Skrevet av Emne: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!  (Lest 4569 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lund93



Neill Collins is set to join Leeds United on-loan from Preston until the end of the season report Skysports.com.
Collins joined Preston from Wolves in the January transfer window when then manager Alan Irvine turned his loan spell into a permanent arrangement following a successful four-month stint at Deepdale.

The former Sunderland centre-half, 26, has since fallen out of favour under new boss Darren Ferguson and is someway down the Scot's pecking order.

Leeds have stuttered of late and a 2-0 defeat to promotion rivals Millwall on Monday night was exacerbated by an injury sustained to influential stopper Patrick Kisnorbo.

The Australia international has suffered a serious Achilles injury and with his season over, a place on the plane to South Africa looks increasingly unlikely.

Simon Grayson has moved quickly to plug the gap and has agreed terms with Collins to stay at Elland Road until the campaign's conclusion.

Skysports.com understands a deal could be done by the end of Tuesday, with Collins due for a medical later in the afternoon.


Virker som at han blir erstatteren for Kisnorbo som dessverre mister resten av sesongen, men noen som har noen erfaringer med denne spilleren? er han bedre enn Michalick/Bromby/Naylor våre andre stoppere!?

Vi trenger å gjøre noe ihvertfall, gårsdagens kamp var mildt sagt ELENDIG, men jeg har fortsatt trua og jeg tror vi kan snu det mot Norwich  :) M.O.T
« Siste redigering: Mars 23, 2010, 17:39:20 av Lund93 »
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Leedsulf

Sv: Neil Collins på lån resten av sesongen?
« Svar #1 på: Mars 23, 2010, 17:31:24 »
Da er vi hvertfall litt i gang.
En makker til Collins, to sidebacker, en venstre ving, en sentral midtbanespiller og to spisser i tillegg nå, så får jeg litt tro på opprykk.
Behold Higgs, Kilkenny og Snoddy fra dagens mannskap.

Lund93

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #2 på: Mars 23, 2010, 17:41:14 »
http://www.leedsunited.com/news/20100323/defender-joins-united-on-loan_2247585_2003129 Der var det bekreftet!  :) Spent på denne karen, håper han får prøvd seg mot Norwich også at vi starter med Gradel istedet for Bradley Johnson, han var rett og slett håpløs mot Millwall!  ???
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

auren

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #3 på: Mars 23, 2010, 17:43:34 »
Merittmessig bør han holde mål. Over 100 kamper for Wolves i CCC er jo forsåvidt bra. Nå aner jeg ikke styrkene og svakhetene hans. Håper han er vesentlig raskere enn Naylor, som blir hans makker.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lund93

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #4 på: Mars 23, 2010, 17:53:45 »
Ja vi trenger en som kan kjempe i løpsdueller, Naylor blir for lett å parkere der!    :-\
Håper han er bra for vi trenger en bra midtstopper til så lenge Paddy er skadet, var jo verst tenkelig tidspunkt å miste han på, men ikke noe vi får gjort noe med så får gjøre det beste ut av det  :( Håper Paddy kommer seg så fort som mulig, så tar vi og rykker opp for han  ;)
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Trond90

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #5 på: Mars 23, 2010, 17:56:30 »
Dette MÃ… vel være bedre enn Lubo/Marques! Håper han gjør en god jobb for oss! Start med og hjelpe til med 3 poeng mot Norwich  ::)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Blank_File

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #6 på: Mars 23, 2010, 19:53:24 »
Han skal være ca like rask som Kisnorbo, uten at han er imponerende rask. Uansett er det raskere enn Naylor. Kilden min er Football Manager, som normalt har bedre greie enn de fleste på den slags...

Stephenjazz

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #7 på: Mars 23, 2010, 20:03:43 »
Dette MÃ… vel være bedre enn Lubo/Marques! Håper han gjør en god jobb for oss! Start med og hjelpe til med 3 poeng mot Norwich  ::)
Synes du er for streng med Rui. Han har vel ikke akkurat fått sjansen til å vise seg fram. Når han kan spille i AcoN, kan han spille i League One. Nøkkelen er å bytte ut Naylor. Altfor treg og for lite spillende. Som kaptein skulle han ta snvar i går, det greide han ikke. Han er nok over middagshøyde pr dags data
Det blir aldri umoderne å vinne

enur

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #8 på: Mars 23, 2010, 20:04:05 »
Tja..hva skal man si om dette da? Det er helt sikkert en grunn til at han ikke er fast på et middels CCC-lag og kan lånes ut, men samtidig er han kanskje bedre enn Marques og Michalik?
____________
enur

Marching on together

p0ndus

  • Gjest
Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #9 på: Mars 23, 2010, 20:47:04 »
Neil Collins!!!, tro heller spillerne hadde hatt godt av et glass Tom Collins. Nok en middelmådighet. ( idag var jeg jommen ilter gitt!!). :-\ :-\

