Skrevet av Emne: Brann - Leeds  (Lest 91294 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kilgallon

Sv: Brann - Leeds
« Svar #480 på: Juli 29, 2010, 22:38:12 »
Er enig i at David Nielsen kan være et ordentlig svin på en fotballbane, men jeg synes det klinger litt hult når de samme menneskene som raser over hans tackling mot Snoddy hyller Naylors albue i tryne på selvsamme Nielsen. Hvis den albuen blir planta der med vilje så er det direkte usympatisk!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #481 på: Juli 29, 2010, 23:26:23 »
Er enig i at David Nielsen kan være et ordentlig svin på en fotballbane, men jeg synes det klinger litt hult når de samme menneskene som raser over hans tackling mot Snoddy hyller Naylors albue i tryne på selvsamme Nielsen. Hvis den albuen blir planta der med vilje så er det direkte usympatisk!
men heilt pao sin plass!!!!
Nayls <3

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

R - R

Sv: Brann - Leeds
« Svar #482 på: Juli 30, 2010, 00:23:41 »
Kva som kom fram på LOTR-eventen? Har ikkje fått med meg at det har blitt skrive noko om kva som blei snakka om der. Blei det forresten tatt opp det med international membership og eventen?
- Rune

kristoffera

Sv: Brann - Leeds
« Svar #483 på: Juli 30, 2010, 20:03:26 »
En fantastisk opplevelse å ha leeds gutta i byen, fått med to treninger, ett uforglemmelig on the road show hvor fikk snakket lenge med Simon og de andre trenerne. Utrolig morsomt å møte alle spillerne på Feliz etter kampen, slår meg som en fantastisk gjeng. Det var bare slå av en prat med de, ikke noe problem:) :) :)

TK20

Brann - Leeds
« Svar #484 på: Juli 31, 2010, 00:40:16 »
En fantastisk opplevelse å ha leeds gutta i byen, fått med to treninger, ett uforglemmelig on the road show hvor fikk snakket lenge med Simon og de andre trenerne. Utrolig morsomt å møte alle spillerne på Feliz etter kampen, slår meg som en fantastisk gjeng. Det var bare slå av en prat med de, ikke noe problem:) :) :)

Hørtes fett ut! Skulle ønske jeg var der:)

Here we go again

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #485 på: Juli 31, 2010, 00:55:46 »
En fantastisk opplevelse å ha leeds gutta i byen, fått med to treninger, ett uforglemmelig on the road show hvor fikk snakket lenge med Simon og de andre trenerne. Utrolig morsomt å møte alle spillerne på Feliz etter kampen, slår meg som en fantastisk gjeng. Det var bare slå av en prat med de, ikke noe problem:) :) :)

Hørtes fett ut! Skulle ønske jeg var der:)

Slenger meg på det ønsket ;)  Men fikk med meg kampen i alle fall.  Og der var det god stemning, selv om det ikke kan sammenlignes med stemningen sist de besøkte stadion  ;D

Here we go again

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #486 på: Juli 31, 2010, 01:24:59 »
Brann er tydeligvis fornøyd med Nielsens innsats siden de nå har gitt ham ny kontrakt der han blir en del av trenerteamet:  http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5207260.ece

Kanskje han blir sjef for sklitaklingstreningen ;)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #487 på: Juli 31, 2010, 11:55:00 »
Brann er tydeligvis fornøyd med Nielsens innsats siden de nå har gitt ham ny kontrakt der han blir en del av trenerteamet:  http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5207260.ece

Kanskje han blir sjef for sklitaklingstreningen ;)

Og i dagenes papirutgave av BT står det at både SG og Lorimer ikke forstår at nilsen har fått ny kontrakt. De mener han burde fått sparken etter den talentløse taklingen av Snoddy!

janove

Sv: Brann - Leeds
« Svar #488 på: August 01, 2010, 16:55:12 »
For de som er interessert.
I kampprogrammet fra Leeds-Wolves uttaler Ken Bates foelgende.
Sitat: '' Alongside our match in Norway, we had an international ''Leeds on the road'' for the Leeds members in Bergen. Norway is a much bigger country than most people realise and the change of the game to Bergen from Oslo definitely affected the turn out of Members on the night. The attendance was a little low but an exceptional evening was had by those Members who made it.
LUSCOS are an International Members Club, but one of the mysteries to us is how their membership of a reported 3.500 translates into only 382 International Members. I say ''only'' not to disrespect the 382 but to wonder why the balance of over 3.000 have not followed suit?
The club's policy of respecting all fans of the club but delivering additional benefits to Members-only will continue and, as such, the 382 International Members will continue to enjoy ''Leeds on the road'' events while others miss out. For the record this is exactly the same situation as in the UK.
LUSCOS spent £2.000 of their funds last season sponsoring our Under-15s Academy side and are planning to do the same for 2010/11 season. The same cannot be said for other supporters club branches or, indeed, their central committee who never publish their accounts or offer us any idea of their numbers. This make us question the reason for their continued existence and their members should be asking what happens to their subscription.'' Sitat slutt.

