avstemning

Hva tror vi om sesonginnspurten?

Jepp vi tar 2.plassen i år!
83 (66.9%)
Jepp...via PlayOff!
6 (4.8%)
Nei...ikke i år heller!
31 (25%)
Vi er og blir et League1-lag!
4 (3.2%)

Stemmer totalt: 113

Avstemning er avsluttet: April 24, 2010, 21:44:33

Skrevet av Emne: Opprykk???  (Lest 17806 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Sv: Opprykk???
« Svar #60 på: April 24, 2010, 19:36:21 »
Vet ikke om dette er postet før, men her er reglene hvis vi ender med likt poeng og samme målforskjell:

# If two or more teams finish level on points the team with the better goal difference will finish higher.

# If two or more teams have the same points and the same goal difference, the team which has scored the higher number of goals will finish higher.

# If two or more teams finish level on points, goal difference and goals scored at the end of the season and the championship, a promotion place, play-off place or relegation place is at stake they will then play off to decide who finishes higher.

# If two or more teams are level before the end of the season on points, goal difference and goals scored, then alphabetical order will determine the team finishing higher.

det siste punktet la du inn selv eller?
alfabetisk dersom poeng og målforskjell er lik?
da får vi for all del ikke håpe charlton tar oss igjen. millwall kan jeg leve med ;D ;D ;D ;D ;D ;D

dessuten er vel punkt 3 litt mer seriøst

Tror du må lese litt nøye en gang til - det står FØR sesongen er over :)

Per-Stian

Sv: Opprykk???
« Svar #61 på: April 24, 2010, 19:38:57 »
Her skulle vi ha hatt Drillo. Eg er utruleg spent på kor stor sannsynlegheiten for at vi rykkjer direkte opp er.

Charlton-LEEDS og Tranmere-Millwall
LEEDS-Bristol Rovers og Millwall-Swindon

1.Norwich.............+40 92
2.LEEDS..............+33 83
3.Millwall............+33 82
4.Swindon...........+16 79

5.Charlton............+20 78
6.Huddersfield.......+26 77

18.Leyton Orient....-11 48
19.Exeter..............-13 47
20.Gillingham..........-14 47
21.Tranmere........-32 45
22.Wycombe..........-21 42
23.Southend..........-20 40
24.Stockport..........-56 25

ØBS

Sv: Opprykk???
« Svar #62 på: April 24, 2010, 19:41:01 »
Det står også "will determine the team finishing higher".
LUSCOS-hilsen
ØBS

Leechap

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #63 på: April 24, 2010, 19:48:17 »
Så er det vel nærmest bankers at det står mellom oss og mølleveggen om kjøttbeinet. Føler sterkt at runden den 1. mai kan være avgjørende for hvem som får spise kjøttet på beinet og hvem som bare får gnage på snaue beinet.
Setter min lit til at Tranmere står opp og river ned mølleveggen - laget er i desperat poengnød. For å berge plassen må faktisk Tranmere ta poeng her og helst alle tre. For vår del tror jeg fortsatt ikke på mirakler, men som det er skrevet her på siten - på tide å slå til mot kvalifisert motstand - Charlton - på bortebane.
Det kan også være status quo etter runden den 1. mai og avgjørelsen faller dermed i siste serierunden. Tror ikke vi kan feste lit til at Swindon bistår oss på det tidspunktet hvis laget allerede da kun står igjen med playoff.
Jobben må vi dermed gjøre sjøl mot Bristol R. Seier her med nødvendige mål gir opprykk. Har noen løsnegler å avse . . .
« Siste redigering: April 24, 2010, 22:16:15 av Leechap »

auren

Sv: Opprykk???
« Svar #64 på: April 24, 2010, 21:08:51 »
Det er vikig å tenke på at vi har flere scorede mål enn Millwall;

Leeds: 75-42
Millwall: 73-40

For skulle vi ende på lik poengsum og lik målscore, så er det altså antall scorede mål som gjelder. Vi skal heller ikke helt avskrive Swindon. Det kan fort skje at Swindon vinner neste helg, Millwall spiller uavgjort og at Leeds taper mot Charlton. Da har vi denne sinnsyke tabellen foran siste serierunde:

2.Millwall: 83
3.Leeds:  83
4.Swindon: 82
5.Charlton: 81

Hvis Swindon overrasker og slår Millwall i siste kamp, må altså Leeds slå Bristol Rovers. Charlton er det laget med minst sjanse til å klare 2.plassen.

