avstemning

Sesongen 2010-2011 kommer til å bli spennende, men forumets medlemmer virker å ha forskjellige meninger om hvordan den kommende sesongen kommer til å utvikle seg. Er du.......

Positiv
60 (46.9%)
Negativ
16 (12.5%)
Usikker
52 (40.6%)

Stemmer totalt: 119

Avstemning er avsluttet: August 05, 2010, 14:19:41

Skrevet av Emne: Hvor delt er forumet?  (Lest 7494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #30 på: August 01, 2010, 13:42:44 »
Skulle valgt ja til at "Tillat medlem å endre stemme." når jeg lagde avstemningen. Er det noen har forandret mening de siste dagene?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

columbi

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #31 på: August 01, 2010, 14:13:05 »
Av natur er jeg positiv til det motsatte er bevist. Jeg tror Leeds spiller bedre mot bedre lag, jfr kamper i fjor mot Man U, Liverpool og Tottenham. Var imponert til tider da over godt spill. Og nå slår vi Wolves greit. Og dette året er vi vel ikke favoritter og størst press på oss i utgangspunktet heller. Får vi en bra flyt i starten på sesongen, kan vi meget greit klare en play-off (minst). Og det rart med det når stjerner blir borte, er det andre som vokser fram og tar på seg mer ansvar. Så dette tror jeg kommer til å bli veldig bra. Og Graysson blir vår viktigste mann. Med riktig coaching og rett uttak plukker vi mange poeng.
 

auren

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #32 på: August 01, 2010, 14:25:48 »
Av natur er jeg positiv til det motsatte er bevist. Jeg tror Leeds spiller bedre mot bedre lag, jfr kamper i fjor mot Man U, Liverpool og Tottenham. Var imponert til tider da over godt spill. Og nå slår vi Wolves greit. Og dette året er vi vel ikke favoritter og størst press på oss i utgangspunktet heller. Får vi en bra flyt i starten på sesongen, kan vi meget greit klare en play-off (minst). Og det rart med det når stjerner blir borte, er det andre som vokser fram og tar på seg mer ansvar. Så dette tror jeg kommer til å bli veldig bra. Og Graysson blir vår viktigste mann. Med riktig coaching og rett uttak plukker vi mange poeng.

Leeds spilte bra fotball i cupene mot PL-motstand, men vi spilte shite i ligaen mot de beste lagene. Og det er bekymringsverdig. Liten tvil om at PL-lagene undervurderte Leedslaget :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #33 på: August 01, 2010, 14:35:35 »
Jeg tror Leeds vil gjøre det bra. Jeg var litt skeptisk, men har endret mening.

I cup-kampene fikk vi lov og spille fotball, i serien måtte vi sparke fotball, to forskjellige ting, i League One kan ikke Howson, Kilkenny m.m spille fotball, holde på ball, det går maks 5 sekunder og de blir sparket ned eller presset ned. Når har vi kommet oss opp en divisjon, og da blir det mer fotball, og spille ball. Men, også i NPC vil vi se litt kampfotball.

Jeg tror på PlayOff. Og gleder meg til og se Gradel og Sam i sesongen som kommer! Har god tro på dem.
Rogaland Whites

Per-Stian

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #34 på: August 01, 2010, 16:32:08 »
Eg er usikker, men per 2. august 2010 trur eg vi hamnar omtrent midt på tabellen. Stallen er tynn og vi er særs utsatt for skader og suspensjonar. For å kunne kjempe på øvre halvdel, må vi hente inn forsterkningar, spesielt i midtbaneleddet. I tillegg treng vi, etter mitt syn, eit spissalternativ til Becchio og Paynter på topp.

Målstoggarar:
Kasper Schmeichel, Shane Higgs og Alan Martin

Forsvar:
Paul Connolly, Patrick Kisnorbo, Alex Bruce, Neill Collins, Richard Naylor, Ben Parker, Jason Crowe, Federico Bessone, Andrew Hughes, Lubor Michalik, Leigh Bromby, Alan Sheehan, Tom Lees og Liam Darville.

Midtbane:
Neil Kilkenny, Jonny Howson, Bradley Johnson, Andy Robinson, Aiden White og Will Hatfield.