Det er gjengitt slik det staar i bladet og mangel paa tegnsetting er ikke en feil fra meg.

veteranen

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #489 på: August 02, 2010, 01:03:42 »
Du skal ha takk for Bates-referatet, janove.

Det var mange som reagerte sterkt da Bates omtalte norske Leeds-supportere (som ikke var international members) som "so called fans". Noen mente også at klubben/Bates burde komme med en offentlig beklagelse (vi har sans for optimister!) etter denne fornærmelsen. Vel, her har dere altså fått "beklagelsen": Bates understreker her at han ikke ønsker å vise noen manglende respekt overfor de 382 Luscos-medlemmene som også er international-members. Dette kan vanskelig tolkes annerledes enn at han har minimal respekt for de drøye 3000 som "kun" er Luscos-medlemmer. At mange av dere legger inn penger i klubben via LU-TV, kjøp av effekter etc.. er ikke nok for å få gubbens fulle aksept. (Jeg skriver aksept, for en fullverdig respekt kan dere bare glemme fra den kanten) Nei, skal dere oppnå den omtalte aksepten så må dere gjøre som han ønsker. Og han er kun interessert i dere som melkekyr-objekter og derfor er det mest naturlig at dere oppfører dere som kveg. Så når gubben roper: "KOM LUUUSCOS!!", "KOM LUUUUSCOS!!", så er det kanskje mest hensiktsmessig at dere svarer med et "MØØØØ!!" - og deretter løper mot gubben og vrenger lommene.

Dagens Luscos-ledelse har ropt "MØØØØ!!" i flere år nå, men foreløbig har de altså ikke klart å utvide den norske kveg-bestanden til et nivå gubben kan si seg fornøyd med. Men hvem vet hva fremtiden bringer...

Rasmussen7

Sv: Brann - Leeds
« Svar #490 på: August 02, 2010, 01:36:59 »
Vell... Da må jeg vell bare innrømme at jeg da er en av de 362 dumme "kyrne" LUSCOS...
Kan vell ikke si annet en MØØØØ da...

lojosang

Sv: Brann - Leeds
« Svar #491 på: August 02, 2010, 01:54:09 »
Vell... Da må jeg vell bare innrømme at jeg da er en av de 362 dumme "kyrne" LUSCOS...
Kan vell ikke si annet en MØØØØ da...

 ;D
Touché
- Leif Olav

veteranen

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #492 på: August 02, 2010, 03:14:21 »
Vell... Da må jeg vell bare innrømme at jeg da er en av de 362 dumme "kyrne" LUSCOS...
Kan vell ikke si annet en MØØØØ da...

 ;D
Touché

Haha!  :D
Det er ikke noe galt i seg selv å være en "Member", skal man f.eks ha billett til bortekamper så må man jo ha dette medlemskapet. Sånn var det jo også i hine hårde dager, lenge før Bates plasserte rompa i si i formannstolen på Elland Road. Men Bates har gjort dette medlemskapet til et alfa & omega – og man er ifølge ham ikke en fullgod Leeds-supporter hvis man ikke er medlem i en organisajon som i realiteten er kontrollert av han selv, samtidig som han bannlyser alle selvstendige supporterorganisasjoner.

Toppfotballen er idag så gjennomkomersialisert at de aller fleste klubber først og fremst ser på sine supportere som potensielle økonomiske melkekyr. De har nesten ikke noe valg hvis de skal overleve. Men i Leeds har det hele fått mere ekstreme utslag, fordi det sterke økonomifokuset blir koblet sammen med et voldsomt behov for å kontrollere alt og alle. Og når det hele toppes ved at man bedriver en veldig dårlig behandlig av mennesker som i tiår har gjort en kjempejobb for klubb og supportere, så trer det frem et lite tiltalende bilde av ting som foregår i klubben. En må være blind hvis en ikke ser dette! Og når supporterne godtar dette – de fleste stilltiende, andre applauderende - så ender man opp som det jeg kaller kveg. Og det er altså her disse "MØØØ!!'ene" kommer inn i bildet.  ;)

