Skrevet av Emne: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010  (Lest 3746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« på: Juni 07, 2010, 13:56:02 »
Noen som vet når det skal være?  ::)
Jon R.

auren

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #1 på: Juni 07, 2010, 14:13:33 »
Noen som vet når det skal være?  ::)

Noen som vet HVOR det skal være? Kanskje Bergen for en gangs skyld?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #2 på: Juni 07, 2010, 14:21:04 »
Mener det sto noe i TNP om hvor og når.....
MOT

Sleivind

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #3 på: Juni 07, 2010, 14:22:21 »
Jeg vet ikke om jeg har sett syner, men ble ikke årsmøtet avholdt nå i helga?  ::)

readysteady

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #4 på: Juni 07, 2010, 15:34:02 »
Fra LUSCOS på Facebook i går kl 14:54: Ã…rsmøtet i LUSCOS er avholdt. Rune Roalsvig (leder), Terje Dahl og Tor Dalen er gjenvalgt i styret!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #5 på: Juni 07, 2010, 15:54:57 »
Fra LUSCOS på Facebook i går kl 14:54: Ã…rsmøtet i LUSCOS er avholdt. Rune Roalsvig (leder), Terje Dahl og Tor Dalen er gjenvalgt i styret!

Flott :)

Robert

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #6 på: Juni 07, 2010, 16:10:38 »
Det har stått på fremsiden av leedsunited.no, og ble annonsert for lenge siden.
Burde kanskje vært annonsert på forumet også?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Svend Anders

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #7 på: Juni 08, 2010, 14:20:39 »
Som Robert skriver er det annonsert i de to siste utgavene av TPN, som hovedsak på leedsunited.no og vi har i tillegg teaset det på facebook-gruppa. Midt i alt dette har ingen husket å lage en tråd her på forumet, men usikker på om det hadde hatt noen vesentlig effekt.

Ingen store saker på Ã…rsmøtet, som altså ble avholdt på søndag i Oslo. 11 fremmøtte. Overskudd på cirka 99.000,- for året som har gått og det vil i tiden fremover bli jobbet med opplegget for Lyn-kampen.

LUSCOS skal i møter med Lyn og få opp kontakten med Leeds (det er litt ferietid der borte nå, pluss dette "fotballtinget" i Malta de har folk på) før vi kan si noe mer, men det blir garantert et opplegg.

SA

Trulsaren

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #8 på: Juni 08, 2010, 22:56:37 »
Blir det en spesiell ting LUSCOS akter å bruke disse 99k på? Er dette kun medlemsinntekter eller er det andre inntektskilder vi har?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Svend Anders

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #9 på: Juni 08, 2010, 23:11:25 »
Blir det en spesiell ting LUSCOS akter å bruke disse 99k på? Er dette kun medlemsinntekter eller er det andre inntektskilder vi har?

Jeg kan bare svare som deltager på Ã…rsmøtet, men det er ikke én spesiell ting som dette overskuddet vil styres til. Men det legger til rette for bl.a. høyt sidetall og god kvalitet på TPN - blant annet.

Nå er det for første gang en "full" fornyelsesrunde i sommer - alle medlemmer skal betale/fornye medlemsskapet samtidig - og når den runden er over vet man hvor mye man har å rutte med gjennom sesongen. Da blir det nok også lette for styret å ta i bruk overskuddet fra sist sesong.

Det blir nok også satt av litt ifb med Lyn-kampen, samt en kampanje mot tidligere medlemmer. Vi bør kunne bryte 4.000 medlemmer-barrieren i løpet av sesongen og med det vel også sette ny rekord. Litt avhengig av det sportslige, selvsagt, men noen hårete mål må man sette seg.

I tillegg til medlemskontingenten er det loddsalg og noe overskudd fra shopen som er inntektskilder. Samt gaver, og eventuelle reklameinntekter fra TPN og web. Man vet jo aldri når slikt tikker inn i stort eller smått.

SA

Jon R

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #10 på: Juni 09, 2010, 13:45:40 »
Som Robert skriver er det annonsert i de to siste utgavene av TPN, som hovedsak på leedsunited.no og vi har i tillegg teaset det på facebook-gruppa. Midt i alt dette har ingen husket å lage en tråd her på forumet, men usikker på om det hadde hatt noen vesentlig effekt.

Ingen store saker på Ã…rsmøtet, som altså ble avholdt på søndag i Oslo. 11 fremmøtte.

Kun 11 fremmøte indikerer vel at dette burde/ kunne vært annonsert bedre. Fikk ikke med meg at det lå en innkalling til årsmøtet i påskeutgaven av TPN, og det siste nummeret (som kom rett før helgen) rakk jeg ikke lese før årsmøtet ble avholdt. Ettersom direktelinken fra leedsunited.no til forumet lenge ikke fungerte, navigerer jeg ( og sikkert mange andre)  utenom forsiden og rett inn på forumet. Her har vårt ellers utmerkede styre et forbedringspotensiale!  :)
Jon R.

Svend Anders

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #11 på: Juni 09, 2010, 15:52:42 »
Som Robert skriver er det annonsert i de to siste utgavene av TPN, som hovedsak på leedsunited.no og vi har i tillegg teaset det på facebook-gruppa. Midt i alt dette har ingen husket å lage en tråd her på forumet, men usikker på om det hadde hatt noen vesentlig effekt.

