Skrevet av Emne: Grayson på transfermarkedet  (Lest 53748 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Re: Grayson på transfermarkedet
« Svar #60 på: Mars 27, 2011, 21:45:30 »
Vi har hentet for mange vinger, og et par av forsvarspillerne har vist seg for.dårlige. Men at McCormack skulle være et bomkjøp fordi Becchio og Somma har hatt en knallsesong kan jeg ikke si meg enig i. Planen har nok vært å spille med to spisser så har man ikke vært dyktig nok til å få henta den midtbanemannen vi har hatt brukbar hele sesongen.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #61 på: Mars 29, 2011, 12:53:28 »
...har vært bra syns jeg.
Er det bare å liste opp spillere som man mener er for dårlige for Leeds, og derav konkludere med at SG har vært/er for dårlig på markedet..eller sammenliknes han med andre managere i tilnærmet samme situasjon, med tilnærmet like resurser..eller?
Hvis ikke syns jeg det blir vanskelig å avgjøre lissom...
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #62 på: Juni 18, 2011, 19:46:54 »
Får håpe denne tråden ikke blir på 10-12 sider for da har Grayson mislykkes på transfermarkedet....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #63 på: Juni 18, 2011, 20:13:01 »
Får håpe denne tråden ikke blir på 10-12 sider for da har Grayson mislykkes på transfermarkedet....
Tidligere erfaringer kan jo tyde på at den blir akkurat det... ;)

kiil


Giske


Gufrias

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #66 på: Juni 18, 2011, 22:51:02 »
Jeg likte spesielt siste avsnitt:

"I am sure Lee Bowyer will have opportunities in the Premier League. But we have the ambition to match teams from the Premier League, if that is an avenue we choose to go down."
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #67 på: Juli 18, 2011, 19:57:35 »
Dommen per dags dato er vel "nokså godt"?

Michael Brown og Paul Rababra inn.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #68 på: Juli 18, 2011, 21:14:24 »
Dommen per dags dato er vel "nokså godt"?

Michael Brown og Paul Rababra inn.

som i karakterer fra ungdoms skolen hver nokså godt var nest dårlig, ja.

men om du mener anderledes er jeg uenig.
*vi selger en god keeper og erstatter med en 3. keeper.
*inn med brown, som KAN være mannen som leverer men kun èn sesong med tanke på alder.
  i tillegg har TO midtbanespillere forlatt en allerede tynn midtbane og kun EN har kommet inn.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #69 på: Juli 18, 2011, 22:27:39 »
Jeg likte spesielt siste avsnitt:

"I am sure Lee Bowyer will have opportunities in the Premier League. But we have the ambition to match teams from the Premier League, if that is an avenue we choose to go down."

Uttalelser av denne typen må dessverre i ettertid sies å være ukloke, og har bidratt til den "globale" misnøyen vi har sett denne sommeren. Både Bates og Grayson burde ha forstått at budsjett og festtaler sjelden passer godt sammen. Med bare to spillere inn medio juli og to pre-season kamper unnagjort, synes jeg han står til NG+ så langt denne sommeren.
Jon R.

Kato

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #70 på: Juli 18, 2011, 22:50:29 »
Sommerens mest brukte uttrykk fra Simon Grayson:

Next week
 

DenHviteYeboah

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #71 på: Juli 19, 2011, 00:02:13 »
I mitt vokalubar har grayson fått et nytt navn: Mr.Boring!

Borge

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #72 på: Juli 19, 2011, 09:02:11 »
Tenker vi gjør opp status i august, men jeg er enig i at det nå blir på tide at vi signerer noen spillere som virkelig styrker laget nå!!
Borge

Ferre

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #73 på: Juli 19, 2011, 18:53:15 »
Hentet fra WACCOE:



 :D
« Siste redigering: Juli 19, 2011, 18:55:59 av Ferre »

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #74 på: Juli 19, 2011, 19:08:06 »
Grayson sine signeringer:

Sitat
2008-09
Richard Naylor - Originally on loan
Mike Grella - Joined originally on trial
Carl Dickinson - loan
Lee Trundle - loan
Sam Sodje - loan
Liam Dickinson - loan
Darryl Flahavan - loan

