Skrevet av Emne: Spiller: Neill Collins  (Lest 21602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rasmussen7

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #60 på: September 26, 2010, 16:27:31 »
Tror ikke det blir bare å spasere rett inn på laget for Kisnorbo lenger...
Fortsetter Collins og Bruce på denne måten så blir Naylor fast reserve laget,
og ikke å finne på benken lenger for der sitter Kisnorbo :)

Jon R

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #61 på: September 26, 2010, 18:10:24 »
Collins er en klassisk championship stopper, og for tiden en riktig god en. La oss glede oss over det så lenge det varer.  ;)
Jon R.

Kato

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #62 på: September 26, 2010, 18:54:16 »
Vår beste stopper heter Pat Kisnorbo.

Må vi ikke bli blendet av endel resultater der prestasjonene nødvendigvis ikke står i stil med resultatene hele veien. Dessverre kommer det tider hvor poengfangsten blir langt labrere enn nå.
 

AndyMathie

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #63 på: September 27, 2010, 12:06:33 »
Jeg bør tydeligvis slakte flere spillere. Alle jeg har slaktet har jo slått til: Sam, Collins og Connoly(vet at denne er litt på kanten, men han har noen veldig gode kamper også som tyder på at han har noe i stallen å gjøre). Uansett så er det godt å ta feil den veien i stede for å få rett i sine dommedags profetier angående nysigninger 8)
We are Leeds and we are proud of it!

bwirum

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #64 på: September 27, 2010, 13:55:31 »
Uansett så er det godt å ta feil den veien i stede for å få rett i sine dommedags profetier angående nysigninger 8)
Helt enig. Måtte alle som kommer med slike profetier ta feil i all fremtid ;-)


Nå, i alle fall når det gjelder signeringer i Leeds United
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #65 på: September 28, 2010, 23:03:09 »
Vår beste stopper heter Pat Kisnorbo.

Må vi ikke bli blendet av endel resultater der prestasjonene nødvendigvis ikke står i stil med resultatene hele veien. Dessverre kommer det tider hvor poengfangsten blir langt labrere enn nå.

Hva? Kan vi komme til å slippe inn fler enn to mål i en hjemmekamp denne sesongen?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #66 på: Desember 22, 2010, 15:34:00 »
Leeds United: This team won't lose focus! - Collins

Neill Collins admits he and his Leeds United team-mates aren't getting giddy over their lofty Championship position – and are leaving scrutiny of the league table to excited supporters.

United hoisted themselves to the dizzy heights of second spot following a potentially seminal 2-0 victory over leaders Queens Park Rangers on Saturday, moving to within three points of the Londoners in the process.....


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-This-team-won39t.6668475.jp
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #67 på: Januar 03, 2011, 23:42:27 »
Tråden skal hete SPILLER: Neil Collins


The Neil Collins Issue.

Having reflected on the Middlesbrough game (in advance of the Dielhenn Debrief) once again I seem to be attracted to sheer walking idiocy that is Neil Collins. Yesterday he was pivotal to a game where we were under-par. He concedes the corner they score from (although at least he got his challenge in), he is the player behind Wheater as he gets the header in, he is the player always launching it long when we know we need it to feet and he is the guy who ficks on the hallelujah ball that 2 touches later finds its way to Becchio for his sublime finish.

Now extrapolating from one game is never a perfect sample but from my perspective he has had 30 games for us since March 2010 and has been poor IMAO in most of them. We payed an estimated £500k for him, big money for us these days and he never convinces he is better than L1. Then their are the stats, 20 league games this season he has played in we have conceded 36 goals, 1.8 a game average, in the 5 league games he hasn’t we have let in 5, average 1.0. Coincidence or cause and effect, the latter IMAO (yes in order for the sample to satisfy the science community Collins would have to miss the next 15 games, I think I can live with that).

A bit like George Graham and Mark Jackson, where the manager seemed to refuse to drop one of the worst players we ever had until he had at least one decent game, Grayson seems to have a fixation with Collins. Bruce was clearly fit else he wouldn’t be on the bench, Bromby was excellent against QPR and yet is back in the cold! We have Naylor also back to fitness, when will our strength in that department in terms of numbers (add Michalik and Lees) be reflected in a pair that worked (O’Brien/Bruce seemed to be doing the job for most of us)?

Its clearly not fair to focus one just one player as an issue but in this case the urgency is clear. There is no point scoring the most goals in the division if we concede so many with it. Yes I would love to see Collins have a brilliant last 21 league games, as I would any existing Leeds player, but on the evidence before us the case for having a different, and better, central defender than him in the team is overwhelming IMAO.

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/leeds-united-and-the-seasons-biggest-liability
« Siste redigering: Januar 04, 2011, 09:43:20 av Asbjørn »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #68 på: Januar 04, 2011, 09:16:07 »
Hør, hør. Hvor er du, Jon R?  ;)
 

jarle

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #69 på: Januar 04, 2011, 09:23:54 »
Tråden skal hete SPILLER: Neil Collins


The Neil Collins Issue.