Ingen store saker på Ã…rsmøtet, som altså ble avholdt på søndag i Oslo. 11 fremmøtte.

Kun 11 fremmøte indikerer vel at dette burde/ kunne vært annonsert bedre. Fikk ikke med meg at det lå en innkalling til årsmøtet i påskeutgaven av TPN, og det siste nummeret (som kom rett før helgen) rakk jeg ikke lese før årsmøtet ble avholdt. Ettersom direktelinken fra leedsunited.no til forumet lenge ikke fungerte, navigerer jeg ( og sikkert mange andre)  utenom forsiden og rett inn på forumet. Her har vårt ellers utmerkede styre et forbedringspotensiale!  :)

Klart det er et forbedringspotensiale - men dessverre må det nok gjøres noe med selve "opplegget" om det skal trekke stort flere besøkende. Tror ikke en tråd her på forumet ville trukket veldig mange flere.

Styret prøvde i år å få over Lorimer & Harvey slik at vi kunne kombinere årsmøtet med Leeds on the Road, men pga AGM'et i Malta og ferieavvikling gikk det ikke i hop denne gangen.

SA

Jon R

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #12 på: Juni 09, 2010, 16:09:10 »

men dessverre må det nok gjøres noe med selve "opplegget" om det skal trekke stort flere besøkende. Tror ikke en tråd her på forumet ville trukket veldig mange flere.


Enig i det, men man kan jo begynne med å bruke de informasjonskanalene man har, og bruke forumet til å skape litt engasjement og kanskje debatt rundt aktuelle saker til årsmøtet. 11 oppmøtte utfra en medlemmsmasse på over 3000 betyr vel styret + TPN redaktøren + et par tilfeldig forbipasserende. Et slikt begredelig oppmøte burde jo kvalifisert til en "eventuelt" sak i seg sjøl.
Jon R.

Geir Magne

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #13 på: Juni 09, 2010, 22:21:09 »
Jeg har vært på noen LUSCOS-årsmøter opp gjennom årene, og antallet frammøtte har stort sett ligget på 15-20. Noen flere, hvis det har vært kontroversielle saker, som f.eks. Members Club medlemskap. Denne gangen var det ingen saker som påkalte stort engasjement fra medlemmene, og dermed var nok også frammøtet dårlig. Jeg hadde gleden av å bli valgt til ordstyrer på dette årsmøtet, og kommenterte at frammøtet betyr vel at det hersker fred og fordragelighet i organisasjonen, og det skal vi være glade for. Medlemmene er fornøyde!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Lucas the Kop Cat

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #14 på: Juni 12, 2010, 20:15:52 »
Som Robert skriver er det annonsert i de to siste utgavene av TPN, som hovedsak på leedsunited.no og vi har i tillegg teaset det på facebook-gruppa. Midt i alt dette har ingen husket å lage en tråd her på forumet, men usikker på om det hadde hatt noen vesentlig effekt.

Ingen store saker på Ã…rsmøtet, som altså ble avholdt på søndag i Oslo. 11 fremmøtte.

Kun 11 fremmøte indikerer vel at dette burde/ kunne vært annonsert bedre. Fikk ikke med meg at det lå en innkalling til årsmøtet i påskeutgaven av TPN, og det siste nummeret (som kom rett før helgen) rakk jeg ikke lese før årsmøtet ble avholdt. Ettersom direktelinken fra leedsunited.no til forumet lenge ikke fungerte, navigerer jeg ( og sikkert mange andre)  utenom forsiden og rett inn på forumet. Her har vårt ellers utmerkede styre et forbedringspotensiale!  :)

Flertallet av medlemmene er vel ikke akkurat bosatt slik at det er lett å delta på årsmøtet. Noen mulighet i fremtiden for at det skal bli mulig å delta "på nettet"?

ollan

Sv: Ã…rsmøtet LUSCOS 2010
« Svar #15 på: Juni 13, 2010, 16:44:50 »

men dessverre må det nok gjøres noe med selve "opplegget" om det skal trekke stort flere besøkende. Tror ikke en tråd her på forumet ville trukket veldig mange flere.


Enig i det, men man kan jo begynne med å bruke de informasjonskanalene man har, og bruke forumet til å skape litt engasjement og kanskje debatt rundt aktuelle saker til årsmøtet. 11 oppmøtte utfra en medlemmsmasse på over 3000 betyr vel styret + TPN redaktøren + et par tilfeldig forbipasserende. Et slikt begredelig oppmøte burde jo kvalifisert til en "eventuelt" sak i seg sjøl.

Men hvor mange av deltakerne her på forumet er medlem av LUSCOS?? Lite inntresant å diskutere medlemsaker med ikkemedlemmer .
Burde vi hatt ett LUSCOS medlemsforum i tillegg?
Denne saken dukker jo opp med jevne mellomrom og uansett hvor årsmøtene har blitt arrangert så er det stort sett den vanlige kjernen som dukker opp, med noen lokale innslag fra stedet hvor det blir arrangert... De aller fleste medlemmer av LUSCOS er glade passive medlemmer som betaler medlemsavgift for å få TPN hjem 5 ganger i året og la andre gjøre jobben for supporterklubben og drifting av denne siden.
MOT
Ollan