Til Leeds neste sesong

Started by supergrim, June 10, 2010, 20:23:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

supergrim

Heisann folkens :)

Jeg og fruen har tenkt oss på ferie til høsten, og jeg har faktisk klart å få henne med på å se en Leedskamp, selvom hun er Manchester United fan. På trass av utallige burns etter det forsmedelige tapet dems mot mitt kjære leeds, har jeg på mystisk vis vunnet frem og vi skal dermed på en 5-6 dagerstur til England.

Vi skal først være noen dager i London, og der har jeg tenkt å besøke mitt andre lille hjertebarn i engelsk fotball, Rushden & Diamonds. Om noen har tips her, så bare skrik ut :) Grunnen til at de er hjertebarn nummer to er nok pga at jeg spilte dem opp i PL etter 29 sesonger i CM 01/02 :)

Uansett, tilbake til Leedsturen, har flere spørsmål som sikkert er stilt her før , men la gå:

1. Hvordan komme seg lettest fra London - Leeds ?
2. Hva koster ca en bilett med tog / fly / buss dit?
3. Hva koster det for hotell i la oss si 2 netter, noen gode tips til hoteller. Ikke for mye rølp og bråk er et pluss, ei heller for langt fra stadion.
4. Noen plasser jeg burde dra ellers når man først er i Leeds ?
5. Når legges fixtures listen for neste sesong ut ?

Kanskje jeg kommer tilbake med mer spms etterhvert.

Hobben

Går tog fra London til Leeds, hva prisen er vett jeg ikke.

Hotell i Leeds, søk opp Premier City in Leeds (noe sånt) eit billigt hotell med grei frokost, og ligger kun 600 m fra Elland Road.
Rogaland Whites

Tom S

1. Tog fra Kings Cross til Leeds City Station (2t25m)

2. Pris kan variere, men regn med (minst?) £50 pr.pers. http://ojp.nationalrail.co.uk/en/s/planjourney/query

3. Leeds Marriott er sentralt og har høg standard. £78 pr.natt for dobbeltrom om du er luscos-medlem.
Bewleys er eit bra alternativ, litt nærmere stadion og ca. 10 minutt til sentrum.

4. The Whitelocks, Royal Armouries, Leeds City Museum, The Commercial (Lorimer sin pub), Leeds City Market alt etter kva ein er interessert i. Forøvrig ein super by med glimrende shoppingmuligheter og plenty med gode restauranter.

5. Terminlisten kommer torsdag 17/6-10.

Lykke til med planlegging av tur til Leeds, regner med fruen din er fan av det ekte United etter denne turen  ;)
COME ON LEEDS !!