Børge Ravndal med ny Leeds-sang.

Started by tori_no, April 30, 2010, 20:48:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

ei alle sammen.

Det blir RE-Leeds konsert 9 september på StallenPub. StallenPub ligger på Bryne like ved jernbanestasjonen. Det koster 50 kroner for å komme inn.

Programmet:
Børge Ravndal vil fremføre to av sine egne Leeds-sanger sammen med det lokale bandet Skambra fra Sandnes, We love Leeds United og Leeds United The Mighty Whites. Han leser også opp et dikt han har skrevet om Clarke målet i FA-Cupen mot Arsenal i 1972, til slutt avslutter han med Marching On Together. Videre spiller også Skambra noen av sine sanger. Etter dette blir det Leeds-Quiz, der vi kårer en vinner og vinneren blir premiert.

Det blir muligheter for å bestille CD til Børge Ravndal denne kvelden som koster 100 kroner.

Så har vi en helt kveld/natt på oss til å diskutere det vi alle liker best, fotball og Leeds United!

Alle Leeds-fans og Skambra fans er velkommne til fest!!
Rogaland Whites

Hobben

ei alle sammen.

Det blir RE-Leeds konsert 9 september på StallenPub. StallenPub ligger på Bryne like ved jernbanestasjonen. Det koster 50 kroner for å komme inn.

Programmet:
Børge Ravndal vil fremføre to av sine egne Leeds-sanger sammen med det lokale bandet Skambra fra Sandnes, We love Leeds United og Leeds United The Mighty Whites. Han leser også opp et dikt han har skrevet om Clarke målet i FA-Cupen mot Arsenal i 1972, til slutt avslutter han med Marching On Together. Videre spiller også Skambra noen av sine sanger. Etter dette blir det Leeds-Quiz, der vi kårer en vinner og vinneren blir premiert.

Det blir muligheter for å bestille CD til Børge Ravndal denne kvelden som koster 100 kroner.

Så har vi en helt kveld/natt på oss til å diskutere det vi alle liker best, fotball og Leeds United!

Alle Leeds-fans og Skambra fans er velkommne til fest!!
Rogaland Whites

dansale

Er det nokon som kan linka meg til desse to songane? Eg finn dei ikkje  :-\
Forza Leeds!

Hobben

Quote from: dansale on July 13, 2011, 22:49:26
Er det nokon som kan linka meg til desse to songane? Eg finn dei ikkje  :-\

De legger på Leeds United Rogaland.
Rogaland Whites

Hobben

Børge Ravndal på NRK Rogland radio idag.

Link:

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/783154/

Spol frem til 01:14 og hør :)
Rogaland Whites