Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alex Bruce  (Lest 26633 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #60 på: Desember 29, 2011, 21:46:45 »
http://www.leedsunited.com/news/20111229/defender-recalled-from-loan-spell_2247585_2560390

Grayson kaller tilbake stopperen han vraket og kalte udugelig for en måned siden.

Forsterke laget???
Grayson er desperat....stakkars mann....

Ja, tenk å være på den sikre siden! ;)
Marching on together!

LEO

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #61 på: Desember 29, 2011, 23:21:25 »
bolster his squad  ???

Det er jo det han sier om å hente inn i januar også.   :-\

Jeg vil ha noen som går rett inn i elveren
 

Svend Anders

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #62 på: Desember 30, 2011, 09:18:34 »
Et vil overraske meg om Bruce får spille stort. Bromby er vel ikke skadet?

Tror han er tenkt som cover på høyreback og som tredjevalg på stopperplass om Paddy får for mye med to starter på tre dager.

Selges sikkert til uka.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #63 på: Desember 30, 2011, 16:53:38 »
I flg Grayson er Bruce en grepa kar, som har blitt enda mer grepa etter å ha vært borte fra Leeds litegrann. Regner med at Bruce blir vår redningsmann utover vinteren, og at alle oss forståsegpåere fyller spaltene med hyllester til den godeste Bruce heretter. Spar pundsedlene Grayson. Dette fikser Brucer'n.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #64 på: Januar 02, 2012, 21:44:28 »
Nå ser det ut til at Bruce også er ute med skade..  :(

Leeds United boss Simon Grayson is looking to bring a centre half in after losing two more in the game with Burnley.

Patrick Kisnorbo (knee) and Alex Bruce (hamstring) join Tom Lees (head) and Leigh Bromby (calf) on the sidelines.

Speaking on Yorkshire Radio, Grayson said, "Darren O`Dea is our only fit centre half at this moment in time. We are hopeful that Tom (Lees) will be back for the Arsenal game but that will be on the doctor`s orders.

"It is obviously an area we will have to strengthen very soon."

Kisnorbo was replaced in the opening twenty minutes after receiving lengthy treatment on a knee injury.

Bruce suffered a hamstring injury late in the game and battled through the pain, with Leeds having already used their three substitutes.

Both look set to spend a spell on the sidelines.

Grayson also stated that Bromby is around three weeks away from a return.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=267646#ixzz1iKshm4kA
Super Leeds since 1968

LEO

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #65 på: Januar 02, 2012, 21:52:01 »
Merkelig at dette må til for å få en ny sårt tiltrengt midtstopper. :o
 

Andersen

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #66 på: Januar 02, 2012, 21:56:39 »
Enig Leo vi har etterlyst en midtstopper en sjef  med stor S bak der men klarer SG dette nå ala Townsend som kom innpå i dag, skal han ha litt ros .

lojosang

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #67 på: Januar 03, 2012, 01:39:25 »
http://www.leedsunited.com/news/20111229/defender-recalled-from-loan-spell_2247585_2560390

Grayson kaller tilbake stopperen han vraket og kalte udugelig for en måned siden.

Forsterke laget???
Grayson er desperat....stakkars mann....

Ja, hva i all verden skulle vi med mer enn to friske midtstoppere, liksom.  ::)
- Leif Olav

Jon R

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #68 på: Januar 03, 2012, 01:48:00 »
http://www.leedsunited.com/news/20111229/defender-recalled-from-loan-spell_2247585_2560390

Grayson kaller tilbake stopperen han vraket og kalte udugelig for en måned siden.

Forsterke laget???
Grayson er desperat....stakkars mann....

Ja, hva i all verden skulle vi med mer enn to friske midtstoppere, liksom.  ::)

Som plutselig bare ble til en frisk stopper

Jeg synes synd på Bruce som endelig fikk en gylden mulighet til å etablere seg på førstelaget igjen. Kritisk for Grayson og laget dette og vi må vel forvente at nok en stopper (kanskje til med og to!) blir hentet inn på korttids lån.
Jon R.

