Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 194490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #840 på: Oktober 22, 2011, 16:15:25 »
Leser jo i andre fora at man vil fortsatt ha Grayson sparka, spesielt når det ble 2-2 i dagens kamp.


Leste det samme. Hvilket motiverte meg til å hente frem denne tråden igjen.  8)

Jeg er ikke enig med alt Grayson gjør, men jeg tror at han vet hva han holder på med. Grayson har jo gjort fantastisk ting i Leeds som manager, det kan vel egentlig ingen motstride.

Vi får se hvor lenge han er helt.....

Grayson fremstår som litt naiv og har mye å lære, men han har vist en fantastisk evne til å snu motgang til medgang. Han virker å forholde seg til Bates på en måte som jeg kan finne veldig provoserende, men tror samtidig at det er helt nødvendig for en manager å snakke Bates etter munnen for å overleve i jobben. Mulig at Grayson setter endel krav i det stille og at han har funnet en slags optimal balanse i relasjonen til Bates. Hvis læringskurven fortsetter å stige som den har gjort de siste tre årene, kan vi nå svært langt med Grayson. Så lenge vi har Bates som eier tror jeg ikke vi kan få noen bedre manager enn vår nåværende.  :)
Jon R.

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #841 på: Oktober 22, 2011, 16:28:01 »
tycker grayson och bates gör ett bra jobb efter de förutsättningar vi startat ifrån och det skall de ha all credits för, just nu trea och bara målskillnad från direktuppflytt
 

asLeeds

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #842 på: Oktober 22, 2011, 16:33:48 »
Svar; ikkje idag.


















kansje imårro...



















prett!!
DALHEIM WHITES

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #843 på: Oktober 22, 2011, 17:04:36 »
Leser jo i andre fora at man vil fortsatt ha Grayson sparka, spesielt når det ble 2-2 i dagens kamp.


Leste det samme. Hvilket motiverte meg til å hente frem denne tråden igjen.  8)

Jeg er ikke enig med alt Grayson gjør, men jeg tror at han vet hva han holder på med. Grayson har jo gjort fantastisk ting i Leeds som manager, det kan vel egentlig ingen motstride.

Vi får se hvor lenge han er helt.....

Grayson fremstår som litt naiv og har mye å lære, men han har vist en fantastisk evne til å snu motgang til medgang. Han virker å forholde seg til Bates på en måte som jeg kan finne veldig provoserende, men tror samtidig at det er helt nødvendig for en manager å snakke Bates etter munnen for å overleve i jobben. Mulig at Grayson setter endel krav i det stille og at han har funnet en slags optimal balanse i relasjonen til Bates. Hvis læringskurven fortsetter å stige som den har gjort de siste tre årene, kan vi nå svært langt med Grayson. Så lenge vi har Bates som eier tror jeg ikke vi kan få noen bedre manager enn vår nåværende.  :)

Jeg skjønner ikke hva det er å bli provosert over. Bates gir Grayson et budsjett over hvor mye han kan bruke på transfers og lønninger, hvis ikke dette er godt nok for Grayson så kan han jo bare si opp.

Grayson virker å være fornøyd med rammebetingelsene og lojal mot sin sjef, ser ikke noe galt med det jeg. På lik linje som spillere burde respektere sin sjef, så burde jo manageren respektere han som sitter på havresekken...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #844 på: Oktober 22, 2011, 17:22:31 »


Grayson virker å være fornøyd med rammebetingelsene og lojal mot sin sjef, ser ikke noe galt med det jeg. På lik linje som spillere burde respektere sin sjef, så burde jo manageren respektere han som sitter på havresekken...

Flott hvis Grayson er fornøyd. Jeg tror ikke det nødvendigvis alltid er tilfelle! Når det er sagt tror jeg Grayson har godt av en litt stram glidelås på lommeboken. Tror dette har bidratt til høyere terskel for å bringe inn lånespillere hver gang vi får en skade i førsteellveren. Dette gir de spillerne han allerede har i stallen + akademispillere bedre mulighet til å slå igjennom. Hadde Grayson fått de spillerne han ønsket seg i sommer, kunne kanskje historien om Clayton, White og Lees sett annerledes ut.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #845 på: Oktober 22, 2011, 17:29:49 »


Grayson virker å være fornøyd med rammebetingelsene og lojal mot sin sjef, ser ikke noe galt med det jeg. På lik linje som spillere burde respektere sin sjef, så burde jo manageren respektere han som sitter på havresekken...