jarle

Sv: Brann - Leeds
« Svar #493 på: August 02, 2010, 08:34:18 »
For de som er interessert.
I kampprogrammet fra Leeds-Wolves uttaler Ken Bates foelgende.
Sitat: '' Alongside our match in Norway, we had an international ''Leeds on the road'' for the Leeds members in Bergen. Norway is a much bigger country than most people realise and the change of the game to Bergen from Oslo definitely affected the turn out of Members on the night. The attendance was a little low but an exceptional evening was had by those Members who made it.
LUSCOS are an International Members Club, but one of the mysteries to us is how their membership of a reported 3.500 translates into only 382 International Members. I say ''only'' not to disrespect the 382 but to wonder why the balance of over 3.000 have not followed suit?
The club's policy of respecting all fans of the club but delivering additional benefits to Members-only will continue and, as such, the 382 International Members will continue to enjoy ''Leeds on the road'' events while others miss out. For the record this is exactly the same situation as in the UK.
LUSCOS spent £2.000 of their funds last season sponsoring our Under-15s Academy side and are planning to do the same for 2010/11 season. The same cannot be said for other supporters club branches or, indeed, their central committee who never publish their accounts or offer us any idea of their numbers. This make us question the reason for their continued existence and their members should be asking what happens to their subscription.'' Sitat slutt.

Det er gjengitt slik det staar i bladet og mangel paa tegnsetting er ikke en feil fra meg.


Mannen er splitter pine gal...

Han skal ha innsyn i lokale Leeds fans organisasjoner... men fansen skal ikke vite en dritt om Leeds.


DenHviteYeboah

Sv: Brann - Leeds
« Svar #494 på: August 02, 2010, 09:00:43 »
Jammen moro å bli omtalt som "so called supporter" etter å ha fulgt klubben i 35 år.Turer til Leeds, merchandise mm. Har vel lagt igjen en del penger i årenes løp som så veldig mange andre.Dette er altså takken....For en jævla idiot >:(

auren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #495 på: August 02, 2010, 10:01:36 »
Jeg tror dessverre ikke det er lenge til at internasjonale fans MÃ… betale International membership for å kunne få plass selv på hjemmekamper  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ØBS

Sv: Brann - Leeds
« Svar #496 på: August 03, 2010, 22:57:41 »
Jeg frykter det samme på sikt, Auren.

Videre må jeg si at jeg ofte deler Veteranens synspunkter, også i denne tråden.

Jeg er fullstendig klar over at vi trenger en "Bates" (les eier) som tar nødvendige grep for å redde klubben etter den situasjonen vi havnet i post Ridsdale.  Men tatt i betraktinig at dette var før virkningene av finanskrisa kom, som har gitt UK et langt kraftigere trøkk enn her på berget, må sies at undertegnede var en smule nervøs da vi ikke så noen tendenser til å åpne lommeboka frem til krisa inntraff, og hvordan vi på grunnlag av dette skulle klare oss å komme oss igjennom den.

Det jeg reagerer aller kraftigst på er måten han som selger behandler sin største kundegruppe på, og samtidig forventer å få sympati og penger i kassa.

Men dette er jo gammalt nytt...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Superfan

Sv: Brann - Leeds
« Svar #497 på: August 03, 2010, 23:52:36 »
Synes ikke dette er noe å hisse seg opp for. Medlemsskap koster kun £25, og gir visse fordeler. Vis litt storsinn. Mannen er snart 80.

lojosang

Sv: Brann - Leeds
« Svar #498 på: August 04, 2010, 00:17:37 »
Synes ikke dette er noe å hisse seg opp for. Medlemsskap koster kun £25, og gir visse fordeler. Vis litt storsinn. Mannen er snart 80.

Næh! Se! Bensin!
Om vi nå bare hadde hatt et bål.  ;D
- Leif Olav

auren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #499 på: August 04, 2010, 08:35:12 »
Synes ikke dette er noe å hisse seg opp for. Medlemsskap koster kun £25, og gir visse fordeler. Vis litt storsinn. Mannen er snart 80.

Næh! Se! Bensin!
Om vi nå bare hadde hatt et bål.  ;D

Bålet får du hvis du legger innlegget som starten på en ny tråd. Du som moderator har jo muligheten ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Superfan

Sv: Brann - Leeds
« Svar #500 på: August 04, 2010, 09:20:41 »
Var ikke ment som bensin, men er vel enig i at at denne diskusjonen ikke har noe i denne kamptråden å gjøre.