Skrevet av Emne: Hvordan opplevde du dagen i dag?  (Lest 4428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cbas10an

Hvordan opplevde du dagen i dag?
« på: Mai 08, 2010, 23:09:57 »
Dette var en av de beste dagene som Leeds United supporter den senere tid..
Det startet meget labert med utvisning til Gradel, og ting så meget stygt ut når Bristol gikk opp i 1-0.

Det var en stund der hvor jeg vurderte om jeg i det hele tatt skulle se ferdig kampen.. Jeg var så ufattelig nervøs en stund at jeg måtte stikke på do for å hive opp frokosten..

Kom tilbake og satt meg i sofaen, og det avr da howson skrudde den i høyre kryss..  Jeg satte i et rop som sikkert hørtes ned til Three Lions i Tr.heim.(jeg bor på byåsen(for dem som er kjent i tr.heim))...

Og da like etter sto Becks der, og gjorde dagen komplett!!!!


Mye kan sies om alle spillerene i Leeds denne sesongen. Både positivt og negativt..  Men i dag velger vi å se på det positive.

Vi var best når det gjaldt...  Vi er ferdig med L1.
Mange år med nedturer er nå snudd til mange framtidige år med oppturer..


Gratulerer hele Leeds, og gratulerer alle fans..

MOT
MOT


Joachim

Dennis

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #1 på: Mai 08, 2010, 23:15:42 »
Fra nervøsitet og glimt av fandenivoldskhet til de dyperste kjellerne av helvetet og til penthousen i himmelen.

Det var dagen min!

Trur faktisk jeg var klinisk død en periode.
« Siste redigering: Mai 08, 2010, 23:29:05 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Andersen

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #2 på: Mai 08, 2010, 23:21:01 »
Var sur , grinete på kjerringa , ungene , sa til madammen før jeg dro på pub for å se kampen at ble det tap , eller play -off skulle hun gå stille i dørene resten av dagen ! Men dagen ble snudd til reine HIMMELEN !  og jeg er der ennå !  :D LEEDS4EVER

DenHviteYeboah

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #3 på: Mai 08, 2010, 23:29:19 »
Kort oppsummert:
Var hjemme alene med våre 2 barn.Så kampen på pc.Sluttsignalet går og min datter på 3 og et halvt år spør: pappa,hvorfor gråter du?
jeg svarer: fordi pappa er så innmari glad :) :) :) :) :) :) :) :)

vielljaa

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #4 på: Mai 08, 2010, 23:33:52 »
Alt fra morgenkvalme til den herligste lykkerusen...for en dag og for en kamp!! Jeg er fortsatt helt utladet og har ikke helt forstått hva som har skjedd enda :D
There is only one United

Same

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #5 på: Mai 08, 2010, 23:48:22 »
Nervøs, sur, glad, lykkelig, trist, kvalm og hodepine.

Frode

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #6 på: Mai 08, 2010, 23:58:45 »
Hadde psyket meg inn på et helvete - og det ble det. Først brenner vi store sjanser, så blir vi redusert til 10 mann, før vi får en rett i fleisen. Der og da ga jeg opp - tok for gitt at forbannelsen hadde festet sitt klamme grep igjen. Turte ikke se lenger. Fikk med med meg at det stod 1-1 på tekst TV`n, og da var det bare å driste seg bort til PCen igjen. De siste 10-15 minuttene var ulidelige. Men så: ubekrivelig herlig! Tenk at vi skulle lykkes når det gjaldt som mest. Høyst uvanlig.
 

SDalen

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #7 på: Mai 09, 2010, 00:37:23 »
Kort oppsummert:
Var hjemme alene med våre 2 barn.Så kampen på pc.Sluttsignalet går og min datter på 3 og et halvt år spør: pappa,hvorfor gråter du?
jeg svarer: fordi pappa er så innmari glad :) :) :) :) :) :) :) :)

Fikk en merkelig følelse av frysninger når jeg leste dette! Utrolig, klarer ikke sette ord på følelsene mine! Helt rått, forbanna gøy!!!!! :D
Rogaland whites!

sportcarl1

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #8 på: Mai 09, 2010, 00:46:45 »
mycket rysningar och nervositet under matchen, och välbehag och sväva på moln efteråt, det här kommer man leva länge på, känns som vi äntligen vänt på skutan
 

B-m

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #9 på: Mai 09, 2010, 01:42:24 »
Hadde psyket meg inn på et helvete - og det ble det. Først brenner vi store sjanser, så blir vi redusert til 10 mann, før vi får en rett i fleisen. Der og da ga jeg opp - tok for gitt at forbannelsen hadde festet sitt klamme grep igjen. Turte ikke se lenger. Fikk med med meg at det stod 1-1 på tekst TV`n, og da var det bare å driste seg bort til PCen igjen. De siste 10-15 minuttene var ulidelige. Men så: ubekrivelig herlig! Tenk at vi skulle lykkes når det gjaldt som mest. Høyst uvanlig.

