Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704495 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #900 på: November 03, 2011, 09:39:31 »
Kommer med samme forslag som for ett år siden, Sead Ramocic. Spiller i serbiske FK Novi Pazar der han sliter benken etter et mislykket opphold i Tyrkia. God nok for Leeds dersom han ikke har spist for mye kebab der..
Og med en slik mann bakest må forsvaret gi 110 prosent om de ikke skal få seg en uvenn for livet! Dessuten vil mannen bli "hatet" av motstanderne sine supportere i løpet av de første ti minuttene...

Benkeslitere skal ikke til Leeds

Nei for all del. La oss høre om noen vil låne ut førstekeepern sin.

-LeifO

Moderatortroll.


Lån med opsjon på kjøp. Og da bør vi se etter en keeper som er bedre enn Lonergan også. Tenk fremover

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #901 på: November 03, 2011, 09:44:39 »
Tippeligaen har ikke den sportslige tyngden lengre, men den har jo forsatt noen gode spillere... Nivået i NPC er ikke allverden. Det skal ikke MYE til å være bedre enn Pugh, Connoly, Rabarbra osv. Sogndal har priset Hovland til 8 millioner.

Hovland selv om han er smart vet at han må gå gradene, da er det kanskje en ide å ikke gå til reservelaget til en "toppklubb" for å så bli lånt ut, men å gå direkte til NPC (Hvor Parr gjør det ganske så bra).

Vurder spilleren og ikke bare nivået på liagen. Austin har det som skal til for å være en hit i NPC. Det finnes flere potensielle "gode" invisteringer i norge. Mye fordi prisnivået er på vei ned. Når Veigar går for en million så sier det seg selv at det er mulig å gjøre gode handler ;)

De fleste klubber i TL har 2-3 spillere som ganske sikkert ville gått rett inn i startelveren vår.

Gylfi blir ofte nevnt som en spiller som var et bomkjøpt. Jeg var 21 år når han kom og jeg forstå da at dette var risiko. Han hadde prestert en sesong i norge, hans ferdiheter passet ikke inn i Leeds sin måte å spille fotball på. Han hadde klare begrensinger i forhold til det å skulle spille for en "toppklubb"....

Desverre så handler det ofte o kvaliteten på speiderne og managerteamet når det handler om å få utbytte av sine invisteringer...

Altfor ofte går Grayson og andre Leeds managere de siste sesongene i butikken for å kjøpe ingredienser til å lage pannekaker, men ender opp med å kjøpe ferdig tomatsuppe....

jeg er enig i mye av det du skriver runar, MEN.
med dagens eierskap vil ikke Leeds United bruke £900 000 på en for de fleste ukejent nordmann.

hva Austin angår så er jeg til dels enig. men skjønner ikke hvorfor ingen andre er linket til han om han skulle være så god?
tar man graysons valg så hentet han brown i sommer. en spiller med PL kamper for 4? lag. visst er han over "prime time" alder men samtidig har han rutinen og alderen som passer for en sittende midbane. det var relativt positive holdninger til signeringen og se hvor han sitter nå. på tribunen.

skulle vi kjøpt èn mann fra tippeligaen ville jeg sagt kara.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #902 på: November 03, 2011, 09:46:09 »
Kommer med samme forslag som for ett år siden, Sead Ramocic. Spiller i serbiske FK Novi Pazar der han sliter benken etter et mislykket opphold i Tyrkia. God nok for Leeds dersom han ikke har spist for mye kebab der..
Og med en slik mann bakest må forsvaret gi 110 prosent om de ikke skal få seg en uvenn for livet! Dessuten vil mannen bli "hatet" av motstanderne sine supportere i løpet av de første ti minuttene...

Benkeslitere skal ikke til Leeds

Nei for all del. La oss høre om noen vil låne ut førstekeepern sin.

-LeifO

Moderatortroll.