Mitt tips er at Tranmere klarer minst uavgjort mot Millwall. Jeg tror ikke Leeds slår Charlton. Det betyr at Leeds må slå Bristol Rovers i siste kamp, og det tror jeg vi gjør.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Opprykk???
« Svar #65 på: April 24, 2010, 22:17:53 »
Etter min mening så er de to siste rundene (og forsåvidt dagens runde) så spesielle med så "tense" situasjon, at den logikken man vanligvis bruker for å spå utfall av kamper,
er enda mindre til å stole på nå.

Alt er åpent. Absolutt alle oppgjør som involverer de 4 lagene som pr i dag teoretisk kan rykke opp direkte er veldig vriene å vurdere.

Det er bare å stålsette seg og håpe Leeds har dagen mot Charlton. Så ser vi hva situasjonen er da.

newsome

Sv: Opprykk???
« Svar #66 på: April 24, 2010, 22:27:03 »
Etter min mening så er de to siste rundene (og forsåvidt dagens runde) så spesielle med så "tense" situasjon, at den logikken man vanligvis bruker for å spå utfall av kamper,
er enda mindre til å stole på nå.

Alt er åpent. Absolutt alle oppgjør som involverer de 4 lagene som pr i dag teoretisk kan rykke opp direkte er veldig vriene å vurdere.

Det er bare å stålsette seg og håpe Leeds har dagen mot Charlton. Så ser vi hva situasjonen er da.
Ja! Nøkkelkamp mot Charlton!
Klarer alle spillerne å gi alt så slår vi Charlton.
Vi er et bedre lag enn dem!
Men så har vi Leeds sin historie med å svikte fullstendig i viktige kamper.

GeirO

Sv: Opprykk???
« Svar #67 på: April 24, 2010, 22:54:19 »
Jeg leker Drillo og har følgende sannsynlighetsvurdering:

Vi leder med 1 poeng foran Millwall, men Millwall har litt enklere motstand i de siste to kampene. Det går opp i opp, og sannsynligheten for at Leeds tar 2.plassen er 50%.

Går vi til play-off, er jo realistisk sett sannsynligheten for opprykk fra play-off, 25%.
MEN, jeg mener vel at Leeds for tiden er i bedre form enn Swindon, Charlton og Hudds. Derfor øker jeg sannsynligheten for opprykk via play-off til 40%.

Gamle matteferdigheter fører meg derfor til at 50 % sjanse for direkte opprykk og 40 % sjanse for opprykk via play-off, skulle bli 70% sjanse for opprykk totalt sett pr. dags dato.

Tallet er 70%! Bra sjanse med andre ord.
MOT

Here we go again

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #68 på: April 25, 2010, 08:58:50 »
Håper ikke vi kommer i den situasjon at Millwall innehar 2. plassen foran siste og avgjørende runde.  Hvis da Swindon i tillegg ikke har mulighet for å ta 2. plassen ser det ikke lovende ut.
Tror Swindon ser det som en større mulighet til å rykke opp via playoff hvis de møter oss, fremfor å møte Millwall.  Dette bassert på Leeds form etter jul, samt Leeds play-off historie som er allt annet en hyggelig lesning.
Er redd Swindon vil stille med redusert lag i siste kamp mot Millwall hvis de ikke har noe å spille for.
Men som jeg har skrevet tidligere så kan det hele bli avgjort allerede til helgen ;)

Tom S

Sv: Opprykk???
« Svar #69 på: April 25, 2010, 09:16:32 »
Håper ikke vi kommer i den situasjon at Millwall innehar 2. plassen foran siste og avgjørende runde.  Hvis da Swindon i tillegg ikke har mulighet for å ta 2. plassen ser det ikke lovende ut.
Tror Swindon ser det som en større mulighet til å rykke opp via playoff hvis de møter oss, fremfor å møte Millwall.  Dette bassert på Leeds form etter jul, samt Leeds play-off historie som er allt annet en hyggelig lesning.
Er redd Swindon vil stille med redusert lag i siste kamp mot Millwall hvis de ikke har noe å spille for.
Men som jeg har skrevet tidligere så kan det hele bli avgjort allerede til helgen ;)

Formen etter jul har ikkje vert allverden, men på siste 5 har vi 4 sigrar.
Så tviler på at Swindon heller vil møte oss pga formen.
Vi har oppadgåande formkurve, noko som vert viktig om vi må ut i PO.
COME ON LEEDS !!