2009-10
Shane Higgs
Jason Crowe
Patrick Kisnorbo
Mike Doyle - Season long loan
Leigh Bromby
Davide Somma - Joined originally on trial
Max Gradel -Joined originally on loan
Sam Vokes - loan
David Martin - loan
Hogan Ephraim - loan
Tony Capaldi - loan
Shane Lowry - loan
Gary McSheffrey - loan
Neil Collins - Joined originally on loan
Sanchez Watt - loan (joined again for season long loan 2010-11)
Paul Dickov - short-term deal


2010-11
Kasper Schmeichel
Billy Paynter
Federico Bessone
Paul Connolly
Alex Bruce
Lloyd Sam
Adam Clayton - Originally on loan
Ross McCormack
Jason Brown - loan
Amdy Faye -short-term deal
George McCartney - loan
Ramon Nunez - Joined originally on trial
Ben Alnwick loan - never played
Andy O'Brien - Originally on loan
Eric Lichaj - loan
David Gonzalez loan - never played
Barry Bannan - loan
Jake Livermore - loan

2011-12
Paul Rachubka
Michael Brown

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #75 på: Juli 19, 2011, 19:17:02 »
Jeg vil sammenligne Grayson på transfermarkedet med meg selv på damemarkedet i tenårene: store planer-elendige resultater.....

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #76 på: Juli 19, 2011, 19:29:03 »
Jeg vil sammenligne Grayson på transfermarkedet med meg selv på damemarkedet i tenårene: store planer-elendige resultater.....

Et åpent og ærlig innlegg. Skulle vært en "karma-funksjon" på dette forumet, da skulle du fått en sprut karma fra meg..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #77 på: Juli 19, 2011, 19:31:27 »
Jeg vil sammenligne Grayson på transfermarkedet med meg selv på damemarkedet i tenårene: store planer-elendige resultater.....

Et åpent og ærlig innlegg. Skulle vært en "karma-funksjon" på dette forumet, da skulle du fått en sprut karma fra meg..:)



Vræl. man spruter ikke på andre gutter

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #78 på: Juli 19, 2011, 19:32:43 »
Jeg vil sammenligne Grayson på transfermarkedet med meg selv på damemarkedet i tenårene: store planer-elendige resultater.....

Et åpent og ærlig innlegg. Skulle vært en "karma-funksjon" på dette forumet, da skulle du fått en sprut karma fra meg..:)



Vræl. man spruter ikke på andre gutter

Har du noe imot homser?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #79 på: Juli 19, 2011, 19:35:26 »
Jeg vil sammenligne Grayson på transfermarkedet med meg selv på damemarkedet i tenårene: store planer-elendige resultater.....

Et åpent og ærlig innlegg. Skulle vært en "karma-funksjon" på dette forumet, da skulle du fått en sprut karma fra meg..:)



Vræl. man spruter ikke på andre gutter

Har du noe imot homser?

Hvem nevnte noe om homser. Ikke jeg

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #80 på: Juli 30, 2011, 14:51:25 »
Så langt er vi ikke styrket og dette er for dårlig av Bates/Grayson. Får vi ikke en god start på sesongen så må de ta en stor del av skylda... Må innrømme at vi er litt vel defensiv i satsingen. Heller at det kommer inn forsterkninger (som vi må vente på) enn at det kommer masse feilsigneringer...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

hubro

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #81 på: Juli 30, 2011, 15:05:52 »
Ville ikkje Even Hovland fra Sogndal vert en kjempesignering? Ung, billig?, sterk, fantastiske holdninger og leser spillet! Heilt klart en ny Brede Hangeland, som vi ikkje fann råd til når vi hadde sjansen!! Går Even til Crystal P, så gjer dei eit varp!!

RoarG

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #82 på: Juli 30, 2011, 18:36:58 »
Enig. Signer Hovland. Simen Stølen (15) fra Dale IL er også en spennende spiller. Han bør kontaktes for prøvespill når han slutter videregående til neste år.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #83 på: Juli 30, 2011, 20:00:19 »
Det finnes vel en egen tråd for ønskeliste, karer?

h.b

  • Gjest
Tidenes verste transfersommer
« Svar #84 på: Juli 31, 2011, 11:33:02 »
Denne sommeren har vært under enhver kritikk. Har faktisk aldri opplevd en slik sommer hvor det er så lite spillere inn eller ut. Dette viser vel hva slags ambisjoner klubben har. Og man kan ikke skylde på at det ikke er penger tilgjengelig når man bruker penger på å pusse opp noe man ikke selv eier i gåseøyne. Nei. Nå er det 6 dager igjen før sesongen starter. Jeg er alvorlig bekymra over hvor Leeds havner denne sesongen som vi nå er i ferd med å gå inn i.
Unnskyldningen om at Grayson venter på de rette spillerne er svada. Det er bare en unnskyldning på at mun ikke vil frigi midler til nysigninger.