Flott hvis Grayson er fornøyd. Jeg tror ikke det nødvendigvis alltid er tilfelle! Når det er sagt tror jeg Grayson har godt av en litt stram glidelås på lommeboken. Tror dette har bidratt til høyere terskel for å bringe inn lånespillere hver gang vi får en skade i førsteellveren. Dette gir de spillerne han allerede har i stallen + akademispillere bedre mulighet til å slå igjennom. Hadde Grayson fått de spillerne han ønsket seg i sommer, kunne kanskje historien om Clayton, White og Lees sett annerledes ut.
är ju med facit i hand otroligt bra att vi satsat på lees,clayton och white! varför gå över ån efter vatten ;), förra säsongen tog vi in många från Pl som inte  levererade trots att de hade kvalité tex livermore, bannan mccartney, vi har en bra och bred trupp med ccc-mått
 

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #846 på: Oktober 22, 2011, 17:40:19 »


Grayson virker å være fornøyd med rammebetingelsene og lojal mot sin sjef, ser ikke noe galt med det jeg. På lik linje som spillere burde respektere sin sjef, så burde jo manageren respektere han som sitter på havresekken...

Flott hvis Grayson er fornøyd. Jeg tror ikke det nødvendigvis alltid er tilfelle! Når det er sagt tror jeg Grayson har godt av en litt stram glidelås på lommeboken. Tror dette har bidratt til høyere terskel for å bringe inn lånespillere hver gang vi får en skade i førsteellveren. Dette gir de spillerne han allerede har i stallen + akademispillere bedre mulighet til å slå igjennom. Hadde Grayson fått de spillerne han ønsket seg i sommer, kunne kanskje historien om Clayton, White og Lees sett annerledes ut.

En manager er vel aldri fornøyd med pengene han har tilgjengelig, men det trenger ikke bety at Grayson er misfornøyd. Det er ikke så mange managere i denne divisjonen med like gode rammebetingelser som Grayson, ifølge Bates.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #847 på: Oktober 22, 2011, 18:57:27 »
Selv om det går godt for tiden, venter jeg i spenning på vårformen som kommer osv. Skulle vi rykke opp, er det selvsagt en bragd av Grayson! Intet mindre. Da vil jeg følgelig også hylle mannen. DERSOM.

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #848 på: Oktober 22, 2011, 19:51:51 »
Han var ikke særlig populær hos Ankergren når dansken måtte gå. SG gadd vist ikke snakke til dansken noe særlig . Ankergren gikk vel nesten så langt å kalle SG : a man without balls, etter deres siste møte. LEEDS4EVER

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #849 på: Oktober 22, 2011, 22:17:05 »
Han var ikke særlig populær hos Ankergren når dansken måtte gå. SG gadd vist ikke snakke til dansken noe særlig . Ankergren gikk vel nesten så langt å kalle SG : a man without balls, etter deres siste møte. LEEDS4EVER

Ok

Gufrias

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #850 på: Oktober 22, 2011, 22:28:13 »
Han var ikke særlig populær hos Ankergren når dansken måtte gå. SG gadd vist ikke snakke til dansken noe særlig . Ankergren gikk vel nesten så langt å kalle SG : a man without balls, etter deres siste møte. LEEDS4EVER
Hvilket er litt foruroligende, når det kommer fra en mann som lever av å ta tak i baller.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #851 på: Oktober 23, 2011, 11:17:05 »
 ;D HA- HA .

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #852 på: November 26, 2011, 16:56:47 »
Det nærmer seg. Jeg tror han har mistet garderoben fullstendig. Dette med O'Brien er ikke tilfeldig. 3 år med defensiv dritt er oppsigelsesgrunn i seg selv.

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #853 på: November 26, 2011, 17:02:15 »
Etter kampen i dag er Grayson ferdig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #854 på: November 26, 2011, 17:05:56 »
KB har vel begynt å murre litt , fævlane veit med SG og laget vårt forsvarsmessig !