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Opprykk???
« Svar #70 på: April 25, 2010, 09:31:14 »
50% sjanse for at vi tar 2.plassen?
Neinei, dette er da i våre hender - dessuten er det vårt år i år - så jeg vil si at sjansen for direkte opprykk er 75%!  :D Våre gutter vil være 110% skjerpet på The Valley, og da vinner vi 2-1! Vi er skikkelig på gang igjen!  ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Borge

Sv: Opprykk???
« Svar #71 på: April 25, 2010, 09:48:07 »
Basert på en veldig komplisert matematisk formel som jeg ikke orker å gjenngi her er sjansen for at vi tar 2. plassen og rykker opp 100% ;D ;D
Borge

jarle

Sv: Opprykk???
« Svar #72 på: April 25, 2010, 09:54:15 »
Jeg leker Drillo og har følgende sannsynlighetsvurdering:

Vi leder med 1 poeng foran Millwall, men Millwall har litt enklere motstand i de siste to kampene. Det går opp i opp, og sannsynligheten for at Leeds tar 2.plassen er 50%.

Går vi til play-off, er jo realistisk sett sannsynligheten for opprykk fra play-off, 25%.
MEN, jeg mener vel at Leeds for tiden er i bedre form enn Swindon, Charlton og Hudds. Derfor øker jeg sannsynligheten for opprykk via play-off til 40%.

Gamle matteferdigheter fører meg derfor til at 50 % sjanse for direkte opprykk og 40 % sjanse for opprykk via play-off, skulle bli 70% sjanse for opprykk totalt sett pr. dags dato.

Tallet er 70%! Bra sjanse med andre ord.


Det er vel 50% sjanse fra Play Off... 50% i semifinal og 50% i finalen?
 ;D ;D ;D

50% hver gang man spiller blir 50% okke som...

Morsomme matte teorier... du og Bates hadde blitt et bra team

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Opprykk???
« Svar #73 på: April 25, 2010, 10:25:06 »
Jeg leker Drillo og har følgende sannsynlighetsvurdering:

Vi leder med 1 poeng foran Millwall, men Millwall har litt enklere motstand i de siste to kampene. Det går opp i opp, og sannsynligheten for at Leeds tar 2.plassen er 50%.

Går vi til play-off, er jo realistisk sett sannsynligheten for opprykk fra play-off, 25%.
MEN, jeg mener vel at Leeds for tiden er i bedre form enn Swindon, Charlton og Hudds. Derfor øker jeg sannsynligheten for opprykk via play-off til 40%.

Gamle matteferdigheter fører meg derfor til at 50 % sjanse for direkte opprykk og 40 % sjanse for opprykk via play-off, skulle bli 70% sjanse for opprykk totalt sett pr. dags dato.

Tallet er 70%! Bra sjanse med andre ord.


Det er vel 50% sjanse fra Play Off... 50% i semifinal og 50% i finalen?
 ;D ;D ;D


...og det blir jo cirka 150 % sjanse for opprykk...og DET kan jeg like :-)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

LEO

Sv: Opprykk???
« Svar #74 på: April 25, 2010, 11:10:57 »
Det som er sikkert er at det er kun Millwall som kan nekte oss direkte opprykk.

Skulle vi mot formodning være a poeng når siste runde starter da har vi en sjanse som ikke kan gå fra oss.

BR har ingenting å kjempefor, vi vinner som vi gjorde mot MKDons

Millwall må slite mot Swindon selv om de ikke har noe å kjempe for.  De har gode reserver som vil kjempe for å få en plass i første elveren til play off.

Tror det blir uavgjordt i denne.

leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeds up


 

auren

Sv: Opprykk???
« Svar #75 på: April 25, 2010, 12:02:06 »
Jeg leker Drillo og har følgende sannsynlighetsvurdering:

Vi leder med 1 poeng foran Millwall, men Millwall har litt enklere motstand i de siste to kampene. Det går opp i opp, og sannsynligheten for at Leeds tar 2.plassen er 50%.

