
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #744 på: September 29, 2011, 17:42:34 »
Nei, vi kan legge skylda på hele laget egentlig, skal være 11 mann som regel til å vinne en kamp men hvem har ansvaret for de 11? jo SG og assistentene hans igjen.
Enig i at det må ligge en kollektiv svikt her, og ja..det burde pr dag vært løst av de nevnte , men så var det dette med betingelser igjen da...
Vet ikke hvor mye Grayson har å rutte med, men han må jo se at Leeds lekker som en sil bakover. 1. prioritet for Grayson må være å forsterke den svakeste lagdelen (forsvaret). Han er vel ikke helt pengelens heller?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #745 på: September 29, 2011, 18:27:51 »
Blir litt dumt å sammenligne Rosenborg og Leeds, men se på trønderene for 6-7 år siden! fytti for et lag de hadde ! spillestilen var terpet inn, ja nærmest banket inn i spillerene som kom til klubben . Spillet i kampene gikk på skinner, de var suverene både hjemme og til stunder ute i europa. Det må da kunne gjøres med Leeds også? Vi scorer masse mål, men det må da kunne terpes, terpes , terpes på det defansive spillet mellom kampene og eventuelle landslagspauser. Som sagt 11 mann til å vinne kamper , og da må alle 11 kunne tenke defansivt også . Leste på Leeds hjemmesider i dag , at SG har satt fokus på dette nå >:( nå! jeeesss, skal det ta 3 sesonger før han oppdager dette ? LEEDS4EVER

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #746 på: September 29, 2011, 19:00:06 »
Fotball er jo en sport som bygger på prestasjoner, individuelle som kollektive. Trener man mye på noe blir prestasjonene (som oftest) bra. Trener man lite på noe, blir prestasjonene dårlige. Leeds' defensive prestasjoner sesongen 2011/12 har vært elendige. Jeg vil derfor konkludere at trening på defensiv organisering har vært neglisjert.
Ledelsen peker stadig på individuelle feil. Javel. I så fall: hvor er coachingen av disse spillerne, slik at de kan forbedre sine prestasjoner og få ned feilprosenten? Kan trenerteamet snart tak i den svakeste delen av spillet og forbedre den?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #747 på: September 29, 2011, 20:06:34 »
Nei, vi kan legge skylda på hele laget egentlig, skal være 11 mann som regel til å vinne en kamp men hvem har ansvaret for de 11? jo SG og assistentene hans igjen.

 Fy deg, Andersen! Her glemte du å avslutte med LEEDS4EVER.....   ;)

 Neida, men et tips til deg: Legg dette inn som avatar/tekst ...og voilla!!!
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #748 på: September 29, 2011, 22:05:47 »
Man må kunne forsvarsorganisering, for å kunne lære det bort.
 

Hobben

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #749 på: September 29, 2011, 23:05:56 »
Jeg har troa på at Grayson kan være mannen som tar oss til PL. Han har gjort flere kloke valg:

- Han beholdt Beckford, som på sin måte sendte oss opp til NPC.

- Vi rykket opp

- Vi slo Scum, spilte to gode kamper mot Spurs, og holdt på å slå ut Arsenal i London.

- Han har gjort et kupp i Ross McCormack.

- Angrepsfotballen vår er vakker.

Så kommer det defansive:
Jeg tror Grayson ville forsterke der bak, men han har ikke fått penger fra Bates. Bates sier at vi har penger, men at Simon vil beholde det laget som er nå, tøv. PS: tror jeg!!! Jeg tipper SG har fått beskjed om at han skal spille med de han har, ellers for du ikke være trener, og her burde han hatt baller nok til å trukket seg, gått ut i media å si hvordan det er i Leeds United med Bates ved roret.

Ikke vil Bates betale for en som kan komme inn å organisere forsvaret, spyr av fyren!
Rogaland Whites