HAHA:D Var nær på å gjøre det samme, men hadde troen i dag.. selv på 0-1.

Sykt deilig! Hadde vi blitt i denne divisjonen ett år til ville det blitt umulig ,tror neste år blir knallhard kamp i league one.. Bring on the championship :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

stefan

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #10 på: Mai 09, 2010, 01:53:48 »
Kort oppsummert:
Var hjemme alene med våre 2 barn.Så kampen på pc.Sluttsignalet går og min datter på 3 og et halvt år spør: pappa,hvorfor gråter du?
jeg svarer: fordi pappa er så innmari glad :) :) :) :) :) :) :) :)
Nå var det like før jeg begynte selv. Dette er bare så deilig.
Jeg var "heldigvis" på jobb og uten mobil frem til kl 18:20 circa. Så begynte jeg å lese meldingene. Turistene på jobben lurte nok på hvorfor bartenderen oppførte seg som om han hadde vunnet i lotto.
Gratulerer alle sammen!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Tom S

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #11 på: Mai 09, 2010, 02:56:26 »
Det er min dag i dag, å herregud for ein herlig dag!
Ã….Aleksandersen
COME ON LEEDS !!

pedro

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #12 på: Mai 09, 2010, 03:12:22 »
eg sitte her med puls like hell
 ikkje gaatt opp for meg ennaa detta. herrejesusmann for ein kveld, eg trur eg komme t aa feira leeeenge skaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Leedsomaniac

readysteady

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #13 på: Mai 09, 2010, 10:11:39 »
Holdt konfirmasjonsselskap for yngste datter, langt inne i Finnemarka, uten mobildekning.
Da mobildekningen kom på vei hjem i 20-tida smalt den første sms-en inn med gledesmeldingen. For en herlig følelse  ;D

kongsmo

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #14 på: Mai 09, 2010, 10:19:03 »
søstern hadde konfirmasjons selskap kl.17.30, jeg hadde selvfølgelig ikke mulighet til å møte før 18.00.......
både samboer og mor var litt missfornøyde med mine prioriteringer, men for en herlig følelse og møte opp der når alle spurte hvordan kampen hadde gått :D

endelig championship here we come

MOT
"SNIFFER"

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #15 på: Mai 09, 2010, 10:33:10 »
Jeg visste det kom til å bli drama, men ikke så ille som dette!
Jeg turte ikke se kampen, men stod  i stedet i to timer og kløyvde ved. Våget så vidt å se pauseresultatet på mobilen + at jeg gikk inn for å se på evt. gule og røde kort. Og da, da jeg så at Gradel hadde fått rødt, var jeg sikker på at vi hadde mislyktes igjen.
Ca. et kvarter ut i 2. omgang ringte så en jobbkollega og sa at dette så dårlig ut - jeg forstod jo at vi lå under når han sa det slik, og var totalt utslått da han sa 0-1. Men akkurat da han skulle legge på, utlignet Howson, så jeg fikk nytt håp.
Bare minutter seinere tikket så en melding fra en annen kollega inn - han spurte om jeg fikk igjen pusten nå? Da forstod jeg at vi hadde tatt ledelsen, men jeg turte ikke returnere spørsmålet til ham. Jeg gikk rundt meg selv resten av kampen, nye meldinger fra folk med bare perifer fotballinteresse som lurte på om kampen var slutt, og jeg innså at dette kunne gå. Jeg fikk frysninger bare ved tanken på jubel og glede - og så, så kom meldingene i hopetall fra massevis av Leeds-venner. Fra alle var det først og fremst lettelse, lettelse og atter lettelse! Hva har vi ikke vært gjennom, hva har vi ikke tålt, og hvor heeerlig er det ikke når vi endelig, endelig lykkes! We are Leeds, we are one big family and we are proud of it!  ;) :D ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Joe Jordan