Having reflected on the Middlesbrough game (in advance of the Dielhenn Debrief) once again I seem to be attracted to sheer walking idiocy that is Neil Collins. Yesterday he was pivotal to a game where we were under-par. He concedes the corner they score from (although at least he got his challenge in), he is the player behind Wheater as he gets the header in, he is the player always launching it long when we know we need it to feet and he is the guy who ficks on the hallelujah ball that 2 touches later finds its way to Becchio for his sublime finish.

Now extrapolating from one game is never a perfect sample but from my perspective he has had 30 games for us since March 2010 and has been poor IMAO in most of them. We payed an estimated £500k for him, big money for us these days and he never convinces he is better than L1. Then their are the stats, 20 league games this season he has played in we have conceded 36 goals, 1.8 a game average, in the 5 league games he hasn’t we have let in 5, average 1.0. Coincidence or cause and effect, the latter IMAO (yes in order for the sample to satisfy the science community Collins would have to miss the next 15 games, I think I can live with that).

A bit like George Graham and Mark Jackson, where the manager seemed to refuse to drop one of the worst players we ever had until he had at least one decent game, Grayson seems to have a fixation with Collins. Bruce was clearly fit else he wouldn’t be on the bench, Bromby was excellent against QPR and yet is back in the cold! We have Naylor also back to fitness, when will our strength in that department in terms of numbers (add Michalik and Lees) be reflected in a pair that worked (O’Brien/Bruce seemed to be doing the job for most of us)?

Its clearly not fair to focus one just one player as an issue but in this case the urgency is clear. There is no point scoring the most goals in the division if we concede so many with it. Yes I would love to see Collins have a brilliant last 21 league games, as I would any existing Leeds player, but on the evidence before us the case for having a different, and better, central defender than him in the team is overwhelming IMAO.

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/leeds-united-and-the-seasons-biggest-liability


So true...

Grayson våkn opp!!!

Null fotballhode, null teknikk!

Bruce er milevis bedre - end of story!
« Siste redigering: Januar 04, 2011, 09:42:57 av Asbjørn »

auren

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #70 på: Januar 04, 2011, 10:36:25 »
Jeg synes Collins gjorde sine saker bra mot Boro. Han er jo blitt Messi med ballen i forhold til tidligere. Tør å dra av en mann og har stort sett sluttet å smelle ballen opp på rekke Z. Bruce har hatt sine brølere denne sesongen han også og er langt fra milevis bedre. De er nok relativt jevngode, selv om jeg føler meg tryggest med Bruce.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #71 på: Januar 04, 2011, 13:17:43 »
Hør, hør. Hvor er du, Jon R?  ;)

He-he! Av en eller annen merkelig grunn har du fått det for deg at jeg er Neil Collins fan, Kato. Det er jeg altså ikke, like lite som jeg er Ken Bates hater, men i motsetning til deg er jeg ikke av den oppfatning at Neil Collins er roten til alt ondt.   ;)
Jon R.

Kato

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #72 på: Januar 04, 2011, 13:22:32 »
Du har vært snar å springe han i forsvar, Jon R.  ;)

I min verden var det £500 000 bortkastet i sommer, da vi allerede hadde hans "lookalike" i Michalik.

I tillegg begrenser han vår offensive spillestil så voldsomt. Så roten til alt vondt? Neppe, men vi er bedre med han på benk.
 

jarle

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #73 på: Januar 04, 2011, 13:25:23 »
Du har vært snar å springe han i forsvar, Jon R.  ;)

I min verden var det £500 000 bortkastet i sommer, da vi allerede hadde hans "lookalike" i Michalik.

I tillegg begrenser han vår offensive spillestil så voldsomt. Så roten til alt vondt? Neppe, men vi er bedre med han på benk.


Så nesten 1 mill bortkasta på Bromby og Collins... hmmm bra jobba! - vi som ikke har cash til noen ting

Jon R

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #74 på: Januar 04, 2011, 16:12:03 »

Innlegg av Kato link=topic=14809.msg305618#msg305618 date=1294143752]

Du har vært snar å springe han i forsvar, Jon R.  ;)
Kan ikke se at jeg har forsvart Collins så mye. Tvertimot har jeg fått grisekjeft av en hysterisk nordlending fordi jeg gav Collins litt pepper i en kamptråd.  ::)

Det stemmer riktignok at jeg har rost han for noen gode kamper i vår første gode periode denne sesongen, men la da også til at vi får glede oss så lenge det varer.  ;)

I min verden var det £500 000 bortkastet i sommer, da vi allerede hadde hans "lookalike" i Michalik.

Her er jeg helt enig med deg og jeg skrev da vitterlig noe lignende da vi brukte penger på han i sommer ::)

Det stemmer dog at jeg var svært skeptisk da vi hentet inn O Brien på en måneds lån og påpekte den gangen at vi først og fremst må få gjort noe grunnleggende med selve taktikken og organiseringen for å tette forsvaret. Jeg predikerte videre at vi nok vil oppleve å få baklengsbøtta full med O Brien i laget også, og så langt har jeg vel mine ord i behold?  :-\

Det hører vel også med til historien at Collins har vært på banen ved 4 av 5 clean-sheets denne sesongen.