Går vi til play-off, er jo realistisk sett sannsynligheten for opprykk fra play-off, 25%.
MEN, jeg mener vel at Leeds for tiden er i bedre form enn Swindon, Charlton og Hudds. Derfor øker jeg sannsynligheten for opprykk via play-off til 40%.

Gamle matteferdigheter fører meg derfor til at 50 % sjanse for direkte opprykk og 40 % sjanse for opprykk via play-off, skulle bli 70% sjanse for opprykk totalt sett pr. dags dato.

Tallet er 70%! Bra sjanse med andre ord.


Det er vel 50% sjanse fra Play Off... 50% i semifinal og 50% i finalen?
 ;D ;D ;D

50% hver gang man spiller blir 50% okke som...

Morsomme matte teorier... du og Bates hadde blitt et bra team


Nå viser du matematiske egenskaper på babynivå jarle. 50 % * 50% = 25 %. Det er noe alle vet ::)

Du mener vel for eksempel at å slå en 6-er på terningen 100 ganger på rad er 1/6 også? For det er jo 1/6-dels sjanse for hver gang man slår en terning ;D

Kos deg med dine egne matteteorier ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Opprykk???
« Svar #76 på: April 25, 2010, 12:18:32 »
Jeg leker Drillo og har følgende sannsynlighetsvurdering:

Vi leder med 1 poeng foran Millwall, men Millwall har litt enklere motstand i de siste to kampene. Det går opp i opp, og sannsynligheten for at Leeds tar 2.plassen er 50%.

Går vi til play-off, er jo realistisk sett sannsynligheten for opprykk fra play-off, 25%.
MEN, jeg mener vel at Leeds for tiden er i bedre form enn Swindon, Charlton og Hudds. Derfor øker jeg sannsynligheten for opprykk via play-off til 40%.

Gamle matteferdigheter fører meg derfor til at 50 % sjanse for direkte opprykk og 40 % sjanse for opprykk via play-off, skulle bli 70% sjanse for opprykk totalt sett pr. dags dato.

Tallet er 70%! Bra sjanse med andre ord.


Det er vel 50% sjanse fra Play Off... 50% i semifinal og 50% i finalen?
 ;D ;D ;D

50% hver gang man spiller blir 50% okke som...

Morsomme matte teorier... du og Bates hadde blitt et bra team


50 % + 50% + 50 % = 150

Det må vel bety at i en evnt play off er det 150 % sjanse for at vi rykker opp. Høres bra ut det.  ;)
Jon R.

fjellhaugen

Sv: Opprykk???
« Svar #77 på: April 25, 2010, 12:25:45 »
kan noen ringe drillo og få han innpå her pliiiiis?

jeg er ikke et geni i matte selv, men her inne er så mye rar matematisk utregning at jeg håper endel her inne er under overformynderiet, gjeldene egen økonmi  :D :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: Opprykk???
« Svar #78 på: April 25, 2010, 12:25:53 »
Det som er sikkert er at det er kun Millwall som kan nekte oss direkte opprykk.

leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeds up


Que? Både Charlton, Swindon og Huddersfield har fortsatt mulighet til å stjele 2 plassen. Kan det være at innlegget ditt er postet en uke for tidlig?   ;)
Jon R.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Opprykk???
« Svar #79 på: April 25, 2010, 13:40:54 »
vet noen hvordan målforskjellen til huddersfield er? om den er veeldig mye dårligere enn leeds så har vi vel sikra minst kvalik?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Hallgeir *

Sv: Opprykk???
« Svar #80 på: April 25, 2010, 14:05:21 »
vet noen hvordan målforskjellen til huddersfield er? om den er veeldig mye dårligere enn leeds så har vi vel sikra minst kvalik?

 Leeds          75-42 (+33)
 Huddersfield  78-53 (+25)
Super Leeds since 1968

ollan

Sv: Opprykk???
« Svar #81 på: April 25, 2010, 14:05:40 »
vet noen hvordan målforskjellen til huddersfield er? om den er veeldig mye dårligere enn leeds så har vi vel sikra minst kvalik?

