Stockport eller Leeds International?

Started by mail2rj, September 03, 2010, 10:29:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mail2rj

Ser at det stort sett er en tusenlapp billigere å fly på Ma...Stockport International Airport enn på Leeds via Amsterdam med KLM. Noen som har synspunkter om det ene kontra det andre? Da tenker jeg på totalpris inkl tog/taxi, smoothness på flyplassene etc. Så et sted at taxi fra Leeds airport inn til sentrum kunne komme seg på ca £25 en vei, mens toget t/r Stockport Int blir £14. Stemmer dette, dere som har prøvd? Takker for innspill!

h.b

Regner med aty det er Manchester Airport du tenker på. Flyplassen er helt grei den. Men mer kos og mer kronglete med Leeds/Bradford airport. Uansett så er valget enkelt. Manchester airport. Men husk å ta på deg disse blå trekkene man får på sykehus. Dette for å hindre Manchester møkk på skoa dine. Men husk for all  del å legge de igjen på toget for å ikke infisere Leeds

Asbjørn

Quote from: mail2rj on September 03, 2010, 10:29:20
Ser at det stort sett er en tusenlapp billigere å fly på Ma...Stockport International Airport enn på Leeds via Amsterdam med KLM. Noen som har synspunkter om det ene kontra det andre? Da tenker jeg på totalpris inkl tog/taxi, smoothness på flyplassene etc. Så et sted at taxi fra Leeds airport inn til sentrum kunne komme seg på ca £25 en vei, mens toget t/r Stockport Int blir £14. Stemmer dette, dere som har prøvd? Takker for innspill!

Tur/retur Manchester Airport-Leeds kommer på ca £23 og tar ved de fleste avganger 1t13min. Noen ganger er det flere stopp oså det tar lengre tid, og noen ganger må man skifte tog i Man. sentrum. Det fine her er at det bare er en kort innendørs spasertur mellom flyplassen og togstasjonen.

Fra Leeds/Bradford Airport vil jeg egentlig anbefale flybussen, som i løpet av ca 45 minutter bringer deg til Leeds sentrum for ehh ca noen £ (husker ikke helt her)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Quote from: Asbjørn on September 03, 2010, 10:49:43
Quote from: mail2rj on September 03, 2010, 10:29:20

Tur/retur Manchester Airport-Leeds kommer på ca £23 og tar ved de fleste avganger 1t13min. Noen ganger er det flere stopp oså det tar lengre tid, og noen ganger må man skifte tog i Man. sentrum. Det fine her er at det bare er en kort innendørs spasertur mellom flyplassen og togstasjonen.

Fra Leeds/Bradford Airport vil jeg egentlig anbefale flybussen, som i løpet av ca 45 minutter bringer deg til Leeds sentrum for ehh ca noen £ (husker ikke helt her)

Og man får kjøpt godt drikke på toget. Samt at toget er en aldeles nydelig plass å treffe mennesker man blir kjent med. En øl åpner et vennskap

mail2rj

Takk gutter!
Det siste innlegget til hb var jo nesten poesi. Skjønner at det må bli Stockport:)
Ser ut til å bli følgende kamper da, med base i Leeds (vi er ikke bare leedsfans):
Lør 6/11 Bolton - Tottenham, søn 7/11 en eller annen fa-cupkamp, man 8/11 Droylsden - AFC Telford, tir 8/11 Leeds-Hull:)

Marsjerer på tilsammans!

Håkon

jeg synest Leeds/Bradford airport er helt topp, liten og fin flyplass og utenfor står bussen som koster ca 1 pund. jeg kom gratis forrige gang grunnet at han ikke kunne veksle:) bussturen inn er helt grei!! bra tur da en føler en "lander" i Leeds.

men manchester airport er sikkert helt supert det også, med tog og koster ca 1000,- mindre. pr pers.
Leeds for alltid

morty

Helt klart Leeds/ Bradford , mye mindre med folk ! Tok taxi inn til Marriott i august , kostet £20.
Hjem tok vi bussen som stopper rett utenfor Marriott, brukte 25min £2,5
Morten

Rudi G.

Leeds/Bradford er helt klart å foretrekke hvis man ser vekk i fra pris.