Skrevet av Emne: SPILLER: Federico Bessone  (Lest 16636 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

grana

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #60 på: Juni 17, 2010, 08:50:21 »
Jeg har aldri sett denne Bessone spille. Ut fra tilbakemeldinger fra Swansea-fansen er han en offensiv back med defensive svakheter. På meg virker han som en typisk sør-amerikansk back. Da blir spørsmålet hvordan Grayson vil kompensere når motstander ruller opp på høyresiden.

For øvrig husker jeg at Ian Harte slet med det samme.

Det Ian Hart slet mest med var kanskje tempoet, og her skrives det om ikke annet at Bessone er rask...

Sydhagen

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #61 på: Juni 17, 2010, 08:51:06 »
Jeg tolker dette kjøpet av en offensiv back som at Grayson vil at Leeds skal være det angripende laget neste sesong. Vi skal styre kampene og komme til innlegg til Becchio og Paynter.

Liker de signeringene som er gjort hittil...og de er i tillegg gratis  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Giske

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #62 på: Juni 17, 2010, 09:34:40 »
Gratis???? Nei fysj å fy!!!!  ::) :P ;D ;)

Masinga

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #63 på: Juni 17, 2010, 09:40:14 »
Alt er bedre enn Lowry i hvert fall.

Kanskje vi skal begynne å spille argentinsk forsvar ala Maradona? Han har vel stort sett bare et par mann bak og pøser resten fremover.
Masinga, medl.nr. 1250

Torpe-do

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #64 på: Juni 17, 2010, 11:26:41 »
Dette er en av signeringene jeg har ventet på. Håper han ikke flopper eller fortsetter å være mye skadet.


Håper Becchio er en kar man ser opp til i Argentina. Det vil i tilfelle kunne tyde på at Bessone prioriterer Leeds fremfor andre interessenter. Hadde han bare hatt innpass i landslaget; da tror jeg han kunne ha fungert som et kraftig trekkplaster for sultne argentinere.

Tviler sterkt at folk flest i Argentina vet hvem han er. Landslaget? Trur du overdriver sterkt kvaliteten og berømtheten til Becchio. Eller er det sarkasme/ironi  ???

Hehe jeg skjønner hva du mener, det var aldri meningen å insuiere at Beccio hadde hatt sjansen til det argentinske landslaget. Det jeg heller ønsket å få frem var at den effekten Becchio har, i mindre grad, i dag, når det kommer til å lokke gode argentinske spillere til Leeds, hadde jo selvsagt vært større dersom han hadde vært en spiller av slikt omfang. Hadde det bare vært så vel :)

Jon R

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #65 på: Januar 17, 2011, 14:02:21 »
Hentet fra Mc Cartney tråden:

author=Jon R link=topic=15185.msg309380#msg309380 date=1295035767]



Er ambivalent jeg. For det første tolker jeg dette som den endelige bekeftelsen på at Bessone er et realt feilkjøp og en flopp som ikke figurerer i Graysons fremtidsplaner.
.........................


Grayson har høye tanker om Bessone og nevner ham til stadighet:

"Ben Parker is likely to return to Grayson's line-up at left-back against Arsenal having made way for McCartney on Saturday.
United landed McCartney from Sunderland for a second time on Friday morning, signing the Northern Ireland international on loan until the end of the season.
Grayson said: "He's a good player and I've got competition between him and Ben now." "



Oppsiktsvekkende uttalelse! Hvis ikke jeg husker helt feil postulerte Grayson i sommer at Bessone var "top target" og sommerens "big signing" etter at vi hentet han. Hva er det egentlig som har skjedd (mellom Grayson og) argentineren?  ??? ??? ???
Jon R.

bwirum

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #66 på: Januar 17, 2011, 14:14:10 »
Vi kan vel knappest si at Grayson har truffet 100% med alle signeringene sine, virker som Bessone er en av de med labrest treff%... så det kan vel kanskje rett og slett være det? Kanskje han egentlig bare ble henta inn for at Becchio skulle få en lekekamerat og trives bedre? ;)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

pale

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #67 på: Januar 17, 2011, 15:01:40 »
Vi kan vel knappest si at Grayson har truffet 100% med alle signeringene sine, virker som Bessone er en av de med labrest treff%... så det kan vel kanskje rett og slett være det? Kanskje han egentlig bare ble henta inn for at Becchio skulle få en lekekamerat og trives bedre? ;)