Flyttet denne til eksisterende tråd
« Siste redigering: Juli 31, 2011, 11:59:43 av Mr Kaizer »

dansale

Sv: Tidenes verste transfersommer
« Svar #85 på: Juli 31, 2011, 11:36:57 »
MUN,GNOMEN,MUN,GNOMEN,MUN. Beklager om jeg gjentar meg sjølv......................................................
Forza Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Tidenes verste transfersommer
« Svar #86 på: Juli 31, 2011, 11:41:26 »
MUN,GNOMEN,MUN,GNOMEN,MUN. Beklager om jeg gjentar meg sjølv......................................................

Hvordan skal jeg si det da når jeg vet at dette er tidenes verste sommer.

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #87 på: Juli 31, 2011, 12:20:14 »
Kan vel ikke si noe mot mun til en som forheliger mun med bilde av han som sitt profilbilde

p0ndus

  • Gjest
Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #88 på: Juli 31, 2011, 12:49:03 »
Det som er åpenbart er at han nå har misbrukt muligheten til og få samspilt ett lag med  nye spillerne.(såfremt han har ønsket noen nye spillere da/får skaffet noen ). Det han oppnår ved et par siste evt. panikksigneringer/låneavtaler er at han vraker spillere som har vært med hele preseason, og det skaper ihvertfall ikke positiv stemning i troppen. Et annet moment er at hva er poenget med og bruke spillere i mange kamper preseason for så og vrake de til sesongstart? Er de ikke gode nok, burde han ha forstått det nå.  Blir heller ikke samspill av en slik disponering av laget. Dersom det er slik at han har opprykksambisjoner med dagens tropp, vil jeg gjerne at han sier det, jeg har ihvertfall ikke hørt/lest at han har kommunisert ordet opprykksambisjoner i noe fora.
Min konklusjon er at han  har gjort en for dårlig jobb så langt i sommer(håper selvfølgelig jeg tar feil) og jeg føler på  at vi i verste fall kan havne i nedrykksstriden i år.

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #89 på: Juli 31, 2011, 13:00:46 »
Det som er åpenbart er at han nå har misbrukt muligheten til og få samspilt ett lag med  nye spillerne.(såfremt han har ønsket noen nye spillere da/får skaffet noen ). Det han oppnår ved et par siste evt. panikksigneringer/låneavtaler er at han vraker spillere som har vært med hele preseason, og det skaper ihvertfall ikke positiv stemning i troppen. Et annet moment er at hva er poenget med og bruke spillere i mange kamper preseason for så og vrake de til sesongstart? Er de ikke gode nok, burde han ha forstått det nå.  Blir heller ikke samspill av en slik disponering av laget. Dersom det er slik at han har opprykksambisjoner med dagens tropp, vil jeg gjerne at han sier det, jeg har ihvertfall ikke hørt/lest at han har kommunisert ordet opprykksambisjoner i noe fora.
Min konklusjon er at han  har gjort en for dårlig jobb så langt i sommer(håper selvfølgelig jeg tar feil) og jeg føler på  at vi i verste fall kan havne i nedrykksstriden i år.

Det må da være lov å komme med en kommentar til spillere som han føler ikke gir alt, eller?

Angående nysigneringer så er jeg også litt skuffet, men jeg står fortsatt på at vi ikke er svekket. Får vi et mer stabilt forsvar i år så kan jeg ikke forstå noe annet enn at vi kommer til å sanke flere poeng enn forrige sesong.

Det er heller ingen problemer med et samspilt lag, for det har vi jo. Hadde det kommet 6-7 nye spillere så hadde vi hatt større problemer med å samspille de. Dessuten blir jo sjelden pre-season kamper brukt til samspilling i stor grad, da de kampene blir brukt til matchtrening.

Vi er avhengig av en god start.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.