Kickthemdown

Sv: Neil Collins på lån resten av sesongen?
« Svar #10 på: Mars 23, 2010, 20:48:43 »
Da er vi hvertfall litt i gang.
En makker til Collins, to sidebacker, en venstre ving, en sentral midtbanespiller og to spisser i tillegg nå, så får jeg litt tro på opprykk.
Behold Higgs, Kilkenny og Snoddy fra dagens mannskap.
;D

Cbas10an

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #11 på: Mars 23, 2010, 21:17:47 »
Jeg tror han er en forholdsvis lik spiller som Kisnorbo.
Jeg tror flere kan bli positivt overasket her.. Hans store styrke er i lufta..
MOT


Joachim

Trond90

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #12 på: Mars 23, 2010, 21:40:01 »
Dette MÃ… vel være bedre enn Lubo/Marques! Håper han gjør en god jobb for oss! Start med og hjelpe til med 3 poeng mot Norwich  ::)
Synes du er for streng med Rui. Han har vel ikke akkurat fått sjansen til å vise seg fram. Når han kan spille i AcoN, kan han spille i League One. Nøkkelen er å bytte ut Naylor. Altfor treg og for lite spillende. Som kaptein skulle han ta snvar i går, det greide han ikke. Han er nok over middagshøyde pr dags data
Rui Marques er god back - up, men vil si Naylor er mye bedre dog han var ikkje fullt så god i går, Naylor er en leder og har rykket opp før og er viktig i gruppen vil jeg tro. Og Rui spillte i Naylors skadefravær i begynnelsen i høst og gjorde mange rare ting..lagte mange straffer! Og føler meg mer sikker på Collins & Naylor ut sesongen.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #13 på: Mars 23, 2010, 22:28:47 »
Skjønner ikke vitsen når vi allerede har 4 midtstoppere i tillegg til Paddy, pluss Crowe som også kan spille der.

Ser at Collins beskrives som en aggressiv spiller, så kanskje dette er et grep for å få litt mer tenning på banen?

Først Dickov, så Collins - ryker vel på et par utvisninger de neste kampene da tenker jeg.... :-\
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

sviper

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #14 på: Mars 23, 2010, 22:40:27 »
Skjønner ikke vitsen når vi allerede har 4 midtstoppere i tillegg til Paddy, pluss Crowe som også kan spille der.

Ser at Collins beskrives som en aggressiv spiller, så kanskje dette er et grep for å få litt mer tenning på banen?

Først Dickov, så Collins - ryker vel på et par utvisninger de neste kampene da tenker jeg.... :-\

enig at vi trenger aggresive midtstoppere,men jeg mener vi bør bytte ut Huges som var direkte svak i går.Ønsker og Gradel inn i start elleveren.
LIFE IS LEEDS

Tom S

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #15 på: Mars 23, 2010, 22:42:32 »
Skjønner ikke vitsen når vi allerede har 4 midtstoppere i tillegg til Paddy, pluss Crowe som også kan spille der.

Ser at Collins beskrives som en aggressiv spiller, så kanskje dette er et grep for å få litt mer tenning på banen?

Først Dickov, så Collins - ryker vel på et par utvisninger de neste kampene da tenker jeg.... :-\

Ja, det er vel det einaste som mangler no...
 ::)
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #16 på: Mars 23, 2010, 23:00:24 »
At Rui skal komme inn å gjøre gode kamper for oss anser jeg som bortimot usannsynlig, har mer tro på Michalik da. Men det er vel denne Collins som får sjansen.

Uansett hjelper det lite, hvis ikke Grayson fortsatt har tillit hos spillerne. Men disse ryktene om Grayson and the dressing room, fester jeg ikke umiddelbart lit til. Slike rykter er jo bare nødt til å komme med den form vi ar vist.

Spillerne selv har jo bare alt å tjene på å få orden på spillet, det venter ære og lønnspålegg for de "utvalgte" om vi rykker opp.

Men vi må vinne kamper og det beste er om vi overrasker Norwich og slår de. De må jo føle seg rimelig komfortable for tiden. Strategien bør være 100% fighting spirit i den kampen, kjemp om hver ball, kjemp Norwich ut av stilen. Det kan skje! Fotball er slik!

Evig Pint

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #17 på: Mars 23, 2010, 23:11:03 »
Var visst ganske delaktig på et Wolveslag som rykte opp til PL ifjor. Positiv til denne spilleren!


Gradel kan jo ikke dempe en ball... han kan i hvert fall ikke starte en kamp med den formen laget har!!
Marching on together

DenHviteYeboah

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #18 på: Mars 23, 2010, 23:23:25 »
Var visst ganske delaktig på et Wolveslag som rykte opp til PL ifjor. Positiv til denne spilleren!


Gradel kan jo ikke dempe en ball... han kan i hvert fall ikke starte en kamp med den formen laget har!!
kan umulig være dårligere enn de som spilte igår ;D

Cbas10an

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #19 på: Mars 24, 2010, 09:15:45 »
Jeg synes vi skal vente med å kritisere til etter vi har sett Neil i kamp for oss..  om som jeg sa tidligere, jeg tror vi kan bli positivt overasket!