I tillegg begrenser han vår offensive spillestil så voldsomt.
Jeg leste på Waccoe at Collins visstnok startet angrepet på to av tre mål mot P`mouth, og han vant da vitterlig en viktig duell i forkant av målet vårt på lørdag. Kanskje det ikke er så galt allikevel?   :)
[/quote]
Jon R.

lojosang

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #75 på: Januar 04, 2011, 19:46:37 »
Du har vært snar å springe han i forsvar, Jon R.  ;)

I min verden var det £500 000 bortkastet i sommer, da vi allerede hadde hans "lookalike" i Michalik.

I tillegg begrenser han vår offensive spillestil så voldsomt. Så roten til alt vondt? Neppe, men vi er bedre med han på benk.

Det er jo velkjent at det er penger som er roten til alt vondt, og vi er jo blakk etter å ha betalt overgangssummer for Collins og Bromby, så da er vel alt såre vel?  ;D
- Leif Olav

Kato

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #76 på: Januar 04, 2011, 22:45:07 »
Ja snittet på 1,8 i hatten med han på banen, går vel ikke nedover......
 

Jon R

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #77 på: Januar 04, 2011, 23:00:49 »
Ja snittet på 1,8 i hatten med han på banen, går vel ikke nedover......

Øker i takt med snittet til O Brien.  :-[
Jon R.

Kato

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #78 på: Januar 05, 2011, 10:27:15 »
Er jo meningsløst at vi skal fortsette med O`Brien og Collins sammen. Funket jo kjempefint med Bruce/O`Brien frem til skadesituasjonen endret på den konstellasjonen for EN MÃ…NED siden.

Hvorfor i all verden ikke gå tilbake til det som fungerte, spesielt når det er rast inn med mål siste måneden? Hvor er logikken?
 

Oggy

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #79 på: Januar 05, 2011, 16:54:27 »
Håper vår manager prøver et nytt stopperpar mot Arsenal.
Inn med enten Bruce eller Bromby  :)
Oggy

Glenn K

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #80 på: Januar 05, 2011, 16:59:07 »
Håper vår manager prøver et nytt stopperpar mot Arsenal.
Inn med enten Bruce eller Bromby  :)

Er ganske sikker på at Bruce starter

Gufrias

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #81 på: Januar 05, 2011, 18:19:52 »
Ja, det er vel på tide å innse at Collins bør være back up. (Burde vel egentlig ikke vært innkjøpt i det hele tatt. Sorry Neill.)
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #82 på: Januar 05, 2011, 20:55:12 »
Bromby og Collins bør starte mot Arsenal! De har 0 baklengs sammen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #83 på: Januar 31, 2011, 18:24:52 »
@SkySportsRiach:
Skysports.com understands Leeds defender Neill Collins is set for a permanent switch to Sheffield United.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #84 på: Januar 31, 2011, 18:47:11 »
merkelig... det tok bare litt lenger tid for LArry å se at han var enn stokk en de flest av oss..

Først satses på ...så ut døra,,, hmmmm


kongsmo

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #85 på: Januar 31, 2011, 18:49:48 »
vi må ikke ta gledene på forskudd, er jo ikke offesield enda, men måtte det bare være sant  ;D
"SNIFFER"

fjellhaugen

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #86 på: Januar 31, 2011, 18:58:22 »
merkelig... det tok bare litt lenger tid for LArry å se at han var enn stokk en de flest av oss..

Først satses på ...så ut døra,,, hmmmm



tja.. jeg synes ikke det er så dumt jarle.
de fleste er vel enige at han ikke var mannen vi trengte, men det er vel gjerne greit at han har fått "vist" hvor dårlig han er?  ;)

samtidig har plenty folk på forumet klagd på at ikke bomkjøpene til larry forsvinner. vel, i rest my case.
crowe og collins på to dager
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Frode

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #87 på: Januar 31, 2011, 18:58:44 »
merkelig... det tok bare litt lenger tid for LArry å se at han var enn stokk en de flest av oss..

Først satses på ...så ut døra,,, hmmmm


Mer enn merkelig. Han hadde en hel vårsesong på å ta i øyesyn kvalitetene (eller snarere: manglene på kvalitet)
 

auren

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #88 på: Januar 31, 2011, 18:58:52 »
merkelig... det tok bare litt lenger tid for LArry å se at han var enn stokk en de flest av oss..

Først satses på ...så ut døra,,, hmmmm



Hvis dette stemmer så er det elendig management av SG, ingen tvil om det. Han har sett hans styrker og begrensninger i kamper og på trening hele vårsesongen i fjor, og visste AKKURAT hva han fikk da han signerte ham permanent.

Men foreløpig kun et rykte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #89 på: Januar 31, 2011, 19:02:58 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11683_6714739,00.html

Dette er faktisk årets beste sitat:

"Sheffield United are looking to rebuild under Micky Adams and have conceded 43 goals in 27 league games this season."  ;D


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.