Leeds har 8+ mål bedre enn hudds, 13+ bedre enn Charlton og 17+ bedre enn Swindon.Millwall lik
Ollan

Promotion 2010

Sv: Opprykk???
« Svar #82 på: April 25, 2010, 14:44:32 »
vet noen hvordan målforskjellen til huddersfield er? om den er veeldig mye dårligere enn leeds så har vi vel sikra minst kvalik?

 Leeds          75-42 (+33)
 Huddersfield  78-53 (+25)

Millwall møter Swindon. Swindon er 4 poeng bak oss. Dvs at vi er sikret minst kvallik uansett! Det skjedde vel med Sotons uavgjort i midtuken.  ;D


Et mer interessant poeng er hvilken poengsum hvert enkelt lag maksimum kan oppnå:

Leeds    max  89
Millwall   max  88
Swindon max  85
Chalton  max  84
Hudds    max  83


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #83 på: April 25, 2010, 15:33:33 »
Trodde Play-off var i boks for 14 dager siden?

Here we go again

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #84 på: April 25, 2010, 15:37:14 »
Håper ikke vi kommer i den situasjon at Millwall innehar 2. plassen foran siste og avgjørende runde.  Hvis da Swindon i tillegg ikke har mulighet for å ta 2. plassen ser det ikke lovende ut.
Tror Swindon ser det som en større mulighet til å rykke opp via playoff hvis de møter oss, fremfor å møte Millwall.  Dette bassert på Leeds form etter jul, samt Leeds play-off historie som er allt annet en hyggelig lesning.
Er redd Swindon vil stille med redusert lag i siste kamp mot Millwall hvis de ikke har noe å spille for.
Men som jeg har skrevet tidligere så kan det hele bli avgjort allerede til helgen ;)

Formen etter jul har ikkje vert allverden, men på siste 5 har vi 4 sigrar.
Så tviler på at Swindon heller vil møte oss pga formen.
Vi har oppadgåande formkurve, noko som vert viktig om vi må ut i PO.

PO handler vel mest om nerver og innsats, og der har vi vel historisk sett ikke prestert allverden?

Tom S

Sv: Opprykk???
« Svar #85 på: April 25, 2010, 15:43:26 »
Håper ikke vi kommer i den situasjon at Millwall innehar 2. plassen foran siste og avgjørende runde.  Hvis da Swindon i tillegg ikke har mulighet for å ta 2. plassen ser det ikke lovende ut.
Tror Swindon ser det som en større mulighet til å rykke opp via playoff hvis de møter oss, fremfor å møte Millwall.  Dette bassert på Leeds form etter jul, samt Leeds play-off historie som er allt annet en hyggelig lesning.
Er redd Swindon vil stille med redusert lag i siste kamp mot Millwall hvis de ikke har noe å spille for.
Men som jeg har skrevet tidligere så kan det hele bli avgjort allerede til helgen ;)

Formen etter jul har ikkje vert allverden, men på siste 5 har vi 4 sigrar.
Så tviler på at Swindon heller vil møte oss pga formen.
Vi har oppadgåande formkurve, noko som vert viktig om vi må ut i PO.

PO handler vel mest om nerver og innsats, og der har vi vel historisk sett ikke prestert allverden?

Klart ein må ha nervene under kontroll og innsats på bana, dette er ofte lettere dersom "formen" er inne.
Nei, historisk har vi ikkje prestert all verden i finaler og avgjørende kamper, difor er heller ikkje pokalskapene på ER så fylt som vi hadde likt.
No er det opp til oss sjølv å klare dette sånn at vi slipper PO, men er enig ligger vi på 2. etter neste runde trur eg vi lyt belage oss på det.
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Opprykk???
« Svar #86 på: April 25, 2010, 15:45:18 »
Ganske så synd at ikke Charlton tapte i gårsdagens kamp!

Da hadde den kun hatt en liten teoretisk mulighet til direkte opprykk og muligens hadde neste helgs oppgave vært enklere.