Lån med opsjon på kjøp. Og da bør vi se etter en keeper som er bedre enn Lonergan også. Tenk fremover

saklig, hb.
hvem i all verden gidder LÃ…NE bort keeperen sin fordi en klubb kanskje vil kjøpe han når deres egen førstekeeper er tilbake?

høres ut som en avtale kun VIF og stabæk kan bli enige om  ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #903 på: November 03, 2011, 09:48:41 »
Kommer med samme forslag som for ett år siden, Sead Ramocic. Spiller i serbiske FK Novi Pazar der han sliter benken etter et mislykket opphold i Tyrkia. God nok for Leeds dersom han ikke har spist for mye kebab der..
Og med en slik mann bakest må forsvaret gi 110 prosent om de ikke skal få seg en uvenn for livet! Dessuten vil mannen bli "hatet" av motstanderne sine supportere i løpet av de første ti minuttene...

Benkeslitere skal ikke til Leeds

Nei for all del. La oss høre om noen vil låne ut førstekeepern sin.

-LeifO

Moderatortroll.


Lån med opsjon på kjøp. Og da bør vi se etter en keeper som er bedre enn Lonergan også. Tenk fremover

Jada, det er bare å knipse med fingeren, så har vi en ny førstekeeper klar til Leicester-kampen. Det er faktisk NÃ… vi trenger en god erstatter. Etterpå kan vi tenke framover.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #904 på: November 03, 2011, 10:05:35 »
Hele sentrallinja må byttes ut. Vi trenger:

1) En ny keeper, og ikke som cover for Lonergan. Vi trenger en enda bedre.

2) En ny jernmann i midtforsvaret, som rydder opp, går foran med et godt eksempel, og dirigerer folka rundt seg. Ingen av de som spiller der nå er i nærheten av å matche et slikt krav.

3) En ny sentral midtbanemann, en dynamo og innpisker, og selvfølgelig kaptein. Howson må fritas for lederansvar.

4) En ny spiss, en målgarantist a la Beckford. 25 mål pr. sesong er minimumskravet. Kamper uten mål er unntaket, ikke regelen.

"Dyrt", sier dere? Javisst. Vi må selge unna en god del. Men fortvil ikke. De aller fleste av dagens spillere kan unnværes. Bort må Rachubka, O' Dea, Bruce, Bromby, Paynter, Pugh og Brown gå (vet at O'Dea og Pugh bare er på lån). Salgsobjektene i Leeds er Howson og Clayton. Disse kan godt selges for å skaffe penger til bedre spillere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #905 på: November 03, 2011, 10:07:36 »
Hele sentrallinja må byttes ut. Vi trenger:

1) En ny keeper, og ikke som cover for Lonergan. Vi trenger en enda bedre. Uenig

2) En ny jernmann i midtforsvaret, som rydder opp, går foran med et godt eksempel, og dirigerer folka rundt seg. Ingen av de som spiller der nå er i nærheten av å matche et slikt krav.
Enig
3) En ny sentral midtbanemann, en dynamo og innpisker, og selvfølgelig kaptein. Howson må fritas for lederansvar.
Enig
4) En ny spiss, en målgarantist a la Beckford. 25 mål pr. sesong er minimumskravet. Kamper uten mål er unntaket, ikke regelen.
Uenig. Ville heller satset på å få tak i en ny god ving. Gradel skulle aldri blitt solgt!

"Dyrt", sier dere? Javisst. Vi må selge unna en god del. Men fortvil ikke. De aller fleste av dagens spillere kan unnværes. Bort må Rachubka, O' Dea, Bruce, Bromby, Paynter, Pugh og Brown gå (vet at O'Dea og Pugh bare er på lån). Salgsobjektene i Leeds er Howson og Clayton. Disse kan godt selges for å skaffe penger til bedre spillere.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #906 på: November 03, 2011, 10:11:57 »
HVORFOR tror folk på forumet at spillere som gjør èn god sesong i lottoligaen at dette er godt nok for proffspill i england?

Se på lillebror Riise, Vaagan Moen og Iversen. (de jeg kom på i farten som feiler)

Ellers kan nevnes alanzino, pall gunnarson, siljan skjelbred.

nå trekker jeg selvfølgelig frem de negative jeg kommer på i farten, og ikke parr, moa og hauger, men tror dere virkelig ikke leeds har agenter som har peiling på dette?
det ville vært rart dersom ingen i fotball verden visste austin feks, var blitt en verdensklassespiller og bare the peacock web visste om det?


Nå kommer jo du med de spillerne "alle" visste ikke kom til å lykkes i utlandet. Alanzinho har vel gjort det brukbart? Og Iversen? Er det oppholdet hans i Palace du mener? Iversen sist sett på pizza hut.

