Skrevet av Emne: Play off - hvilke lag møter vi der?  (Lest 9069 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperLeeds!

Play off - hvilke lag møter vi der?
« på: Mars 23, 2010, 13:40:38 »
Ser mørkt ut for oss nå, med kampen i går friskt i minne og turen til de nå så suverene ligalederne Norwich kommende held.

Må vi belage oss på nok en Play off - og nok et smertefullt tap på Wembley?

Håper i det lengste, men må vi snart se realiteten i øynene nok en gang... :-\

auren

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #1 på: Mars 23, 2010, 13:42:58 »
Pt ønsker jeg Charlton i play off. Vi ble rundspilt av Swindon sist. Millwall har, sammen med Huddersfield, vært en svært vanskelig motstander for Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #2 på: Mars 23, 2010, 14:13:38 »
Swindon har vel hatt en dupp i formen også eller? De slo jo Southampton da, men generelt. Millwall blir vel fort det andre laget som går rett opp. Det blir vanskelig uansett.

B_Ød

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #3 på: Mars 23, 2010, 14:33:12 »
mulig dette er off-topic, men tråd-navn er irrelevant...vi ender ikke opp i play-off.
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #4 på: Mars 23, 2010, 14:54:45 »
mulig dette er off-topic, men tråd-navn er irrelevant...vi ender ikke opp i play-off.
Du mener at Huddersfield også går forbi oss, slik at vi havner på syvende-plass?
The future's so White I've got to wear shades 8)

berlin

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #5 på: Mars 23, 2010, 14:58:23 »
irrelevant, enn så lenge. Ofrer ikke en kalori på den slags, før vi teoretisk ikke har sjanse på 2.plassen lenger. :o

DenHviteYeboah

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #6 på: Mars 23, 2010, 14:59:16 »
mulig dette er off-topic, men tråd-navn er irrelevant...vi ender ikke opp i play-off.
Du mener at Huddersfield også går forbi oss, slik at vi havner på syvende-plass?

det er vel matematisk mulig...i den formen vi er i nå er vel det meste mulig ja....

B_Ød

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #7 på: Mars 23, 2010, 15:08:06 »
mulig dette er off-topic, men tråd-navn er irrelevant...vi ender ikke opp i play-off.
Du mener at Huddersfield også går forbi oss, slik at vi havner på syvende-plass?


neida, vi rykker direkte opp!
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #8 på: Mars 23, 2010, 15:12:25 »
mulig dette er off-topic, men tråd-navn er irrelevant...vi ender ikke opp i play-off.
Du mener at Huddersfield også går forbi oss, slik at vi havner på syvende-plass?


neida, vi rykker direkte opp!
åja...  ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

DenHviteYeboah

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #9 på: Mars 23, 2010, 15:14:54 »
mulig dette er off-topic, men tråd-navn er irrelevant...vi ender ikke opp i play-off.
Du mener at Huddersfield også går forbi oss, slik at vi havner på syvende-plass?


neida, vi rykker direkte opp!
tullball-selv om vi hever oss fra igår så er det fremdeles skammelig dårlig.Vi kommer til å tape grisejævlig mot Norwich til helga mens Grayson er likblek og stum på sidelinja >:(

Dette lukter katastrofe >:( >:(

Annesj

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #10 på: Mars 23, 2010, 15:19:50 »
Syns det er merkelig at ikke grayson el noen andre har sett før at vi mangler sting fremover når vi kun har en bakromsspiss med fart som becks. Ã… at vi ikke derfor har hentet inn en slik type. Offisielle siden skriver at G ser i lånemarkedet. Mest sannsynlig kun for å dekke opp etter kisnorbo. Håper han også henter en fenomenal spiss i tillegg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leechap

  • Gjest
Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #11 på: Mars 23, 2010, 15:31:46 »
Ja, dette er genialt Egon, tenk å surre det til så ettertrykkelig etter det vi presterte til halvveis i sesongen. Har en sterk følelse for at vi faller utenfor direkte opprykk og møter nettopp Swindon i kvalik og da er jo det toget gått, eller omskrevet - ballen sparket over garasjetaket til bukken Bruse - Bates.
Tar jeg feil så legger jeg meg flat, absolutt helt under torva og da under forutsetning at det ikke spilles ekstremt lange, flate ballær som forstyrrer hvilen.
To svinjævlige kamper nå som ender med Torisellis tomrom, det absolutte null og så var det bare sju igjen, heldigvis. De sju kan dessverre gi magert utbytte, men mirakel har skjedd før, ikke minst i mørke kjellere hvor gjæret sats har blitt til den nydeligste hjemmebrent  . . .
« Siste redigering: Mars 24, 2010, 08:17:19 av Leechap »

SuperLeeds!

