Skrevet av Emne: VM lagenes drakter  (Lest 1243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
VM lagenes drakter
« på: Juni 24, 2010, 13:59:13 »
Registerer en ny mote når det gjelder fotballdraktene i VM! Veldig kroppsnære treøyer og mange fargekombinasjoner. Enkelte lag vil gjerne ligne Leeds United og stiller i helhvitt- f. eks. Ghana. Noen fargekobinasjoner skriker i øynene- fe. eks. Elfenbenskystens nr. 2 drakt- grønn og oransje!!!
Hva mener folket om årets nye drakter? Stygge farger? Fine farger?
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: VM lagenes drakter
« Svar #1 på: Juni 24, 2010, 16:56:56 »
Aiaiai! Hva ville Pondus sagt til den tråden her, da?  ;D
- Leif Olav

Lord-Meta

Sv: VM lagenes drakter
« Svar #2 på: Juni 24, 2010, 18:37:41 »
Kjøpte meg englands drakt, og syns den er et mesterverk. Hel hvit uten idotiske sponsor navn, har også et litt annet stoff noe jeg syns var herlig. En av de fineste draktene jeg noen gang har sett

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: VM lagenes drakter
« Svar #3 på: Juni 25, 2010, 12:09:40 »
Kjøpte meg englands drakt, og syns den er et mesterverk. Hel hvit uten idotiske sponsor navn, har også et litt annet stoff noe jeg syns var herlig. En av de fineste draktene jeg noen gang har sett


Enig i at "reine" drakter uten fixfaxerier ser best ut. Danmarks VM drakt dette mesterskapet ser forferdelig ut i likhet med prestasjonene forøvrig!!
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: VM lagenes drakter
« Svar #4 på: Juni 25, 2010, 12:50:31 »
Mulig jeg ikke ser det andre ser, men alle lagene i VM-sluttspillet har vel "rene" drakter uten reklame?
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: VM lagenes drakter
« Svar #5 på: Juni 29, 2010, 12:57:28 »
Mulig jeg ikke ser det andre ser, men alle lagene i VM-sluttspillet har vel "rene" drakter uten reklame?


Ja, riktig, sånn sett "rene" men jeg mener også for mye striper og fargeblanding ikke gjrø seg særlig bra!!! Derfor er for eksempel årets Leeds drakt fin. For mye fargesblanding er ikke fint!
Yeboahs vitne