Skrevet av Emne: Størrelser på klær fra Webshopen til LUSCOS  (Lest 1380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SaccoMan

Størrelser på klær fra Webshopen til LUSCOS
« på: August 27, 2010, 20:33:00 »
Jeg har klaga på dette tidligere uten at noe har skjedd.

Når det største plagget som er å få kjøpt er XXL, da mener jeg dere diskriminerer en stooor andel av medlemsmassen!

Et dumt valg hvis dere ønsker ha oss som kunder på LUSCOS effekter. I 2010 er det heller IKKE noe problem å skaffe større størrelser.

Dette blir mitt siste år som betalende medlem i LUSCOS hvis dette ikke taes tak i fra styrets del!

-SaccoMan
« Siste redigering: August 27, 2010, 21:17:08 av SaccoMan »

fjellhaugen

Sv: Størrelser på klær fra Webshopen til LUSCOS
« Svar #1 på: August 27, 2010, 20:51:44 »
Jeg har klaga på dette tidligere uten at noe har skjedd.

Når det største plagget som er å få kjøpt er XXL, da mener jeg dere diskriminerer en stooor andel av medlemsmassen!

Et dumt valg hvis dere heller vil ha oss til å handle Leeds t-shirts/hoodies fra andre steder. I 2010 er det heller IKKE noe problem å skaffe større størrelser.

Dette blir mitt siste år som betalende medlem i LUSCOS hvis dette ikke taes tak i fra styrets del!

-SaccoMan

er vel strengt tatt et lurt valg om det ønskes at det handles andre steder ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

SaccoMan

Sv: Størrelser på klær fra Webshopen til LUSCOS
« Svar #2 på: August 27, 2010, 21:19:02 »
Jeg har klaga på dette tidligere uten at noe har skjedd.

Når det største plagget som er å få kjøpt er XXL, da mener jeg dere diskriminerer en stooor andel av medlemsmassen!

Et dumt valg hvis dere heller vil ha oss til å handle Leeds t-shirts/hoodies fra andre steder. I 2010 er det heller IKKE noe problem å skaffe større størrelser.

Dette blir mitt siste år som betalende medlem i LUSCOS hvis dette ikke taes tak i fra styrets del!

-SaccoMan

er vel strengt tatt et lurt valg om det ønskes at det handles andre steder ;)

Takk for påminnelsen om at jeg alltid bør se over det jeg skriver minst en gang til fjellhaugen :)

Jomar

Sv: Størrelser på klær fra Webshopen til LUSCOS
« Svar #3 på: August 27, 2010, 21:32:40 »
LUSCOS nettbutikk har pr. idag XXXL i T-skjorte "We are Leeds"
(modell ukjent...?). 



Forslag/ønsker på andre effekter sendes jomar@leedsunited.no
 

bwirum

Sv: Størrelser på klær fra Webshopen til LUSCOS
« Svar #4 på: August 30, 2010, 09:06:51 »
Når det største plagget som er å få kjøpt er XXL, da mener jeg dere diskriminerer en stooor andel av medlemsmassen!
Pun intended? ;)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)