MOT


Joachim

rastafari

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #20 på: Mars 24, 2010, 09:27:04 »
Til dere som ønsker Gradel inn i start11; så dere kampen på mandag!!!!  Han var jo verre enn en hodeløs kylling. Dessverre så klarte han å løpe inn på banen igjen, hver gang, i stedet for forsvinne langt av gårde.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

berlin

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #21 på: Mars 24, 2010, 09:33:00 »
Det er helt OK at Collins er hentet inn, men snuoperasjonen Leeds nå må få til dreier seg mindre om enkeltspilleres ferdigheter eller mangel påferdigheter, men å finne tilbake til formasjoner som har fungert tidligere. Selvfølgelig har de heller ikke den selvtillit som de har hatt før.

Det holder ikke å si at Leeds aldri kom i gang med sitt spill mot Millwall, vi så et lag uten plan, forvirrede spillere som knapt viste hvor de skulle plassere seg, hverken når de måtte forsvare seg eller angripe.

Det er mulig vi hadde litt tur før jul, men det er et mysterium at de nærmest ser ut til å ha gått i oppløsning.

Frode

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #22 på: Mars 24, 2010, 09:55:55 »
Tipper han tar "en Doyle"  dvs. at han blomstrer og spiller bra 8-10 kamper før han visner hen.  Men det er jo strengt tatt bare det vi trenger :)
 

auren

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #23 på: Mars 24, 2010, 18:05:04 »
Intervju med Collins på den offisielle hjemmesida. Virker som en hyggelig fyr. Kudos til Grayson som fikk hentet ham inn såpass kjapt.

New loan recruit Neill Collins is relishing the challenge of helping Leeds United win promotion back to the Coca-Cola Championship.

The 26-year-old was all set to make the trip to Middlesbrough with Preston on Tuesday morning when the call came through that Simon Grayson wanted to bring him to Leeds.

Grayson moved quickly in the wake of Paddy Kisnorbo suffering an Achilles injury on Monday evening, and by Tuesday afternoon, Collins had signed a loan deal with Leeds until the end of the season.

"I was on my way to meeting the point for Preston's game at Middlesbrough," the Scot told Yorkshire Radio.

"I then got a call saying not travel because I could be going to Leeds. It all happened very quickly. I went to Leeds yesterday afternoon to complete the formalities."

Collins only joined Preston in January for £600,000 from Wolves after initially impressing on loan, but following a change of manager, opportunities have been restricted under Darren Ferguson, and he now finds himself thrust into a promotion battle at a crucial stage of the season.

"I was delighted when I heard of Leeds' interest," said Neill.

"I was very keen to get there - everyone who comes says it's a huge club - and I want to help win promotion.

"The last few months have not been ideal. Things had been going well for me, I was playing every week, but the new manager came in and he has own ideas, and things change.

"Everyone wants to play football, but to come to such a club at such an important time makes it all the better.

"I'm at an age where I want to be playing and make a contribution. I see it as an upward move with the club's sights set on the Championship and it excites me.

"It's a great opportunity to come from a relegation battle to a promotion battle and hopefully help the club get a step closer to where it wants to be."

Neill has won previous promotions with Sunderland and Wolves, and is hoping he can bring added experience to the Leeds camp at what is proving to be a tense time.

"The experience should be a huge help," he said. "Obviously playing for Leeds brings pressure anyway, but I'd like to think I will thrive on it.

"Last year we hit a blip at Wolves, but that doesn't mean your season is in crisis. The lads at Leeds have done fantastic to get here and be here, and now it's a case of finishing it off.

"It shows you how well they played in the first half of the season. It's one of those things at the moment. There's nine games left and it's a great position to be in.

"It's a time for steady hands from everyone."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JanPSyse

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #24 på: Mars 24, 2010, 20:53:57 »
Skjønner ikke vitsen når vi allerede har 4 midtstoppere i tillegg til Paddy, pluss Crowe som også kan spille der.

Ser at Collins beskrives som en aggressiv spiller, så kanskje dette er et grep for å få litt mer tenning på banen?

Først Dickov, så Collins - ryker vel på et par utvisninger de neste kampene da tenker jeg.... :-\

Ja, det er vel det einaste som mangler no...


 ::)

Jeg skal fint overleve et par utvisninger, om det betyr at vi viser innsats og vinner kamper fremover. Bring it on!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

ragnar

Sv: Leeds har hentet inn Neil Collins på lån resten av sesongen!
« Svar #25 på: April 01, 2010, 15:57:50 »
Når SG velger å hente inn Collins på lån, kan det bare bety at Mikkelikk og Rui ikke vurderes som gode nok. Bromby samt Lowry (som vel egentlig er best som midtstopper mener jeg å ha lest) kunne jo og ha spillt sentralt.

Men Collins kostet jo £ 600 tusen så seint som i januar og var fast helt frem til et trenerbytte i Preston så jeg tror han kan være en kapabel spiller.
*In El Loco we trust!*