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #12 på: Mars 24, 2010, 17:52:08 »
Ja, dette er genialt Egon, tenk å surre det til så ettertrykkelig etter det vi presterte til halvveis i sesongen. Har en sterk følelse for at vi faller utenfor direkte opprykk og møter nettopp Swindon i kvalik og da er jo det toget gått, eller omskrevet - ballen sparket over garasjetaket til bukken Bruse - Bates.
Tar jeg feil så legger jeg meg flat, absolutt helt under torva og da under forutsetning at det ikke spilles ekstremt lange, flate ballær som forstyrrer hvilen.
To svinjævlige kamper nå som ender med Torisellis tomrom, det absolutte null og så var det bare sju igjen, heldigvis. De sju kan dessverre gi magert utbytte, men mirakel har skjedd før, ikke minst i mørke kjellere hvor gjæret sats har blitt til den nydeligste hjemmebrent  . . .

Ja, eller til et helvetes smell av en eksplosjon al-qaida verdig, som rykker hele huset opp med rota i det anlegget eksploderer grunnet manglende vedlikehold... :o

lojosang

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #13 på: Mars 24, 2010, 18:49:57 »
, men mirakel har skjedd før, ikke minst i mørke kjellere hvor gjæret sats har blitt til den nydeligste hjemmebrent  . . .


Her snakker vi virkelig om å brenne for Leeds, ja!  ;D
- Leif Olav

Erik M

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #14 på: Mars 24, 2010, 22:27:50 »
Alle lag har downperioder gjennom en sesong.  Vi har hatt en unormalt lang nå.  Men mange andre har avgitt poeng i det siste - ellers hadde vi mistet 2.plassen for lengst.  Millwall ser farlige ut for øyeblikket, men Leeds er bedre på sitt beste, vil jeg tro.

Jeg tror gutta finner formen igjen og setter inn en sluttspurt.  Det eneste som bekymrer meg er om det er "mer" som ligger bak.  Er Beckford skadet eller har konflikten blusset opp igjen?  Slike konflikter har en tendens til å hemme et lag - iallfall for en periode.

Fingers crossed.  Jeg tror fortsatt på direkte opprykk.
 

Leechap

  • Gjest
Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #15 på: Mars 24, 2010, 22:41:59 »
Det er nettopp en skikkelig smell som må til nå, hjelper ikke bare med å tuppe folk der bak og skjennepreken. Det må til et et lite mirakel, en eksplosjon i form av en snuoperasjon med sats av sterkeste slag minst 96% . . .
« Siste redigering: Mars 24, 2010, 22:45:58 av Leechap »

Svend Anders

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #16 på: Mars 25, 2010, 08:19:32 »
I all min overtroiske sans føler jeg en slik tråd faktisk har livets rett. Hver gang vi antyder å gjøre det bra lages det tråder som "Hvem møter vi i CL-finalen 2013" og "Tipp seiersmarginen mot Chelsea i oktober 2012" - og da går det som regel rett vest i virkelighetens Leeds kort tid etter.

Man må tro at en tråd som denne har tilsvarende effekt motsatt vei, uten at vi skal snakke for mye om det og dermed bryte opplegget.

I PO tror jeg Charlton vil være et ok lag å møte i semien, i alle fall om det fortsetter den siste tids form. Blir det PO vil vel Millwall vre laget som tar 2. plassen så vi slipper i alle fall møte de.

Jeg vil unngå Swindon og tildels Colchester i semi, som jeg tror vil ha størst fordel av å både kunne utnytte hjemmebane + være underdogs på Elland Road. Disse to lagene innbiler jeg meg det ville være best å møte i en finale på nøytral grunn med mye trøkk (fra vår side) på tribunen. Noe erfaring fra OT og WHL må gutta våres ha dratt med seg.

Jeg må forøvrig si jeg er sterkt i tvil om jeg skal reise dersom det blir PO-finale denne gangen. Jeg vet bare ikke om jeg er forberedt på å ta nedturen, rett og slett.

SA

Runar

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #17 på: Mars 25, 2010, 08:26:46 »
Jeg har ihverfall bestemt meg for å reise dersom det bli PO finale, Skattepengene er satt av til det og sommeren blir uten annen type reisevirksomhet. Håper på Huddersfield i finale og Charlton eller Swindon i semi.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #18 på: Mars 25, 2010, 11:24:08 »
Jeg har ihverfall bestemt meg for å reise dersom det bli PO finale, Skattepengene er satt av til det og sommeren blir uten annen type reisevirksomhet. Håper på Huddersfield i finale og Charlton eller Swindon i semi.

Hvis Huddersfield kommer til play-off er det jo fullt mulig at vi ikkje er der :(

SuperLeeds!

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #19 på: April 03, 2010, 22:34:25 »
Alle lag har downperioder gjennom en sesong.  Vi har hatt en unormalt lang nå.  Men mange andre har avgitt poeng i det siste - ellers hadde vi mistet 2.plassen for lengst.  Millwall ser farlige ut for øyeblikket, men Leeds er bedre på sitt beste, vil jeg tro.

