Skrevet av Emne: beise/lakke stuebord??  (Lest 2399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

beise/lakke stuebord??
« på: August 20, 2010, 17:59:24 »
Har et stuebord som jeg har slipt ned til helt trehvit overflate. Lakkerte dette med halvblank klarlakk, jeg trodde at overflaten skulle bli mer trehvit - noe den ikke ble (ble meget mørkt) Synes ikke det ble spesielt fint, og vurderer nå å heller gå over med hvit beis e.l. Må jeg pusse vekk alt av lakk før evt beis?

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

ollan

Sv: beise/lakke stuebord??
« Svar #1 på: August 20, 2010, 18:03:17 »
ja
Ollan

fjellhaugen

Sv: beise/lakke stuebord??
« Svar #2 på: August 20, 2010, 21:57:18 »
om du vil lakke så får du også klar lakk som er hvitt i.
veldig effektivt f.eks på gamle panelte hyttevegger.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B-m

Sv: beise/lakke stuebord??
« Svar #3 på: August 23, 2010, 23:11:09 »
Da var det nye stubordet done diddley done, ble litt inspirert av fjellhaugen-- Skulle egentlig kjøpe lakk med hvit farge i men dette hadde de ikke så jeg kjøpte heller lakk med valnøtt. Ble super-fint og litt antikk - bare mer levende!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

fjellhaugen

Sv: beise/lakke stuebord??
« Svar #4 på: August 25, 2010, 15:53:51 »
you`re welcome ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: beise/lakke stuebord??
« Svar #5 på: August 26, 2010, 01:25:14 »
"antikkt, bare litt mer levende"? Er dette et stikk til oldiser som JonR og Asbjørn?  ;D
- Leif Olav

B-m

Sv: beise/lakke stuebord??
« Svar #6 på: August 28, 2010, 15:01:24 »
"antikkt, bare litt mer levende"? Er dette et stikk til oldiser som JonR og Asbjørn?  ;D


 :D :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?