Merkelig dette med Bessone.
Han ble jo hentet inn som ny venstreback fra Swansea i sommer. Hadde jo gjort sakene sine bra der og hadde erfaring fra denne divisjonen.
Jeg så han live i seriestarten mot Derby og han virket nervøs og utilpass. Det ene målet til Hulse kom vel fra hans side også.
Nå gjorde heller ikke Connolly noe stort inntrykk den kampen, men han har klart å spille seg til fast plass og er nå udiskutabel i 11eren.
Det er vel noe i det som sies, (tror Grayson/Snodin (?) var inne på dette i et intervju), at for noen spillere blir overgangen til Leeds i meste laget. Stor klubb, mye oppmerksomhet på godt og vondt.

Uansett er Bessone totalt i kulda og nok på vei bort. Tipper et utlån i februar, eller kanskje Swansea vil ha han tilbake i bytte mot denne midtbanespilleren som vil til oss...
« Siste redigering: Januar 17, 2011, 15:14:15 av pale »

auren

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #68 på: Januar 31, 2011, 12:14:28 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #69 på: Januar 31, 2011, 12:15:54 »
http://www.leedsunited.com/news/20110131/fede-joins-charlton-in-loan-deal_2247585_2280604

På lån ut sesongen hos Charlton. Goodie!

auren

Hadde litt troa på Fede! Håper han kan bygge litt selvtillit hos Charlton, og komme tilbake å kjempe seg til ein plass igjen på Leeds!
Rogaland Whites

stefan

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #70 på: Januar 31, 2011, 15:02:27 »
Personlig tror jeg ikke Bessone kommer til å spille for Leeds igjen. Han vil ikke bli savnet heller.
Veien inn på laget er vel blitt litt kortere for White nå (regner med at vi har en klausul i tillfelle skader/suspensjon på McCartney og Parker).
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Leedsfan

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #71 på: Februar 14, 2011, 12:54:20 »
Sitat
Fede Bessone put in an average shift in Charlton’s 3-2 win against promotion rivals Peterborough, picking up a booking and being substituted after 63 minutes. There seems to be questions surrounding his match fitness and defensive capabilities amongst some Charlton fans.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #72 på: Mai 16, 2011, 11:35:16 »
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #73 på: Mai 16, 2011, 11:37:29 »
Jon R.

HåvardK

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #74 på: Mai 16, 2011, 17:40:52 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_charlton_keen_on_bessone_1_3378425

Charlton vil ha Bessone permanent. Det er vel like greit for alle parter?

De kan få han, uansett hårsveis.
Tror han mener at Charlton (Jack) vil ha en Bessone-permanent, Jon. Bra han har noe ved seg.

DenHviteYeboah

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #75 på: Mai 16, 2011, 18:57:06 »
Bessone:
Slepen teknikk, skarpt venstrebein, mobil og med fart - nærmest en garantist for skarpe innlegg mot motstanders mål. Dette var vel det vi ønsket . . .
finn 5 feil.. ;D ;D ;D

ollan

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #76 på: Mai 16, 2011, 20:16:49 »
Bessone:
Slepen teknikk, skarpt venstrebein, mobil og med fart - nærmest en garantist for skarpe innlegg mot motstanders mål. Dette var vel det vi ønsket . . .
finn 5 feil.. ;D ;D ;D

ja det er lett å hovere når en har sett fasiten :o
Ollan

DenHviteYeboah

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #77 på: Mai 16, 2011, 21:38:39 »
Bessone:
Slepen teknikk, skarpt venstrebein, mobil og med fart - nærmest en garantist for skarpe innlegg mot motstanders mål. Dette var vel det vi ønsket . . .
finn 5 feil.. ;D ;D ;D

ja det er lett å hovere når en har sett fasiten :o
sant nok ;D ;D

bwirum

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #78 på: Mai 18, 2011, 18:01:16 »
Bessone:
Slepen teknikk, skarpt venstrebein, mobil og med fart - nærmest en garantist for skarpe innlegg mot motstanders mål. Dette var vel det vi ønsket . . .
finn 5 feil.. ;D ;D ;D

ja det er lett å hovere når en har sett fasiten :o
sant nok ;D ;D
Det er også ganske artig å være etterpåklok :D
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #79 på: Mai 18, 2011, 19:44:47 »
Bessone:
Slepen teknikk, skarpt venstrebein, mobil og med fart - nærmest en garantist for skarpe innlegg mot motstanders mål. Dette var vel det vi ønsket . . .
finn 5 feil.. ;D ;D ;D

ja det er lett å hovere når en har sett fasiten :o
sant nok ;D ;D
Det er også ganske artig å være etterpåklok :D