Angrep:
Max Gradel, Billy Paynter, Luciano Becchio, Lloyd Sam, Mike Grella, Robert Snodgrass, Davide Somma og Tom Elliott.
« Siste redigering: August 01, 2010, 16:35:19 av Per-Stian »

Roy

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #35 på: August 01, 2010, 17:01:35 »
POSITIV!!!!

Ã…rets serie kommer til å bli jevn, og forskjellen mellom nr. 12 og nr. 6 kommer ikke til å bli veldig stor. Minuset er skadene vi starter sesongen med, og karantenen til max. Men til tross for dette, jeg tror det blir play-off.  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Jon R

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #36 på: August 01, 2010, 20:46:04 »
POSITIV!!!!

Ã…rets serie kommer til å bli jevn, og forskjellen mellom nr. 12 og nr. 6 kommer ikke til å bli veldig stor. Minuset er skadene vi starter sesongen med, og karantenen til max. Men til tross for dette, jeg tror det blir play-off.  8)

Dette tror jeg du får helt rett i. Tror vi vil få se stort og jevnt mellomsjikt, der marginene mellom suksess og fiasko blir relativt små. Tror også at avtanden mellom topp 2  og bunnlagene blir mindre enn på mange år. Holder en knapp på Boro og Forest til topp 2, men klarer vi å få på plass en jevn og bred stall innen utgangen av august, tror jeg det skal være mulig å utfordre også disse.  :)

Men: En tynn stall i kombinasjon med mye skader og suspensjoner, kan vi fort bringe oss inn i en neglbitende tilværelse i motsatt ende av tabellen. Pr idag finnes det fortsatt mangellapper i både midtbane og angrepsleddet, og en høyre back til hadde heller ikke vært å forakte. Sånn sett godt med signalene fra klubben at det jobbes på høygir med å få de siste brikkene på plass....

Jon R.

Smiffy

  • Gjest
Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #37 på: August 01, 2010, 20:55:22 »
Positiv. Tror Leeds markerer seg godt i årets Championship. Har veldig tro på Gradel i år. Han var et friskt pust ifjor, selv om han dummet seg ut i siste kamp. Det "oser" innsatsvilje av ham, litt som Alan Smith i gamle dager. Synd han er ute de 4 første kampene. Håper Snodgrass ikke er ute lenge, og at Beccio holder seg skadefri. Synes Higgs skaper mest ro i forsvaret foreløpig, men har også stor tro på Kasper som en kommende førstekeeper. Higgs bør stå mot Derby. Kan vi få en god start på sesongen, og unngå skader på nøkkelspillerene, tror jeg på en play-of plass i år. MOT   ;D

ØBS

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #38 på: August 04, 2010, 21:16:05 »
Jeg er positiv til alt som handler om å IKKE kjempe med ryggen mot veggen, og etablere oss fra midten eller høyere på tabellen.

Dette med dagens mannskap.

En sesong til med en sterkere stall bør vi være med å kjempe om opprykk til PL.  Etter min mening bør dette være fullt realistisk.  Et opprykk etter kommende sesong er utopi, men skulle det allikevel skje er jeg redd vi blir et "heislag" som Brann på 80- og VIF på 90-tallet...

Men som sagt, havner vi over midten etter endt sesong, har sesongen vært vellykket etter min mening...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Leedsfan

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #39 på: September 11, 2010, 18:54:41 »
Flere som har konvertert?

I'm still positive!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ANNAN

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #40 på: September 11, 2010, 20:02:49 »
Flere som har konvertert?

I'm still positive!

And i still  have a dream....
LIFE IS LEEDS

sportcarl1

Sv: Hvor delt er forumet?
« Svar #41 på: September 12, 2010, 11:43:27 »
Jeg stemte usikker,men alt tyder på at Bates og Grayson bygger et lag for å unngå nedrykk.Det er klubbens ambisjon kan det virke som..dessverre!
verkar som bates och grayson till sist med facit i hand har gjort ett bra jobb, finns  inget att klaga på dom tycker jag utan all credits skall de ha för ett förnuftigt arbete