Svend Anders

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #69 på: Januar 03, 2012, 07:34:14 »
Hyggelig for Bruce å få en god kamp i går, men jeg tror likevel han både er for dårlig på lengre sikt samt at Grayson har andre planer på stopperplass.

O'Dea og Lees er vårt beste stopperpar i mine øyne og de er fit til neste seriekamp.

Likevel håper jeg vi henter inn en med samme effekt som Naylor hadde på kort sikt, og kanskje en Even Hovland med lengre perspektiv. Men det skjer vel neppe.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #70 på: Januar 03, 2012, 07:51:33 »
...vi har jo O`Brian  ;)
Er ikke Charlie Taylor (nå utlånt) midtstopper da?
Kneskade på Kisnorbo.....lukter leeenge ute med den statistikken han har .
Utur for Bromby da- nå var det endelig "plass" ledig. Da er man skadet.

Se i troppene i PL, må jo finnes noe der..
 

auren

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #71 på: Januar 03, 2012, 09:50:27 »
Charlie Taylor er venstreback.

Vi må hente inn et par stoppere ja. En permanent og et lån.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #72 på: Januar 03, 2012, 10:51:25 »
Mener å huske at Bruce spilte meget bra mot Arsenal i fjor ???

Kanskje han bør spille deffansiv midtbanespiller foran Lees og O`Dea i cupkampen iår ?
 

RoarG

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #73 på: Januar 24, 2012, 13:15:06 »
Bruce's exit kan være nærstående. Ut av klubben, ut av landet.

http://www.teamtalk.com/leeds-united/7451639/Bruce-could-be-on-Galaxy-quest
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #74 på: Januar 24, 2012, 13:18:46 »
En utgiftspost mindre i klubben.

Håkon

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #75 på: Februar 21, 2012, 21:10:25 »
Noen må snakke til denne mannen. Han
Bruker twitter kontoen sin til å viste sin mindre
Sympatiske side......
Leeds for alltid

Budda

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #76 på: Februar 21, 2012, 22:32:39 »
Noen må snakke til denne mannen. Han
Bruker twitter kontoen sin til å viste sin mindre
Sympatiske side......

Noe om Leeds?
Endre

Håkon

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #77 på: Februar 22, 2012, 09:18:31 »
Noen må snakke til denne mannen. Han
Bruker twitter kontoen sin til å viste sin mindre
Sympatiske side......

Noe om Leeds?

Nei, ingenting om Leeds denne gangen, men et bilde av en tykk gutt og noe ironiske kommentarer som skal være morsomt! sikkert morsomt i en liten gruppe med umodne gutter, men ikke på twitter der hele verden kan se, spør du meg ihvertfall.
Leeds for alltid

Cherry

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #78 på: Februar 22, 2012, 09:43:18 »
ift topic:  Bruce var vår beste mann mot Donny på lørdag.
 

Blank_File

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #79 på: Februar 22, 2012, 10:35:50 »
Noen må snakke til denne mannen. Han
Bruker twitter kontoen sin til å viste sin mindre
Sympatiske side......

Noe om Leeds?

Nei, ingenting om Leeds denne gangen, men et bilde av en tykk gutt og noe ironiske kommentarer som skal være morsomt! sikkert morsomt i en liten gruppe med umodne gutter, men ikke på twitter der hele verden kan se, spør du meg ihvertfall.

Enig. Dette angrepet på Stan Collymore (berettiget eller ei) også har i alle fall sørget for at jeg har begynt å misslike Bruce.

auren

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #80 på: April 24, 2012, 12:31:49 »
Bruce letter litt på sløret om forholdet til Grayson:

http://www.teamtalk.com/leeds-united/7698755/Bruce-Grayson-was-unfair-to-me


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #81 på: April 24, 2012, 13:59:50 »
Noen må snakke til denne mannen. Han
Bruker twitter kontoen sin til å viste sin mindre
Sympatiske side......

Noe om Leeds?
Gidder ikke å bry meg. Bruce er for veik,treig og ikke minst for kort til å være forsvarsspiller. Få han ut fortest mulig!