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #855 på: November 26, 2011, 17:07:28 »
Ettersom Rachubka ikke spiller idag må Grayson lete etter forklaringer annet steds. Hva kom det egentlig ut av de hjerte- og sjelgranskende samtalene mellom han og Bates? Innsatsen og uroen i laget tyder på at de kanskje ikke helt kom inn til kjernen av problemene.

Curling meg her og curling meg der. Treff innenfor stengene mann!
Jon R.

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #856 på: November 26, 2011, 17:20:21 »
LUSCOSforumet befolket av hodeløse forskremte høns?

Der har dere mitt forslag til neste tråd på OEF.
- Leif Olav

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #857 på: November 26, 2011, 17:33:04 »
LUSCOSforumet befolket av hodeløse forskremte høns?

Der har dere mitt forslag til neste tråd på OEF.
Så 3 år med forsvarstrøbbel er greit ?

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #858 på: November 26, 2011, 17:40:54 »
LUSCOSforumet befolket av hodeløse forskremte høns?

Der har dere mitt forslag til neste tråd på OEF.
Så 3 år med forsvarstrøbbel er greit ?

Tre år med framgang er greit.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #859 på: November 26, 2011, 17:43:50 »
LUSCOSforumet befolket av hodeløse forskremte høns?

Der har dere mitt forslag til neste tråd på OEF.

Ville vært en helt passende tittel på et forum der det har blitt en kultur å bruke latterligjøring som herskteknikk overfor alle kritiske røster.
Jon R.

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #860 på: November 26, 2011, 17:55:46 »
LUSCOSforumet befolket av hodeløse forskremte høns?

Der har dere mitt forslag til neste tråd på OEF.

Ville vært en helt passende tittel på et forum der det har blitt en kultur å bruke latterligjøring som herskteknikk overfor alle kritiske røster.

Beklager, men i en tråd med dette navnet går det ikke an å prøve å spille nøktern kritikk-kortet. Spesielt ikke når tråden hentes fram ved pause i et lokalderby.
- Leif Olav

morten1966

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #861 på: November 26, 2011, 17:57:03 »
han burde gå i dag, før kl 1800 så han rekker barne tv.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #862 på: November 26, 2011, 17:57:31 »
LUSCOSforumet befolket av hodeløse forskremte høns?

Der har dere mitt forslag til neste tråd på OEF.

Ville vært en helt passende tittel på et forum der det har blitt en kultur å bruke latterligjøring som herskteknikk overfor alle kritiske røster.

Spot on!!!!

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #863 på: November 26, 2011, 17:59:44 »
It's time to go
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #864 på: November 26, 2011, 18:00:55 »
LUSCOSforumet befolket av hodeløse forskremte høns?

Der har dere mitt forslag til neste tråd på OEF.
Evt med følgende undertittel:

(samt noen hvis lidenskap for klubben er totalt uavhengig av prestasjoner og resultat)

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #865 på: November 26, 2011, 18:01:45 »
LUSCOSforumet befolket av hodeløse forskremte høns?

Der har dere mitt forslag til neste tråd på OEF.
Så 3 år med forsvarstrøbbel er greit ?

Tre år med framgang er greit.
Spol ett år tilbake i tid.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #866 på: November 26, 2011, 18:04:48 »

Woody

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #867 på: November 26, 2011, 18:12:34 »
Med ein annan styreledar enn Bates,så trur eg Grayson hadde fått sparken no ,for hverken prestasjonar eller resultat er klubben Leeds verdig.Men Bates vil aldri betale ut ei sluttpakke,og det står neppe ein topp manager klar til å overta Leeds på samme vilkår som Grayson har.
LIFE IS LEEDS

Hobben

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #868 på: November 26, 2011, 18:15:33 »
Sier det igjen. Grayson gjør en kjempejobb med dette laget.

Om SG får sparken, hvem skal overta? Bates betaler neppe topplønn til Billy Davies feks eller noen med kjent navn.

Blir nok noe fra en middelmådig Leauge Two klubb..
Rogaland Whites

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #869 på: November 26, 2011, 18:16:44 »
Med ein annan styreledar enn Bates,så trur eg Grayson hadde fått sparken no ,for hverken prestasjonar eller resultat er klubben Leeds verdig.Men Bates vil aldri betale ut ei sluttpakke,og det står neppe ein topp manager klar til å overta Leeds på samme vilkår som Grayson har.
Ga han ikke McAllister sparken?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020