Ja, nå kommer nok ganske snart Siv Jensen og forteller at FrP har vært mot Bessone i ti år. Og at hun er rystet og sjokkert over at vi ikke så dette allerede da.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #80 på: Mai 19, 2011, 08:18:07 »
Bessone:
Slepen teknikk, skarpt venstrebein, mobil og med fart - nærmest en garantist for skarpe innlegg mot motstanders mål. Dette var vel det vi ønsket . . .
finn 5 feil.. ;D ;D ;D

ja det er lett å hovere når en har sett fasiten :o
sant nok ;D ;D
Det er også ganske artig å være etterpåklok :D

Ja, nå kommer nok ganske snart Siv Jensen og forteller at FrP har vært mot Bessone i ti år. Og at hun er rystet og sjokkert over at vi ikke så dette allerede da.
hehe ;D ;D ;D

bwirum

Sv: NY SPILLER: Federico Bessone
« Svar #81 på: Mai 19, 2011, 15:08:35 »
Ja, nå kommer nok ganske snart Siv Jensen og forteller at FrP har vært mot Bessone i ti år. Og at hun er rystet og sjokkert over at vi ikke så dette allerede da.
Det blir jo ikke noe greie på før gamlefar Carl I. kommer ut av krokene og sier det er en skandale at ikke vi, i verdens rikeste land, kan ha en favorittklubb som kan kjøpe skikkelige spillere!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

newsome

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #82 på: Juli 12, 2011, 15:05:03 »
Så skal Grayson styrke forsvaret fra forrige sesong.

Keeperen var problemet da.og ble solgt.
Nå skal en av Graysons mest håpløse kjøp inn  :)

Bra vi har plan og strategi med hva vi driver med.

http://footytweets.com/leeds_united/news/538970

Gufrias

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #83 på: Juli 12, 2011, 15:22:16 »
Så skal Grayson styrke forsvaret fra forrige sesong.

Keeperen var problemet da.og ble solgt.
Nå skal en av Graysons mest håpløse kjøp inn  :)

Bra vi har plan og strategi med hva vi driver med.

http://footytweets.com/leeds_united/news/538970
Vi har jo mange venstrebacker, så det virker jo fornuftig å se om en av dem kan klare brasene. Forrige sesong hjalp det jo ikke en gang å låne fra PL.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #84 på: Juli 12, 2011, 21:13:40 »
hoppas verkligen att någon av bessone, white eller parker kan få en positiv utveckling denna säsong, utlåningar kan ju ge spelaren ett lyft det såg man ju på beckford och johnson
 

Tom S

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #85 på: August 04, 2011, 10:23:25 »
Noen som har oversikt om Bessone har spilt noe i preseason?
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #86 på: September 01, 2011, 01:32:32 »
Sitat
Bessone plays - everyone proclaims he is shit and Grayson is an idiot for continuing to play him.

Bessone gets dropped, and suddenly he is the answer and Grayson is an idiot for not playing.

He can't win.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #87 på: September 01, 2011, 08:56:35 »
Hvor mye fikk vi får han etter hans overgang til Premier League(Swansea)?
We are Leeds and we are proud of it!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #88 på: September 01, 2011, 08:57:43 »
Hvor mye fikk vi får han etter hans overgang til Premier League(Swansea)?
Ingenting:
Sitat
Leeds United defender Fede Bessone has had his contract cancelled by mutual consent to enable him to join Swansea City.

http://www.leedsunited.com/news/20110831/bessone-makes-swansea-return_2247585_2438027

RoarG

Sv: SPILLER: Federico Bessone
« Svar #89 på: September 01, 2011, 09:01:05 »
Han kom gratis og gikk gratis. Dette borger ikke for større konkurranse på vb plassen, men de vi har er selvsagt gode nok ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020