Jeg tror gutta finner formen igjen og setter inn en sluttspurt.  Det eneste som bekymrer meg er om det er "mer" som ligger bak.  Er Beckford skadet eller har konflikten blusset opp igjen?  Slike konflikter har en tendens til å hemme et lag - iallfall for en periode.

Fingers crossed.  Jeg tror fortsatt på direkte opprykk.

Håper de finner igjen formen tidsnok til i det hele tatt å redde play-off plassen... :-\

Rasmussen7

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #20 på: April 03, 2010, 22:48:32 »
Slapp av gutta!! D snur på mandag! Vi går rett opp!

Kickthemdown

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #21 på: April 03, 2010, 22:53:57 »
Slapp av gutta!! D snur på mandag! Vi går rett opp!
Hvorfor har vi ikke flere "smilefjes" varianter? Wanker , slå med en stol over hodet, hoderystende, ban? osv... Da kunne jeg jo brukt alle de nå... Jaja.

Rasmussen7

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #22 på: April 03, 2010, 22:57:04 »
Slapp av gutta!! D snur på mandag! Vi går rett opp!
Hvorfor har vi ikke flere "smilefjes" varianter? Wanker , slå med en stol over hodet, hoderystende, ban? osv... Da kunne jeg jo brukt alle de nå... Jaja.
Tja, du kan jo ta på dæ jobben med å lage nån sånne da... ;D

Kickthemdown

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #23 på: April 03, 2010, 22:59:57 »
Slapp av gutta!! D snur på mandag! Vi går rett opp!
Hvorfor har vi ikke flere "smilefjes" varianter? Wanker , slå med en stol over hodet, hoderystende, ban? osv... Da kunne jeg jo brukt alle de nå... Jaja.
Tja, du kan jo ta på dæ jobben med å lage nån sånne da... ;D
::)

B_Ød

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #24 på: April 03, 2010, 23:55:55 »
vel, så er denne tråden plutselig litt mer relevant, men jeg tror fortsatt vi rykker direkte opp. Glad jeg ikke er Yeovil-supporter, de får det tøft på mandag!! ;)
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #25 på: April 04, 2010, 00:07:32 »
vel, så er denne tråden plutselig litt mer relevant, men jeg tror fortsatt vi rykker direkte opp. Glad jeg ikke er Yeovil-supporter, de får det tøft på mandag!! ;)
har vi fått ny manager og 20 nye spillere...?
hvis ikke får ikke Yeovil det særlig tøft ;D

B_Ød

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #26 på: April 04, 2010, 00:14:43 »
vel, så er denne tråden plutselig litt mer relevant, men jeg tror fortsatt vi rykker direkte opp. Glad jeg ikke er Yeovil-supporter, de får det tøft på mandag!! ;)
har vi fått ny manager og 20 nye spillere...?
hvis ikke får ikke Yeovil det særlig tøft ;D

neida..trenger ikke det, alvoret har sunket inn nå! Vi er utfordrere nå.. 8)
Ups & Ups!!

DaGa

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #27 på: April 04, 2010, 02:15:02 »
når spilles eventuelle semifinaler? hadde vært kjekt å vite da jeg ser for meg en tur til ER hvis det er i den uka jeg tror det er.
We all LOVE LEEDS!

Evig Pint

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #28 på: April 04, 2010, 02:30:34 »
For noen uker siden hadde vi "bare" 5 poeng ned til 3.plassen. Nå har vi bare 6 poeng ned til en katastrofal 7'ende plass.

Med dagens situasjon spår jeg faktisk at play off ryker en runde før slutt. Hvis det ikke skjer en endring på managersiden..
Marching on together

Sølvreven

Sv: Play off - hvilke lag møter vi der?
« Svar #29 på: April 04, 2010, 03:23:32 »
SÃ…NN SOM 2010 HAR VÆRT ( vent litt jeg må bare slå av caps lock), så tror jeg ikke lengre på opprykk eller playoff. Hvorfor skal jeg det? Det er jo en grunn til at vi er havnet her nede i wankyourselfaloneship? Damned united må da være den mest beskrivende tittelen ever? Oppturer med Leeds er kun forbeholdt de utvalgte. 1992 for min del. Husker det godt  :D
Og så husker jeg nesten 2001........  :'( :'( :'(
Aldri i verden om Grayson kan snu dette de siste 7. Han må (dessverre) ut. Inn med Eddie Gray sier nå jeg. Under hans ledelse så SPILTE VI DEN FINESTE FOTBALLEN MEN I SVARTE, den S****ns caps locken igjen.....Men back to basic. Edddie liker angrep og fin fotball.... kanskje han burde ta de 7 siste sånn at vi kommer opp i år?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".