Skrevet av Emne: Sheffield U - Leeds United i mars, billetter  (Lest 2693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Sverre

Sheffield U - Leeds United i mars, billetter
« på: Februar 12, 2011, 22:01:39 »
Denne kampen er som kjent utsolgt. Kan noen gi meg et tips på hvordan i alle
dager man  skal klare å få billett til kampen ?

Man kan kontakte Sheffield kanskje ? Noen som har peiling på beste måte å klare å skaffe
billett på. Liker ikke svartebørs, så  det  er utelukket.
Og Sheffield har ingen norsk upporterklubb heller ?? Jeg klarer ikke å finne noen på nettet .
« Siste redigering: Februar 12, 2011, 22:05:11 av Leif Sverre »
 

McVallister

Sv: Sheffield U - Leeds United i mars, billetter
« Svar #1 på: Februar 12, 2011, 22:29:17 »
Utsolgt?? Billettene er ikke lagt ut ennå. Tenkte å dra på kampen selv. Har vært på samme kamp for noen år siden. No problem.
Bramall L tar 32700 tilskuere. Deres største tilskuerantall  denne sesongen er 22000. Vet at dette er et localderby men.
For å være på den sikre siden kan du jo logge deg inn på SU-siden.
Siste utvei er å skrive/ringe til klubben og fortelle at du er lidenskapelig SU-fan og at det er første gang du er på Bramall.
Nei, dette ordner seg.
MOT

Leif Sverre

Sv: Sheffield U - Leeds United i mars, billetter
« Svar #2 på: Februar 12, 2011, 23:41:36 »
Jeg henviser bare til den offisielle Leeds siden og der står det at det er utsolgt.Men takk likevel.
 

ollan

Sv: Sheffield U - Leeds United i mars, billetter
« Svar #3 på: Februar 13, 2011, 11:56:51 »
Jeg henviser bare til den offisielle Leeds siden og der står det at det er utsolgt.Men takk likevel.
det er Leeds sine billetter på borteseksjonen som er utsolgt, aldri i livet om det blir utsolgt på resten av Bramal Lane...selv ikke de 5 siste oppgjørene mot onsdagslaget har vært det, er forøvrig en fin intim stadion med mange gode puber i nærheten. Så SU-Bradford for 10-11 år siden....
Ollan

Leif Sverre

Sv: Sheffield U - Leeds United i mars, billetter
« Svar #4 på: Februar 13, 2011, 18:56:19 »
Jeg henviser bare til den offisielle Leeds siden og der står det at det er utsolgt.Men takk likevel.
det er Leeds sine billetter på borteseksjonen som er utsolgt, aldri i livet om det blir utsolgt på resten av Bramal Lane...selv ikke de 5 siste oppgjørene mot onsdagslaget har vært det, er forøvrig en fin intim stadion med mange gode puber i nærheten. Så SU-Bradford for 10-11 år siden....

Jeg takker for svaret og nå ble sikkert min Leeds kompis her i byen glad..
 

Leif Sverre

Sv: Sheffield U - Leeds United i mars, billetter
« Svar #5 på: Februar 19, 2011, 17:08:04 »
Siste nytt i denne salen er at Sheffield U ikke vil selge billetter til min kompis.Han fikk mail om det.Han nevnte ingenting om at han er Leeds supporter.Men at kampen var en høyrisiko kamp osv.osv.

Har noen et tips om hvordan jeg skal kunne hjelpe Jan med billett til denne kampen ?

Jeg er member i LEEDS , men det er vel for sent for meg å prøve, eller  hur ?
Tips mottas med takk !
 

JanH

Sv: Sheffield U - Leeds United i mars, billetter
« Svar #6 på: Februar 19, 2011, 18:26:07 »
Har noen et tips om hvordan jeg skal kunne hjelpe Jan med billett til denne kampen ?

Nettsiden til Sheff.U. forteller at de som ønsker å kjøpe billetter til kampen mot Leeds må ha en "purchasing history". Det vil si at man må ha kjøpt billetter før til Sheff.U kamper.

Du/dere kan jo forsøke å kjøpe billetter til en av kampene som avvikles før Leeds-kampen. Da bør jo den saken være i orden.

Se forøvrig info på nettsiden til Blades: http://www.sufc.co.uk/page/HomeMatches/0,,10418~1085973,00.html
 

McVallister

Sv: Sheffield U - Leeds United i mars, billetter
« Svar #7 på: Februar 22, 2011, 19:36:09 »
Er det godeste Solbakk som skal på tur????

Leif Sverre

Sv: Sheffield U - Leeds United i mars, billetter
« Svar #8 på: Februar 25, 2011, 18:18:23 »
Er det godeste Solbakk som skal på tur????

Det er det ja Han og hans sønn skal over i mars.Men han sliter med å skaffe seg billetter.Han har fått mail fra Sheffield U  og de vil ikke  selge han  billett. Jeg vet ikke hva han har skrevet i sin mail til SU, men han har problemer forstår jeg ja.
Jeg har fått ordre om å hjelpe han, men jeg tror jammen ikke jeg klarer dette alene nei. ;D

Ettersom du skal over, så befaler jeg  deg å hjelpe til i denne saken slik at sr. og jr. kommer på denne kampen ;D
« Siste redigering: Februar 25, 2011, 18:22:34 av Leif Sverre »