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #907 på: November 03, 2011, 13:47:33 »
Nå kommer jo du med de spillerne "alle" visste ikke kom til å lykkes i utlandet. Alanzinho har vel gjort det brukbart? Og Iversen? Er det oppholdet hans i Palace du mener? Iversen sist sett på pizza hut.

vel. jeg tok de som spiller i npc som jeg kom på.
kom med eksempler på de som har lykkes i stor grad.
jeg regner ikke med nordiske proffer, og har ikke god nok peiling til å uttale meg om de som er i belgia og holland.
ser du på england, frankrike, spania, italia og tyskland kommer jeg på følgende;

moa
nordtveit?
demidov
braaten?
gamst
hangeland
riise sr.
parr
carew (når han gidder)

ikke spesiellt imonerende fra et land somskal kalle seg topp 15 fifa.  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #908 på: November 03, 2011, 13:51:30 »
ikke spesiellt imonerende fra et land somskal kalle seg topp 15 fifa.  :P

Er vel derfor vi ikke gjør det? ;)
Marching on together!

LeifMorten

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #909 på: November 17, 2011, 15:17:36 »
Og der var han klar for Lillestrøm! Liker ikke Ramovic lengre...

Kommer med samme forslag som for ett år siden, Sead Ramocic. Spiller i serbiske FK Novi Pazar der han sliter benken etter et mislykket opphold i Tyrkia. God nok for Leeds dersom han ikke har spist for mye kebab der..
Og med en slik mann bakest må forsvaret gi 110 prosent om de ikke skal få seg en uvenn for livet! Dessuten vil mannen bli "hatet" av motstanderne sine supportere i løpet av de første ti minuttene...
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #910 på: November 24, 2011, 18:07:55 »
Ser ut som Grayson rydder opp i stallen (igjen).. Det betyr trolig at noen er på vei inn i januar. Noen ønsker?

Selv kunne jeg tenkt meg Celso Borges, men det er ikke den plassen på banen hvor behovet er mest prekært.

Kunne Grayson hentet en typisk vingspiller på venstre, en god høyreback og klinket til med en forsterkning på sentral midtbane så hadde jeg blitt hoppende glad (eller gal)...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #911 på: November 24, 2011, 19:37:51 »
Hvis Alan Smith er skadefri og i brukbar form skulle jeg ønske vi hadde fått han på lån.
Hadde gitt oss et litte "kick"

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #912 på: November 25, 2011, 17:51:26 »
En ny fordømt god midtstopper, takk! En hedersmann og lagspiller a la Radebe. En sjef. En som ikke vil noe annet i hele verden enn å spille for Leeds. Et idol. Ikke en sutrekopp som ønsker seg til "storklubben" West Ham.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Woody

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #913 på: November 25, 2011, 18:02:04 »
Hvis Alan Smith er skadefri og i brukbar form skulle jeg ønske vi hadde fått han på lån.
Hadde gitt oss et litte "kick"

Hadde og drege 5000 fleire tilskuarar pr heimekamp ;)
LIFE IS LEEDS

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #914 på: November 25, 2011, 18:39:08 »
Hvis Alan Smith er skadefri og i brukbar form skulle jeg ønske vi hadde fått han på lån.
Hadde gitt oss et litte "kick"

Hadde og drege 5000 fleire tilskuarar pr heimekamp ;)

tidlig prett,Woody ;) ??  kansje han hadde dratt 500 ekstra
Ollan

mac_gyver

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #915 på: November 25, 2011, 21:54:18 »
Ønskeliste:
1. Edinson Cavani
2. Michel Bastos
3. Hulk
Pride of Yorkshire

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #916 på: November 25, 2011, 22:52:03 »
Ønskeliste:
1. Edinson Cavani
2. Michel Bastos
3. Hulk

ikke umulig det der macgyver.
om 15 - 20 år kanskje........
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Woody

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #917 på: November 26, 2011, 12:46:22 »
Hvis Alan Smith er skadefri og i brukbar form skulle jeg ønske vi hadde fått han på lån.
Hadde gitt oss et litte "kick"

Hadde og drege 5000 fleire tilskuarar pr heimekamp ;)

tidlig prett,Woody ;) ??  kansje han hadde dratt 500 ekstra

Hehe nei eg hadde ikkje tidleg prett Ollan,det er i dag det  ;D Kansje det var å ta liiiitt i,men snittet vårt har ikkje vore sprekt i år,so 3770 hadde han nok drege inn, i hvertfall dei første kampane
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #918 på: November 26, 2011, 13:11:14 »
Grayson ønsker ikke å hente inn stallfyll. Det er greit nok, men vi har ikke noen naturlig høyreback foruten Connolly. Jeg håper at meningen hans er annerledes i januar når det igjen kan handles inn nytt blod.