Vi får heller håpe at nervene tar skikkelig tak i Charlton-laget inn mot neste kampen mot oss!  8)
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Opprykk???
« Svar #87 på: April 25, 2010, 16:14:39 »
Håper ikke vi kommer i den situasjon at Millwall innehar 2. plassen foran siste og avgjørende runde.  Hvis da Swindon i tillegg ikke har mulighet for å ta 2. plassen ser det ikke lovende ut.
Tror Swindon ser det som en større mulighet til å rykke opp via playoff hvis de møter oss, fremfor å møte Millwall.  Dette bassert på Leeds form etter jul, samt Leeds play-off historie som er allt annet en hyggelig lesning.
Er redd Swindon vil stille med redusert lag i siste kamp mot Millwall hvis de ikke har noe å spille for.
Men som jeg har skrevet tidligere så kan det hele bli avgjort allerede til helgen ;)

Formen etter jul har ikkje vert allverden, men på siste 5 har vi 4 sigrar.
Så tviler på at Swindon heller vil møte oss pga formen.
Vi har oppadgåande formkurve, noko som vert viktig om vi må ut i PO.

PO handler vel mest om nerver og innsats, og der har vi vel historisk sett ikke prestert allverden?

Klart ein må ha nervene under kontroll og innsats på bana, dette er ofte lettere dersom "formen" er inne.
Nei, historisk har vi ikkje prestert all verden i finaler og avgjørende kamper, difor er heller ikkje pokalskapene på ER så fylt som vi hadde likt.
No er det opp til oss sjølv å klare dette sånn at vi slipper PO, men er enig ligger vi på 2. etter neste runde trur eg vi lyt belage oss på det.


Tom S:

Opprykket i 64 vant vi borte mot Swansea.
Seriegullet i 69 vant vi borte mot Liverpool.
Seriegullet i 74 vant vi borte mot QPR.
Opprykket i 90 vant vi borte mot Bournemouth.
Seriegullet i 92 vant vi borte mot Sheff.Utd. og i sofaen etterpå da Scumchester tapte på Anfield.


On and on and on...  :)


MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Opprykk???
« Svar #88 på: April 25, 2010, 16:30:56 »
Håper ikke vi kommer i den situasjon at Millwall innehar 2. plassen foran siste og avgjørende runde.  Hvis da Swindon i tillegg ikke har mulighet for å ta 2. plassen ser det ikke lovende ut.
Tror Swindon ser det som en større mulighet til å rykke opp via playoff hvis de møter oss, fremfor å møte Millwall.  Dette bassert på Leeds form etter jul, samt Leeds play-off historie som er allt annet en hyggelig lesning.
Er redd Swindon vil stille med redusert lag i siste kamp mot Millwall hvis de ikke har noe å spille for.
Men som jeg har skrevet tidligere så kan det hele bli avgjort allerede til helgen ;)

Formen etter jul har ikkje vert allverden, men på siste 5 har vi 4 sigrar.
Så tviler på at Swindon heller vil møte oss pga formen.
Vi har oppadgåande formkurve, noko som vert viktig om vi må ut i PO.

PO handler vel mest om nerver og innsats, og der har vi vel historisk sett ikke prestert allverden?

Klart ein må ha nervene under kontroll og innsats på bana, dette er ofte lettere dersom "formen" er inne.
Nei, historisk har vi ikkje prestert all verden i finaler og avgjørende kamper, difor er heller ikkje pokalskapene på ER så fylt som vi hadde likt.
No er det opp til oss sjølv å klare dette sånn at vi slipper PO, men er enig ligger vi på 2. etter neste runde trur eg vi lyt belage oss på det.


Tom S:

Opprykket i 64 vant vi borte mot Swansea.
Seriegullet i 69 vant vi borte mot Liverpool.
Seriegullet i 74 vant vi borte mot QPR.
Opprykket i 90 vant vi borte mot Bournemouth.
Seriegullet i 92 vant vi borte mot Sheff.Utd. og i sofaen etterpå da Scumchester tapte på Anfield.


On and on and on...  :)


MOT


Saken er biff!
Going up - Leeds are going up!
 :)
COME ON LEEDS !!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #89 på: April 25, 2010, 16:57:43 »
Går vi opp i år  så fyker vi rett opp fra CCC  neste sesong også. CCC blir svakere enn på mange år neste år. Tror 2-3 solide forsterkninger er nok. Håper på Scholes og et par andre med premierleagueerfaring  fikser det.  (he-he riktig tråd) :) :)