Skrevet av Emne: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper  (Lest 2433 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« på: Juli 11, 2010, 19:58:17 »
Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper

Simon Grayson has confirmed that Richard Naylor will be Leeds United's club captain in 2010-11 – with the defender currently on the fitness trail following a hamstring problem.
The 33-year-old has not travelled out to Slovakia for United's pre-season tour, which takes in games against MFK Ruzomberok on Tuesday and MFK Kosice on Friday, staying behind in Yorkshire to boost his fitness levels.

Jonny Howson donned the captain's armband when Naylor was on the sidelines last term, but Grayson says that when the centre-half is in the team, he will lead the side.

Whites boss Grayson said: "Richard will be club captain next season, there is no doubt about that.

"He contributes so much on and off the pitch, which is why we signed him.

"If he is in the team, he will be captain again on the field, but there are other candidates if he is not fit."

Naylor was the only high-profile absentee missing from the 22-man United squad which jetted out to the continent yesterday morning, with new signing Lloyd Sam joining up with his new team-mates following his arrival from Charlton Athletic on a two-year deal.

United expect Naylor to be back in consideration for the friendlies against Bury and Hartlepool later this month.
COME ON LEEDS !!

Sterland

Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #1 på: Juli 11, 2010, 20:02:20 »
Han er sikkert en glimrende ledertype. Men det er et svakhetstegn dersom han plasser i laget. For meg virket han "over the hill" forrige sesong. Vi trenger å forsterke midtforsvaret ytterligere. PT virker det svakt og ikke minst tregt...

Kickthemdown

Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #2 på: Juli 11, 2010, 20:10:28 »
Dette sier alt om ambisjonsnivået i klubben.. Herregud, mannen var grusom i hele vårsesongen sett bort fra mot Yeovil i påsken... Treg som huff og gjør markeringsfeil hele tiden.

IKKE BRA SIMON !!!  :(

raggen

Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #3 på: Juli 11, 2010, 23:10:31 »
har likt naylor og hans holdninger hele tiden men her gjør SG en feil mener jeg. som andre sier så hadde han en tragisk vår sesong og hadde problemer med tempo og plassering, og det lover ikke godt når vi nå er en divisjon høyere
Forever Leeds United!!!!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #4 på: Juli 12, 2010, 00:24:26 »
Jeg synes ikke dette er riktig, men SG bestemmer!

Sheridan

Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #5 på: Juli 12, 2010, 07:07:24 »
Burde vel kanskje heller erstattes.  ::)

B_Ød

Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #6 på: Juli 12, 2010, 08:09:10 »
trur detti blir bra je!!
Ups & Ups!!

Papi

Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #7 på: Juli 12, 2010, 08:24:17 »
Når Naylor fortsetter som kaptein er jo han tiltenkt i plass i startoppstillingen.
Merkelig valg, og konklusjonen er vel at det da ikkje blir kjøpt noen nye forsvarspillere.
Vet Grayson kva han gjør?
Er noko av grunnen til at Naylor spilte dårlig skadene han har hatt på nyåret?

Connolly, Naylor (C), Kisnorbo, Bessone


Resverver: Crowe, Collins, Bromby, Parker
Ut: Michalik, Sheehan

Aidan White bør reindyrkes på midtbanen.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

torivar

  • Gjest
Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #8 på: Juli 12, 2010, 09:45:47 »
"If he is in the team, he will be captain again on the field, but there are other candidates if he is not fit."


Merk denne If'en. Med skadefri tropp er han neppe så ofte i startoppstillingen.

LeedsU878

Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #9 på: Juli 12, 2010, 10:05:34 »
Jeg tror ikke nødvendigvis han kommer til å spille fast. I denne situasjonen stoler jeg på, at Grayson vet hva han gjør. Jeg tipper Naylor har en veldig viktig rolle på treningsbanen.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Dennis

Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #10 på: Juli 12, 2010, 15:06:46 »
Ser ikke på dette som verken overraskende eller negativt. Richard Naylor tok skikkelig tak i forsvarsspillet fra han kom inn og fremstod som en klar ledertype i et lag som manglet slike kvaliteter.

Han var på ingen måte god i forrige sesong sett over ett (selv om han fullstendig vingeklippet Wayne Rooney  8)) men jeg er ikke like rask som "alle" andre til å avskrive Nayls totalt. Han er etterhvert en aldrende mann og han gikk fra å være skadet i fjor sommer og mistet den verdifulle pre season-opptreningen, til å bli kastet inn og spilte store deler av sesongen - til tider halvskadet om jeg ikke husker feil.

Om Naylor kommer forholdsvis raskt tilbake fra skade og får en skikkelig grunntrening før sesongen, ser jeg ikke bort ifra at han tar ett eller to steg opp fra fjorårets prestasjoner.

Når det gjelder kapteinsbindet er jeg mer opptatt av at laget skal bestå av flere kapteiner og ledere, enn at vi på død og liv skal ha en hærfører med ti høns. Bare se på Nederland (ingen sportslig sammenligning forøvrig): Gio van Bronckhorst er kapteinen, mens Wesley Sneijder visstnok er garderobekapteinen. Var det ikke også slik under Revie med Bremner og Giles?

Uansett, vi trenger flere ledere og jeg savner fortsatt midtbanestrategen som man kan stole 100% på.
Marching on together!

Svend Anders

Sv: Leeds United: Grayson confirms Naylor as skipper
« Svar #11 på: Juli 12, 2010, 16:01:27 »
Når det gjelder kapteinsbindet er jeg mer opptatt av at laget skal bestå av flere kapteiner og ledere, enn at vi på død og liv skal ha en hærfører med ti høns.

Tror du treffer spikeren veldig godt her, og det er flere som må og helt sikkert vil vokse etter sist sesong og nivåheving.

Ã… være klubbkaptein er mer enn bare å ha kapteinsbindet under en kamp, og Naylor vil spille en viktig rolle selv om han er på benken, ja sågar tribunen.

Foreløpig er det vel også vanskelig å peke på andre soleklare kapteinsemner som fyller kriteriet "spiller hver kamp". Kisnorbo er ute halve sesongen, Howson ikke fast (og blir ikke mer fast om vi får inn en ny ringrev på midten), mens Kasper i mål vel er litt for ung og fersk i klubben.

SA