LUFC Grayson -We don't need squad players
 

Leeds United boss Simon Grayson believes the squad is more than capable with enough competition after a quiet day in the on loan deadline on Thursday.
 
Grayson brought in just goalkeeper Maik Taylor on a short-term deal and Grayson is now unable to add to his squad until the January transfer window.

Speaking in the Yorkshire Evening Post, Grayson said, "We moved on one or two other things yesterday but I still feel we`ve got a squad which is very capable - players coming back from injury and players who are desperate to come into the team.
"The only thing we`d have done was bring in a player who was going to go straight into our first team, not players to make up the numbers. We`ve got enough competition in the squad already."

Grayson sent two players out on loan. Paul Rachubka hopes to rebuild his confidence at League One side Tranmere Rovers. Rachubka has not played since suffering a nightmare in the 5-0 defeat to Blackpool earlier this month, which saw him substituted at half time. The keeper, who only joined Leeds in the summer on a two-year deal, has joined Rovers until January.

Alex Bruce made the short move to West Yorkshire neighbours Huddersfield Town, also until January. Bruce has not played since the 3-0 defeat at Swansea City in February. Grayson revealed that the Bruce move is with a view to a longer deal.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=263632#ixzz1eoRxjVLh
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #919 på: November 26, 2011, 14:11:11 »
SG går langt i å antyde at han trenger ikke mere stallfyll, trenger ikke flere til å fylle opp nr rekka i laget . AS kunne fort blitt en av dem , har ikke høye ønsker om å få ham til klubben heller. Spilleren vil vel heller ikke til Leeds har jeg forstått.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #920 på: November 27, 2011, 17:56:01 »
Vi mangler muligens dette kryddret her da:

7 min. - St Etienne i går kveld- scoring av Max.....
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #921 på: November 29, 2011, 13:01:05 »
Vi mangler muligens dette kryddret her da:

7 min. - St Etienne i går kveld- scoring av Max.....






 >:(
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #922 på: Januar 01, 2012, 11:09:38 »
People

Sitat
Billy Sharp is available in a cut-price January deal, as a £1.85million release clause kicks in today.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #923 på: Januar 01, 2012, 11:15:33 »
Husker du når vi sist betalte 1,85 mill for en spiller?
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #924 på: Januar 01, 2012, 11:19:12 »
Husker du når vi sist betalte 1,85 mill for en spiller?

Det er LENGE siden... Det står ikke "realistisk ønskeliste" i trådtittelen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #925 på: Januar 01, 2012, 11:24:23 »
Tro hvem det var? Må vel tilbake til 2003-4 kanskje.
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #926 på: Januar 01, 2012, 11:26:54 »
Tro hvem det var? Må vel tilbake til 2003-4 kanskje.

Nick Barmby?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #927 på: Januar 01, 2012, 11:35:32 »
Må være Barmby for 2,75 mill fra de røde
 

Leedsulf

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #928 på: Januar 01, 2012, 11:36:44 »
Sharp er jo en særs viktig mann for Doncaster. Det fikk meg til å tenke på en ting - når var det sist vi hentet en spiller som fortsatt var ønsket i sin daværende klubb? Tenker ikke på spillere på utløpte kontrakter, men som vi måtte kjøpe ut.

Ellers er det et par navn jeg håper kommer inn dette vinduet.
Eric Lichaj - vet ikke om han er helt skadefri, men...
St Ledger - transferlista i Leicester
Alan Smith - trener vel kun med juniorene nå
Andros Townsend - lån fra Tottenham

Andersen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #929 på: Januar 01, 2012, 12:51:09 »
Ønsker bare at SG treffer med valg av spillere denne gangen .