Nei, ingenting om Leeds denne gangen, men et bilde av en tykk gutt og noe ironiske kommentarer som skal være morsomt! sikkert morsomt i en liten gruppe med umodne gutter, men ikke på twitter der hele verden kan se, spør du meg ihvertfall.

Enig. Dette angrepet på Stan Collymore (berettiget eller ei) også har i alle fall sørget for at jeg har begynt å misslike Bruce.
Gidder ikke å bry meg. Bruce er for veik,treig og ikke minst for kort til å være forsvarsspiller. Få han ut fortest mulig!

« Siste redigering: April 24, 2012, 14:27:11 av DenHviteYeboah »

Leedsfan

Sv: SPILLER: Alex Bruce
« Svar #82 på: April 24, 2012, 14:03:22 »
Bruce har jo spilt i midtforsvaret når vi har fått grisebank av flere lag. Midtstopperne våre er for like, ingen med skikkelig pondus. Eneste jeg kan huske med pondus de siste årene var Naylor, men han var ikke god nok.

Vet ikke mye om Jason Pearce, men hvis han er en "commanding centerback" med gode kvaliteter så er jeg happy.

Det er vel heller ikke slik at hvis man har vært kaptein så er man en god leder, er det ikke slik at Connolly har vært kaptein i Derby?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: EX SPILLER: Alex Bruce
« Svar #83 på: Juli 30, 2012, 15:57:23 »

RoarG

Sv: EX SPILLER: Alex Bruce
« Svar #84 på: Juli 30, 2012, 16:03:07 »
And Brucieboy gone!

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=288510
En skikkleig gla'nyhet, dette :). Hull satser på å kjempe i nedre halvdel av tabellen med denne signeringen, skjønner jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: EX SPILLER: Alex Bruce
« Svar #85 på: Juli 30, 2012, 16:07:59 »
And Brucieboy gone!

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=288510
En skikkleig gla'nyhet, dette :). Hull satser på å kjempe i nedre halvdel av tabellen med denne signeringen, skjønner jeg.

Spilleren Bruce er ikke så verst, derimot at han blir hentet og "lønnet" av sin far er jo bare latterlig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: EX SPILLER: Alex Bruce
« Svar #86 på: Juli 30, 2012, 17:05:23 »
And Brucieboy gone!

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=288510
En skikkleig gla'nyhet, dette :). Hull satser på å kjempe i nedre halvdel av tabellen med denne signeringen, skjønner jeg.

Spilleren Bruce er ikke så verst, derimot at han blir hentet og "lønnet" av sin far er jo bare latterlig.

Litt god, gammeldags nepotisme her, altså.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Alex Bruce
« Svar #87 på: Juli 30, 2012, 17:48:04 »
And Brucieboy gone!

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=288510
En skikkleig gla'nyhet, dette :). Hull satser på å kjempe i nedre halvdel av tabellen med denne signeringen, skjønner jeg.

Spilleren Bruce er ikke så verst, derimot at han blir hentet og "lønnet" av sin far er jo bare latterlig.

Litt god, gammeldags nepotisme her, altså.

Er ikke så flink med fremmedord, er jo en drammenser i eksil på Lørenskog..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: EX-SPILLER: Alex Bruce
« Svar #88 på: Juli 30, 2012, 18:10:29 »
And Brucieboy gone!

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=288510
En skikkleig gla'nyhet, dette :). Hull satser på å kjempe i nedre halvdel av tabellen med denne signeringen, skjønner jeg.

Spilleren Bruce er ikke så verst, derimot at han blir hentet og "lønnet" av sin far er jo bare latterlig.

Litt god, gammeldags nepotisme her, altså.

Er ikke så flink med fremmedord, er jo en drammenser i eksil på Lørenskog..
Det må vi få rettet på. Denne artikkelen fra etterretterlige Wikipedia vil fikse på det.
http://no.wikipedia.org/wiki/Nepotisme
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Alex Bruce
« Svar #89 på: Desember 14, 2013, 18:26:44 »
Spiller fra start for pappa og Hull Tigers mot Stoke.

Spennende å se hvordan han klarer seg.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.