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #16 på: Mai 09, 2010, 10:43:32 »
Det føles like stort som ligatittelen i 92. Muligens fordi det er LEENGE siden 1992, men å slite seg ut av League 1 gjørma etter 3 år er en ufattelig følelse. Etter å ha fulgt laget siden mamma kom hjem med (tilfeldigvis) en Leeds drakt fra Samvirkelaget i 1977 har de siste årene vært et mareritt, med den ene skuffelsen etter den andre. Derfor blir gleden så uendelig stor når vi endelig har medgang.   
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #17 på: Mai 09, 2010, 11:19:41 »
Dagen igår fra før kampen til ca. leggetid;
 :-[ :P :-[ :P Kampstart  :( ::) >:( :'( :'( :'( :o :o :o ??? :D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :D :D ;) God natt!!!
Yeboahs vitne

ØBS

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #18 på: Mai 09, 2010, 18:04:39 »
Oppvarmingsøl hjemme hos Per-Stian...  Kald øl altså...

Brytekamp gjennom Tom Waits løp deltagere for å komme frem til bardisken i Sportsbaren. 

Kampen kjenner vi alle...

Lett feiring med gutta før dinner-party på Helsfyr.  Med drakt selvsagt...

Hjemme rundt kl. 01.30.

Ut igjen på Alex ca. kl. 01.31.

Traff noen gyllene brune og 5-6 gamle dansker der, og måtte hjem og legge meg rundt kl. 03.15.

Våknet til rundt 35 ubesvarte SMS utpå ettermiddagen i dag.  For de som fortsatt venter på svar regner jeg dilemmaet for oppklart...

Tom Waits løpet så imidlertid ut som et møte i Vinderen Hekleklubb sammenlignet med feiringen av Leeds-supporterne i Oslo i går...
LUSCOS-hilsen
ØBS

svenrune

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 52
  • Total likes: 0
  • If they are big, the harder they fall
    • Vis profil
    • www.horkam.com
Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #19 på: Mai 09, 2010, 20:16:52 »
En fantastisk Lørdag med alle følelsene som jeg har hatt gjennom hele sesongen. Forbanna, glad, rørt, trist osv osv osv..

Sorry til deg ukjente på sportsbaren som jeg veltet ølen på da jeg slo i bordet når Gradel fikk rødt kort!

Takk for den lille festen vi hadde på sportsbaren etter kampen folkens:-)

Takk Leeds at dere for en gang skyld ikke sviktet meg i avgjørende øyeblikk!

Takk til samboeren min som har båret meg inn i leiligheten kl 04, da jeg vistnok har greid å sovne i gangen utenfor inngangen til leiligheten vår med et glis rundt munnen:-)

TAKK ALLE SAMMEN!!!!






UPS AND DOWNS!!!!!

Runar

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #20 på: Mai 09, 2010, 20:45:47 »
Våknet på sofaen i fullt draktsett, shorts og leeds strømper
 

jarle

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #21 på: Mai 09, 2010, 22:14:58 »
Satt på en en cafe med macbook' en og så på bet365...

fikk opp str på visningsfeltet med å forstørre hele skjermbilde... så det var OK!
2 store kopper kaffe for å holde varmen.

Tenkte ved utvisningen og videre ved 0-1 at dette gikk som det pleier... rett til h...
Men var veldig rolig... merkelig.

Var faktisk mye mer oppspilt under Man U matchen...

Det som vamet hjertet var å se de lokale Leeds fansen storme banen i lykkerus... da forstod jeg hva denne klubben betyr for gutta der.
De som er på ER uke etter uke og synger MOT.

De var gledes scener det er lenge mellom hver gang du ser på en fotball bane.
Mye innestengt frustrasjon som fikk utløp...

Det å se Howson og Johnson på gullstol fikk meg til å tenke på Pele bildet...

HELT Rått...


GLEDER MEG ENORMT TIL silly season og pre season!!!



Kato

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #22 på: Mai 09, 2010, 22:28:39 »
Våknet på sofaen i fullt draktsett, shorts og leeds strømper

Ubetalelig. Rett og slett fantastisk  ;D
 

Sheridan

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #23 på: Mai 09, 2010, 23:10:24 »
Det var stort  :)

newsome

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #24 på: Mai 09, 2010, 23:33:48 »
Endelig en opptur!

Ufattelig at vi klarte å snu dette!

Stort!

"Gåsehud"!

Gratulerer alle!

Førde

Sv: Hvordan opplevde du dagen i dag?
« Svar #25 på: Mai 09, 2010, 23:37:17 »
Våknet med snus i kjeften og i heile trynet ! med svett leeds drakt på =) hadde ingen stemme igjen :o
For ein herlig avsluttning på sesongen :)
 Marching on together super LEEDS
Marching On Together